[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

VÝZVA PRO ÚČASTNÍKY FESTIVALU CZECHTEK 2005


2005-07-27, 17:51:00 • CzechTek
CzechTek 2005 proběhne legálně na soukromém pozemku se souhlasem jeho majitele.

CzechTek 2005 will take place on private field legally borrowed by owner. Police has no title to prohibit or stop it.
CzechTek 2005 proběhne legálně na soukromém pozemku se souhlasem jeho majitele. Policie ČR tedy nemá žádný právní ani jakýkoli jiný nárok tuto akci zakázat či ukončit!

Budete-li přesto příslušníky Policie ČR jakýmkoliv způsobem bezdůvodně obtěžováni, pamatujte na následující:

• Vše pečlivě dokumentujte. Především služební čísla zasahujících policistů (ze zákona jsou povinni Vám ho sdělit) a jejich fotografie, poznávací značky policejních aut atd.
• Nekomunikujte s "pěšáky" – nic nevědí a neznají ani své kompetence.
• Budete-li k něčemu nuceni, nebo bude jakkoliv jinak zasahováno do Vašich práv či Vám budou ukládány povinnosti, chtějte vždy vědět, na základě kterého zákoného zmocnění se tak děje.
• Bude-li Vám sděleno, že "mají své rozkazy", chtějte vždy vědět, kdo rozkaz vydal. Komunikujte pouze s velitelem zásahu, popřípadě tím, kdo rozkaz na místě vydal.
• O všech úkonech Policie ČR vůči Vám si nechte vystavit kopii protokolu.
• V případě vstupu příslušníků Policie ČR na pozemek konání festivalu je upozorněte, že vstupují na soukromý pozemek, kde nemají co pohledávat.
• Nenechte si sahat na své vybavení či zvukovou aparaturu. Zákon o ochraně veřejného zdraví neumožňuje odnětí (vypnutí) zdroje hluku v případě zjištění překročení přípustných hygienických limitů hluku.
• Nedávejte Policii ČR jakýkoli podnět k zásahu. Nenechte se vyprovokovat ke zbytečným projevům agrese, na to policie čeká.
• Budete-li přesto zadrženi, nesdělujte policii žádné informace kromě jména, bydliště a data narození bez přítomnosti Vašeho právního zástupce.
• Nepodepisujte žádný dokument, jemuž nerozumíte, či který jste si předtím pečlivě nepřečetli.
• Policisté jsou placeni i z našich daní, připomeňte jim to!

zdroj: http://www.freetekno.cz/

pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] czech normal člověk: Czechtek 2005 (27.07.2005, 18:14:35)
Tak a zítra je to tady, kupa vyhulenejch magorů bude zase pobihat po poli a budou si myslet bůh ví jaký mají práva a co všechno můžou. Jsem zvědavej jakej po Vás zbude bordel "lálové". Policajdi Vás stejně rozeženou, budete běhat po poli jak stádo splašenejch krav.
Jo a mimochem, když už tu čtu ty nějaký rady, tak by ten, kdo to napsal, se mohl podívat pořádnějc do zákona a pročíst si něco o shromažďování více něž tří jedinců, jinak by věděl, že Czechtek 2005 policie rozežene tak jako tak. No nic, soor jen můj názor na to všechno. Co se jedou bavit tak si to užijte.
[2] Vyfetlo: Hovno! (27.07.2005, 18:34:38)
Vyliž mi prdel, sráči!
[3] heh: (27.07.2005, 18:35:38)
necheš tím říct, že pokud nás doma bydlí 5, musim to nahlásit na policii? :D :D :D

bože, je tu ale občas sranda
[4] miluji vas!!!! (27.07.2005, 18:41:18)
Nazdarek pohodaři tak přeci jen to proběhne legalne dekuji to jsem rad aspon nam fízlove nic nemohou říct mi si přeci mužeme stranovat na pronajatem pozemku hudbu tam taky mužeme poslouchat
!!
[5] (27.07.2005, 18:57:52)
No tak to jsem rád alespon něco tam bude legal!! Ale chce se mě brečet chůdákci policajti ((((-:
[6] hašek: (27.07.2005, 19:04:18)
No super. Ted jen kde to bude.
[7] FUFÍNEK: (27.07.2005, 19:13:11)
Tak to je vážně pohodička:)...akorát je pěkně na hovno, že bude "trošičku" hicáček-ty voe někde 35 stupínků...HHHMMM fakt slušný:( ale my stejně hroooozně moc zapaříme!!!:) tak zatím :)))) :)))) :))))
[8] Blog Admin: Tak co Nova..? (27.07.2005, 19:38:40)
žvaněj zase nějaké pí-píííp-ny..? ;*) já na telku z principu nečumim - tak mi kdyžtak dejte vědět... :*)
dík... h.
[9] Blog Admin: Sorráč... :*S (27.07.2005, 19:44:30)
Sorry, ale todle si prosím pro příště odpusťte! Možná je to blbost, ale já nehodlám připustit možnost, že by to tak opravdu bylo, a tady a teď se to tu profláklo... tak promiňte a příště si takovétio informace radši nechávejte pro sebe... dík... h.
[10] Blog Admin: ještě... (27.07.2005, 19:50:19)
to že to bude 'legál' ještě neznamená, že se nám to PČR nebude snažit zkurvit, když budou vědět dopředu, kde to bude...
h.
[11] (27.07.2005, 19:51:01)
paranoia rulezzz
[12] Paranoik: ale hovno... (27.07.2005, 20:04:55)
"to že jsi paranoidní, ještě neznamená, že po tobě nejdou..." ;*)
[13] Alan: Jó? (27.07.2005, 20:08:28)
I když po tobě jdou, nemusíš bejt paranoidní.. :)
[14] xp_thc_smoker: no ty voe:)) (27.07.2005, 20:12:53)
jooo lidi diiiiiky:))ted se to vychytali jaxte nejvic mohli:))akorat by me zajimalo kde ze to ma vubec bejt:))
[15] (27.07.2005, 20:16:47)

[16] (27.07.2005, 20:20:29)
<i>CZechTek bude a nikdo nám v tom nezabrání!!!</i>
[17] kpt. Mgr. Blanka Kosinová: czech tek nebude! (27.07.2005, 20:28:10)
Útvar rychlého nasazení právě zadržel všechny organizátory nelegálního festivalu Czechtek 2005!
[18] don: HEj (27.07.2005, 20:35:35)
A to ma byt jako co
[19] čiko, voe: helejte... (27.07.2005, 20:43:01)
hele, co jsem tu našel za komentář:
(n23 - Mail - WWW) Vloženo 27.07.2005, 10:25:49
admin: jesli te zavrou tak muzes bejt jedine rad ty onanistickej zmrdecku...jesli se objevis na teknivale tak te povesime na nejvyssi strom!

sdílí tu ještě někdo jeho názor?
[20] xp_thc_smoker: to ciko,voe (27.07.2005, 20:58:58)
hele to by me zajimalo kdo to psal...bysme meli povesit spis jeho:))
[21] doctor: čiko je blazen nechte ho bejt :-((( (27.07.2005, 21:00:45)
Ale na patek už se kkurew sedum fakt nemužem dočkat...že to wubec neutika? :-(
[22] Dr.Voštěp: achyp (27.07.2005, 21:01:30)
achyo ja už se tak těším že se přestávám těšit :), dneska sme se vožrali,, už v 10 00 :) a zapařili na tekkno doma,, že už jsem ko
[23] Arnoštek: WOODSTOCK (27.07.2005, 21:04:07)
Novodobej WOOODSTOCK se blíží, za 20 let se na Czech Tek bude tekhle pohlížet, jen je škoda, že jich neni víc i když by to bylo hodně náročný na psychiku. Doufám, že to bude někde u vody....... TAK V PÁTEK
[24] samtekk: (27.07.2005, 21:38:16)
fizlowe otrawujou furt...sou to kurwi...tekze w patek na cz tekniwalu
[25] reprofucker: (27.07.2005, 21:38:19)
Úá je čas ojet nějaký bedny
[26] xxx: sakra (27.07.2005, 21:45:44)
uz se to provalilo, to jsem zvedavej jak to dopadne
[27] (27.07.2005, 21:47:18)
Ja myslim, ze to je fake k odlakani pozornosti. Nic se neprovalilo, neplaste lidi!
[28] DOn: (27.07.2005, 21:53:42)
lidi lidi lidi vyčkejte času a dělejte vše pro to aby jste zmátli státní orgány
158 kdybyjste si nemohli vzpomenout

[29] xxx: (27.07.2005, 21:53:48)
snad je to fake a nikoho rozhodne strasit nechci, no uvidi se
[30] dasa: (27.07.2005, 23:40:42)
hele jako...ja sem se jako koukala na telku...a rikali ze je to v patek, ale zatim se nevi kde, takze to bude jako vzruso dobrodruzo
a taky rikali ze se tam berou drogy a mamka me nechtela pustit, prej az mi bude 18, ze uvidi...takze cao za tri a pul roku!
[31] tonenidulezite: zákony nejsou správné (27.07.2005, 23:42:02)
pro předřečníka, ne všechny zákony jsou správné a některé se dokonce příčí zdravému rozumu. jen díky zvůli politiků je možné budovat takový kocourkov. jiný efektivní způsob než je bojkotovat neznám.
[32] doctor: Bacha už začinaj stat ty kurwy chlupaty (28.07.2005, 00:56:20)
No a moje zkušenost (přijel jsem domu ted v 00.35rano)a začinaj stat kurvy chlupaty,ve Vrchlabí chwili woplendowali, a v trutnove dokonce stavej na 2 mistech(viděl jsem to ted) tak je možná možnýá očekavat takovy ty namatkovy kontroly všude,a při převozu čehokoliv si každej domysli, že, ladies and gentleman :-)))
peace
[33] dedek: zdravím (28.07.2005, 09:41:22)
zdravím, i když už mi je už 45, moc vam vsem fandím a nevěřte, že všichni našeho věku jsou proti vám. Je super, že se dovedou sejít masy lidí kvůli zábavě, bez vedlejších mocenských a ideologických cílů, berte útoky na sebe,jako projev závisti intolerantních jedinců,kteří nebyli nikdy mladí a pokud ano, už to zapomněli. Na květinové děti v USA také jejich současníci hleděli skrz prsty, dnes se na ně vzpomíná a jejich generace dnes řídí svět.Mějte se super!
[34] ja-ja-ja: HUSTE JAK CIP (28.07.2005, 11:17:12)
jak to tu čtu, adrenalin dělá svééééé hihihihihahahahmueheheheheehehee
[35] Normál: Kreténi (28.07.2005, 11:30:39)
Jste banda smažek... stupidní a špinaví a nenormální chudáčci. Jste jako jehovisti, obtěžujete jako obtížný hmyz... Dejte si hlavu do pračky, efekt bude stejný a alespoň nebudete nikoho otravovat.
Policisti jsou placeni z Vašich daní ???? Hahaha, kdo z Vás pracuje ????? Kdo platí Vaše léčení toxíci ??? Dejte si zlatou a zmizte z povrchu zemského... sráči.
[36] jajaja: (28.07.2005, 11:46:51)
Normal.........................................jsi debil................... Asi se řídíš dle hesla .. PODLE SEBE SOUDIM TEBE idiote
[37] zmastek: jedem kalittttt (28.07.2005, 11:48:24)
zmastek czektek budeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[38] ja-ja-ja: (28.07.2005, 11:50:19)
a špíííííííííííííína.jéjéjéjé no to je moje ............vždyť se pak umyju....................:P
[39] brekeke: sám jsi kretén (28.07.2005, 11:51:51)
ale spíše vypadáš na nějakého kripla, co neví která páčka... dej si kávu a hoď se do klidu ;o)
[40] ja-ja-ja: (28.07.2005, 11:53:39)
se těššššššššššíííííííííím jako maléé dítě na váááánoce

[41] ZMASTEK: normale TY MRDKO ZALEZ (28.07.2005, 11:57:00)
NORMALE DEBILE vedet kdo si URIZ BYCH TI KOULE A DAL TI JE SEZRAT
[42] ja-ja-ja: ZMASTEK DO NĚJ................... (28.07.2005, 12:00:48)
dobrýýý napad

[43] hofik: fuck normal lidi (28.07.2005, 12:03:22)
jojo lidi co vo sobě napíšou že jsou normální tak fakt ale fakt nejsou bych je vzal sebou dodržky papíra a viděli by hovádka pitomí....tlustoprdi zatracený!!!!!!!!
[44] Normál: Kreténi (28.07.2005, 12:03:34)
Jste banda smažek... stupidní a špinaví a nenormální chudáčci. Jste jako jehovisti, obtěžujete jako obtížný hmyz... Dejte si hlavu do pračky, efekt bude stejný a alespoň nebudete nikoho otravovat.
Policisti jsou placeni z Vašich daní ???? Hahaha, kdo z Vás pracuje ????? Kdo platí Vaše léčení toxíci ??? Dejte si zlatou a zmizte z povrchu zemského... sráči.
[45] hofik: fuck normal lidi (28.07.2005, 12:04:23)
jojo lidi co vo sobě napíšou že jsou normální tak fakt ale fakt nejsou bych je vzal sebou dodržky papíra a viděli by hovádka pitomí....tlustoprdi zatracený!!!!!!!!
[46] ja-ja-ja: cypcypycyp (28.07.2005, 12:10:30)
cyp
[47] Helena: to "NORMAL" (28.07.2005, 12:13:39)
Já pracuju a hromada lidí, které znám a kteří tam jedou taky pracujou. Pokud čteš Blesk a koukáš na novu tak VIVA LA ILUZE
Ale asi je zbytečné na takové agresivní výpady reagovat, nejspíš budeš pěknej magor...

[48] Třicátník: pro kretena (28.07.2005, 12:15:58)
a ty chudáčku snad pracuješ??? jako přidavač nebo jako popelář? z toho jak se vyjadřuješ spíš děláš popeláře
ubohost ubohost ubohost

tešim se na všechny skvělý lidičky
[49] Kdosi kdesi: I z mých (28.07.2005, 12:58:41)
daní je placena policie a chci, aby konala včasně a důrazně. ¨Sorry
[50] Ratan: Tady (28.07.2005, 13:29:49)
MachacodbockaBorny
[51] ja-ja-ja: KDOSIKDESI (28.07.2005, 14:26:41)
A proč co ti je vůůbec do toho, že se chce někdo někde bavit. celýý rok ti to nevadilo a teĎ najednou????
[52] odpůrce Czechteku: Policie nemá žádné právo? :-o (28.07.2005, 14:28:10)
a co takhle nadměrný hluk, držení psychotropních látek apod....
[53] Já: Jen by mě tak zajímalo... (28.07.2005, 14:34:04)
...proč není zveřejněné místo konání, když prý jde o legálně pořádanou akci???? Takže asi nějaký "háček" v tom asi bude což? :-)))
[54] Já, odpůrce Czechteku :-): Mimochodem... (28.07.2005, 14:36:30)
...ten návod jak se chovat v případě "obtěžování" policií není z právního hlediska až tak úplně ok. Však to brzo poznáte... :-)
[55] Plastic: (28.07.2005, 14:38:50)
Vaši hudbu sice neposlouchám ale, sere mě že furt nekdo říká jak a co máme dělat. Jestli to bude na soukromym můžou policajti hovno
[56] ?normal?: NORMÁLOVI (28.07.2005, 14:44:09)
ty trubko zblblá... JA MAM RAD TECHNO !!!jsem manažer a z myho platu platim daně jaxvině. a taky sociálku jaxvině. nic z toho mit nikdy nebudu, ale ty jako sociál+benga si za moje prachy určite užijete. Na léčení nasledků mých toxických dobrodružství si taky mesičně pěkně přispívám. A za to se chci jednou za rok POŘÁDNĚ pobavit. Rozumíš? Tak čum na Novu, čti blesk, poslouchej nedvěda a neser. Debile. A palici si do pračky vraž sám (a nebo si to už udělal???)
[57] Já, odpůrce Czechteku :-): (28.07.2005, 14:44:12)
...policajti nemůžou h****. Akce povolená nebyla! A souhlas údajně majitele pozemku na takovou akci nestačí, což vy právní odborníci jistě víte :-)))
[58] ja-ja-ja: odpůrce Czechteku (28.07.2005, 14:45:06)
JO ne každýýýýý se tam jede sfetovat, a nadměrnýýý hluk???? KDe byl loni???

[59] ?normal? (28.07.2005, 14:45:54)
...nauč se česky frájo! Nebo se Ti už čeština vykouřila z tvý socanský vyhulený hlavy???
[60] Plastic: (28.07.2005, 14:47:56)
Kdo musí povolit soukromou akci u mě na mojem pozemku. Když ji pořádám
[61] ja-ja-ja: odpůrce Czechteku (28.07.2005, 14:48:04)
A co tě na tom sere............. týká se tě to snad nějááák???

[62] ja-ja-ja (28.07.2005, 14:48:54)
ok, stačí mi to napsat jednou :-)
A ne každý tam se tam jede sfetovat? Naprosto souhlasím! Leč spousta lidí ano! To hold k těm extra-levičákům socanským patří.
[63] ja-ja-ja: (28.07.2005, 14:50:13)
I moje máááti, a je taky benga, povííídala včera , že mit pozemek tak ho pronajme na ten Czechtek HIHIHIHIHIHI
[64] ?normal?: ?normal? (28.07.2005, 14:50:51)
cos tim myslel? jako že si učitel:) a proč mi nadáváš??? Ty si asi taky pekne chytrej......hawk
[65] Já, odpůrce Czechteku :-): Plastic: (28.07.2005, 14:52:16)
když si budeš opíkat špekáčky a poslouchat tranďák, tak nikdo. Ale něco takovýho jako je Czechtek povolit musí územní samospráva, což je ale pořadatelům jistě známo :-)
[66] Plastic: (28.07.2005, 14:54:25)
Leda hovno
[67] ja-ja-ja: (28.07.2005, 14:54:34)
tak a teď jsem se v tom uplně ztratila...........a zííítra balim špunty do uššíí asi tak 30 000 pro spoluobčany kterym vadíííí, nadměrný hluk(pry)
[68] ja-ja-ja: VYHLAŠUJU AKCI: '' ŠPUNTY DO UŠÍ S SEBOU'' (28.07.2005, 14:56:11)
hihi
[69] Já, odpůrce Czechteku :-): Jen nechápu... (28.07.2005, 15:01:01)
...proč takovou akci nepořádat legálně a nepronajmout třeba Strahovský stadion nebo něco jiného. Všechno by bylo bez problémů. Policii jenom provokujete a snažíte se hledat, jak na všechny vyzrát a jak přečůrat zákony. Co si vlastně dokazujete??? Dělá vám to dobře bojovat se všema místo toho abyste se snažili dohodnout? Pak se nedivte, když k vám mají všichni negativní postoj, když k tomu tak přistupujete.
[70] ja-ja-ja: To odpůrce Czechteku (28.07.2005, 15:10:11)
A ty jsi z poslaneckýý sněmovny, že??? A nikdy jsi žádnýýý zákon neobešel, co???
[71] jajaja: (28.07.2005, 15:12:17)
v podvečer to bude na freeteknu. hawk
[72] Já, odpůrce Czechteku :-): :-) (28.07.2005, 15:14:02)
to není argument. Já se ptám jaký je pro to důvod? Proč to dělat takhle, když i vás ty problémy s tím spojené štvou? Proč to teda neudělat skutečně legálně a užít si to v klidu? Spokojení budou všichni, no ne?
[73] jajaja: ZKUS TO (28.07.2005, 15:19:40)
tak to zařiď Ty chytráááku.
[74] Já, odpůrce Czechteku :-): :-) (28.07.2005, 15:22:50)
Ach jo, já nic takovýho nepořádám, tak proč bych to měl zařizovat???
Nemůže mi někdo normálně říct, proč je to pořádané takhle? Já se s váma o tom chci normálně bavit? Nebo nemáte žádný argument? Pak se divíte, že jsou problémy, když reagujete takhle? To si to nedokážete ani obhájit???
[75] Já, odpůrce Czechteku :-): (28.07.2005, 15:24:43)
...sorry, občas tam ty otazníky nepatří... :-)
[76] 8-): :-) (28.07.2005, 15:25:00)
přelož mi prosím co je to "skutečne legálně" To jako že pujdeš na magistrát a zažádáš o povolení ke konání Czechteku? - v praxi je to utopie. Nebo že areál obeženeš kovovym plotem, ke vchodu postavíš opičky, dáš vstupny, aby z toho zákonodárci taky něco měli, postaviš tam bary a 3 dny tam budeš prodávat pivko za 50,- Pěkně děkuji. Zítra vyrážím za technem do přírody a ty to zkus taky. A neměj strach...tys nikdy nepřecházel silnici na červenou 8-)
[77] Já, odpůrce Czechteku :-): (28.07.2005, 15:31:28)
to není o tom jestli jsem přecházel na červenou nebo ne. Jen říkám, že vy to zjevně pořádáte tímhle způsobem schválně, asi abyste si něco dokázali nebo nevím proč. Jen říkám, že zbytečně provokujete a popuzujete si všechny proti sobě. Vždyť ta policie něco dělat musí, když je to takhle na očích a ještě to takhle prezentujete a ukazujete, jak na všechny kašlete. Kdybych něco takhle megalomanskýho pořádal, jo zašel bych třeba na magistrát. A každá sranda něco stojí. Pořádáte to v zemi, kde to nějak chodí, tak to musíte respektovat, nebo za to přijmout odpovědnost. Nebo to jste úplní anarchisti?
[78] 8-): (Já, odpůrce Czechteku :-) (28.07.2005, 15:39:52)
kruci, kdo by chtěl aby ho obtěžovala policie? Nikdo nic nedělá schválně. Tyto akce se v CR konají už řadu let a problemy začali až v poslední době, kdy politici zjistili, že se můžou voličům ukázat jak jsou rozhodní. Zažil jsem Czechteky, o kterych se vubec v mediích nemluvilo a vše bylo vpohodě. Prostě je to pěkně nafouknutá bublina. A pokud už týdny dopředu bude PČR vyhrožovat že to stopne, tak Czechtek najust prostě bude !!! Ono se zas tak moc nestane. Zabavi par mixpultů (pak vydaji) a maximálně někoho seberou, udělaji bu bu bu a pusti. Tak vo co de?
[79] Ne CZECHTETU: Ctu argumenty (28.07.2005, 15:41:28)
ale zjistuju, ze ucastnici czechtetu nemaji zadne argumenty, nevedi je ani formulovat.
[80] ja-ja-ja: (Ne CZECHTETU (28.07.2005, 15:45:43)
r u normal???
[81] 8-): (28.07.2005, 15:46:09)
Tak nečti argumenty a jeď se tam podivat!!! Tady čtu povětšinou bahno a tak se k tomu už vyjadřovat nebudu.
!!! NO SYSTEM !!!
[82] Já, odpůrce Czechteku :-): ... (28.07.2005, 15:46:46)
To je jasný, že se to policie bude snažit zatrhnout, když to není legální! Dochází vám, že policie je taky pod tlakem a něco opravdu udělat musí? A to že si politici něco dokazují, tak to vůbec není. Myslíte že jim stojí za to dělat si násilí? Vůbec ne. Právě jsi mi potvrdil moje úvahy - děláte to na just! Když se vám řekne, že taková obří nelegální akce nebude, tak se vůbec nesnažíte o to, aby to bylo legální, ale o to, abyste dokázali, jací jste anarchisti. To vám to fakt dělá tak dobře? Já nevím, prostě nechápu proč jít cestou největšího odporu.
[83] Já, odpůrce Czechteku :-): to 8-): (28.07.2005, 15:52:32)
...přesně tohle jsem čekal, že to tak dopadne. Jsou to všechno kecy a nikdo z vás se k tomu nebude vyjadřovat. Fakt si to nikdo z vás neumí ani obhájit??? Ale díky "8-)" vydržel jsi se mnou komunikovat nejdýl. Bylo tu spousta lidí, ale jakmile se začne o podstatě věci, tak utečou nebo mlčí. JSOU TAKOVÍ I SKUTEČNÍ ORGANIZÁTOŘI??? DOCELA BY MĚ TO ZAJÍMALO! OPRAVDU BYCH RÁD VĚDĚL PROČ SE NĚCO TAKOVÝHO TAKHLE POŘÁDÁ!
[84] kuku: Pro odpurce Czechteku (28.07.2005, 16:09:53)
Ne ze bych byl vyznavacem hudby kterou czechtek obnasi ale zkus se tam zajet podivat, je to minimalne zajimava zkusenost... Treba poupravis nektery nazory, nebo mozna ne..

BTW spousta lidi tu nadava na media ale ruku na srdce odkud vlastne vite ze to loni bylo pronajaty???
[85] Ne CZECHTEKU: (28.07.2005, 16:09:54)
Organizatori jsou stejna sebranka jako ucastnici. Taky nechapu proc to delaji timhle zpusobem a ne normalni legalni cestou. Jsou to magori vsichni.
[86] kuku: Pro Ne Czechteku (28.07.2005, 16:16:53)
Obcas si rikam ze nekteri odpurci vubec netusi o cem vlastne mluvi... Nejsem technar ani nikdo kdo by se zajimal o podobny hudebni styly ale pojedu tam rad protoze ta atmosfera stoji zato a ty lidi rozhodne nejsou vsichni magori..

..i kdyz v kazdy skupine lidi je par magoru a pokud jde o odpurce czechteku jasne si svym prizpevkem ukazal ze je to tak..
[87] brekeke: (28.07.2005, 16:17:23)
kdyz se uvnitr systemu zacne vytvaret system jiny, tzv system sam pro sebe. ten vrchni system znacne znervozni nad ztratou mozneho vlivu na masy, ktere tvori potencialni hrozbu likvidace puvodniho a vladnouciho systemu. nebezpeci je nutno potlacit omezovanim svobody a osobnich prav lidi, kteri se dobrovolne zapojily do samozvaneho systemu, ktery poskozuje system vladnouci = komunismus. A proto pojdme do toho a poserme ty zasrane papalase, kteri si hrabou jenom na svem pisecku a normalnim lidem znemoznuji svobodny pohyb a konani nekomercnich a neoficialnich (nekontrolovanych a nezdanenych) srazu. Kultura je silnejsi nez jakakoliv politicka strana. Toto je si dulezite uvedomit. Ti nahore tu uz jiste dobre vedi a ted je ten cas na mlade a nove generacni zile.
[88] Já, odpůrce Czechteku :-): ... (28.07.2005, 16:18:40)
To že to bylo pronajatý nevím, až teď. Na média jsem nenadával, ikdyž to neznamená, že jsem s nimi spokojený. Bohužel od nikud jinud se informace čerpat nedají než ze sdělovacích prostředků. (ani účastníci teku by se nedozvěděli o co v těch sporech kolem vůbec běží) Je ovšem potřeba rozlišovat "média" a média. A taky použít svou vlastní hlavu a informace trochu třídit. To je to co chci já - proto se tak vyptávám na názor druhé strany. Leč bohužel nikdo mi zatím nedokázal nic rozumně vysvětlit. Zatím tu padlo jen spousta anarchistických žvástů.
[89] 8-): (Já, odpůrce Czechteku :-) (28.07.2005, 16:21:04)
neutek sem, jen sem jel z prace domu. Hele, všichni se ptaji PROČ???. Ja za to proste nemuzu, ze se bavim jinak než se předpokládá. Akce , ktere se v CR behem roku konaji mne proste nebavi. Od chvile co jsem poprve navstivil freeparty jsem zjistil, že tohle je ono. Nechci vysvětlovat proč, ale vždy jsem odjížděl s vybornym pocitem, kterej mi na ostatnich akcich chyběl. Patřim mezi ty lidi, kteří se takhle bavit chtěji. Nechci policajty, nechci media, chci klid pro svou zábavu. A že obtěžuju okolí? Jak ? V Boněnově Czechtek nikoho nerušil.
[90] ja-ja-ja: brekeke (28.07.2005, 16:21:19)
nějákýýý chytrýýýýýý
[91] brekeke (28.07.2005, 16:21:57)
f dobrýýýýýýmmmmm
[92] Já, odpůrce Czechteku :-): pro brekeke (28.07.2005, 16:23:35)
další taková připomínka. Zajímalo by mě, jaká osobní práva jsou porušována. A jaký svobodný pohyb osob je omezovaný? Kam se nemůže kdo pohybovat? To fakt nevím.
[93] Já, odpůrce Czechteku :-): pro 8-) (28.07.2005, 16:30:14)
Ok, tohle chápu. Vždyť já proti té zábavě vůbec nic nemám. Osobně komerční "zábavě" vůbec neholduju, právě naopak! Jen mě zajímá, proč takovéhle akci nemůžete dát normální průběh a tradici (tu už samozřejmě má, leč větsinou nechvalně proslulou). Vždyť pokud se člověk kolem sebe dívá, tak probíhá spousta kulturních nekomerčních akcí. Co třeba Loveparade??? Vždyť Czechtek je proti tomu minizábavička. A jde to! A tomuhle fandím - protože to má nějaká pravidla a bez těch není ani svoboda.
[94] ja-ja-ja: (28.07.2005, 16:32:13)
ok.vedle na diskuzi uř to pry víííí tak si balíííí kufry......... :)
[95] brekeke: Pro: Já, odpůrce Czechteku (28.07.2005, 16:32:53)
jednou v prubehu sportovni akce jsem dostal par ran obuskem do hlavy. ani nevim od koho, tj. ev. cislo policisty, ktery tak ucinil. vim jen to, ze jsem sledoval sportovni udkani a u toho jsem si vychutnaval vynikajici langos ze stanku. par desitek metru od mista kde jsem byl napaden policii se dela nejaka sarvatka. ja jsem se probudil po dvou dnech z bezvedomi v nemocnici. neni snad jedno jestli jsem na oficialni akci nebo na neoficialnim pikniku v prirode, kdyz ti nahore daji povel k zasahu jen z titulu nazorne demonstrace sily a pak to odserou i ti co nic nedelaji. at jdou do prdele a ty taky odpurce. nejedna se o zadne anarchysticke plky, ale o demokraticii a svobodu projevu. mej se ty ukecana a posrana backoro. caw!

[96] 8-): (Já, odpůrce Czechteku :-) (28.07.2005, 16:33:29)
Jedinej realnej problem neni v účastnících Czechteku, ale v jejich množství. Pokud se nekde sejde 20-40 tis. lidí, skoro vždycky se muže stát nákej průser. A proto si to nikdo organizačne na hrb nevezme. A pokud se to opravdu oplotí, zorganizuje a začne se vybírat vstupný, tak oukej, ale už to neni freeparty. Nepřijedou free lidi a už vubec nebude free atmosféra. Asi mne ted někdo nechápe, a já vím, že ten někdo je možná i dobrý člověk, ale na freeparty nikdy nebyl... 8-)
[97] Já, odpůrce Czechteku :-): pro 8-) (28.07.2005, 16:40:18)
Jasně, tohle si na hrb nikdo nevezme, to je mi úplně jasný! Každý se chce bavit, dělat si co chce, ale odpovědnost za svoje činy přijímat nebude. Tohle je pro mě anarchie a ne svoboda.
A co ta Loveparade?
[98] 8-): (Já, odpůrce Czechteku :-) (28.07.2005, 16:50:27)
jaka anarchie? Bordel nedelam, uklidim po sobě a těm kterejm je blbě, tak pomůžu. Když je vše vpohodě, tak si říkám, že tahle multikulturní oslava šlape parádně a bez příkazů a zákazů. Je to taková legrační vidina ideálního světa v mezích jedné louky :) Někdy si říkám, že by to tak mělo být všude, ale vlastně :Radši ne :)
[99] 8-): (Já, odpůrce Czechteku :-) (28.07.2005, 16:57:27)
"A co ta Loveparade?" - freeparties se dělaji v přírodě, abys k ní měl blíž. Loveparade v centru Berlína je betonovej mlejnek na maso. Takže Loveparade do této debaty moc nepatří. A víš , že se koná v Berlíně i Anti(Love)parade? A taky tam maji problemy.
Ne ne, Loveparade NE :)
[100] Já, odpůrce Czechteku :-): Pro 8-) (28.07.2005, 16:59:07)
Někdo bordel nedělá, někdo jo. Tenhle svět na louce určitě není ideální, žádný není ideální!
Omlouvám se, ale musím končit. Díky "8-)" za smlysluplnou debatu. Aspoň s někým se dá o tom normálně bavit. Kdybysme se nepotkali tady, tak teda přeju příjemnou zábavu podle svých představ a pokud možno žádný konflikt :-) Myslím, že po tom netouží nikdo... mějte se :-)
[101] 8-): (28.07.2005, 17:01:04)
du si někam zaplavat a Czechtek nechávám plavat.
Ale zejtra....hurá do přírody
[102] pojedu tam: no proste jedu (28.07.2005, 17:53:01)
a proc? sqělá atmosféra, sqělí lidi, sqělá hudba a taky nějaký zakázaný věci.
a když tam jedu i kvuli zakázaným věcem tak to znamená že i kdyby to byla legální party a byly tam zakázany věci tak to prostě moc zákonodárná zruší protože se tam šíří zakázaný věci.
Doufám že to odpůrce Czechteku chápe.. :)
[103] nestranik: Legálně to ani snad nejde (28.07.2005, 18:10:11)
Tuto muziku neposlouchám a nechci se nikoho zastávat ale:
U nás ve městě se měli konat dvě řádně nahlášené techno akce, ale obě byli zrušeny z tohoto důvodu: "Jedná se o neorganizovanou technopárty". I totální blb pozná, že když ji někdo nahlásil, tak asi bude organizovaná (o účasti sponzorů a vstupném ani nemluvě). Takže pokud místo kde se Czechtek bude konat bude pronajaté se svolením majitele, tak v tom snad nikdo nemůže vidět problém!!
[104] dedek: stejně vás dostanou (28.07.2005, 20:18:11)
Už se těsím, až z vás policajti ty blbý keci a trapnou hudbu vymlátí. Jste tupé stádo, které si myslí že se z vás každý posere, ale to jste na omylu. Ty vaše vyhulené mozky nevymyslí nic rozumného a proto vždycky budete jen tím tupým stádem.
Fandím policajtům. At vám natrhnou prdele.
[105] stejne pojedu: dedecku (28.07.2005, 21:25:57)
no proste pojedu...
[106] (28.07.2005, 21:42:03)
dedečku dedečku - tupé stádo jde s davem, kývá kdy je třeba a také kývá na povel. Takoví lidé na freeparty nejezdí, takoví lidé jsou pak sprostí na chatech, protože se při tom nemusí hledět do očí. Dědečku prosímtě, přečti si ještě jednou co jsi napsal a pak nam tady všem dej přednášku o kultivovaném člověku. Neboj , Ty na to máš!!!
[107] dedek: :o) :o) :o) (29.07.2005, 11:20:45)
Takoví že na freeparty nejezdí? :o) To je mi úplně jasný s těch keců tady. A ten inteligent, co napsal tu "výzvu pro účastníky" ten má asi tak 5 tříd základní školy ne? No uvidíme, kdo se bude naposledy smát. :o)