[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Policie blokuje přístup na legálně pronajatý pozemek!


2005-07-29, 8:15:00 • CzechTek
Skandál! Policejní přístup způsobil dopravní kolaps na dálnici D5!!!
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] Revolution!: A kdo za to může..? (29.07.2005, 08:22:41)
Zkurvená vláda!!! To si koleduje o převrat!!!
[2] Bublifuk: (29.07.2005, 08:24:08)
On někdo volal policii? Asi nemají co dělat,tak dělají pičoviny!
[3] lojza: (29.07.2005, 08:24:28)
Zmrdi chlupaty :-))) To se vi že CZechtek bude i kdyby pes do psa jebal :-)))
[4] petr: drogy (29.07.2005, 08:24:57)
nicit myslenku do puntiku tohoto festivalu mi pripada nesmyslny..........ale videt tam nekoho kdo prodava drogy tak ho na miste seberu a zavru na sto let.
[5] (29.07.2005, 08:27:00)
CzechTek je v Mlýnci na Tachovsku, účastníci blokují D5
PLZEŇ - Letošní 12. ročník největší taneční technoparty CzechTek se má konat v Mlýnci na Tachovsku. Hodinu po půlnoci se začali účastníci akce sjíždět, policie jim brání vstupu na pozemky. Kvůli účastníkům festivalu je zablokovaná část rozvadovské dálnice D5. Ostatní účastníci silničního provozu jezdí ve vymezeném úseku po tak zvané staré rozvadovské silnici, řekl ČTK mluvčí západočeské policie Jiří Soukup. Jako organizátor akce se časně ráno na obvodním oddělení policie v Boru u Tachova přihlásil šestadvacetiletý občan z Prahy. Předložil smlouvu, podle níž vlastník pozemku souhlasí se vstupem na lokalitu. Vstup na tento pozemek je ale podle policie možný pouze přes další pozemky. Jejich majitelé nedali souhlas, aby přes jejich pozemky najížděli účastníci technoparty. "Až do vyjasnění právního vztahu ve vztahu k pozemkům policie účastníky technoparty na pozemky nepustí," uvedl mluvčí. "Hrubou neukázněností účastníků připravované technoparty došlo ke krizové situaci na úseku bezpečnosti a plynulosti silničního provozu," konstatoval Soukup. Podle něj je na dálnici D5 na úseku Mlýnec na 136. a Ostrov na 128. kilometru havarijní stav. Do tohoto prostoru nebude policie až do vyřešení právních vztahů žádné účastníky technoparty vpouštět. Na Tachovsku se CzechTek konal i loni na loukách u Boněnova. Policie akci asi po pěti dnech ukončila. Tachovsko a území Českého lesa v česko-německém pohraničí jsou rozsáhlé, ale velmi málo osídlené oblasti. To může být jeden z důvodů, proč by se měla technoparty uskutečnit právě zde. Účastníci totiž nejednou v minulosti prohlásili, že chtějí najít místo dál od obcí, aby jejich hudební produkce nikoho nerušila. Mluvčí policejního prezidia Blanka Kosinová ve čtvrtek uvedla, že policii bude zajímat především to, zda se akce pořádá se souhlasem majitele pozemku. Kromě toho budou policisté například kontrolovat, zda její účastníci neřídí pod vlivem alkoholu, nedistribuují drogy nebo jinak neporušují zákon. Nelze také vyloučit, že se na policii se stížností na průběh technoparty obrátí příslušná obec. Autoři hudby, dýdžejové, majitelé zvukových systémů a další účastníci akce tvrdí, že splnili všechny zákonné náležitosti k tomu, aby festival proběhl bez obtíží. Po skončení CzechTeku bude podle nich, jako v minulosti, zajištěn úklid pozemku. Akce se mají účastnit desetitisíce lidí
[6] (29.07.2005, 08:27:31)
Podle zákona o ochraně přírody a krajiny platí, že v rámci tzv. práva na přístup do krajiny může za určitých podmínek každý vstupovat na pozemky ve vlastnictví třetích osob. Dále platí, že každý má právo na volný průchod přes pozemky ve vlastnictví či nájmu státu, obce nebo jiné právnické osoby, pokud tím nezpůsobí škodu na majetku či zdraví jiné osoby a nezasahuje-li do práv na ochranu osobnosti či sousedských práv. Je přitom povinen respektovat jiné oprávněné zájmy vlastníka či nájemce pozemku a obecně závazné právní předpisy.
[7] Cbi: Policejni stat (29.07.2005, 08:27:46)
No asi si priste budou kluci zajistit nejen louku, ale taky souhlas celyho zkurvenyho statu, ze tu muzem dejchat....
[8] Klikoun: (29.07.2005, 08:28:37)
To ze policie brani nepronajaty pozemky bych tak tragicky nevidel...
[9] (29.07.2005, 08:28:56)
Při oplocování či ohrazování pozemků, které nejsou vyloučeny z práva volného průchodu, musí vlastník či nájemce zajistit technickými nebo jinými opatřeními možnost jejich volného průchodu na vhodném místě pozemku.

Jde-li tedy o pozemek fyzické osoby, třetím osobám právo volného průchodu krajinou nenáleží, nevede-li přes tento pozemek nějaká veřejně přístupná účelová komunikace, stezka či pěšina. To, zda taková komunikace existuje, je třeba zjistit u obce, jež vede výše zmíněný přehled o takových komunikacích.

Režim existence takových komunikací je dán zákonem o pozemních komunikacích.
[10] ja: dobra rada (29.07.2005, 08:30:43)
slava svobode..........neberte drogy vim co to znamena...........
[11] techtom: (29.07.2005, 08:33:58)
Doprava pro jednu osobu z Ostravy. odjezd pozde vecer. cena rozpoctena na 180kc/osobu piste sms na 728 578 081
[12] Zviratko: Bleh (29.07.2005, 08:34:46)
to, ze majitel pozemku nevydal SOUHLAS k pruchodu pres jeho pozemek, neznamena ze vydal NESOUHLAS :) dost pochybuju ze cajti dostali NESOUHLAS driv nez prvni auto vjelo na pronajatej pozemek
.. a nebo je to cely potemkinuv tekk a skutecnej czechtek bude na ty Letny :D
[13] mrakodrap: Dobře! (29.07.2005, 08:35:04)
Je to jen dobře!! Smradlavý smažky musí taky dodzžovat nějaký pravidla a nemůžou omezovat ostatní! VÝBORNĚ!
[14] (29.07.2005, 08:36:33)
ze police BLOGUJE pristup na pozemek ?
[15] skywalker: (29.07.2005, 08:39:19)
O.K. clovek muze prejit kdyz neuskodi...ale uprime ona tam asi cesta na louku bude ale ne pro naval tisicu lidi v par hodinach...a pochybuju ze systemacky autobusy jedouci polem neudelaj moc skody...jen me mrzi ze to nejni vosefovany trochu lip..respect..
[16] Klikoun: (29.07.2005, 08:41:04)
to Bleh: Presne tak, kdyz nedam souhlas, tak automaticky nesouhlasim s tim aby nekdo vstupoval na muj pozemek. To je jako kdybys mi chtel v lese kacet stromy a vymlouval se na to, ze sem ti nerek, ze je kacet nemas
[17] ****: blokace (29.07.2005, 08:41:51)
policajti dostali za úkol za každou cenu zabránit czechteku. vyšlo to přímo z jednání vlády.

[18] Extreme Willy: To už je snad vrchol kreténismu (29.07.2005, 08:42:05)
Beru kalacha s bednou granátů, nemůžou mi zabránit jet někam kam legálně můžu, když mě tam nepustí, pustim na ně ak47 štěkot zmrdům
[19] killer joe: hurrá (29.07.2005, 08:42:16)
...konečně zvítězila spravedlnost a ne parta uchylů :-)))


MÁTE LEDA TAK HOVNO A NE CZECHTEK :-))
[20] Alan: (29.07.2005, 08:42:17)

[21] (29.07.2005, 08:43:00)
Tak co vy všichni fajn lidičkové, baví vás to co děláte i když to děláte na úkor bezpečnosti druhých?
[22] Alan: (29.07.2005, 08:43:38)
Všechno se uvidí..s bystrou myslí, pivem a odpornym sarkasmem se dostanes daleko chlapce.
[23] rozumbrada: banda howad (29.07.2005, 08:43:51)
V Čechách se za léto uskuteční několik desítek menších či větších hudebních festivalů a problémy má jenom CT.Proč? Protože jste banda tupejch howad,která se není schopná složit na nájem a nebo po sobě alespoň uklidit.A co se týče práva na svobodný průchod - jistě,jednotlivec a nebo malá skupinka si může chodit prakticky kdekoliv.Ovšem pokud by můj pozemek přecházeli a přejížděli magoři dle libosti,tak bych rozhodně policii zavolal.Prostě sebestřední nezodpovědní zmrdi.
[24] killer joe: To rozumbrada (29.07.2005, 08:45:24)
Souhlasím :-)
[25] Starý tramp: Organizace (29.07.2005, 08:45:47)
Každý je v anonymitě, ale proč tedy někdo nevyjedná s vládou /Gross přislíbil pomoc/ pronajatí nějakého vojenského pozemku, kde by se tekno mohlo pořádat každoročně a bez problému? Nebo to děláte schválně a s potěšením se bourat na soukromé pozemky?
[26] (29.07.2005, 08:45:49)
Tak to je teda v prdeli. Svině policajtský. Ale pořadatelé to měli líp ošéfovat, když se tam musí přes jiný pozemky, jejichž majitelé nedali souhlas. Jsem na to zvědavá, doufám, že se tam dostanem.
[27] Klikoun: (29.07.2005, 08:45:51)
Nechapu proc se s tim delaj takovy saskarny... Neni tak slozity najit nejakej pozemek dostatecne daleko od lidi kterejm by vadila "hudba". To je jako kdyby se tajilo do 19. srpna, ze Trutnov bude v Trutnove...
[28] Dr plzák: Proč ?? (29.07.2005, 08:46:04)
Proč jim to tak vadí ??? proč vám to tak vadí lidi ? uklidíme si po sobě, zatancujeme, a odjedeme-
[29] to rozumrabada (29.07.2005, 08:46:27)
Protože ostatní akce jsou legální? :))
[30] kreplik: Jsou to zmrdi... (29.07.2005, 08:46:27)
Už v noci mě prudili na dálnici,ještě že mám nevymáchanou hubu a nenechal jsem se buzerovat.Jen blbě čuměj a rejpaj se v nose.
[31] (29.07.2005, 08:46:41)
Tak to ma byt,dobre Vam tak.Nepustil bych tam ani mys,natoz takovouhle sebranku.
Proc nevezmete penize a netahnete nekam na Ukrajinu...???Navic otravujete nekolikanasobne vetsi pocet lidi a demokracie je prece po bod, kdy nezasahujete do prav druhych.....
[32] to rozumrabada (29.07.2005, 08:46:42)
Protože ostatní akce jsou legální? :))
[33] lojza: 2 rozumbrada (29.07.2005, 08:48:30)
Ty jsiale kreten,jasne že pozemek je zaplacenej tak jdi srat jinam. :-)
[34] masonashpeily: (29.07.2005, 08:48:31)
Tak já asi v pondělí nepojedu do práce,protože bych jel přes cizí pozemky! Jó to kdyby si tam chtěl stát něco postavit (třeba dálnici),to by šly práva majitelů pozemků hned stranou! Holt běžný občan je jen poddaný,který se musí podřídit. .
[35] Praha->Mlýnec->Praha (29.07.2005, 08:48:41)
chcete se někdo z Prahy sjet mrknout k tomu Mlýnci? kdyžtak tak se mi ozvěte na 728 543223 - odjezd asi do hodiny... můžu vzít 3 lidi...
[36] Huráááááááááá (29.07.2005, 08:48:53)
Sláva Policii..... už se těším až Vám napráská prdele !!!
[37] shiwa.skank: PROTEST (29.07.2005, 08:49:40)
VYZÝVÁM VŠECHNY ÚČASTNÍKY CZECHTEKU, ABY PŘI NEVPUŠTĚNÍ NA POZEMEK POLICIÍ PROTESTOVALI FORMOU BLOKÁDY DOPRAVY V ŠIROKÉM OKOLI. BUDEME TAK DEMONSTROVAT ZA SVÁ PRÁVA !!!!!!!
[38] bubak: kreténský benga... (29.07.2005, 08:50:03)
ty chlupatý překroutěj fšekno.oni zablokujou D5,ale do světa pošlou že jí zablokovali super lidi z CT.je to banda sráčů,která se baví na úkor normálních lidí,co se chtěj jenom normálně bavit.asi záviděj,protože voni to neuměj a DOBŘE JIM TAK ŠMEJDŮM!
[39] rozumbrada: asi tak... (29.07.2005, 08:50:40)
Nechápu,proč hudební akce by v dnešní době měla být ilegální...
To plzák - prosimtě,NIKDY jste po sobě neuklidili všechno,nachcáno,nasráno,nablito všude...prima loučka.
[40] ArnošTEK: (29.07.2005, 08:50:44)
Policisté sou, lidi bez vlastního názoru, jejichž myšlení zajišťuje vždy nadřízený, tito lidé nemohou vyjajadřovat svůj názor, jak verbálně, tak neverbálně, bohužel se stává, že jsou nepoužitelní i pro běžný život, jelikož si odvykli myslet tudíž je jejich život degradován na úroveň jednobuňečného živočicha.Proto se každý policista snaží mít větší hodnost, aby se pokusil prosadit svoje njázory bohužel však po X letech odpírání vlastního myšlení končí tragicky.
[41] to shiwa.skank (29.07.2005, 08:50:52)
Jaká práva?!
[42] Lenurka: Lidi v klidu! (29.07.2005, 08:51:02)
Jako kazdy rok provazi zacatek czechteku zmatek. Vsechno bude v klidu!!!!!
[43] MOzek: (29.07.2005, 08:51:05)
2 skywalker..doufam ze az tam dorazime..tak bude klid..teda spis poradnej hluk a budem moc proparit tri dny..a jestli tam porad budou ty fizlove smrdet naserou me..
[44] Klikoun: (29.07.2005, 08:55:39)
A kdyz teda ostatni festivaly jsou legalni, co brani tomuhle hlukovemu shromazdeni, aby bylo taky legalni??? Ikdyz tezko rict, sam o sobe je v poradku, akorat se k nemu vaze prilis mnoho "nelegalnich" nebo spis nezadoucich aktivit. Jako treba vyuziti nepronajatych pozemku, ze?
[45] http://dcplky.wz.cz: http://dcplky.wz.cz (29.07.2005, 08:55:42)
[46] shiwa.skank: (29.07.2005, 08:56:21)
právo na svobodu
[47] Mrek: to kreplík (29.07.2005, 08:57:00)
Myslím,že jsi spíš kryplík hochu.Na legální akce sere Bílej tesák.........faktem je že tahle zkurvená vláda si zaslouží jediné a to je REVOLUCE!!!
[48] Klikoun: (29.07.2005, 08:57:51)
Svoboda nerovna se delat si co chci
[49] inteligent: Sodici (29.07.2005, 08:58:25)
Všichni jste sodici, jenom porad neco resite. Kazdy rok je to stejne a kazdy rok se to kona. Tak o co Vam vsem jde. Je ale fakt, ze po vetsine festaku je pekny bordel, staci po sobe uklidit a vsichni zavrou hubu. Tak se zamyslete.
[50] Starej tramp: TO: shiwa.skank (29.07.2005, 08:59:49)
Právo na svobodu není chcaní a sraní a dělání jiného bordelu na pozemku, který mi nepatří.
[51] <<o.o>>: ..next event.. (29.07.2005, 09:00:29)
..hmm...co tak pristi rocnik u Czernobylu ???? to by nikomu vadit nemuselo ne ;)
[52] shiwa.skank: to klikoun (29.07.2005, 09:00:58)
A co jinýho znamená svoboda, než dělat si co chci? Všechno ostatní je útlak. Když nikoho neomezuješ není problém.
[53] uoo: (29.07.2005, 09:01:46)
INFORMAČNÍ SERVIS
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY, SPRÁVY ZPČ. KRAJE
ze dne 29.července 2005

TISKOVÁ ZPRÁVA - Vzhledem k tíživé situaci na dálnici D-5 vlivem chování účastníků Czech Tech 2005 je dálnice neprůjezdná od sjezdu na Bor u Tachova. Všem řidičům jedoucím k hraničnímu přechodu Rozvadov policisté doporučují použít staré silnice a napojit se na dálnice D-5 v místech nájezdu u parkoviště Svatá Kateřina.

Zpracoval mjr.Jiří SOUKUP
INFORMAČNÍ SERVIS
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY, SPRÁVY ZPČ. KRAJE
ze dne 29.července 2005

TISKOVÁ ZPRÁVA - Dne 29.7.2005 v 01,00 hodin se do prostoru obce Mlýnec, poblíž dálnice D-5 na Tachovsku začali sjíždět účastníci avizované technoparty Czech Tech 2005. Policie včas zmapovala lokalitu, kterou se tito účastníci snažili obsadit a od té doby byl zamezen přístup do uvedeného prostoru. Hrubou neukázněností účastníků připravované technoparty došlo ke krizové situaci na úseku bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Jako organizátor této akce se na Policii České republiky obvodním oddělení Bor u Tachova přihlásil šestadvacetiletý občan z Prahy, který předložil smlouvu o udělení souhlasu vlastníka pozemku se vstupem na uvedený pozemek. Vstup na tento pozemek je možná pouze přes další plochy, jejichž majitelé nedali souhlas k tomu , aby přes jejich pozemky najížděli účastníci technoparty. Až do vyjasnění právního vztahu ve vztahu k pozemkům policie účastníky technoparty na pozemky nepustí.
Dále upozorňujeme ostatní účastníky technoparty na havarijní stav na úseku dálnice Mlýnec č.136 a Ostrov č.128. Do tohoto prostoru nebudou do vyřešení právních vztahů vpuštěni. Ostatním účastníkům silničního provozu je vymezen průjezd z exitu 128 Bor u Tachova po tzv. &#8222;staré" rozvadovské silnici č.605.

Zpracoval mjr.Jiří SOUKUP
[54] K: (29.07.2005, 09:01:48)
to: inteligent-> loni se měsíc po czteku na tý louce pásli krávy a nikdo by nepoznal,že se tam něco tak masivního dělo. Školní vejlet někam na moravu udělá taky hafo bordelu a žádný jupíci tohle nesledujou..
[55] Náhodný čtenář: (29.07.2005, 09:02:02)
Dobrý den,
jsem již starší člověk a nemám dosud zcela přesnou představu o tzv. akci Technopárty. Může mi někdo prosím vysvětlit, proč např. se až do zahájení neví, kde se uvedená akce bude konat.Vždy jsem si myslel, že příprava velké kulturní akce probíhá tak, že dlouho předem se zajišťuje řada věcí jako pronájem prostoru, dopravní opatření, občerstvení, toalety, ale i propagace atd. Proč akce nemůže být plánovaná dlouho dopředu a veřejnost o ní včas informována. Jak je to se vstupným a financováním celé akce? Jak dlouho trvá taková akce a je předem znám program? Budu rád, jestliže někdo byť stručně odpoví na dotazy, resp. celou problematiku více přiblíží. Mohlo by to zajímat i další občany, kteří se na tuto stránku připojili.
Závěrem mi dovolte malou poznámku. Četl jsem příspěvky v diskusním foru a trochu mě překvapily neslušné hrubé výrazy, které někteří diskutující používají. Jestliže by bylo používání těchto výrazů běžné na uvedené kulturní akci, asi bych k ní nemohl zaujmout kladný vztah.
Jestli jsem se někoho poslední poznámkou dotkl, přijměte moji omluvu.
[56] grg: (29.07.2005, 09:02:41)
ma nekdo prehled jak to tam vypada???
[57] uoo: 2grg (29.07.2005, 09:04:10)
tři tisíce lidí na jedné straně a benga na druhé,.
[58] inteligent: souhlas (29.07.2005, 09:04:53)

[59] (29.07.2005, 09:06:32)

[60] inteligent: souhlas (29.07.2005, 09:06:47)
souhlasim s nahodnym ctenarem. Ja techno neodsuzuji a jsem docela k hudbe tolerantni, ale mluva a chovani ucastniku mluvi o jejich IQ a vubec vypovida o jednoduchosti mysleni techto lidi. Jsou to prostacci, kteri nikdy nic nedokazali a tak chteji na sebe upozornit pouze vulgarnimi vyrazy apod.
[61] Geronymo: (29.07.2005, 09:07:28)
TAK KDE TO SAKRA BUDEE???
[62] Klikoun: (29.07.2005, 09:07:53)
To je totiz presne to co na tom lidi laka. Ta umela ilegalita akce. To ze muzu v anonymite davu ukazat, jakej sem rebel... Je to proste nejlepsi reklama "nekomercniho" festivalu, na kterym, samozrejme az na vas konzumenty, si nahrabe, kdo se k nemu nachomejtne. Pocinaje pronajimatelem pozemku, hajzliku a medii konce... Kdyby vse bylo bez problemu, tak se o tom nikdo ani nedozvi, nikoho by to nezajimalo a tech par lidi, ktery by to preci jen zajimalo, by byli asi na ty louce zeleny v tezkym oslabeni k poctu repraku...
[63] klarisa: ach jo (29.07.2005, 09:08:34)
ja uz chci jet proc to je zas takovej problem si zakalit. hlavne ze nackove muzou porad svy koncerty kde hajlujou a nikomu to nevadi
[64] Dj:Spojler: (29.07.2005, 09:09:22)
Je tu asi 5000 těžko oděncu
[65] (29.07.2005, 09:10:22)
jqa tam jedu jdem to tam postřilet ale bez prdele
[66] Cabi: Zlaty hostomice (29.07.2005, 09:10:39)
Zlaty hostomice pred 7mi lety, kdy se v mediich neobjevila ani carka, nikdo o tom nevedel a nikdo na tom ani nevydelaval jako posledni dobou. A nejvic me serou lidi co o tom kecaj a nikdy na CT nebyli, hlavne ze kecaj co jim media nabulikujou...
[67] inteligent: souhlas (29.07.2005, 09:10:48)
souhlasim s nahodnym ctenarem. Ja techno neodsuzuji a jsem docela k hudbe tolerantni, ale mluva a chovani ucastniku mluvi o jejich IQ a vubec vypovida o jednoduchosti mysleni techto lidi. Jsou to prostacci, kteri nikdy nic nedokazali a tak chteji na sebe upozornit pouze vulgarnimi vyrazy apod.
[68] kamarad tomcaka: tomcak (29.07.2005, 09:11:38)
beru Tomcaka /Zabijak/ a tak o 11 jsme na miste, pak uz bude prujezd volny.........
[69] (29.07.2005, 09:12:11)
asi tu bude prset....
[70] pavoznik: (29.07.2005, 09:14:05)
nema nekdo podrobnejsi info jak se vyvyji situace????
[71] Dj:Spojler: (29.07.2005, 09:14:23)
Ctělo by to koupit vlastní louku na xx let a na tom dělat každej rok akce jj.
[72] (29.07.2005, 09:14:35)
jedu jiz na svuj desaty teknival u nas, ale z nazoru deti zde se mi chce brecet...
Mozna prave kvuli vam maji nahodni ctenari
pocit ze freetekk subkultura je banda tupcu. Jsem velice zklaman kam az to zaslo .
[73] Dj:Spojler: (29.07.2005, 09:15:08)
[74] shiwa.skank: Brno (29.07.2005, 09:15:46)
Kdyby jel někdo z Brna a měl 2 místečka, tak mně mailněte
[75] selec: NÁHODNÝ ČTENÁŘI, ČTI (29.07.2005, 09:16:01)
[76] uoolll: (29.07.2005, 09:16:46)
http://www.rozhlas.cz/radio_cesko/portal/ Bude tam mluvit policistka kosinová za dvacet minut
[77] K: (29.07.2005, 09:17:20)
to: inteligent > Mluva je normální, nejsme žadní ufoni, ale když je člověk nasr.. tak mluví sprostě každej.. Mimochodem i já se počítám mezi toho prostacka,jak píšete > ktery nic nedokazal - ja s kamaradama tam jedeme vecer > slozeni naseho auta > spravce počítačové sítě, grafik, student střední školy. To proč je cztek takový jaký je je dáno kulturou lidí,kteří se k ní hlásí-stejně jako v indii oslavují krávy. Kdybyste v indii všude zabíjel krávy,taky by vás všici nenáviděli. My nic tak hrozného neděláme. Loňský rok nás donutil(jen pár jedinců - já se mezi ně nepočítám,ale děkuju jim) pronajmout louku (i to je proti této kultuře). Také je snaha být co nejdále od civilizace, aby nevadil hluk. Policisté místo aby byli vděční za toho jednání se snaží akci zabránit..
[78] kuku: Pro Inteligent ;) (29.07.2005, 09:17:47)
A vsimnul sis, ze vetsina vulgarnich prizpevku patri kritikum akce?? A pokud de o nevhodne prizpevky ucastniku jsou to zvetsiny pouze reakce na nektere nehorazne kritiky(coz neni samozrejme omluva)...
[79] Teknoman: Jděte někam... (29.07.2005, 09:18:13)
Místo, aby se normálně a legálně pronajala plocha a zajistila se OCHRANA bengošama proti různejm živlům, kteří dělaj akorát bordel, tak se udělá ilegální akce, na který se sjedou jen samí magoři a smažky. Z hudby, kterou máme rádi je hovno.
[80] ja-ja-ja: (29.07.2005, 09:20:40)
Už se mi tam ani nechce je jet, je to mediááální fraška.

[81] Dj:Spojler: (29.07.2005, 09:21:50)
Asi si to pustím doma jj.
[82] A.Meltzer: (29.07.2005, 09:24:05)
PRO VŠECHNY PABLBY,KTEŘÍ NECHÁPOU ROZDÍL MEZI SVOBODNÝM SETKÁNÍM LIDÍ A KOMERČNÍM FESTIVALEM TYPU CREAMFIELD:
Na komerční akci existuje vztah "nabídka a poptávka",tedy promotér a návštěvníci.Je to běžný obchod,který logicky dodržuje všechny předpisy a zákony ve svém zájmu. Návštěvník tam přijde,u vchodu se mu cizí člověk prohrabe v batohu a ukradne mu nápoje.Potom mu dá obojek na ruku a vpustí ho do ohrádky,kde si ty nápoje může znovu zakoupit,ovšem již několikanásobně dráž. Jde tedy k další ohrádce,která odděluje umělce a obyčejné lidi.Jenže ta je tak daleko,že umělec nejde ani vidět (zpravidla není ani nasvícen). Vypije si svůj Semtex nebo Pilsner aby tak dal vydělat sponzorům celého festivalu,kteří dotují "nákup" umělců. A dotují ho proto,že jedna kapela si nezřídkakdy řekne o šestimístný honorář.... A co Czechtek? Neexistuje obchodní vztah umělec versus posluchač,všichni jsou si tedy rovni.Neplatí se nic,každý si může přinést co chce,každý si může přijít kdy chce a odejít kdy chce. Každý se může byvit s kýmkoliv,nikdo nemá ochranku. Všichni tam jsou sami za sebe,každý člověk je jednotlivec.Neexistuje žádná fifma nebo agentura coby organizátor.Každý organizuje sám sebe! Každý zodpovídá sám za sebe. Je to v podstaně náhodné setkání více lidí...

[83] Vaše noční můra: Všechny vás postřílet!!!!!! (29.07.2005, 09:24:19)
Jste prostě šmejdi zfetovaný a všechny bych vás postřílel doufám ze od policajtů dostanete pořádně do huby.
[84] Andrew: no tak co? (29.07.2005, 09:24:58)
Sice jsem na CT nikdy nebyl a ani už tuhle hudbu neposlouchám, ale osobně si myslím, že policie zachází přece jenom příliš daleko. Jestliže je pozemek skutečně řádně pronajmutý, místo konání není v CHKO a účastníci si po sobě uklidí, což se podle mého názoru nestalo jen kvůli ukvapenému zásahu policie, tak přoč by měla být tato akce zakázána? Myslím si, a to jako člověk, který platí daně a platí tak svým způsobem také policejní zásah proti CT, že by policie spíš měla hledat cestu jak pozemky zpřístupnit, organizovat dopravu a třeba i kontrolovat technický stav vozidel, ale rozhodně si nemyslím, že je dobré řešení prostě všechny přístupy zablokovat a ochromit tím i dopravu na přilehlých komunikacích. Možná že si to měli pořadatelé sjednat dřív, ale rozhodně by se naše státní zřízení mělo chovat jinak.
[85] skywalker: (29.07.2005, 09:25:51)
kdyby jel nekdo z liberce a mel 2 volna mista please 606167329
[86] Lulu: hm (29.07.2005, 09:31:21)
tak ty těžkooděný benga vám fakt nezávidim,to by Vás muselo být tak 50000 aby ste je zmákli.
[87] spratek: aktualni stav (29.07.2005, 09:31:50)
lidi stoji na parkovisti, vsude kolem zakazy vjezdu pasky policajti, vrtulnik a ceka se na vic lidi...........tak jedem ne.....stocte to na 119km od prahy
[88] Pancho Villa: už zase! (29.07.2005, 09:32:26)
to co předváděli švestky za totáče už zase skoušej těď a tady,to chce převrat než bude pozdě,NE POLICEJNÍ STÁT!
[89] spratek: aktualni stav (29.07.2005, 09:32:28)
lidi stoji na parkovisti, vsude kolem zakazy vjezdu pasky policajti, vrtulnik a ceka se na vic lidi...........tak jedem ne.....stocte to na 119km od prahy
[90] shiwa.skank: Brno (29.07.2005, 09:32:34)
Pleas. Je to nutný. Přispěju na benál. 2 místa! Brnooooooo!!!!!! 736771714
[91] Andrew: (29.07.2005, 09:33:03)
A ještě si myslím, že všichni ti lidi, kteří tady napadají tu tzv. tekno komunitu, by se měli nad svými výroky pořádně zamyslet. Jestliže na takové akci nikdy nebyli nemají právo ty lidi soudit. A jestliže se řídíte pouze tím, jak účastníky této akce popisuje TV Nova a naše pochybné státní aparáty, tak je mi Vás upřímně líto.
[92] <<o.o>>: (29.07.2005, 09:34:35)
..tak se taky pridam..nejede nekdo z Uherskeho Hradiste ??? 2 mista hledme...diky
[93] mp: přístup (29.07.2005, 09:35:00)
policie by neblokovala přístup na legálně pronajatý pozemek, kdyby ten přístup nevedl přes pozemky majitelů, se kterými se organizátoři nedohodli, nějak to hoši nedomysleli
[94] Mozek: (29.07.2005, 09:35:53)
2 skywalker..koukám že se ti stopem moc nechce...
[95] ekolog: jedem!! (29.07.2005, 09:36:08)
jedu autem z Brna takze asi po ceste leknu...a je to teda fakt legalne domluveny s majitelem???
[96] Broncik: (29.07.2005, 09:37:38)
Souhlas, policie zbytecne ochromi dulezitou dopravni tepnu a bude mit z toho ostudu. At je tam nechaj bavit a at jim klidne kontroluji jestli mj auta v dobrym technickym stavu a neprodavaj tam drogy
[97] Pradik: re: Souhlas inteligent (29.07.2005, 09:38:06)
Ta věta " ale mluva a chovani ucastniku mluvi o jejich IQ a vubec vypovida o jednoduchosti mysleni techto lidi. Jsou to prostacci, kteri nikdy nic nedokazali "???!!! To se mi opravdu nezdá....znám hodně lidí, kteří patří k "účastníkům" a nemyslím si, že by nikdy nic nedokázali....teda jestli pro Vás vysoká škola neznamená NIC....potom bych ten příspěvek chápal. A kvůli výlevům některých jedinců je hodit do šuplíku s nápisem !prosťáčci"?.....ubohost.....
[98] jáGK: (29.07.2005, 09:38:31)
Akce typu cektek mě moc nezajímají. Ale taky nechápu policajty, kteří místo aby tomu dopravnímu kolapsu zabránily tak ho raději způsobí. Jenže je to jejich práce a oni dostali rozkaz od někoho kdo chce prostě vypadat dobře před voličeme. Na obranu všech, kteří se tam chystají musím říct,že ač jsou to někdy opravdu fakt dost hrozný zjevy. Jsou celkem slušní a oni žádný konflikty nevyhledáváli. Vždy se najdou jedinci, kteří na úkor všech dělají problémy. Loni to bylo skoro u nás a nikdo s místních si nestěžoval. Tak držím palce aby jste to vůbec zpustili.
[99] Axl: ??? (29.07.2005, 09:39:54)
tak co teda jak to tam vypada?dostanu se tam vubec?
[100] <<o.o>>: jaGK (29.07.2005, 09:40:08)
...pekne..;)
[101] kooper: teplice (29.07.2005, 09:40:55)
pokud chcete někdo jet z teplic a okolí: 605243725... jedeme kolem 18hod... tak GOGOGO
[102] fbi cr: super na smažky (29.07.2005, 09:41:44)
ať vás seřežou jak psy vy zmrdi skurvený techňácký. smrt technu a těmto lidem. Polis.... jen na vas polis.Legálně to s partou debilů ani nejde tak co chcete?????Pacifisti?
[103] mrakodrap: Smažkám: (29.07.2005, 09:41:47)
Jako první příspěvky na této stránce jsou od: Revolution!, Bublifuk, lojza později kreplik - to je teda něco! Pokud by to dostal do rukou nějakej psychiatr, tak by si teda zgustl! To by byl materiálek! Projevy těchto smažek jsou spíš k zasmání než aby to někdo bral vážně!!!!!!!!!!
[104] Stasek: Bude to super (29.07.2005, 09:42:01)
Lidi,
nenechte se odradit policajtama. Přeji hezký počasí a spoustu zážitků
[105] (29.07.2005, 09:42:57)

[106] XinDeL: (29.07.2005, 09:43:59)
Kde přesně to teda je? Stejný místo jako loni?
[107] <<o.o>>: jaGK (29.07.2005, 09:45:30)
...pekne..;)
[108] Johny Jay: (29.07.2005, 09:45:36)
Koukam ze je stale spousta lidi co zije na planete nova a vubec nevi co odsuzuje
[109] (29.07.2005, 09:46:15)

[110] Mozek: (29.07.2005, 09:47:54)
Policie blokuje silnici prvni tridy to uz je trosku moc ne?
[111] BUDE REVOLUCE??? (29.07.2005, 09:48:17)

[112] rozumbrada: pro A.Meltzera nebo jak se to píše... (29.07.2005, 09:49:14)
Pokud hovoříš o těch pablbech,prosímtě,génie velikosti Einsteina,můžeš mi tedy vysvětlit,když jde o náhodné setkání,jaký je problém pronajmout si legálně jakýkoliv areál,u vstupu vybírat dobrovolné vstupné a zajistit WC + úklid po skončení? A nebo by se nevybralo? jak moc by to bylo proti svobodě? Asi nevíš,že i takovéhle festivaly jsou a dobře fungují...
[113] (29.07.2005, 09:49:25)
ne že bycho to odsuzoval, ale je pravda, že je tam víc feťáků a konlikťáků než normálních lidí
[114] (29.07.2005, 09:49:53)
ne že bycho to odsuzoval, ale je pravda, že je tam víc feťáků a konflikťáků než normálních lidí
[115] mesmin: chci je t s váma c))))) (29.07.2005, 09:50:09)
kdo jede z prahy spíš tak k 20.00 tak domluva možná na emajlu nebo na nyxu...oki. zdarec. na benál dám.
[116] TAK cO (29.07.2005, 09:50:28)
stejn+ náááás tam přijede hafo ..................nemaj na tekno..........
[117] (29.07.2005, 09:51:46)

[118] (29.07.2005, 09:52:56)

[119] (29.07.2005, 09:56:43)

[120] MOzek: (29.07.2005, 09:57:15)
2 Skywalker..jsi TU??
[121] Johny Jay: (29.07.2005, 09:57:45)
POSTAVTE PRED BENGA STROBAC BLIKAJICI SVETYLKA BY JE MOHLI NA PAR HODIN ZNESKODNIT
[122] lišák, starej tramp: je to sranda! nebo ne? (29.07.2005, 10:00:15)
Sleduju zpovzdálí vaše žabomyší vojny a rádoby chlapský slovník. Kdybyste se chovali ukázněně, tak by vás to nebavilo. Proto se do poslední chvíle neví, kam máme jet. Ačkoli je mnoho ladem ležících luk, jejichž vlastníci by je rádi pronajali, nikdo to včas neudělá. Proto tam je pak bordel, rozježděné a posrané pozemky okolních nicnetušících vlastníků a neuklizený bordel odpadků. To vše se dá zajistit, ale stojí to čas a prachy. Mnoho firem by za prachy rádo uklidilo, ale když nic nezaplatím, jen svojí přítomností (jeden nic neudělá, ale jsou nás tisíce) dělám binec, tak to tam zůstane. Zas jako vždy na konci zbaběle zdrhnem a necháme to na místních nešťastnících a budeme v TV a netu sledovat, jak jsme je vypekli. Byl jsem ve Švédsku, bylo nás 17 000 a vše v klidu a bordel nezůstal, ale někdo to uklidil, protože to nebylo zadarmo a nadivoko.
Nějak už letos nemám chuť přijet, tak se tam mějte.
[123] (29.07.2005, 10:00:18)

[124] Klikoun: (29.07.2005, 10:03:24)
Usmažíte se smažky... nikam nejezděte :o)
[125] skywalker: (29.07.2005, 10:07:15)
sem tady...tak co...napstup na stop v jedenact hm??
[126] (29.07.2005, 10:07:56)
Jah is smilin' upon us
[127] Nebojte se!!: (29.07.2005, 10:08:20)
Cim prijede vic lidi, tim spis se to nakonec rozjede. Tak lidi honem honem, nastartujte káry. Ja jedu pro jistotu k veceru abych nelek v zácpě.
[128] cert: nuly? (29.07.2005, 10:09:02)
Ja jsem reditel spolecnosti ktera zamestnava 700 lidi a svych 6 manazeru beru sebou protoze strojene zabavy uz mame dost a chceme se uplne odreagovat. Myslim ze v tehle dobe by to pomohlo vice lidem. Proc jste tak zli nikdo z tech lidi vam nic neudelal. Zamyslete se co delaji fasouni a nikdo jim nic neudela a zivotni prostredi pomocena louka - spolana a otravena reka. proc kvuli toho taky nebojkotujete. a ty drogy je tam travka a co ta je na vsech povolenych koncertech a nikomu to nevadi. at policie hlida hospodarskou krimi. nebo detskou pornografii a ne takove populisticke akce je to k placi. vzkaz vsem budte vuci sobe tolerantni.
[129] Mozek: (29.07.2005, 10:10:18)
Nevim asi to nestihnu...jdu se vysprchovat apk se ti ozvu..musime zajet jeste pro ty spacaky na fugnerku..kam chces jit stopovat..
[130] Pro "Nebojte se!!": (29.07.2005, 10:12:11)
Názor tohoto chasníka je pěkně "vychcanej": jeďte do zácpy ať se to rozjede, já pojedu, až tam bude volno! GRATULUJI!
[131] skywalker: (29.07.2005, 10:12:41)
na dalnici woe....

[132] Jirka: Zkuste se zamyslet (29.07.2005, 10:16:04)
Nic proti CT nemam, jen si myslim ze kdyby se to udelalo rekneme vice organizovaneji tak si muzete nekde kalit klidne i tyden ci mesic v kuse a nikomu by to nevadilo, cimz by byli vsichni spokojeni. Jasne chapu, je to proti kulturni mentalite tehle akce a spolecnosti neco masivne oraganizovat. Ja osobne mam taky rad sem tam njakou ilegal party, je to zabava, ale ilegal party se da udelat pro 1000 lidi na jednu max dve noci. CT je podle me moc velka akce na to aby se proste nekam prijelo, kouklo by se na louku a reklo se: Jo tady to bude fajn, tady to udelame.

Myslim si ze by nebyl problem udelat CT nekde s povolenim uradu treba jak uz tu bylo receno nekde v opustenem vojensekm prostoru, na njakem starem vojensekm letisti apod. Jen to chce zacit s urady komunikovat a ne si od njakeho Lojzy za par korun pronajmout louku a nic jineho nezajistit.

CT je tak proslavena akce ze vlastne uz o zadnou nekomercni ilegal party nejde. Takze se nad tim zkuste trochu zamyslet.

Jinak doufam ze Vam to vyjde, ale ze pristi rok kolem toho uz nebude takovy humbuk.
[133] jaGk: (29.07.2005, 10:16:05)
Nechapu pořád ty řeči o bordelu. Když to policie vloni ukončila, tak tam sice bordel zůstal. Ale několik dní nato se tam někdo vratil a alespoň ty odpadky uklidil do pytlů. Sice je tam nechali ale aspon se snažili. Pak to sice rozvrtali místní socky a už to bylo že tam ten bordel nechali. Opravdu by to chtělo zajistit všechno pozemek, záchody a úklid předem a pak by už dali pokoj i policajti. Hlavně buďte slušní nevyvolávejte konflikty bulvár nebude mít o čem točit a psát a daj vám pokoj.
[134] Cabi: (29.07.2005, 10:16:32)
Peace brother!
[135] Mozek: (29.07.2005, 10:18:46)
To chapu ze na dalnici ale kam?
[136] puste si čt 2: (29.07.2005, 10:21:46)

[137] rozumbrada: jo čerte.. (29.07.2005, 10:23:15)
Dej to sem ještě 10x,ať všichny nuly ví,že si říďa fabriky na leštěný prdy.
[138] skywalker: (29.07.2005, 10:23:49)
no asi nekam za hypernovu...mazej at jedem co nejdriv...sraz na fugnerce v pul dvanacty...
[139] co dodat: (29.07.2005, 10:25:54)
nepustej nás tam tak to rozjedem na dálnici a budou koukat poldové:-¨))) ucpal bych jí tak na tejden:-))) jsem řidič auta Tir a bloknul bych ho tam taky:-)))
[140] (29.07.2005, 10:31:26)
poicie prej pred chvili otevrela jednou malou silnici na pozemek
[141] foreit48: (29.07.2005, 10:40:55)
hehe fizlos jsou kokoti...

nejede nekdo kolem 17oo z Prahy, byl bych vdecen za odvoz pro me a meho uvedomeleho kema... sloz na beno+vypomoc samozrejmosti 608819423 thx23

[142] sharpener: místo konání (29.07.2005, 10:48:09)
tak jsem zvědavej kdy se objeví nové místo konání letošního Czech Teku, teď když obrněnci hlídaj jednu louku můžete udělat čelem vzad a než se přes vás probijou obsadíte i Strahov :o)
[143] sharpener: místo konání (29.07.2005, 10:49:14)
tak jsem zvědavej kdy se objeví nové místo konání letošního Czech Teku, teď když obrněnci hlídaj jednu louku můžete udělat čelem vzad a než se přes vás probijou obsadíte i Strahov :o)
[144] alex: (29.07.2005, 10:50:03)
At zije komunizmus
[145] alex: (29.07.2005, 10:50:44)
"At zije komunizmus "
[146] Moravák: (29.07.2005, 10:51:51)
Lidi Mlýnici údajně opouští. CzechTek bude možná na Českolipsku.
[147] jesusatan666: Póza a hra na "free" (29.07.2005, 10:56:14)
Hele a proč s tím děláte takový caviky? Já nějak nechápu proč si předem nevyběháte povolení od úřadů a majitelů pozemků a pak si tam můžete pařit jak chcete, ne? Jezdím na různý akce už dost dlouho a jedná se o hodně extrémní hudbu, která nemá s tou Vaší nic společnýho, dá se říct, že je problémová a nežádoucí, ale všechno jde, když se chce. Tady se sami před sebou stavíte do role obětních beránků, ale takhle Vás vnímá málokdo. Kdyby někdo z Vás vlastnil pozemek a zjistil, že na měm bude třeba black metalovej festival toho nejhrubšího zrna, asi by Vám zklaplo a první co by bylo, že by se tam objevila policie a vy sami byste byli posraný až za ušima.
[148] Negr: (29.07.2005, 10:58:04)
Si dělaj prdel Néé! A to sou čůráci živí z našich daní!!
[149] big daddy: (29.07.2005, 11:03:39)
ty feťáci akorát ukazujou svoji neschopnost, když nejsou ani schopný zajistit jednu debilní akci pro debily! Jak já se bavím!
[150] big daddy: (29.07.2005, 11:06:19)
ty feťáci akorát ukazujou svoji neschopnost, když nejsou ani schopný zajistit jednu debilní akci pro debily! Jak já se bavím!
[151] big daddy: (29.07.2005, 11:08:13)
ty feťáci akorát ukazujou svoji neschopnost, když nejsou ani schopný zajistit jednu debilní akci pro debily! Jak já se bavím!
[152] Jirka: (29.07.2005, 11:10:13)
To Negr: Jo, silacky kecy. Zajimalo by me koho bys asi volal kdyby policie nebyla (nezila z NASICH dani) a nekdo by proste prisel a "obsadil" by tvuj byt. Bys asi volal mame, ne?

Tydlety kecy mam fakt rad.......Uprime receno z ceho zije nejmene ctvrtina mladych lidi po skole, z podpory, tudiz z NASICH dani a ti sami lidi tady vykrikujou ze policie je placena z jejich dani. S tim jdete do prdele.
[153] (29.07.2005, 11:15:02)
to Jirka> Kdy ti naposled policajti s necim pomohli?
[154] Funky: Žádná podpora (29.07.2005, 11:16:23)
Stát už ale nedává mladejm po škole podporu!!! A jak vidíš nedává podporu ani mladejm lidem, kteří se chtějí bavit a ne jenom doma čumět na vykurvenou televizi. FUCK OFF NOVA!!!!!!!!!!!!!!
[155] jasusatan666: P.S. (29.07.2005, 11:28:27)
Trošku reakce na Dj. Spojlera.Ještě jsem chtěl dodat, že jezdím na absolutně nekomerční, volný akce, takže o nějakým kroužkování a ohrádkách nemůže být ani řeč. Natož o 6místných honorářích. Pokud dostane kapela zaplacený cestovný, nějaký jídlo a pití, už není pro Vás asi dostatečně free. Jinak pokud chcete srát do igelitovejch tašek a nebo za smrčkem,je to Vaše věc, ale taky to o něčem vypovídá.Takže pryč s Dixíkama, nejsou dostatečně free a závanějí komercí. Sami sebe svazujete do umělý "svobody" a Vaše "ilegalita" je neuvěřitelně komická. Tomu se musím fakt smát na co si to hrajete. Sorráč, ale jám mám o volným setkání lídí, o pořádný pařbě a odvazu jiný představy. Respektuju Vaší hudbu a nenávidím komerci, ale na druhou stranu uznávám lidi, kteří něco dokázali, vybudovali a o tom většina z Vás nemá ani páru, protože za tím vším stojí hromada práce a odříkání.Ničit dokáže každej debil. Věřím,že spousta z Vás jsou fajn lidi, který se potřebujou jen odreagovat, zapařit a vykakat v přírodě.
[156] Jirka: (29.07.2005, 11:29:51)
Asi trikrat mi zachranili prdel kdyz jsem zdrhal pred plesounama a jednou nasli tatikovi ukradene auto. Jasne, platil sem njake pokuty za ruseni nocniho klidu a podobne, ale v kompletu s nima mam docela dobre zkusenosti.

To Funky: Jasne prima podpora se dava az po roce odpracovane prace, ale do toho roku se pocitaj brigady, praxe apod. takze to neni zas tak strasne.
A jak je videt nemas TV Nova moc v lasce, ja treba nemam televizi doma vubec a je hromada veci co se da delat, clovek nemusi jen koukat na bednu.
[157] konopnik: foto (29.07.2005, 11:39:49)
[158] Johny Jay: (29.07.2005, 11:40:11)
To Jirka> No me naposled malem fizl zmlatil kdyz sem jel na cerno...
[159] NOBODY: (29.07.2005, 13:03:44)
A je po czech-teku, to je fakt v prdeli, měla to bejt moje dovolená a ten nejlepší letní relax, takže budu dál poslouchat milónkrát vohraný kazety a CD nebo pojedu nakopat debilní mozky těm zkurvenejm fízlum, který to celý pořádně dojebali a když tam chcípnu tak bude aspoň klid. Nedejte se, bojujte a vydržte za chvíli jsem tam a začne peklo!!!
[160] isa: (29.07.2005, 13:29:03)
Přeju účastníkům, aby se letošní tek uskutečnil.
[161] Isa: (29.07.2005, 13:46:17)
Pokud senátor Jaromír Štětina skutečně apeluje k zastavení razie na D5, projevuje v tého uměle vyvolané hysterii velký díl občanské statčnosti.