[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Protestní dopis


2005-07-30, 18:36:00 • Protestní akce

Jako občan České republiky, plátce daní, z nichž je placena veškerá státní administrativa včetne policie

DŮRAZNĚ PROTESTUJI

proti neoprávněnému a nepřiměřenému zásahu policie ČR vůči účastníkům festivalu CzechTek, konaného na soukromém pozemku s písemným a smluvně zajištěným souhlasem jeho majitele.

POŽADUJI

aby byl neprodleně umožněn přijíždějícím účastníkům vjezd na tento soukromý pozemek dle §34 zákona o obcích, případně §7 odstavce 1 zákona o pozemních komunikacích.

DÁLE ŽÁDÁM

důsledné prošetření postupu všech činných orgánů, které se na zásahu podílely a podílejí včetně aktivit ministra vnitra Františka Bublana a premiéra ČR Jiřího Paroubka. Očekávám, že v případě pochybení ponesou plnou politickou i trestní odpovědnost.

zdroj: ..:. K-Ultra.com/cztk :.

pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] biosoup: (30.07.2005, 18:44:36)
uz sem poslal 3 :-)
[2] Fuckidnes: Držte se!! (30.07.2005, 18:45:55)
Smažky držte se!!Normálně Vás nemusím, ale v tomto sporu jde o udržení demokracie, takže stojím za Vámi!!!
[3] biosoup: (30.07.2005, 18:47:40)
18:45

"Zásah policie je neadekvátní, protizákonný a svědčí o tom, že komunistické metody používání síly u nás dosud nevymřely," prohlásil senátor Jaromír Štětina v ČT 24.

[4] Věra: jěště,že máme mládež.. (30.07.2005, 18:50:20)
jinak by tenhle národ zřejmě zašel na zbabělost...techno ani neznám- oc vysoký věk mám, ale tady jde o svobodu a hlavně míru moci státní..
[5] Ada: Tolerance (30.07.2005, 18:53:07)
Mě někdo dělat kravál, že bych se nevyspal, tak mě dotyčnej může stokrát říkat a mávat předemnou papírem, že je pozemek legálně pronajatej k téhle akci ...jednou je tu rušení nočního klidu a na to jsou tu zákony. A Policie je tu od toho...abych měl klidnej spánek a nemusel poslouchat nějaký sjetý cimbály!
[6] Dj:Spojler: (30.07.2005, 18:54:24)
MY SE NEDÁME!!!
[7] doktor: to Ada (30.07.2005, 18:55:05)
konec koncertů v Praze? Blbečku...
[8] Fuckidnes: kravál? (30.07.2005, 18:55:24)
Krával je u každé druhé diskotéky, když se vylití teenageři vrací domů, obvykle uprostřed měst, a tam to cajtům nevadí..Tady vůbec nejde o smažky, ale o to, že Pablbek a Bublan si léčí mindráky na nevinných
[9] nerozhoduje: Protestní dopis (30.07.2005, 18:56:05)
Nemám nic proti té vaší akci. Jen bych chtěl uvést, že ten, kdo tento proterstní dopis psal, nemá asi vůbec páru o občanským, a už vůbec ne o trestním právu. To že si umí přečíst jednotlivé paragrafy ještě neznamená, že těmto paragrafům taky rozumí. Skutková podstata trestných činů vám asi nic neříká co?
Myslíte, že tímto protestním dopisem něčeho dosáhnete?
[10] fuk: (30.07.2005, 18:56:45)
Tolerance: No jo ale, vždyť nikde nikdo o nějakym rušení nočního klidu nic neřikal, navíc lidi v obcích okolo většinou souhlasí, aby je na tu louku pustili. Jen podotýkám, že nejsem technař...
[11] JT: (30.07.2005, 18:56:53)
No, ja nevim. S tim pristupem na pozemek pro tisice lidi se nekolik nezavislych (!) pravniku vyjadrilo, ze byl potreba souhlas majitelu. Cili CzechTek byl nezakonnou akci. Jestli byl adekvatni zasah policie je vec druha.
[12] (30.07.2005, 18:57:17)
na ně !!!!!!!!!
[13] Rada: DRZTE SEEE!!!! (30.07.2005, 18:57:39)
Techno sice neposloucham, ale to je uz ted uplne vedlejsi. Kdybych mohl, jedu tam za vama!!! LIDI DRZTE SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[14] doktor: to "nerozoduje" (30.07.2005, 18:57:57)
Tak nám prosím poraď a nechytrač:o)))
[15] Dj:Spojler: (30.07.2005, 18:57:58)
LIDI PSALI I PETICI ABY NÁS TAM PUSTILY
[16] fuk: (30.07.2005, 18:58:37)
Tolerance: No jo ale, vždyť nikde nikdo o nějakym rušení nočního klidu nic neřikal, navíc lidi v obcích okolo většinou souhlasí, aby je na tu louku pustili. Jen podotýkám, že nejsem technař...
[17] Lenka: fandím Vám (30.07.2005, 18:58:39)
Věkem nepatřím mezi vyznavače TECHNA, od začátku vše však sleduji (nejen u televize) a podporuji všechny svobodně myslící. Držte se nenechte se zastrašit. Naše generace na to dojela. Vy to musíte změnit. Lenka
[18] Rada: DRZTE SEEE!!!! (30.07.2005, 18:58:42)
Techno sice neposloucham, ale to je uz ted uplne vedlejsi. Kdybych mohl, jedu tam za vama!!! LIDI DRZTE SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[19] Fuckidnes: Držte se lidi!!!A.C.A.B. (30.07.2005, 19:03:13)
Dnes nemůžu, ale jestli se udržíte do zítra, jedu tam!! A to techno nemám rád!!Jenže dnes technaři, zítra třeba cyklisté...
[20] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:04:33)
ONI NÁM ZNÍČILY SYSTÉMY.
[21] Ada: hehe (30.07.2005, 19:05:28)
DOKTOR: Praha - Mlýnec? blbečku...Něco jinýho je koncert na Letný a něco jinýho je sraz smradlavejch sjetejch humusáků, co dělají bordel 3 dny...!!
[22] hanzalik: (30.07.2005, 19:07:59)
Souhlasím a připojuji se v plném rozsahu!

Policie sux!!

http://martinhanzal.net/
[23] (30.07.2005, 19:08:00)
LÁSKA A PRAVDA ZVÍTĚZÍ !!!!!!
[24] Fuckidnes: Nácku zmiz (30.07.2005, 19:08:05)
nenadarmo se píšeš jako Áda..jenže Tvůj idol byl zbabělec, který poté, co zničil půl Evropy a celé Německo, se strachy před Rusy zastřelil sám..Smrt náckům!
[25] mejla: UKONCENI SE ZREJME PODARI (30.07.2005, 19:08:09)
TECHNARU JE NYNI cca 1/2, byly zniceny nektere aparatury - poldove do nich nalili vodu.
[26] tomas: Demente (30.07.2005, 19:08:35)
Di do prdele ty kretene.
[27] Ada: fakt? (30.07.2005, 19:09:15)
FUK: fakt si myslíš, že ten kravál místním nevadí? To byl vtip, viď? ok :-)
[28] doktor: to Ada (30.07.2005, 19:09:24)
Bukurešť - Mlýnec...nechápeš obraznost???? Tak nechod na tento server, jen tak pomlouvat...
[29] mejla: UKONCENI SE ZREJME PODARI (30.07.2005, 19:09:39)
TECHNARU JE NYNI cca 1/2- teda na louce..., byly zniceny nektere aparatury - poldove do nich nalili vodu.
[30] joj: (30.07.2005, 19:10:08)
kde sou nejaky fotky?
[31] mejla: UKONCENI SE ZREJME PODARI (30.07.2005, 19:10:09)
TECHNARU JE NYNI cca 1/2- teda na louce..., byly zniceny nektere aparatury - poldove do nich nalili vodu.
[32] tomas: myslim (30.07.2005, 19:10:26)
myslim ADU
[33] Fuckidnes: Nácku zmiz (30.07.2005, 19:11:00)
nenadarmo se píšeš jako Áda..jenže Tvůj idol byl zbabělec, který poté, co zničil půl Evropy a celé Německo, se strachy před Rusy zastřelil sám..Smrt náckům!
[34] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:11:45)
Aparatury jsou drahé jako prase to si zacvakaji
[35] Fuckidnes: Nácku zmiz (30.07.2005, 19:12:28)
nenadarmo se píšeš jako Áda..jenže Tvůj idol byl zbabělec, který poté, co zničil půl Evropy a celé Německo, se strachy před Rusy zastřelil sám..Smrt náckům!
[36] Fuckidnes: Nácku zmiz (30.07.2005, 19:13:27)
nenadarmo se píšeš jako Áda..jenže Tvůj idol byl zbabělec, který poté, co zničil půl Evropy a celé Německo, se strachy před Rusy zastřelil sám..Smrt náckům!
[37] mejla: (30.07.2005, 19:13:38)
PRIME VSTUPY JEDOU NA www.CT24.cz
[38] mejla: (30.07.2005, 19:14:43)
PRIME VSTUPY JEDOU NA www.CT24.cz
[39] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:15:25)
Zákrok naopak ostře kritizoval stínový ministr vnitra Ivan Langer (ODS). Podle něj policisté zasáhli na politický nátlak premiéra Jiřího Paroubka (ČSSD) a nepoučili se z problémů, které přinesly předchozí ročníky technoparty.
[40] Liboreck: Do toho!!! (30.07.2005, 19:16:15)
co se týče této akce konkrétně-museli sme se bránit i minulý rok,ale bylo nás málo...
Co se týče všeobecně,je tohle válka a tento zásah jen bitva,kterou musíme vyhrát!!!Máme demokracii a já osobně o ní nehodlám přijít!!! co se to dějě?jsme snad ve fašistickém německu,aby nám stát diktoval co máme a co ne? Za chvíli nám můzou dávat jídla na příděl!! Je tu nová éra!! Hasta la victoria siempre!!!el che vive!!! viva la revolution!!!!
lick
[41] mejla: (30.07.2005, 19:16:50)
zatim 30 zranenych
[42] Michal: Festak (30.07.2005, 19:17:40)
Je zvlastni, ze ostatni festivaly hudby probehnout mohou. Neni to nahodou proto, ze jsou poradany legalne a ne za nejakou zasterkou v podobe narozenin? Organizatori zamyslete nad sebou, jste neschopni zorganizovat legalni festak? Ale vy vlastne nechcete, to byste nemohli smazit, ze? No jo a ted se schovavejte za nejaky prava, kdyz porusujete zakony, hehe. Zeptejte se jinych organizatoru, jak organizovat, amteri jedni....
[43] Michal: Festak (30.07.2005, 19:18:34)
Je zvlastni, ze ostatni festivaly hudby probehnout mohou. Neni to nahodou proto, ze jsou poradany legalne a ne za nejakou zasterkou v podobe narozenin? Organizatori zamyslete nad sebou, jste neschopni zorganizovat legalni festak? Ale vy vlastne nechcete, to byste nemohli smazit, ze? No jo a ted se schovavejte za nejaky prava, kdyz porusujete zakony, hehe. Zeptejte se jinych organizatoru, jak organizovat, amteri jedni....
[44] gonzo: (30.07.2005, 19:19:09)
policejní stát, kurvy fašistický
[45] Ada: fuckidnes (30.07.2005, 19:19:30)
Hele ty šmejde, co tu propaguješ fašismus? Bacha co píšeš.....!!
[46] Jakub Pajer: FUCK ČR (30.07.2005, 19:20:07)
RAZANTNĚ ODMÍTÁM POSTUP POLICIE.. TODLE NENÍ DEMOKRATICKÁ REPUBLIKA, NÝBRŽ FAŠISTICKÝ BORDEL NAVÍC FINANCOVANÝ Z PENĚZ PROSTÝCH OBČANŮ !!!
[47] tomas: (30.07.2005, 19:21:54)
Michale ty ses nakej zkurvenej srac co??Ses jenom zasrana mrdka!!!
[48] doktor: to Ada (30.07.2005, 19:21:59)
běž si komplexy léčit jinam....copak chodím na vaše nazi stránky??? Nechovej se jako debil...chudáku zakomplexovanej!
[49] gonzo: (30.07.2005, 19:23:36)
policejní stát, policajti jsou fašouni, proti skinheadům ještě nikdy nezasáhli
[50] tomas: (30.07.2005, 19:23:38)
:D:D:D:D nacek zkurvenej
[51] doktor: to Michal (30.07.2005, 19:23:44)
Prosím tě...smaží se i na diskotéce...apni si novu, dej si prášek, hlavně nepřemýšlej!!!
[52] unknown: (30.07.2005, 19:25:40)
VZDÁVÁM POST ALTERNATIVNÍ HUDBĚ!!!KILLL POLICE!!!!!!!!!!!!!!
[53] joj: (30.07.2005, 19:25:51)
kde sou nejaky fotky?
[54] Ada: to Doktor (30.07.2005, 19:26:03)
Jdi do prdele s nazzi, já jsem jen daňovej poplatník, co platí i polici a chci mít klid a ne poslouchat vaší produkci, ok? smrade
[55] mejla: ??? (30.07.2005, 19:28:17)
TO SE NAM TADY DOSTALO HODNE JINAM, CO?
[56] doktor: to Ada (30.07.2005, 19:28:27)
já taky platím daně...a co by jsi platil radši...deset mega za policejni´í teror (helikoptéry, platy, ransportéry...)nebo ani ne milion(a to jen, že minulý rok kvuli policii nestihli uklidit) za škody???Prober se zakomplexovanče!
[57] fuk: (30.07.2005, 19:28:47)
for ada: No nevim jak ty ale já tam dneska projížděl okolo a nevim, jestli pro obce okolo kterejch každej den projede 10 000 kamionů, nadělá technopárky nějaký větší problémy s hlukem. A při rozhovorech s lidma na ČT se ani jeden z nich neřek, že by mu vadil hluk, ale že jim vadí to jak maj vesnice plný aut a lidí, který se na tu louku nemůžou dostat.
[58] mejla: ??? (30.07.2005, 19:28:47)
TO SE NAM TADY DOSTALO HODNE JINAM, CO?
[59] Liboreck: bojujte!!! (30.07.2005, 19:29:16)
Ve své podstatě jde o jediné!!!
Stát se snaží o to,co se mu povedlo za minulého režimu...Naši otcové taktéž chodili na akce,jež byly potlačovány policií,jako dnes!! Bojovali a vyhráli. Proč bychom nemohli také?!? Už nejde jen o hudbu,jde o svobodu projevu a volnost pohybu!!! třeba byla v mlýnci velká úroda hub a lidé,co se tam shromáždili byli jen náruživí houbaři!!! :oD)))
[60] Binous: Paroubek (30.07.2005, 19:29:24)
Jiri Paroubek = nevim, neslysel jsem, nevidel jsem, nejsem obeznamen, nejsem si vedom... Velke nestesti!
[61] Ada: haha!! (30.07.2005, 19:29:34)
Máte na to, jen na NETu psát, nebo vyřvávat nadávky, proti polici...proti všem...ale to je všechno vy zasranci...první facka a ležíte...ale řvát to umí i malý děcka hahaha!
[62] kouba: To Ada (30.07.2005, 19:29:59)
Hele adolfe festaku a hudebnich akci je cely rok mrte. Myslis ze je mi prijemne ve 3 v noci poslouchat nejake disko co tu hraje k prilezitosti radovanek? Ale lidi se chteji proste obcas bavit a tak i kdyz se mi to nelibi toleruju to. A tobe bych pral aby ti primo pod oknama upsoradali tekno party. Bassy na tebe ty nacku
[63] tomas: (30.07.2005, 19:30:22)
a zato ze se tam nemuzou dostat muzou benga zkurveny
[64] kouba: To Ada (30.07.2005, 19:31:09)
Hele adolfe festaku a hudebnich akci je cely rok mrte. Myslis ze je mi prijemne ve 3 v noci poslouchat nejake disko co tu hraje k prilezitosti radovanek? Ale lidi se chteji proste obcas bavit a tak i kdyz se mi to nelibi toleruju to. A tobe bych pral aby ti primo pod oknama upsoradali tekno party. Bassy na tebe ty nacku
[65] (30.07.2005, 19:31:11)
ODS JE S VÁMA , VOLTE LANGRA -MÁTE JEHO PODPORU. LÁSKA A PRAVDA ZVÍTĚZÍ !!!!
[66] Rachty: (30.07.2005, 19:31:56)
Lidicky ktery se chystate nebo jste na Czechteku nestracejte nadeji a bojujte....Viva la Czechtek
[67] doktor: to Ada (30.07.2005, 19:32:55)
Můžeš mi říci proč jsi tady na stránkách? To je největší důkaz tvé demence, nácku zkurvenej....
[68] pavel: (30.07.2005, 19:33:25)
Plně podporuji policii.Když vidím v televizi tu sebranku,tak bych asi postupoval tvrději.Pan senátor dokazuje
,že aby se zalíbil fetákům kecá nesmysly..
[69] kouba: To Pavel (30.07.2005, 19:34:55)
No ty si taky pekny kreten. Ale hlavne urcite slusny bezuhonny a hlavne tolerantni obcan
[70] Ada: Konec (30.07.2005, 19:36:52)
Máte po píči chudáci...pěkně vás poldové nakopali do prdelí hahahaaaaa
[71] fuk: to pavel (30.07.2005, 19:37:14)
a v 89 si jí taky plně podporoval viď ;o)
[72] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:37:27)
Máme za sebou i politiky
[73] plázce daní: Dobře vám tak (30.07.2005, 19:37:52)
Konečně vám dali na pozadí, škoda, že tak málo :-))
[74] Binous: to Pavel (30.07.2005, 19:38:15)
Nezda se mi, ze by Ivan Langer poslouchal tekno kazdy den cestou do parlamentu kazdy den ale nemyslim si ze ma potrebu zalibit se fetakum a kecat nesmysly...
[75] tomas: (30.07.2005, 19:38:20)
to pavel: zase nakej curak se tu objevil
[76] NEUVĚŘITELNÝ (30.07.2005, 19:38:26)
dokonce i reportáž na nově vyzněla proti zásahu! že to prostě už paroubek s bublanem přehnali!!!!
[77] fuk: (30.07.2005, 19:38:48)
a fízlů :o)), škoda že jen obrazně
[78] doktor: to Ada (30.07.2005, 19:38:55)
Ado jsiopravdu chudák...je vidět že odně aktivní v blbejch kecech...asi máš fakt malýo šulina, protože když jsi proti tomu, tak sem prostě nelez a piš paroubkovi milostné dopisy, chudáku dementní!
[79] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:39:13)
NOVA JE TAKY PŘIINÁS A POLITICI TAKY JOOOOO
[80] Ada: DOKTOR (30.07.2005, 19:39:14)
Tvé projevy jsou zkopírovány. Ještě jedno osočení mé osoby s nacismu, či fašismu a těš se...!!!
[81] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:39:20)
NOVA JE TAKY PŘIINÁS A POLITICI TAKY JOOOOO
[82] tomas: (30.07.2005, 19:39:36)
ty vole je tu hodne kriplu najednou fuj vy zmrdi tahnete do pici
[83] Antitechno: Konečně (30.07.2005, 19:40:59)
Dostali jste po hubě, dobře vám tak feťáci ... měli by tu louku přejít ještě několikrát a nakopat vám víc...
[84] bighad: (30.07.2005, 19:41:10)
at jim poradne rozbijou drzky aby sem uz nejezdili a delali bordel u sebe doma hovada bezohledny
[85] kouba: (30.07.2005, 19:41:10)
Ado ty nejsi nacek.Ty si jenom ubohy looser... zalez do zumpy kam patris
[86] Antitechno: Konečně (30.07.2005, 19:41:27)
Dostali jste po hubě, dobře vám tak feťáci ... měli by tu louku přejít ještě několikrát a nakopat vám víc...
[87] tomas: (30.07.2005, 19:41:53)
to ADA : nacku,fasoune zmrde vyholenej
[88] lynx: Úvaha (30.07.2005, 19:42:36)
Jsem mlada, trochu vydelavajici, a normalne dane platici podnikatelka. Ale rozhodne si nepreju, aby se me tezce vydelane penize pouzivaly na policejni zakroky proti lidem stejne starym jako ja, kteri zrovna poslouchaj neco jinyho (obcas si techno dam). Zkuste si predstavit tohle: Muj znamy (47) taky podnika. Rovnez plati dane a navic jeho syn odjel vcera na Czechtech. Takze si vlastne nechtene predplatil vodni dela a gumove projektily na vlastniho syna. A navic, v dobe kdy mu bude nekdo vykradat jeho maly obchod, policie zrovna nebude mit cas nebo lidi:)
A jestli lidi z Czechteku porusuji zakon? Ne vic, nez ucastnici jinych nepovolenych akci, nebo fotbalovi radoby fanousci.
[89] antitechno: Langer a Štětina (30.07.2005, 19:42:54)
Se ozvali Ti praví... Dva kreténi, co hledají body před volbama... je vidět že vás ještě neznají
[90] antitechno: Langer a Štětina (30.07.2005, 19:43:11)
Se ozvali Ti praví... Dva kreténi, co hledají body před volbama... je vidět že vás ještě neznají
[91] tomas: (30.07.2005, 19:43:26)
to Antitechno,bighad : tebe bych nakopal do prdele zkurvenej sraci nechapu jak muzes bejt s nima ses fakt ubohej
[92] jupí: PAROUBEK a BUBLAN (30.07.2005, 19:43:44)
musí skončit! Je to neuvěřitelné, že se píše rok 2005 a policie si může dovolit takové věci. Navíc ještě podporovaná Paroubkem. Nejsem technař, ale vidím to jako perzekuci nevinných občanů, policejní šikanu, která je srovnatelná jen s chováním státních organů v totalitních režimech. A Paroubka s Bublanem vygenerovala stejně tak jako Grosse ČSSD. Kdo bude další??? Hitler, Gottwald???
[93] Ada: h. (30.07.2005, 19:44:29)
to KOUBA: Co na mě mluvíš ty kazimrde? Dovolil ti to někdo?
[94] (30.07.2005, 19:45:35)
19:40

Účastníci technoparty chtějí kvůli policejnímu zásahu podat stížnost k Evropskému soudu pro lidská práva ve Štrasburku, informoval účastník akce Michal Klodner. Zásah byl podle něj bezprecedentní a policie prý dezinformovala veřejnost, když tvrdila, že majitel odvolal souhlas s konáním technoparty.

[95] tomas: (30.07.2005, 19:46:05)
Účastníci technoparty chtějí kvůli policejnímu zásahu podat stížnost k Evropskému soudu pro lidská práva ve Štrasburku, informoval účastník akce Michal Klodner. Zásah byl podle něj bezprecedentní a policie prý dezinformovala veřejnost, když tvrdila, že majitel odvolal souhlas s konáním technoparty.
[96] Dejf: (30.07.2005, 19:46:44)
Myslim, ze nebudeme za sebou mit jen technare, ale i punkace, hip-hopery a dalsi... Bude to jeste boj. V noci neco podnikneme...
[97] Ada: s (30.07.2005, 19:47:21)
t Úvaha: já nebydlím u stadionu a nikdo mě nemůže v právním státně obtěžovat, zvlášť po 22:00 hod. Kapišto?
[98] antitechno: to lynx (30.07.2005, 19:47:23)
Takže podporuješ feťáky a spol? To že rodiče platí daně neznamená, že jejich potomci mají ničit majetek a nerespektovat právní řád. Respektují jen to, co jim vyhovuje. Kdyby mi děti razily na obdobnou akci, v životě by neměly nárok. Naštěstí jsou rozumné... Na rozdíl od potomků Tvého známého - apropos podnikatel odvádějící daně? Utopie, neblázni.
[99] poklop: pořádek (30.07.2005, 19:47:40)
Chtěl bych vidět ty idioty,kteří fandí
blbečkům fetákům,kdyby jim na zahradu přijelo tisíce lidí a dělali jim tam bordel.Kamarád tam byl ,ale WC tam neviděl.Kam chodí?Všechno akorát poserou a zničí.
[100] tomas: (30.07.2005, 19:47:40)
Ado ses fakt ubohej nacek nic jinyho
[101] kouba: (30.07.2005, 19:48:01)
Je videt ze mas v hlave nasrano.Nic jineho nez slovni prujem se od tebe fakt cekat neda. ubozaku
[102] doktor: to Ada (30.07.2005, 19:48:03)
Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!Ada je nácek!
[103] antitechno: to lynx (30.07.2005, 19:48:27)
Takže podporuješ feťáky a spol? To že rodiče platí daně neznamená, že jejich potomci mají ničit majetek a nerespektovat právní řád. Respektují jen to, co jim vyhovuje. Kdyby mi děti razily na obdobnou akci, v životě by neměly nárok. Naštěstí jsou rozumné... Na rozdíl od potomků Tvého známého - apropos podnikatel odvádějící daně? Utopie, neblázni.
[104] poklop: pořádek (30.07.2005, 19:48:50)
Chtěl bych vidět ty idioty,kteří fandí
blbečkům fetákům,kdyby jim na zahradu přijelo tisíce lidí a dělali jim tam bordel.Kamarád tam byl ,ale WC tam neviděl.Kam chodí?Všechno akorát poserou a zničí.
[105] kouba: (30.07.2005, 19:49:11)
Je videt ze mas v hlave nasrano.Nic jineho nez slovni prujem se od tebe fakt cekat neda. ubozaku
[106] tomas: (30.07.2005, 19:50:17)
to poklop: WC tam maj jsou to normalni lidi coz se o tobe rict neda
[107] Death of Skin: (30.07.2005, 19:50:17)
Ado, tenhle boj proste nevyhrajes, nemas na to mozek
[108] kouba: (30.07.2005, 19:50:19)
Je videt ze mas v hlave nasrano.Nic jineho nez slovni prujem se od tebe fakt cekat neda. ubozaku
[109] Death of Skin: (30.07.2005, 19:51:15)
Ado, tenhle boj proste nevyhrajes, nemas na to mozek
[110] kouba: (30.07.2005, 19:51:17)
Je videt ze mas v hlave nasrano.Nic jineho nez slovni prujem se od tebe fakt cekat neda. ubozaku
[111] bighad: (30.07.2005, 19:52:00)
a co lidi kteri bydli okolo a potom co ty technari odjedou po nich zustanou hromady hoven a bordel....znicena priroda od jejich deravejch vozitek. Doma si bordel nemuzou dovolit protoze by je zavreli a dostali by peknou pokutu a tady je to pro ne sranda. Souhlasim s tim ze policejni zasah byl znacne prehnany a teto akci se dalo zabranit i jinak. Ale to by nebylo tak videt ve zpravach a politici by si nesplhli.
[112] Death of Skin: (30.07.2005, 19:52:23)
Ado, tenhle boj proste nevyhrajes, nemas na to mozek
[113] kouba: to poklop (30.07.2005, 19:52:23)
chtel bych videt tebe, idiote :) dalsi vidlak co ma v hlave akorat seno a fasisticke nazory
[114] tomas: (30.07.2005, 19:53:04)
nasel bych si ADU a ty vostatni zmrdy co tu sympatizujou s tema zkurvenejma bengama a poradne bych Vam vy curaci rozkopal drzky
[115] Ada: c (30.07.2005, 19:53:36)
to:TOMAS kdybych já byl nácek, tak už jsi dávno v plynu ty zmrde
[116] karolina: (30.07.2005, 19:54:50)
nemělůi právo na technyře takhle zaútočit!
[117] tomas: (30.07.2005, 19:55:00)
to ADA: dyt rikam ze ses nacek zkurvenej tohle neni stranka pro vyholeny zmrdy tahni do pici
[118] Dj:Spojler: (30.07.2005, 19:55:14)
BUDE CT NA 3 MÍSTECH V ČR
[119] Vlastik: Odstranit vládu (30.07.2005, 19:56:23)
Je mi 46 let a zase policajtí mlatí mladé lidi kteři se sejdou na louce na party.Debilní důvod škoda na trávě vetší blbost jsem nikdy neslyšel. Za toto jsem v rose 99 prsty nezdvíhal a proto Vy mladí nedejtese do nich.
[120] (30.07.2005, 19:56:50)
No nic lidi ale vipadá to bledě.....nesmí se to prostě vzdááát, a musíme bojovat...už se to fakt netýká jenom jedné komunity ale všech lidí co žijou v ČR....
[121] karolina: (30.07.2005, 19:57:51)
chtělo by to vymyslet jak ty policajty zneškodnit!
[122] bighad: to kouba (30.07.2005, 19:58:06)
vsadim se ze ses z nejaky prdele s 5-ti sty obyvatel a kecas tu o vidlactvi....ti se vyprdet to neni argument. Ty lidi co tam jeli se opravdu chteli jenom bavit ale je jim jedno kdo bude trpet zatim co oni se bavi. bezohlednost je jejich hlavnim znamenim
[123] http://www.blisty.cz/2005/7/29/art24334.html: http://www.blisty.cz/2005/7/29/art24334.html (30.07.2005, 19:58:14)
[124] Ada: s (30.07.2005, 19:58:32)
Jediný, co umíte, vy sfetovaný hovňouskové je to, že vám lezou z huby jen sračky...nadávat to umíte...před TV kamerami děláte hrdiny...jinak jste rádi, že se vyserete...chcábkové...a tak ste mě nasrali, že včera parta vašich kamarádíčků dostala u CAREEFOURU přes držku....škoda že jich nebylo víc..
[125] Binous: to bighad (30.07.2005, 19:58:52)
ti lidi neznici prirodu o nic vic nez ji nicime my vsichni tim ze si zkracujeme cestu pres travu,ze? Co se tyce hoven, tak urcite mas nekde malebnou chaloupku a u ni zahradku a urcite ji musis obcas hnojit,ze?
[126] (30.07.2005, 20:00:27)
prosim? uz se to tyka vsech lidi kteri ziji v cr? to nemyslis vazne......vlastiku a ty bez zpatky do hospody a zeptej se v kolikatym ze byla ta revoluce..........
[127] Glower: (30.07.2005, 20:00:38)
To Ada: chacha to jistě že nevím kdo si tu otvírá hubu, a machruje tu......
[128] to bihad: cheche (30.07.2005, 20:01:12)
no hlavne ze ty tady pouzivaj argumenty jaxvina. to ze tam ti lidi delali bordel bylo hlavne zpusobeno tim ze je lidi nepustili na ten pozemek.Neboj toi toiky i cisterny s vodou pokud vim objednane byly ale jak se tam mely dostat kdyz je tam cajti nechteli pustit? A ty mluvis o toleranci...
[129] Bára: Držím palce nedejte se!!! (30.07.2005, 20:01:16)
Štve mě, že tam letos nemohu být s Vámi ráda bych Vás podpořila osobně, ale bohužel mi neměl kdo pohlídat dceru, ale doufám, že to nevzdáte.

[130] poklop: (30.07.2005, 20:01:50)
Kouba ty jsi idiot zfetovaný.Občas si vyčisti zuby.Tobě musí smrdět z držky,když píšeš takový debility.
[131] to bihad: cheche (30.07.2005, 20:02:22)
no hlavne ze ty tady pouzivaj argumenty jaxvina. to ze tam ti lidi delali bordel bylo hlavne zpusobeno tim ze je lidi nepustili na ten pozemek.Neboj toi toiky i cisterny s vodou pokud vim objednane byly ale jak se tam mely dostat kdyz je tam cajti nechteli pustit? A ty mluvis o toleranci...
[132] poklop: (30.07.2005, 20:02:43)
Kouba ty jsi idiot zfetovaný.Občas si vyčisti zuby.Tobě musí smrdět z držky,když píšeš takový debility.
[133] Dj:Spojler: (30.07.2005, 20:02:52)
JOOOOOOO UŽ TAM ZASE HRAJEME
[134] to bihad: cheche (30.07.2005, 20:03:25)
no hlavne ze ty tady pouzivaj argumenty jaxvina. to ze tam ti lidi delali bordel bylo hlavne zpusobeno tim ze je lidi nepustili na ten pozemek.Neboj toi toiky i cisterny s vodou pokud vim objednane byly ale jak se tam mely dostat kdyz je tam cajti nechteli pustit? A ty mluvis o toleranci...
[135] tomas: (30.07.2005, 20:03:35)
to ADA: muzem se sejit uvidime kolik VAS bude vy plesky zkurveny
[136] to bihad: cheche (30.07.2005, 20:03:54)
no hlavne ze ty tady pouzivaj argumenty jaxvina. to ze tam ti lidi delali bordel bylo hlavne zpusobeno tim ze je lidi nepustili na ten pozemek.Neboj toi toiky i cisterny s vodou pokud vim objednane byly ale jak se tam mely dostat kdyz je tam cajti nechteli pustit? A ty mluvis o toleranci...
[137] bighad: (30.07.2005, 20:04:54)
no ze bych ji hnojil olejem z auta tak to myslim ze ne. na chaloupce si neseru na malebnou zahradku a je rozdil kdyz ji posere jeden a pet tisic....ale jak je libo pokud chces mit misto zahradky hromadu hoven....ja ne
[138] Bára: (30.07.2005, 20:04:55)
Myslím si, že kdyby je tam fízlové pustili a nesrali se do toho tak bybyl klid a nikdo by si nemohl stěžovat, že jim před barákem parkuje spousta aut a všechno by proběhlo v klidu

[139] Dj:Spojler: (30.07.2005, 20:06:03)
UŽ HRAJEME
[140] tomas: (30.07.2005, 20:06:28)
presne tak
[141] karolina: (30.07.2005, 20:06:48)
jen hrajte!!.)
[142] kouba: poklop (30.07.2005, 20:07:18)
hmm ted si me dostal... fakt si borec kdyz umis takhle skvele nadavat... ale to nemeni nic na faktu ze jsi kreten.
[143] tomas: (30.07.2005, 20:07:28)
to Spojler : a kde hrajete?Porad na ty louce??
[144] Vlastik: (30.07.2005, 20:07:29)
Jo možná jsem udělal chybu,ale proto že jsem nasraný a v hospodě jsem 20 let nebyl,kdyby tam hrála hospodská odrhovačka tak je vše v pořádku a Ty jsi byl kde v roce 1989
[145] Glower: Bára (30.07.2005, 20:08:07)
Jo no to souhlasím ale vysvětli jim to......asi to fakt nechápou...

[146] tomas: (30.07.2005, 20:08:28)
tomas těžko oděnci šli do aut a už se tam zase hraje
[147] Glower: Bára (30.07.2005, 20:08:35)
Jo no to souhlasím ale vysvětli jim to......asi to fakt nechápou...

[148] Ada: f (30.07.2005, 20:08:35)
TOMAS: Jaký "můžeme" za kým se to chceš schovat? Bojíš se? Vyplombuju ti zuby
[149] kouba: To dj spojler (30.07.2005, 20:09:11)
faaakt? uz se zase hraje? kua konecne nejaka dobra zprava...a jak to tam jinak vypada? sem slysel ze lili vodu do aparatur... je to pravda?
[150] Kolemjdoucí: Pro vsechny, co se zastavaji technaru... (30.07.2005, 20:09:14)
...a nepatri mezi ne. Fakt bych vas chtel videt, kdyby se to konalo za barakem u vas doma. Nemam nic proti technoparty, ale takove, ktera se bude konat podobne jako vsechny velke hudebni festaky. Pokud je ta akce tak strasne legalni, proc policie jde jen proti Czechteku a nezasahuje na jinych hudebnich festivalech? Pres prazdniny je jich spousta a jejich organizatori problemy s policii, mistnimi lidmi ani samospravou nemaji. Takze vy vsichni, co se tady zastavate technaru, si uvedomte, jak byste se chovali, kdyby se akce konala na vasem pozemku (resp. se stado 5ti tisic lidi a tisice aut prehnaly pres vas pozemek), nebo by vam aparatury rvaly za okny do loznice a pak moralizujte. Jsem na strane policajtu, a to jsem ve veku technaru, nicmene zakony plati pro vsechny.
[151] lojza: TED JSEM SE VRATIL C CZECHTEKU (30.07.2005, 20:09:39)
Odjiždeli jsme asi kolem 15.00 a to vjiždelo asi 50-70 ks policejnichg antonu, plny po zuby ozbrojenejch, dale 2 vodni dela, transporter, vrtulnik. tohle vsechno se vehnalo na louku a dal nevim protoze jdu do prace kurwa :-(
No a slyšel jsem po ceste od kamose neco o slznem plynu.
Parchanti zkurweny chlupaty, tohle vam neprojde! myslim tim hlavne papaláše, vyšší postavené, a všechny politiky do jednoho kteří podporují zásah policie čř na CT 2005. podpořim jakoukoliv anketu, návrh na demisi,apod. musim zitrA NAPIŠU VIC PEACE
[152] tomas: (30.07.2005, 20:09:50)
to ADA : ty si ale chudak co??Myslis ze se bojim naky zkurveny plesky :D:D
[153] KMoor: (30.07.2005, 20:10:05)
Vydržte to! Nedejte se! CZECHTEK!!!!!!
[154] rogue1: To all: (30.07.2005, 20:10:07)
Vy všichni, kteří jménem ukřivděných občanů ČR píšete tyhle bláboly si laskavě uvědomte že v Mlýnci dostali na budku ti, co dělali škodu jinejm občanům ČR. A protože tady nemáme Divokej západ , máme na ochranu těchto občanů Policii, tak vo co de ???
[155] (30.07.2005, 20:10:34)
[156] tomas: (30.07.2005, 20:11:19)
to kolemjdouci: kdybych to mel za barakem byl bych rad ze je toak blizko a hned bych tam nabehnul
[157] karolina: (30.07.2005, 20:11:23)
jako ty policajti si myslí že všichni technaři sou smažky a náký prasata! ale vůbec to tak neni!!!
[158] doktor: to Nazi Ada (30.07.2005, 20:11:37)
Ado jsi prostě primitiv a snad to jednou pochopíš a začnes si život trochu vychutnávat. Zakomplexovanej rasisto!
[159] broter: SOUHLASIM (30.07.2005, 20:11:38)
Ackoliv nejsem priznivcem toho druhu hudby a je me temer 40 let souhlasim s PROTESTNIM DOPISEM a to v plnem zneni.Neni to tak dlouho co nas rozhanela Husakova komanda na rockovych koncertech.....DRZIM VSEM PALCE
[160] Dj:Spojler: (30.07.2005, 20:11:46)
už to tu jede sice málo ale jede
[161] Petr: (30.07.2005, 20:12:03)
To jsem dopad.Já jsem nikdy neměl rád policii a dnes jsem na jejich straně.
Jeli jswme na chalupu kolem těch frajerů zfetovaných a jak pokřikuji
po autech sprostě urážejí.Jsou to prostě DEBILOVÉ!!!!!!
[162] Petr: (30.07.2005, 20:12:40)
To jsem dopad.Já jsem nikdy neměl rád policii a dnes jsem na jejich straně.
Jeli jswme na chalupu kolem těch frajerů zfetovaných a jak pokřikuji
po autech sprostě urážejí.Jsou to prostě DEBILOVÉ!!!!!!
[163] jupí: pro Kolemjdoucího (30.07.2005, 20:12:53)
že kolem tý louky ale stojí baráků viď?
[164] bighad: (30.07.2005, 20:13:08)
jo kdyby tam hrala hospodska odrhovacka tak by to melo uroven.....a hlavne slo by o hudbu a ne o vymyvani mozku....
[165] Ada: d (30.07.2005, 20:14:56)
DOKTOR jste jen lidskej odpad
[166] Dj:Spojler: (30.07.2005, 20:14:56)
poldi na nás nemají je to LEGÁLNÍ
[167] tomas: (30.07.2005, 20:15:01)
to bighad: kdyz takhle mluvis tak vubec nevis vo cem techno je a nema cenu ti to vysvetlovat protoze to stejne nikdy nepochopis ty dementku
[168] tomas: (30.07.2005, 20:16:39)
tomas jo aparatura je v prde*** je zalytá ale už se trrošku hraje pár aut tu vjelo
[169] doktor: to Petr (30.07.2005, 20:17:16)
Ty by jsi pokřikoval hruběji, kdyby jsi přijel na chalupu a nechtěli tě tam policajti pustit,kvuli sousedce, která se bojí, že ji možná vytopíš, debile!!!
[170] Freema: To: Ada (30.07.2005, 20:17:27)
Do oci by si mi to nerek ty hrdino to se stebou sadim.
[171] Ada: APARATURA (30.07.2005, 20:17:51)
Dj:Spojler dlouho vyhrávat nebudeš...za to ti ručím..a aparaturu si poneseš po kouskách, hajzle
[172] Glower: (30.07.2005, 20:17:55)
Dj: Spojler: Kde teda jste????Na louce,??

[173] tomas: (30.07.2005, 20:18:34)
tak to je good aspon neco vratte se tam zpatky nebojte se
[174] Glower: (30.07.2005, 20:18:41)
Dj: Spojler: Kde teda jste????Na louce,??

[175] rogue1: to broter (30.07.2005, 20:19:48)
Nejseš mimo mísu, člověče ?? Husákova komanda potírala všechno co se nelíbilo straně, takže i rock.
Viz vejš 20:10:07
[176] Ada: sd (30.07.2005, 20:20:36)
Fremma: nevíš vůbec s kým se bavíš, ale já se na tebe nezlobím
[177] tomas: (30.07.2005, 20:20:53)
to ADA: zkurvenej nacku vypadni vodsad doufam ze ti naky technari rozsekaj drzku
[178] Glower: (30.07.2005, 20:21:15)
louka
[179] bighad: (30.07.2005, 20:21:41)
cha cha.....tak ted sem hotovej...ty si mo to dal....tomu rikam argument....spis to sam nechapes a tak nevis co mas vysvetlovat......myslim ze srovnavat tohle s husakovejma komandama je trochu prehnany.....kdyby si to zorganizovali lip neco jako kazdej jinej hudebni festival co v CR je tak by je vsichni nechali bejt...

[180] tomas: (30.07.2005, 20:21:58)
to ADA: ale vi s kym se bavi s nakym plesatym sracem
[181] tomas: (30.07.2005, 20:23:42)
Většina účastníků CzechTeku už z louky u Mlýnce na Tachovsku odjela. Policie začala zabavovat aparatury.
svine nestaci jim ze je znicej jeste si je vezmou s sebou domu curaci
[182] bighad (30.07.2005, 20:23:51)
kdybys chápal czechTek tak bys tohle nikdy říct nemohl....debile....

[183] tomas: (30.07.2005, 20:24:44)
JEDINÝ ZPŮSOB JAK POSTUPOVAT, JE RŮST.
JEDINÝ ZPŮSOB JAK RŮST, JE PRONIKAT ZA HRANICE TOHO, CO ZNÁME DO NEPOZNANÝCH OBLASTÍ NEZNÁMA.
NEZNÁMÉ JE JEDINÝM ZDROJEM NOVÝCH VĚDOMOSTÍ.

SYSTÉMY, ZAJIŠŤUJÍCÍ NAŠE PŘEŽITÍ, JSOU ORGANICKÉ.
ABYCHOM MOHLI OBNOVOVAT BUNĚČNÉ STĚNY, JE TŘEBA DĚLIT A NÁSOBIT.

STARÉ BARIÉRY PADAJÍ, STAROBYLÉ PILÍŘE SE HROUTÍ A NOVÉ STRUKTURY VZNIKAJÍ NA JEJICH MÍSTĚ.
KAŽDÁ NOVÁ GENERACE RODÍ TU NÁSLEDUJÍCÍ.
STARÉ DÁVÁ VZNIKNOUT NOVÉMU.

ŽIJEME V MOMENTU NEKONEČNÉ PROMĚNY,
PROPOJUJÍCÍM MINULOST, PŘÍTOMNOST A BUDOUCNOST.

CÍLEM NAŠEHO SNAŽENÍ JE OBJEVOVAT NEUSTÁLE SE MĚNÍCÍ HORIZONT.
PRŮBĚŽNĚ ZAVÁDĚT NOVÉ PARAMETRY, PROZKOUMÁVAT A ZABEZPEČOVAT KAŽDÝ NOVÝ STUPEŇ, KTERÉHO DOSÁHNEME.

NAŠÍM ÚKOLEM JE ZNIČIT TU LHOSTEJNOST, KTERÁ JE ZODPOVĚDNÁ ZA ZÁNIK ŽIVOTNÍ SÍLY NA NAŠÍ PLANETĚ.

NAŠÍM CÍLEM JE POZITIVNĚ MOTIVOVAT LIDI A NÁRODY.
JE ČAS PROBUDIT PLANETU ZE SPÁNKU!

TENTO KROK ZA DOKONALOSTÍ, VYUŽÍVAJÍCÍ NEJMODERNĚJŠÍ DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE,
ZKOMBINOVANÉ S ORGANICKÝMI ŽIVOTNÍMI SYSTÉMY,MÁ SÍLU MOHUTNĚ OTŘÁST LIDSKÝMI SMYSLY
A TAK POSKYTNOUT TEN CHYBĚJÍCÍ KOUSEK ENERGIE,
POTŘEBNÝ PRO KVANTOVÝ SKOK Z POZEMSKÉHO NA MIMOZEMSKÉ VĚDOMÍ.
[184] Dejf: (30.07.2005, 20:25:55)
Musime neco zorganizovat a neco podniknout, takhle to nenechame!! Navrhy?
[185] tomas: (30.07.2005, 20:28:09)
chtelo by to nakou poradnou demonstraci nekde v centru Prahy
[186] Ada: e (30.07.2005, 20:29:22)
TOMAS: to bych radši měl pleš, než ty dredy..je to hnus...fakt smrdíte...to taky souvisí s technem? Smrdíte chcankama...a to není nadávka, ale skutečná realita...aspoň většina. Tak už na mě nemluv, kašlu na tebe...nezajímáš mě...jsi pro mě zhulená nula, která možná není ani daňovej poplatník...
[187] rogue1: to bighad (30.07.2005, 20:29:22)
Kdyby si to zorganizovali ?? To by přece museli mít všechna povolení, pořadatele,.... A taky hlavně někoho kdo by měl na krku případnej průser. Ustrnuli v 60. letech, jak poldové tak návětěvníci :-)))
[188] rogue1: to bighad (30.07.2005, 20:31:29)
Sorry, Error Kdyby si to zorganizovali ?? To by přece museli mít všechna povolení, pořadatele,.... A taky hlavně někoho kdo by měl na krku případnej průser. Ustrnuli v 60. letech, jak poldové tak návštěvníci :-)))

[189] tomas: (30.07.2005, 20:32:00)
to ADA: kdo rika ze mam dredy ty kriple fasistickej a kdyz tu nebudes psat takovy picoviny nebudu na tebe ani mluvit demente zasranej
[190] Ada: d (30.07.2005, 20:34:37)
TOMAS: mrdám na tebe...a nepiš chcípáku...už se odpojuju
[191] tomas: (30.07.2005, 20:37:25)
to ADA: to je dobre z uz je ten kreten pryc uf
[192] mirek: názor (30.07.2005, 20:40:39)
vy hajzlové,zdrogovaný svině, doufam,ze dostanete poradne do drzky.AT ZIJE NASE STATECNA POLICIE CR!!!kdyby politici a vubec vsichni tam nahore nebyli takovi alibisti,byli byste rozsekani na kousky jeste nez byste se sesli a nic podobnyho by u nas ani nemohlo vzniknout.TAHNETE DO PRODELE!!!!!!!!!!
[193] kouba: vsem dementum (30.07.2005, 20:41:55)
si myslite ze kdyz je neco povolene taxe tam automaticky chovaji lidi jako andilci? nenechte se vysmat. Tu jde akorat o to ze kdyz na to je razitko tak ten bordel ostatnim nevadi... jenze na rozdil od navstevniku hospodskych zabav a vesnickych diskotek technari vedi co je to tolerance a neschovavaji se za moralku a neospravedlnujou svoje slovni blitky zakonem. mluvim za ty technare ktere znam. samozrejme ne vsichni jsou stejni...
[194] morgain: (30.07.2005, 20:42:02)
S Adou se nebavte,utekl dnes z Psychiatricke lecebny.Nebezpecny neni!
VZKAZ PRO ADU:Ado vrať se,musiš si vzit prasek!!!

[195] FLA: (30.07.2005, 20:43:34)
to:mirek Co je to PRODEL blbečku
[196] kouba: pro mirka (30.07.2005, 20:44:17)
ty vole to se clovek nestaci divit jaka agrese a kretenismus se vyskytuje v te nasi milovane CR
[197] morgain: Mirecku,ty kluku hloupá (30.07.2005, 20:46:16)
mirku,mirku,tak jsi se projevil,odpoj se a bež spat!Papa
[198] tomas: (30.07.2005, 20:46:19)
jj me byl ten ADA taky podezrelej ale Mirek taky nevypada zdrave dneska z toho blazince taky utece kdo chce :D
[199] rogue1: to kouba (30.07.2005, 20:49:10)
A víš jistě , že to jsou technaři ?? Po pár hodinách hrubý nekázně technař pomalu ani neví, jak se jmenuje, natož aby věděl něco o toleranci. Nespletl sis náhodou toleranci s teknivalem ? Oboje je od T :-))))
[200] Jááá=): (30.07.2005, 20:50:36)
Pro ty, co tu maj kecy... bla, bla... Hele, vám by se asi taky nelíbilo, kdyby vám někdo zakazoval akci, na kterou se celej rok šíleně těšíte a kdybyste to měli povolený... bylo řečeno, že to povolení maj, tak klíííííííd! (já o tom teda moc nevim...=)) A s tou organizací... zorganizovaný je to snad každej rok... letos to bylo (nevim jestli pořád je..) i povolený, takže znova klíííííd! A myslim, že to je snad dost daleko od obcí, nebo měst... snažili se, tak fakt... zklidněte hormony!
a lidi... chcete se bavit, tak se bavte... voni se tam stejně za chvíli usmažej..
Ale nenechte se vyprovokovat..mohlo by to skončit ošklivě=/
Sme tady snad ještě ve svobodnym státě
[201] bighad: (30.07.2005, 20:50:37)
du radsi do hospody poslouchat vondrackovou :-) mejste se hezky...vsichni i technari...preci jenom sme lidi a snad se jednou domluvime...cao
[202] Jááá=): >( (30.07.2005, 20:50:50)
Pro ty, co tu maj kecy... bla, bla... Hele, vám by se asi taky nelíbilo, kdyby vám někdo zakazoval akci, na kterou se celej rok šíleně těšíte a kdybyste to měli povolený... bylo řečeno, že to povolení maj, tak klíííííííd! (já o tom teda moc nevim...=)) A s tou organizací... zorganizovaný je to snad každej rok... letos to bylo (nevim jestli pořád je..) i povolený, takže znova klíííííd! A myslim, že to je snad dost daleko od obcí, nebo měst... snažili se, tak fakt... zklidněte hormony!
a lidi... chcete se bavit, tak se bavte... voni se tam stejně za chvíli usmažej..
Ale nenechte se vyprovokovat..mohlo by to skončit ošklivě=/
Sme tady snad ještě ve svobodnym státě
[203] Rowa: Osetreni budou hradit ze sveho! (30.07.2005, 20:54:06)
Autor: Roger Walker Datum: 30. 07.
Jelikoz si nekteri technanci vylozili rozpusteni Czechteku po svem a zustali na miste ci se dokonce pustili do potycek s policii, dopustili se timto protipravni cinnosti. Osetreni svych pripadnych zraneni si tedy zaplati sami! Je tedy dobre se pripravit na regresi ze strany ZP. Uz nemame socialismus, milackove. Ono takove siti lebusky spolu s vyjezdem neco stoji and "Who will pay it for"? Rus by rekl "prestupniky". Takze za chvilku bude tricitka maniku rozbijet prasatko. A ne abyste si pujcovali od maminky! Roger Walker
[204] kouba: to rogue1 (30.07.2005, 20:54:06)
nerikam ze vsichni co jezdi na tekno jsou svatousci.dokonce se tam najde i nemalo takovych kterym bych nejraci sam dal pres hubu.ale nazor ze vsichni jsou nevychovanci a fetaci je fakt k smichu. ale na druhou stranu kdyz do tebe budou cely den prudit cajti kvuli hovnu chci videt jak dlouho ty bys zustal v klidu
[205] (30.07.2005, 20:54:07)
Tohle s tim asi moc nesouvisi, ale je to zajimavy odkaz. Nechce to nekdo publikovat?? http://cro4.php5.cz
[206] rogue1: to Jááá= (30.07.2005, 20:55:31)
Hele , nejseš náhodou z Moravy :D
A to že někdo vyvěsí na web vývěsku, že ta a ta akce začíná v den x na místě y , není podle mě zorganizováný...
[207] Já: to Mirek (30.07.2005, 20:58:25)
fak se běž zahrabat... všude jinde se konak fesťáčky a z tohohle sou všichni... no nic, tak je běž rozmasakrovat! Uži si to! To můžeš někoho napadnout ve městě, to máš to samý... soudíš to podle toho, co řikaj v televizi a to je velká chyba, chlapečku! Jeď se tak podívat, držej tam lidi, který se chtěj dostat ven z tohohle státu... odnášej to i nevinný lidi, který s tim nemaj nic společnýho, tak bacha abys to taky neschytal, hm?
[208] Já: to rogue1 (30.07.2005, 21:00:54)
=) Ha, ha, z Moravy nejsem... tak se o to nestarejte, když se vás to netýká! Může vám to bejt úplně jedno, nee?!
[209] to rogue1 (30.07.2005, 21:02:54)
a jak by to podle tebe měli zorganizovat líp?! Zkus si sehnat lidi z republiky a z okolních států... o tom to je, je to jedinečná akce, proto se na ní taky všichni tak těšej!!!
[210] rogue1: to kouba (30.07.2005, 21:03:34)
Tos mě špatně pochopil, já netvrdil že všichni nevychovanci jsou k smíchu. Já tím myslel, že průměrnej technař se zajímá hlavně o muziku, kvůli tomu snad na ten teknival jel, ne ?
A k tomu policejnímu buzerování, 1000 cajtů na 5000 technařů, trochu nepoměr, nezdá se ti ?
[211] rogue1: pro anonyma z 21:02:54 (30.07.2005, 21:07:02)
Jako jakejkoliv festival, ne ? Na co je web. na co známí, atd. A příště uveď alespoň nick, pls
[212] kouba: to rogue1 (30.07.2005, 21:07:05)
spis ty si nepochopil me.ja sem nerikal ze vsichni technari jsou k smichu ale ze nazor ze jsou vsichni smazky je k smichu. a k tomu policejnimu buzerovani: nepomer v jakem smyslu? 1000 vycvicenych ozbrojenych a obrnenych muzu s podporou vodnich del za zady proti temer bezbrannemu davu? to je opravdu nepomer
[213] KMoor: to dj:spojler (30.07.2005, 21:10:59)
tak hrajete?a co počasí?
[214] kouba: kMoor (30.07.2005, 21:13:19)
si nevidel ted zpravy? cztek uz pry prakticky skoncil.jeste snad hrajou 2 systemy ale ty uz to taky pravdepodobne brzo zabali... je tam malo lidi na odpor...skoda
[215] rogue1: to kouba (30.07.2005, 21:13:42)
OK, ten komunikační šum necháme stranou. Policajti tam buzerujou proto, že někdo z nájemců podal trestní oznámení a voni musej konat, protože jim to zákon nařizuje. Někdo zjistil, že se czt přelil někam kam asi neměl. a o to tu kráčí. Nebo že by buzerovali průběžně ? Vím jenom o třech případech
[216] Petr: Zábava - válka ? (30.07.2005, 21:15:00)
Zde již nejde o "nějaké" rušení klidu či porušení vjezdu na soukromé cesty.Jde o nevyhlášenou válku proti "určité" subkultuře "určitých" lidí , kteří se chtějí vesměs jen bavit...Hledá se všelijaká záminka,aby se tyto lidé mohly co nejvíce paralyzovat. Kdo hledá ? - Státní moc "určitých lidí".
P.S. Zábava vždy potřebovala co možná nejvíce tolerance nebavičů vůči bavícím (a naopak). A to zde chybí...
[217] kouba: to rogue1 (30.07.2005, 21:16:41)
no ja sem tam nebyl takze neni na me abych to nejak dukladne analyzoval ale podle toho co jsme mohli videt ve zpravach tak ten policejni zasach byl brutalni a neadekvatni...navic nalivat vodu do aparatur za statisice... to je fakt reakce malych deti... jako ja nevim kolik lidi se pohybovalo po tech dalsich loukach ale pokud vim tak prijezdova cesta je pro vsechny a kdyz uz tak meli cajti vyhnat lidi z ostatnich luk ale na te pronajate at si klidne zustanou.
[218] KMoor: to kouba (30.07.2005, 21:18:27)
sorry, neviděla, ale po včerejšku z televize nevěřím ani hovno. lidi nejezdí, páč to počasí taky nic moc.
[219] kouba: to KMoor (30.07.2005, 21:20:32)
no taky tem mediim moc neverim ale podle zaberu to vypadalo ze uz tam fakt moc lidi neni... skoda...
[220] Hanczik: Mno teda... (30.07.2005, 21:27:17)
... osobně tuhle hudbu ani lifestyl nemusim, ale tohle teda byla fakt zas*ana prasarna. ty dopisy uz rozeslaly vsichni my znamy (ja tez) a budu to rozsirovat dal. jestli se bude konat nejaka protest akce (jakoze pevne doufam a verim tomu ze bude) bezpodminecne jedu.
[221] kouba: to Hanczik (30.07.2005, 21:30:06)
zitra pry pred ministerstvem vnitra ve 14.00
[222] rogue1: to kouba (30.07.2005, 21:32:41)
S tím nalejváním vody do aparatur to je opravdu primitivní, souhlasím. Prej cajti dostali befel od nějakýho právníka, či co, že došlo ke škodám většího rozsahu na loukách a pod. tak to vyklidili celý. Navíc prej byli nakrknutý na toho Francouze, co do nich prej bezdůvodně najel autem
[223] Mára: Realita (30.07.2005, 21:33:21)
Akce snad už skončila. Chci poděkovat všem policistů, že ukončili nepovolenou akci. Konečně začínám mít pocit, že žiju v demokratické zemi.
A to nemusím ani bydlet ve vesnici poblíž akce, mít strach, že si moje děti zabodnou feťáckou jehlu, nemám zničený pozemek, poblitou zahradu, nebudím se v noci zvuky dementní hudby..
Ještě jednou dík všem, všem co jste zásah řídili, rozhodli o něm na své triko i zasahovali..
Marek
[224] Hanczik: to kouba (30.07.2005, 21:40:05)
Dík, přijdu
[225] kouba: to rogue1 (30.07.2005, 21:41:42)
prece se kvuli jednomu francouzovi nemuzou mstit celemu davu nekolika tisic lidi? to neni vesnicka bitka a kdyz uz chteji pouzit nasili tak at je to plne v souladu se zakonem... to by me taky jednou mohli zmlatit jenom pro to, ze jsem spatne zaparkoval... jestli tohle nekomu prijde normalni pak je mi ho opravdu lito
[226] kouba: to Mára (30.07.2005, 21:43:33)
díky všem zasahujícím policistům. Konečně začínám mít pocit že žiju v totalitním státě
[227] rogue1: to kouba (30.07.2005, 21:44:39)
No mě to v žádným případě normální nepřipadá, ale v americe se už něco takovýho prej stalo. vivat demokracie. Končím, kolísá mi tu proud, je tu bouřka jak prase.
[228] ja: (30.07.2005, 21:47:23)
nejraci bych jim postavil hradby pred ministerstvo a udelal tam after na protest...
[229] kouba: to rogue1 (30.07.2005, 21:47:27)
no vis ze by me to ani neprekvapilo... nevim ze zrovna amerika se ohani tim jak neni demokraticka... ja bych tam teda bydlet nemohl... mej se... aspon jeden clovek se kterym se da rozumne diskutovat
[230] janicka: termín demonstrace? (30.07.2005, 21:50:44)
může mi někdo prosím potvrdit tu demonstraci zítra ve 14:00? Už to tu padlo, ale já sama jsem tento údaj našla jen na stránkách jedněch novin a nikde jinde - tak nevim, jestli je to pravda. Fakt bych technaře ráda podpořila (i když technu opravdu zrovna neholduju). Dík
[231] Paja: (30.07.2005, 21:50:46)
2 Mara,odpal na IDnes !
[232] kouba: to janicka (30.07.2005, 21:53:02)
slysel sem to od jednoho cloveka ktery na te demonstraci dneska byl takze snad je to pravda
[233] dubenka1: to rogue1 (30.07.2005, 21:55:33)
no já nevím.zásah se mi nalíbil,ale co se týče ostatních pozemků je naprosto jasný, že když pořadatelé nezajistili WC ,pitnou vodu,kontejnery na odpadky dobe obes* aný celý okolí a bordel bude všude,
kdyby ten vedlejší pozemek byl tvůj, asi by ses na to taky netvářil
proč to bylo zajištěné napůl??
asi by to pak ztratilo tu příchuť zakázaného...
jinak techno sice neposlouchám, ale nemám proti němu nic
[234] kouba: to dubenka1 (30.07.2005, 21:56:56)
no a napadlo te ze toi toiky a voda tam nebyly pac je tam ani nepustili? aha!
[235] petr: (30.07.2005, 21:57:00)
Demokracie končí tam, kde začíná anarchie !!!
[236] andrea: skoda (30.07.2005, 21:57:25)
Nemam technoparty rada a ani ty lidi, ale fandim jim a take jsem se pripojila
[237] dubenka1: to kouba (30.07.2005, 21:59:57)
jasně že napadlo, to můžeš mít pravdu,ale nikde jsem od pořadatelů tuhle argumentaci neslyšela...
mohli jí ale vystřihnout páč se nehodila
[238] kixi: to dubenka1 (30.07.2005, 22:00:07)
ale kecy ty suchace tam byli..

[239] tomas: (30.07.2005, 22:01:06)
jj byly tam videl sem to v TV
[240] dubenka1: to tomas a kixi (30.07.2005, 22:02:52)
ok já to neviděla, tak beru zpět
[241] kixi: pro vsechy (30.07.2005, 22:07:45)
prestante tu resit neresitelny....v tyhle dobe tu nic nevyresime a akorat tu vznikaj spory mezi lidmea,ktery sou v podtstate na jedny lodi...ten zakrok byl naprosto neopravnenej...bylo to vsechno jen z politickyho duvodu,aby si dnesni vlada nahrabala hlasy u volicu....chystala sem se tam,ale to,co se delo v patek a co sem cetla ve forech me znechutilo!!!!!,,,vlada zacala prudit a lidi,myslim si,ze to nebyli ani teknari,tak psali,ze tam jedou taky,ze diky policajtum to bude skvaly...a to je to,co me pekne nastvalo.....jak kvuli policajtum?kvuli nasili?dahaje chceme se prece bavit a ne videt strikat krev!!!!!nebo se snad mylim?...
[242] kixi: to dubenka1 (30.07.2005, 22:09:35)
beres zpet?holka holka....nez neco placnes tak se poradne zamysli,aby te pak neprisuzovali k lidem,co si o czteku mysli,jen to,ze tam jezdi samy smazky a fetny!!!!!
[243] Bára: pro všechny debili co se zde vyskytují (30.07.2005, 22:11:35)
Tím samozřejmě nemyslím technaře jelikož patřím mezi ně, ale ty ostatní co zde šíří své debilní názory o tom, že technař musí být feťák já jsem normální ženská co má manžela a dítě, ale na takové akce taky jezdím. Jediný co se politikúm, rřejmě nelíbí a proč se do toho tak serou je, že tyto akce se neprojednávají a nepřipravují se souhlasem státu tudíž na nich stát ani nic nevydělá tak proč by od toho měl dát ruce pryč a nechat nás abychom si užívali.

[244] kouba: kixi (30.07.2005, 22:13:59)
no ja bych zase tyhle lidi tolik neodsuzoval...pokud tam teda nekdo jede jenom aby se popral tak je vul ale pokud tam nekdo jede s umyslem branit svobodu tak pro ne?
[245] ODD JOHN: (30.07.2005, 22:16:10)
FYI naklady na policejni manevry daleko prevysuji zpusobene skody. Halt Kocourkov.
[246] AZet: Souhlasím s policejním zásahem. (30.07.2005, 22:20:31)
Proč? svůj názor jsem napsal na http://az.bloguje.cz/
[247] kixi: to kouba (30.07.2005, 22:22:03)
jo branit svobodu je docela pekna vec,ale fakt myslis,ze proti tem obrnencum neco takovy pohodari zmuzou?...je mi z toho vseho smutno...nesnasim nasili a tak,kdyz se tady mluvi,tak jak se mluvi,tak mi je z toho na nic...myslim,ze cztek ztratil svoji vyjimecnost jeste pred tim,nez zacal :(
[248] a: (30.07.2005, 22:36:16)
ta jejich prdel musí stát peněz. auta benzín vrtulník, jo málem bych zapomněl, PŘIVEZLI SI NA NÁS I TANK takový sou to frajeři na lidi v pantoflích a kratasech
[249] Dick.X: (30.07.2005, 22:58:57)
je to nehoráznej shit od Paroubka je toto vubec možné sakra?Na jeho přání rozehnat lidi co se baví takovýmto brutálním zásahem kde to jsme Rusku?Tohle mu nesmí jen tak projít...lidi bojujte za demokracii sakra...
[250] Radvan: Přidal jsem hlasa a du do boje (30.07.2005, 23:22:07)
proto že taky platim daně a že prachy co jim nastrkám za rok pak zaplatěj poldům co mlátí mý kámoše . Nepochybuju o tom že to celý vzniklo jen proto aby Paroubek zazářil, ale jak je možný že mu to projde ?
Nejsem přímo technař, ono nejde o to co člověk poslouchá ale jak myslí, já se počítám k lidem co taky chodí na czechTek ale hlavně jsou v pohodě.
Nicméně čeho je moc, toho je příliš.
Tohle si nemůžeme nechat líbit jestli to tam přetrvá, nebo jestli bude nějaká demonstrace od zejtra vyrážím do boje. !!!!!!!!!!!!!!
[251] MitrA: Souhlas (30.07.2005, 23:32:10)
techno nerad, ale drzim pesti...
[252] gemi: !!!!! V Ý Z V A !!!!! (30.07.2005, 23:36:38)
Všechny špinavé, vysmažené technohlavy - do boje!!! Když se tam naženete všichni, nemusíte hnout prstem a máte vyhráno! Jediný z vás totiž dokáže zamořit celý autobus nesnesitelným puchem, takže pokud se vás sejde dostatečný počet, policajti nemají šanci!!!
[253] netechnař: jo jo (31.07.2005, 00:34:19)
Smrdí to tu to je fakt je potřeba vyvětrat. Jestli si pan premiér myslí že všichni technaři jsou jednoduchý smažky tak se hluboce mýlí. Dovedou zorganizovat takovouto akci pro tisíce lidí a já jim velmi přeji tu podporu veřejnosti o kterou se zasloužil hlavně pan Paroubek. Vraťte se z poklidné dovolené pane premiére, tady bude neklid ke kterému se přidají i netechnaři.
[254] Dominika: Výzva (31.07.2005, 06:17:38)
Jasná věc...a dále ještě k doživotní beztrestnosti všech těch, kteří nařizují a obhospodařují svinstva typu AKCE Mlýn- soukromou, již dávnou nezvladatelnou tajnou policii- a bychom nezapominali a podobně..
ČILI- ZRUŠIT IMUNITU, další nástroj ZVULE!!

http://www.freewebs.com/vanek/zruseniimunityposlancu.htm
[255] Dominika: Ministr kvůli CzechTeku požaduje změnu zákona o shromažďování (31.07.2005, 06:41:05)
Jsou urcita prirozena pravidla, jez plati nad zakony, protoze jsou zalozena na lidove povaze. Jednim z nich je zkusenost, cim vice zakonu, tim mene pravniho poradku a jistoty. Cim vetsi rychlost ve vyrobe zakonu, tim kratsi jejich trvani, tim vetsi chaos. Nejosudnejsi mezi nimi jsou nouzove zakony a narizeni vyjimecna. - Novy zakon o zas&#8230;
Jan Antonin Bata: "Budujeme stat pro10 000 000 lidi", Zlin 1938

Všechno už to dávno víme, jenže asi zas promlčíme...



[256] Monika: jojojo (01.08.2005, 14:04:14)
kdyby se tam na tý vasí párty netocili drogy a nedelali jste vsichni bordel,tak se to mozná nestalo.ale zásah nasí policie byl fakt prehnanej ale to je tady u nás uz asi normální....
[257] Dottie: (01.08.2005, 22:46:49)
Smrt všem fašounům, co se omylem dostali na tyto stránky!!!!!! Fandím normálním inteligentním lidem co tu párty dotáhli do konce i přes policejní brutalitu a hlavně debilitu!!!!!
[258] Dottie: (01.08.2005, 22:47:20)
Smrt všem fašounům, co se omylem dostali na tyto stránky!!!!!! Fandím normálním inteligentním lidem co tu párty dotáhli do konce i přes policejní brutalitu a hlavně debilitu!!!!!
[259] Dominika: Priklad -Každému stejným metrem? (04.08.2005, 05:40:41)

Autor: Jakub Kovář | přidáno: 12:06, 02. 08. 2005
Jsem vlastníkem cca 3 hektarové louky na Vysočině. Tato louka bohužel sousedila s lesem, který byl letos na jaře kompletně vykácen. Moje louka bez mého vědomí, natož souhlasu, byla těžící firmou použita jako silnice, skladiště, manipulační plocha a skládka odpadků. Po této činnosti na louce zůstaly vyježděné až půlmetrové koleje, odpadky, vypuštěný olej, kůra, větve a spálená plocha. Dostavil jsem se proto na oddělení PČR v Dačicích a žádal jsem o zjištění a vyšetření této skutečnosti. V době mojí návštěvy ještě na louce ležela všechna vytěžená kulatina, takže nebylproblém zakročit. Reakce policie? Zavoláme vám zítra. Na toto zítra již čekám dva měsíce. Protože poškození louky je podobné jako v případě technoparty (pamatuji ještě původní Hostomice proto můžu srovnávat),chci dovodit jaký by v mém případě měl být zákrok proti těžařům, tak aby byl srovnatelný se zákrokem na Czechteku, pokud tento zákrok jak tvrdí premiér a ministr vnitra nebyl politickým zadáním. Po mém příjezdu na stanici mělo do půl hodiny na louku vyrazit jeden až 300 obrněných policistů včetně techniky (podle toho zda budeme přepočítávat přes účastníky - lesní dělníky, nebo ohrožené hektary), měli zmlátit dělníky, vyrážet okna u lesních traktorů a rozmlácet jejich lahváče. Mohli také uzavřít silnici Telč Dačice, nejlépe tak na 2 hodiny. Je to absurdní? Asi stejně jako způsob ochrany majetku a klidu předvedený policií letos na Czech Teku.


[260] mozajkka: Pokažená akce (29.09.2005, 09:41:47)
Nejsem příznivkyní tekno komunity dlouho, je to tak šest let, co jsem se dozvěděla o této hudbě a tři roky, co jsem začala jezdit na akce. Letos jsem se na Czektek těšila, jak na dovolenou u moře, kde jsem nikdy nebyla. Měly to být dny odpočinku, jointů a dobré hudby, taková Matějská pouť teknařů. Už při příjezdu nás čekalo překvápko, kamion z aparaturou, který nám blokoval cestu dál, ikdyž policajti dávno odjeli. Nikdo v něm nebyl a když, tak se nechtěli dohodnout. Byli to nejspíš FRancouzi. Hodinu, dvě jsme postáli v koloně a pak se stal zázrak, a my jsme se hli. Bylo to tak půl kilomeru ke sjezdu z louky. Po cestě sme koupili papíry, který nemákly. Další pruda... Ale když už jsme byli tam, tak se šlo kalit a na tenhle kiks se brzo zapomnělo. Další šok nás ale čekal při dovršení cesty. Ta hrstka sound systémů byla k pláči - ikdyž mastily dobře. Noc byla krásná, trochu zima, ale bylo parádně. Druhý den ráno jsme dovalili s mladym na louku stan a tašku s pitím a jídle. Makačka jako prase a za tři hodiny už jsme utíkali - no trochu obrazně řečeno - pryč. Můj závěr je jediný - zkurvený náckové si můžou "Hajlova" kde chtějí a nás vláda mlátí za takový prachy? Myslím, že to není v pořádku a musíme se ozvat, jinak se z toho co se tu rozvíjí zbydou sračky a komerční diskotéky. Teknu zdar a mlať skinheada do hlavy! anarchistka