[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Protestní setkání - neděle 31. 7. ve 14:00 před budovou Ministerstva vnitra!


2005-07-31, 14:23:00 • CzechTek
Podpořte protest proti policejní brutalitě, porušování lidských práv a neadekvátnímu policejnímu zásahu na teknivalu CzechTek 2005 u Mlýnce na Tachovsku...
Tady nejde jen o hudbu a styl života – tady už jde o svévolné praktiky policie ČR, která se nezastaví před ničím, ať už to jsou účelové lži či bezprecedentní a neúměrné násilí...

neděle, 31. 7. 2005 ve 14:00, před budovou Ministerstva Vnitra v Praze, ulice Nad štolou, Praha 7 – Letná * mapa zde...
neděle, 31. 7. 2005 ve 14:00, před budovou Ústavního soudu v Brně, ulice Joštova, Brno * více zde

Policejní stát? Ne, děkuji!

související odkazy

:. protesty ..:.
protestní dopis * protestní setkání * www.policejnistat.cz * Před vnitrem se sešli odpůrci policejní akce na technoparty * Protest proti rozehnání technoparty CzechTek * Byl jsem osobně zmlácen 17.11.1989 na Národní třídě a ...

:. k zamyšlení ..:.
Sobotní policejní matiné * Policie zmlátila naše děti... * CzechTek: Masakr * Jeden z popisů zásahu na CzechTeku 2005 * Ivan Langer: Policie selhala * PrávěDnes - monitoring zpravodajství
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] tomas: (31.07.2005, 00:56:44)
budu tam pocitejte se mnou
[2] Tak to je hustý!!! (31.07.2005, 01:03:21)
tahamata (00:07, 31.07.2005):
23:45 vsem a poslete vsem: na loce zustava min.600lidi,mlati holky,hazeji na dalnici slzny plyn, vse se deja pod rouskou tmy aby se nedalo dokumentovat zverstva nasi komunisticke policie,zabavuji auta, mnoho lidi bloudi po lese, policie pouziva mob. rusicky . pravdopodobne toto ma byt protiterosticke cviceni- na bna nasich detech. od naseho informatora ktery je na miste

Smaky (00:34, 31.07.2005):
JJ s tema rusickama mas pravdu,a lituji lidi co tam ted ve tme zustali.Doufám ze je nezmrzaci.Mluvil jsem s klukem co tam byl a pry i 5 frajeru od Pčr se podilelo na kopaní a mlaceni jednoho ucastnika.
[3] (31.07.2005, 01:36:29)
Chtěli pod rouškou tmy páchat nepravosti a nezákonnosti, namísto toho pod rouškou tmy dostanou přes držku od mužů zákona. Ti je mají místo drahých statistů na cvičení. Když jsem viděl některé týpky, tak si myslím, že internace na policejní stanici jem jen prospěje. Na rozdíl od zkurvených estébáků a fízlů v roce 1989 dnes stojí demokratická policie na straně zákona.
[4] janicka: (31.07.2005, 01:42:11)
jsem neuvěřitelně šokovaná! Celej den jen čekám až se určí termín demonstrace...techno mi je celkem cizí, ale všichni víme, že teď už to neni jen o hudbě. I moji rodiče uvažují o účasti na demon. - snad tam přijde co nejvíc lidí.
[5] (31.07.2005, 01:45:28)
máš naprostou pravdu, neboť jak se opět ukázalo žijeme v policejním státě pod diktaturou, kterou hovada jako ty označují za demokracii. od roku 1989 se toho moc nezměnilo jenom ty cajti mají jiné oblečení, ale postupy i myšlení stejné... respektivě myšlení žádné jen tupé kývání nadřízeným....
[6] člověk, jako vy nebo já: Protest! (31.07.2005, 01:48:58)
Tohle si přece Policie ČR pod záštitou (či na přání) pánů Bublana a Paroubka NEMŮŽE dovolit!!!
[7] (31.07.2005, 02:03:27)
jak vidět tak může. Soudruh Paroubek se od toho distancuje, je přece mimo republiku, a soudruh Bublan nebyl na místě, tak také pochopitelně nic neví. jak jinak, když se něco posere tak za to přirozeně nikdo nemůže!
[8] (31.07.2005, 02:08:46)
Během zásahu podle policejní zprávy dav napadl policisty tyčemi, kameny, a zápalnými lahvemi. Zdemoloval také několik služebních vozidel. za kordonem jsou antony.


[9] (31.07.2005, 02:13:16)
ono je dost těžké bránit se holýma rukama proti vodním dělům, slznému plynu, obuškům....
[10] Kaja: (31.07.2005, 02:30:57)
ale ani jeden z te bandy zmrdu kolem kterych jsem na cztk prochazel ,mi neřekl že akce je ilegalni a že porušuji zákon. No a pozdeji {když už bylo pozde] mi to rekli ne z oci do oci - ne z megafonu ale výbuškou vhozenou cca 2 metry od mé právě tančící osoby!!!To mi to nerekli asi prave proto aby po me mohly pozdeji hodit granat bo co to bylo... a proto vas (ubohe loutky tatky paroubka) povazuju za zmrdy
[11] (31.07.2005, 02:44:54)
kdyby byl paroubek co k čemu, tak položí vládu a vyhlásí předčasné volby. jenže to se moc bojí, protože z té jeho veliké bubliny popularity by toho moc nezbylo, a šel by od válu, a konečně by tu možná začala vládnout demokratická vláda, bez komunistických prostředků na potlačování svobody!!!!!
[12] M: (31.07.2005, 03:05:37)
Stránky, zaštiťující protest:

http://www.policejnistat.cz/
[13] vip.martin02: (31.07.2005, 07:45:42)
čusík borci no já jsem eště ted v píči byl jsem tam včera jsou to vyložený zmrdi před budu bych jel rád ale musim smrdět v práci ale zejtra semnou počítejte jestli se bude něco dít tak dejte vědět 604 450 073 přidu podpořit§!!!!!!!!!!§
[14] Netaxa: (31.07.2005, 08:03:24)
Techno neposloucham,ale z toho, co policie dela JE MI SILNE NA BLITI!!!
Nedokazu pochopit,jak se ty hovada mohou branit tim,ze ucastnici delaji vytrznosti...Reknete mi,kdo by si nechal libit,jen tak s rukama zalozenyma,hazet po sobe slznym plynem???Pripadam si jako na jine planete...
[15] bedrich: (31.07.2005, 08:13:15)
Vazeni pratele,techno neposloucham,ale dnska se do Prahy asi vypravim,nebot si dobre pamatuu predlistopadove demonstrace proti rezimu azasnu,ze byvaly signatar Charty 77 a duchovni pan Bublan dokazal klesnout tak nizko a servilne podporovat vse,co je mu doporuceno.Myslim,ze v tomto pripade je na miste zadat jeho odvolani.Policie si v lonskem roce overila,ze velka cast verejnosti po nekolika ilustrativnich zaberech v TV stoji na strane policie.Byli bychom ale radi,kdyby podobne postupovala i proti iniciatorovi lonskeho zasahu panu Grossovi v pripade jeho majetkovych pomeru.Jsem ucitel,takze mam kazdorocne prazdniny,letos jsem s tim nepocital,ale chci Vas ujistit,ze uz ted si pisu do kalendare termin Czech tek 2006
[16] CzechTek 2006: CzechTek 2006 (31.07.2005, 08:30:52)
CzechTek 2006: 28. července 2006
[17] Dj:Spojler: (31.07.2005, 08:37:46)
BUDU TAM PRAVDA VÍTĚZÍ A BUBLAN MUSÍ ODEJÍT A PAROUBEK TAKY!!!!!!!!!!
[18] bojovnik: Skandal !!! (31.07.2005, 08:52:18)
Tak on si pan Paroubek z dovolene raci zajistit tak hruby zasah Policie proti klidnemu davu lidi a pan Bublan ho primo naridi aniz by vytahl fusekle z pantofli a jel /nebo letel/ se na akci osobne podivat! Jiste, vrtulniku je potreba na dulezitejsi veci - treba na smesne poletovani nad loukou plnou bezbranych, policii utlacovanzých lidi. Ta demonstrace dnes je myslim od 14. hodin!!!
[19] big daddy: omlouvám se vám (31.07.2005, 08:53:32)
a dnes ve 14:00 vás přijdu také podpořit
[20] Dj:Spojler: (31.07.2005, 08:58:43)
my jsme na ně nevytáhli ani nuž a oni na nás vodní děla atd...atd...je mi z toho na blití FUCK OFF POLICE!!!!BUBLAN PUJDE A PAROUBEK SNÍM!!!
[21] rozumbrada: pro Káju... (31.07.2005, 09:28:26)
Ty jsi asi pěkný jelimánek,viď? On ti nikdo neřekl,že ta akce je protiprávní...Tys myslel,že poldové budou mít na vedlejší louce piknik...Bože,jestli je jenom desetina účastníků CT na takovéhle mentální úrovni,tak pro Vás už jeden festival je,legální a bez cajtů.Jmenuje se Mezi ploty...
[22] Igor: drahý chlapče (31.07.2005, 09:42:25)
Musím tě upozornit, že se velice mýlíš - Policie ČR rozhodně nezasahovala v mezích zákona. To co u Mlýnce 'drsní hoši v černém' předvedli byla krásná ukázka protiprávního jednání, kterou zaštiťovala jedna lež vedle druhé + vládní činitelé, kteří si pro jistotu kryli záda tím, že se odlifrovali mimo republiku...
[23] freeskar: czech tek (31.07.2005, 09:52:22)

[24] zamm: cz (31.07.2005, 09:53:22)
v kazdem pripade to policie nezvladla jsou to pekni srabi kdyz se bojej jineho nazoru nebo zivotniho postoje ne vsichni museji bejt stado konzumnich ovci!!!! podotykam nejsem technarka ale urcite je pujdu podporit vzdyt se vracime o 20let zpet-drzet hubu a krok to uz tady jednou bylo!!!
[25] Kazatel: Za blbost se platí!! (31.07.2005, 09:56:13)
Je to tak,vsichni co neco zacnou a cim jich je vic tim hure,kdyz je to nelegalni!A za blbost se plati!Nevim co je to dnes za modu buracet po lesich tenhle hukot jakoby jedouci masiny?Asi kaslete na vsechno hlavne,ze delate bordel a jste,jakoby na tripu podle vas?Lette rovnou do vesmiru!Je to totalni vygumovanost nikam nevedouci a nevedomost!Mate dost klubu!A vasich doupat nebo noste Walkmany a tancujte kde chcete,ale neruste lidi,zver a nenicte prirodu.Az budete mit deti taky budete chtit-pro ne to nejlepsi!Nebo to budou potomci zdrogovanych vytucancü!urcite se vam nebudou libit a samy poznate (mozna teda),jak jste byli mimo a myslely si,ze je to to prave!Takze zasah byl naprosto na miste!A to jak to probehlo?Asi takovou masu lidi slovama nepresvetcite!!Nebo to zkuste samy vidite,ze moc chytrejch mezy vama neni.Jinak byste tam nelezly!!
[26] Obycejnejkluk: POLICIE ČR vs. PRÁVO vs. CZECH TEK 2005 (31.07.2005, 09:56:49)
Tak se na to podívejme, velký šéf Paroubek (ČSSD), který se opaluje na luxusní vile v Rakousku a "NIC NEVIDÍ NA VLASTNÍ OČI" stejně tak jako Bublan, který popíjí kávu ve své kanceláři v Praze a také "NIC NEVIDÍ NA VLASTNÍ OČI" směle šéfují policejní zásah na západu Čech..PŘÁTELÉ, JE MI ZLE! Co to má být? Stejně jako kdysi dali návrh, aby kamiony jezdili po dálnici pouze v jednom pruhu a dal jim zákaz předjíždění, přitom nebýt vrtulníku, neví ani, jak takový kamion vypadá, to že se řítí 40 tun a nemůže zastavit na fleku ho ani nenapadne, stejně jako ho nenapadne, že je léto, lidi se chtějí bavit a né stále nechat na sebe házet špínu v práci, jedou si užít, zatancovat si, poslechnout hudbu a co je tam čeká? BANDA CVIČENEJCH ŠAŠKŮ, kteří uposlechli rozkazu "ZNIČIT ÚČASTNÍKY" proč je nenecháte v klidu? Lidi nikomu nic neudělali, jen si šli zatančit, kdyby tam policie nenajela, účastníci CZECH TEKU by se zdržovali pouze na louce a vše mohlo být v pořádku. "NEVINNÍ" lidé ale tančili na louce, přiřítila se policie jako blesk z čistého nebe a začala vytlačovat a pálit, má PAROUBEK vůbec mozek, nebo si ho česká vláda nechala smontovat na zakázku a naprogramovala ho? Lidi, stát chce zpět komunismus, všichni se musíme spojit a postavit se takovéto "DEMENCI"!!!!

Doufám, že se pan prezident Klaus zamyslí nad celým incidentem policie a řešení Paroubka a že ho v příštích volbách nebude nikdo volit, protože takový člověk, co dokáže jen jiným škodit, ve vládě nemá co dělat!

JE MI LÍTO VŠECH LIDÍ, KTEŘÍ TAM ZŮSTALI A BYLI NUCENI BLOUDIT V NOCI TMOU A NEMOHLI SE ANI DOVOLAT SVÝM RODINÁM, KDYŽ POLICIE POUŽILA MOBILNÍ RUŠIČKY!

Doporučil bych jednu věc, otočit rub mince, policii dát jako účastníky Czech Teku a účastníky na stranu policie, zajímalo by mě, jak se policisté budou bránit holýma rukama proti petardám, sznému plynu a vodnímu dělu.

JSEM RÁD, ŽE POLICIE MLÁTÍ NEVINNÉ LIDI, JEŽ MUSÍ SANITKY ODVÁŽET DO NEMOCNIC, ALE ABY POLICIE BRÁNILA BEZPEČÍ ULIC, ABY ZADRŽOVALA PACHATELE, CO PÁCHAJÍ VRAŽDY, JAKO NAPŘÍKLAD PÁTEČNÍ VRAŽDA 31.LETÉ ŽENY Z VIDEOPŮJČOVNY, VYKRÁDÁNÍ BANK A PŘEPADÁVÁNÍ ČESKÝCH POŠT, CHYTÁNÍ OPILÝCH ŘIDIČŮ APOD. TO NE, NA TO KAŠLOU, ALE ŠKODIT LIDEM, CO SI CHTĚJÍ "JEN" ZATANČIT, to je jejich motto.

K čemu je pak policie? To jí stát může rovnou zrušit.

LIDI DRŽTE SE, BUDU SE SNAŽIT VÁS VŠECHNY PODPOŘIT, VŠAK JSME VŠICHNI ČEŠI, JEDNA RODINA, kromě splodiny, co se nám tu snaží velit!

CHTĚJÍ VÁLKU? MAJÍ JI MÍT! MY SE NEVZDÁME! DOUFÁM, ŽE POLICIE VYVODÍ PERSONÁLNÍ DŮSLEDKY, JELIKOŽ CELÝ ZÁSAH BYL "HUMUS"

Obycejnejkluk - via Czech Tek 2005
[27] caseage: shot pro tebe lojzo (31.07.2005, 09:57:02)
tohle si přečti komouši přitroublej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://report.morphonik.org/obrazky/souhlas.jpg
[28] (31.07.2005, 09:59:34)
Ryba smrdí od hlavy!
[29] caseage: (31.07.2005, 10:01:36)
pro ty co chtěj mermomocí řikat že to je nelegalní!
[30] caseage: (31.07.2005, 10:13:21)
[31] freeskar: czech tek (31.07.2005, 10:17:25)
je to hanba co Paroubek a Bublan způsobyli stydím se ze jsem ceska když vidím jak ty hovada težkooděnci mlátí do lidí kteří nic nedelají doporucuji czech tekářům aby si to nenechali líbit a podali stížnost k soudu do Štracburku!!!když jsem to videla v televizi v tu chvili jsem si myslela že je skoda že nemeli czech tekáři v rukach snipery!!!Paroubku a Bublane za to co jste provedli bych si prala aby vas nejen sesadili ale aby vas zavreli na doživotí!!!jste sprosty je mi z vas na blití,vyhlasili jste občanskou valku!!!a to si rikate vlada!!!!!!jste horsí nez Hitler!!!můj syn na czech tek jel!!!jel se tam pobavit a poslouchat ilegal sound!!!a vy prasata z vlady jste jim to pokazili!!ale kdyby jen to rozbili jste jim auta zbili jste je zaslozili by jste si kdyby śe vsichni czech tekáři sjeli a sli si to s vami vyřídit!!!!citim s temi chudaky nevinymi lidmi a až vas uvidím smetaku Paroubku a Bublane vždy vas pobliju protože se mi vždy udela spatne v živote vas nebudu volit!!!takovohle vladu nepotřebujeme a vam z czech tek hudby radím totéž!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[32] Dj:Spojler: (31.07.2005, 10:25:45)
DNES V 14:00HOD TAM BUDEME
[33] Netaxa: (31.07.2005, 10:29:36)
Hele,rozumbrado,takovy jako ses ty by chtelo povesit za koule...dal uz znas...Hlavne,ze ty si o sobe myslis,na kdovijaky mentalni urovni...Moje segra je technarka,je dost chytra,jen proste posloucha hudbu,na kterou se chtela jet podivat na Cz tk. Ses debil, jestli si myslis,ze to je o urovni mysleni...
[34] Sam: Nevim co jste cekali (31.07.2005, 10:34:21)
Meli jste dostatek casu se sebrat a jit domu. Kdyz tam jak telata zustanete "aby jste hajili tu svoji pravdu" nedivte se ze dostanete po hube.

Jooo horky to poznani. Navic jak by se vam libilo kdyby se pred vasim bytem usidlila skupinka duchodcu, rozjela sound a pooustela vam pod okny dechovku a chodila vam srat do zahradky a ochcavala auta ?. Jasne nebyli jste primo pred necim barakem ale na pronajate louce. Ale co ti ostatni majitele ?. Osobne nemam nic proti stylu vasi zabavy ale meli by jste si uvedomit za cizi majetek je nedotknutelny a proto v tomto minisporu stojim spise na strane policie.
[35] a: pro Sama (31.07.2005, 10:44:37)
ty magore, kdyby ti řachlo nekolik slzáků pod hnátama, změnil by si názor, ale ty si jen posera co sedí doma a blábolí, ven ani nelezeš aby ti někdo nenakopal prdel. lepší je to u mámy co kašpárku

[36] fooon: (31.07.2005, 10:46:57)
To, že CzechTek obtěžoval nevinný lidi v okolí, za to může PČR. (na rozkaz našeho chytrého premiéra Paroubka) Kdyby policie nezablokovala dálnici a přilehlý komunikace, mohlo by vsše proběhnout bez problému a nemuseli to odsírat nevinný lidi v sousedství
[37] Sam: to a (31.07.2005, 10:48:44)
Je mi 32 a na rozdil od tebe mam plne vyvinuty mozek, to jen tak na uvod. Tvuj styl hudby neposloucham ale ani vas nehazim do pytliku oznaceneho 'fetaci' jak to dela spousta jinych. Zastavam nazor zij a nech zit.

Jestli ti nekdo rekne rozejdete se mate na to pul hodiny, a ty se na to v euforii vyseres tak se potom nediv ze dostanes po papuli. Jestli ze jste meli nejakou teoretickou moznost branit se pravne proti postupu policie, tak timhle gestem jste si to pekne posrali.
[38] Radvan: Pro komouše (31.07.2005, 10:54:47)
Co to tady zkoušíte hovada agresivní, vzhlížíte se v policajtech, tak se k nim přidejte, aspoň nebudete muset používat váš chorej mozek na to aby jste přemejšleli.
Sleduju to všechno už od začátku a to co se tu děje nesmí zůstat bez povšimnutí.
Dneska jdu protestovat.
Paroubek leze do pr---- voličům (komunistický a fašistický hlasy taky dobrý) a Bublan zase Paroubkovi .
Jak je možný, žě se něco takovýho může stát jen na popud premiéra, je tu snad málo ůředníků?
Paroubek můj hlas nedostane ale Bublan musí pryč !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnes ve 14:00

PS: nikdy jsem nesmažil a smažit nebudu. A nesnáším magory co všechno řeší sílou - mají v hlavě sračky.

[39] a: Sam (31.07.2005, 10:57:12)
mě je o dva roky mín, mám střední školu a možná tě tet zklamu ale NEFETUJU, líbí se mi styl hudby a atmosféra lidí kteří tam jsou
[40] admin: héj... (31.07.2005, 11:01:41)
klídek - pzatím si třeba přečtěte údajné 'Skutečné údaje o počtu zraněných na Czech Tek 2005' - http://www.zapad.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=1011&Itemid=70
[41] Sam: to a (31.07.2005, 11:02:52)
Vsak jsem psal, ze vas nehazim do skupinky 'fetaci' i kdyz konzumentu light drog by sen naslo ze.

No kdyz je ti 30 tak to uz by jsi mohl mit uctu k cizimu majetku a osobnim svobodam.
[42] Království, v němž se nesmí tančit (iHNed.cz) (31.07.2005, 11:04:13)
Policisté zasáhli proti stovkám návštěvníků festivalu CzechTek, počty zraněných na obou stranách zatím nejsou známé, ale půjdou do desítek.

MLÝNEC (Tachovsko) 31. července

Bitevní pole připomíná louka u Mlýnce na Tachovsku, kde se ještě v sobotu bavilo a tančilo několik tisíc lidí z celé Evropy. Dnes ráno na louce zbylo několik stanů a tisíce střepů, které se blýskají ve slunci.

Z louky zmizely do rána zvukové aparatury, které si jejich majitelé nestačili při policejních zákrocích odvézt. Po louce se prochází hrstka technařů. U policejní základny na kraji louky stojí stále desítky policejních dodávek a vodní děla. Nad loukou znovu přelétává vrtulník.

Ráno se na výsledek sobotního zásahu přišli podívat i místní. Muž, který bydlí v Újezdě pod Přimdou přišel policistům ironicky zatleskat. "Udělali chybu hned na začátku. Potom už nemohli uznat, že by bylo lepší je na louku pustit."

Sami technaři to komentovali slovy: "V tomhle království se nesmí zpívat a tančit." Zároveň se dnes chystají od 14:00 před ministerstvem vnitra protestovat proti policejnímu zásahu.

Rojnice těžkooděnců za sebou při postupu nikoho nenechávala. Kdo nestačil sbalit dost rychle a odjet, musel své věci či auta nechat na místě. Autům policisté rozbíjeli okna a házeli do nich bomby se slzným plynem. Postup policistů podporovala dvě vodní děla.

V okolí Mlýnce strávily ve stanech nebo v autech noc stovky účastníků technoparty. Desítky jsou jich vidět na okolních komunikacích, jak odcházejí směrem na Bor, kde je vlakové spojení.
[43] Netaxa: to Sam (31.07.2005, 11:08:32)
Opakuji,ze techno neposloucham,ale to uz je ted jedno. Dnes brouzdam po forech s touhle tematikou uz od rana...Prvni dve hodiny jsem jeste byla v klidu,psala jsem spisovne,odpovidala nevybusne,ale to,co dokaze nekdo rict o mlaceni nevinnych lidi,z toho mi je castokrat na bliti.Ja beru nazor,ze si muze kazdy rikat co chce.Klidne mi na tohlůe,Same,rekni,ze jsem blba,ze tomu nerozumim,ale to,co jsem dneska vyslechla,z toho mi je k placi.Ty vis,co udelala policie v noci na dnesek?? Jakymi metodami vystrnadila ucastniky z pozemku??? Tak ti doporucim, k tomu si nezapinej zpravy na TV nova,ale cti poradne svedectvi lidi,co tam byli a treba ti taky bouchnou nervy,az si z toho zase bude nejakej blb utahovat...
[44] a: (31.07.2005, 11:11:16)
tak jinak, byl jsem na soukromým pozemku, kam mě ani nechtěli pustit a bylo jedno z který strany, taky by mě zajímalo jestli policajti co tam měli postavený stanový městečko, měli povolení a že jich tam bylo, že by ONI neničili přírodu
[45] Sam: toNetaxa (31.07.2005, 11:15:47)
Ti lide byli vyzvani a meli dostatek casu aby tu louku opustili. Meli svuj mozek a neudelali to. Kazdy za sve rozhodnuti nese nasledky. K tomu neni co dodat.

Pochod kdyby policajti rikali opusste louku mate na to 30min a to se opakovalo celou noc tak z nich maj vsichni prdel.

Jo a admin tohoto serveru dal odkaz na site kde se pise o 45 zranenych policajtech + 35 zranenych technaru, takze asi ani na jedne strane nebyli beranci ze ?
[46] (31.07.2005, 11:18:11)
teď de ale taky vo to, kolik těch zranění si v tom zmatku ty fízláci udělali sami - třeba při tom, když rozbíjeli flašky na střepy...
[47] Barunka: (31.07.2005, 11:18:38)
Lidičky,vy kteří tam stále jste,držím vám palečky,dejte těm komunistickejm sviním o proto!!!Tohle má být naše policie?To se radši obejdu bez ní!Paroubek by měl podat demisi
[48] Sam: to a (31.07.2005, 11:23:19)
Nejsem podla ani pravnik, ale pokud vim tak tam byl statni zastupce a na zaklade jeho rozhodnuti pravdepodobne polciie konala.

A to jsi uhodil hrebicek na hlavicku. Trosku jste prosrali organizaci. Ucite se a rok od roku jste lepsi ale ....

Sice jste si pronajali pozemek ale nemeli jste k nemu pristup, tot jadro pudla. A ostatni majitele okolnich pozemku si neprali aby se jim po nich spacirovali lide. To je proste pozustatek komousu, neucta k osobnimu vlastnictvi. A to je taky jediny duvod proc schvaluji zasah policie, branila soukromy majetek.
[49] Sam: Kde je pravda (31.07.2005, 11:31:42)
Zjistit kde je pravda by melo byt pomerne trivialni. Na one smlouve jsou vyjmenovana katastralni cisla parcel na ktere byl povolen vstup. Jeli ovsem mezi prijezdovou silnici a temito parcelami parcela nekoho jineho tak je v pravu policie, pokud ne jste v pravu asi vy. Howg. Nepredpokladam ze by policie a statni zastupce byli takovy debilove ze by toto nebyli schopni zohlednit.
[50] a: (31.07.2005, 11:32:44)
vem auto a běž se na tu louku podívat kde stojí a jaký tam jsou přístupový cesty a uvidíš, že je všechno jinak než bylo prezentováno. pochybuju o tom, že ta asfaltka co vedla hned ze silnice až na pozemek patřila nějakýmu sedlákovi, HAHA
[51] Redakce xkultura.cz: Vyjádření redaktorů xkultura.cz (31.07.2005, 11:33:25)
xkultura.cz odsuzuje zásah policejních jednotek proti účastníkům technopárty CzechTek 2005 v podobě jaké proběhl.

viz. www.xkultura.cz
(připravuje se též fotoreport)
[52] noname: Jste v menšině, tak se musíte přizpůsobit (31.07.2005, 11:35:57)
Já nechápu proč se rozčilujete. Nic proti techanřům nemam, ale musíte myslet logicky. Když to nemáte pořádně zorganizované (pronajmout si jednu louku bez příjezdových cest), tak se nedivte, že to tak dopadlo. Nic nezmůžete, většinová veřejnost je stejně proti vám. A podle většinového názoru se policie vždy řídí (respektive se jím řídí politici, kteří policii velí). Máte nálepku vandalů, feťáků, grázlů a podobně. Vaší první starostí by mělo být zbavit se této "nálepky" a začít se chovat jinak. Sami ale zjistíte, že to není tak jednoduché, protože demokracie je velmi problematický politický systém - kde končí moje svobody a práva (technař) a kde začínají práva a svobody toho druhého (obyvatelé vesnice, policista)?. No a k tomu zásahu, nic nezměníte. Polistopadové doby jsou nenávratně pryč a policie se musí opět naučit "mlátit" lidi. A dali jste jim k tomu výbornou příležitost. To jste neměli náhradní lokalitu? A neřikejte ostatním, že tam nejedou drogi, tomu nikdo (ani vy) nevěří! Bez těch podpůrných látek by jste to nemohli fyziologicky vydržet...
[53] admin: ještě jednou... (31.07.2005, 11:51:11)
už mě ty večný hádky typu:

- "vy zkurvený vyhulený mrdky dobře vám tak!" vs. "vyliž si prdel zasranej nácku!"

začínaj trošku unavovat...

pokud se chcete chovat jako zmrdi, tak si to děte provozovat někam jinam! => http://www.prdel.cz

malá nápověda pro rozumné dospělé lidi:

ignorujte hovadské provokace stupidů, jako jsou 'shot', 'Pes' či 'policeman' - ono je to pak, dříve či později, přestane bavit...

odpusťte si výlevy typu "fízlové by měli dostat přes držku" nebo "zkurvený mrdky ve vládě" - všichni to přece víme, tak si to snad pořád dokola nemusíme vzájemně sdělovat...

[54] Lukáš Kohout: už jsem podal tr. oznámení (31.07.2005, 12:06:45)
Vážení účastníci,


již jsem poslal trestní oznámení na Ing. Jiříh Paroubka a ministra Františka Bu lana. Oznámení se také týká policejního prezidenta Jiřího koláře. Věřím, že spravedlnost nebude slepá, ale po ukázkách policie tomu moc nevěřím. Přesto se nedejte odradit přeji hodně štěstí. Lukáš Kohout,v případě, že se budete chtít přidat k mému trstnímu oznamení kontaktujte mě na 604985830
[55] eh? (31.07.2005, 12:12:02)
tamten Kohout..? vod Kavana???
[56] IDNES: (31.07.2005, 12:15:16)
12:01 - Během CzechTeku zemřel jeden z účastníků party. Podle ředitele tachovské policie ho v sobotu nad ránem srazil zřejmě kamion, který z místa ujel.
[57] mno, husté (31.07.2005, 12:16:57)
pokud ho ovšem nesrazilo policejní auto...
[58] he hé... (31.07.2005, 12:36:12)
[59] beach: (31.07.2005, 12:38:01)
Velitel brutalniho zasahu na Czechtek je byvaly estebak Frantisek Pachl zastupce policejniho reditele v Tachove, uvedeny na Cibulkovi pod r. c. 178418
[60] Sanfte: SAJRAJT (31.07.2005, 12:44:28)
no,abych rek pravdu,seru nejak tak na vsechno,ale tohle je fakt bordel,sem jen zvedav jak na to nasi super politici zas hodi nakou superhlasku:D...:jako:"Takhle sem si to presne predstavoval",nebo tak neco - tomu rikam SAJRAT.!!
[61] obyc. zenska: Máme holé ruce! (31.07.2005, 13:03:06)
Pamatujete? Máme holé ruce! Techno mi nic neříká, ale ten zásah vůbec nebyl proti účasníkům CzechTeku, ale další krok k návratu komunismu. Jen se podívejte, kam se ti komunisti a STBáci natlačili. Jsou zase zpátky ve svých bývalých funkcích. A ptoto: jedu tam a UŽ JE TO TADY!!!
[62] FRANTA: (31.07.2005, 13:13:06)
PREJETY CLOVEK ???Asi se budete divit az se zjisti ze ho policie umlatila k smrti a pak hodila pod nakladak !!!
[63] Kolemjdouci: Stop policejni brutalite! (31.07.2005, 13:31:55)
Myslim, ze vsichni uz vedi, lepe receno ale "vsichni co chteji vedet", o co ve skutecnosti ze strany policie/statu slo...Podporuji vas! solidaritu!
[64] ...: Pro Sama (31.07.2005, 13:38:28)
Tobě je 32 ale asi ti nedochází že tě nikdo jen tak nemůže vyhodit z pronajatýho pozemku...Jak by se ti líbilo kdyby k tobě přijely fízlové a chtěl tě vyhodit z baráku. A podle zákona se ke svýmu pozemku musíš dostat ať tam jdeš sám nebo vás tam jde 5000.
[65] Fuck off cajti: Cajti sou howada! (31.07.2005, 14:15:25)
Zdarec,to co se delo na CzechTeku je humus!Sem technarka,ale na CzechTeku sem bohuzel nebyla,chtela sem tam jet w sobotu,ale ty zasrany cajti to fsechno zkurwili!Nechapu proc takowy howada (Paroubek a Bublan) cajti wubec poslouchaj.Kazdy clowek ma snad swuj styl ne? Chtela bych widet co by ty dwa dementi P a B a cajti delali kdyby sme my technari branili jejich hudbe! FUCK OFF P a B a wsechni zasrany cajti! SERU NA WAS!!!
[66] trinity: (31.07.2005, 14:38:52)
lidi co sem pisou ze k pozemku nebyla pronajata cesta neznaj fakta a pisou sem hovadiny!!majitel pozemku potvrdil ze prijezdova cesta je soucasti pozemku ale ta byla nepravem blokovana policisty!osobne sem tam vcera byla a rozhodne nelituju ani toho slznyho plynu v ocich!aspon sem na vlastni oci videla jak se v nasem state zachazi s normalnimi lidmi kteri se prijeli bavit na pronajaty pozemek ale tise se toleruji nacisticke koncerty kde cela sokolovna hajluje a skanduji bila sila!!clovek si aspon uvedomi kde to zije!!
[67] Zdenek Apeltauer: Policejní brutalita vedená politiky (31.07.2005, 14:46:43)
Nevěril jsem čeho všeho je v době demokracie tento režim schopný, to co jsem viděl při druhém nasazení, který proběhl v sobotu za tmy byl vrchol, policisté mlátili lidi, stříleli do davu
patrony s pepřákem, bylo jim úplně všechno jedno, viděl jsem popálený a zmlácený lidi, policie postupovala na rozkazy ministra vnitra a premiera, několik policistů to samo přímo na místě
potvdilo, že plní jen pokyny, které přišli z nejvyšších míst. Všichni by si měli uvědomit, že to nebyl zákrok jen proti uričité komunitě lidí, ale ukázka toho co si u nás můžou neustále soudruzi
z vlády dovolit......UVĚDOMTE SI VŠICHNI BEZ JAKÉKOLIV ZAUJATOSTI CO SE TENTO VÍKEND NA TACHOVSKU STALO A NENCHTE TO VYŠUMĚT!!!!!!!!
[68] dementor: (31.07.2005, 14:55:14)
Lidi co to proboha vyvadíte.Delaté červencový povstání který stejně nikam nepovede.Ty vaše keci tam pani nahoře poslouchat nebudou.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BUH VAM ŽEHNEJ
[69] karolina: (31.07.2005, 15:01:00)
tak co už ste se všichni přesunuli na správný místo?:O
[70] karolina: (31.07.2005, 15:03:08)
právě to běží online na ct24.cz
[71] bla bla che: 2 kazatel (31.07.2005, 15:04:44)
idiote, když už máš námitky,tak se nejdřív nauč česky..(přesvědčit, mezi atd..)
[72] DEMONSTRACE PRAHA: REPORT (31.07.2005, 15:08:04)
Takze prave jsem to shledl z CT24, kde mimo jine probihaj i reporty z nocniho zasahu policie (bez komentare) atd... Na demosce v Praze se seslo vice jak 2000 lidi, hesla jako "svobodnej czechtek, hudba neni terorismus, stop policejni brutalite atp.." spousta transparentu, ani jeden policajt, prej policjeni antony byly nekde dal... asi se stydi, curaci!
[73] bla bla che: (31.07.2005, 15:13:27)
hele lidi, je fakt naprosto nechutné, co se tam děje... prostě někdo zničil něco, co ani nezačalo... je to odporné!!! a je to všude... viděla jsem záběry z divadla na ulici v usa, tam s nima dělaj dost podobné věci (samozřejmě v o dost menším měřítku, herců je málo)... ale nedostanu se na dem., takže vám držím palce!!!!!!!!!! a hurá cztk2006
[74] o online?: (31.07.2005, 15:25:14)
nevíte, jestli se to na ct24 dá spustit ještě jednou? případně kde to tam je?
[75] CT24: CT24 (31.07.2005, 15:34:51)
kazdou pulhodínu jsou tam zpravy, kazdou hodinu tam muzes videt v "bez komentare" zabery ze zasahu fizlu a z czechteku (jsou tam tak 3 druhy a je to husty!!!)
[76] Raketyr: zlo teror chaos (31.07.2005, 15:39:15)
světem zavládnezlo teror chaos zlo teror chaoszlo teror chaoszlo teror chaoszlo teror chaoschaoszlo teror chaoszlo teror chaoszlo teror chaoschaoszlo teror chaoszlo teror chaoszlo teror chaoschaoszlo teror chaoszlo teror chaoszlo teror chaoschaoszlo teror chaoszlo teror chaoszlo teror chaos
[77] (31.07.2005, 15:48:00)
Tak jsem tak nějak právě změnil názor na celou věc :) Těšil jsem se že budižničemové a fetky dostanou letos opět na prdel ale to co se stalo už není jen tak nějaké rozhánění "zakázané party" - je to prostě potlačování lidské svobody. Docela mě děsí představa že bych si pronajal někde louku, s rodinkou tam odjel na piknik a policie by mě tam nechtěla vpustit bez udání důvodu :) No prostě si to nenechte líbit, nenechte politiky aní média aby to ututlali..hodně štěstí ;)
[78] (31.07.2005, 15:54:43)
MVCR a Policie CR bych se zeptal,

1) proc udupavali pozemek, ktery meli branit a ne centralizovat na nej silu.

a

2) jaka je taktika policie, kdyz se strety (na bitevnim poli) nachazeli prave na pozemku vlastika, ktery povoleni denal. Z toho vypliva, ze policiste na sebe umyslne nechali volny pruchod ke stretum a to samozrejme na tom cizim pozemku misto toho, aby se soustredili nahore u lesa a na nej (podle katastrali mapy) pesaky bezproblemove navygovali. Selhala strategie policajtu to je jasny. Osobne jsem kroutil hlavou nad jejich pochybnou taktikou a nad tim, co tam ti policajti predvadi a taky nad tim, jak trenujou na poplach (bohuzel ze dost vyhozenych peniz:((




Nakonec si neodpustim jednu poznamku:
Ve smlouve mezi vlastnikem pozemku a organizatorem jasne stoji, ze organizator uklidi po akci cely pozemek. Ze strany Policie je, snizit nebezpeci - takze vsechny lahve rozbijeli. Jenze policiste ty lahve ROZBIJELI PRAVE NA TY JINY PARCELE, ktery se smlouva netyka.








[79] nedory: a lidi z okolních (31.07.2005, 15:56:12)
vesnic musí být štěstím bez sebe, že jim za kousek barákem řvou soundsystémy, okolo se potácí sjetý smažky a ještě jim ničí majetek.
SCHVALUJI POSTUP PČR !!!

[80] tomas: (31.07.2005, 15:57:22)
to nedory: jj je videt ze ses magor
[81] nedory: (31.07.2005, 15:58:42)
nečekal jsme nic stupidnějšího, tomasi
[82] Anthony: info (31.07.2005, 15:58:44)
Více informací na http://web.kompletni.info
[83] (31.07.2005, 16:00:04)
vesnice je uplne za prdeli kretene, lidi psali petici, aby je tam PCR nechala, ze jim spi ve vesnici. Policie je sama vyhnala a otravovala tak vesnicany, policie zablokovala dalnici...media a policie lzoou, odzacatku...
[84] nedory: 2 tomas: (31.07.2005, 16:01:32)
možná by bylo fajn, kdyby se podobná akce pořádala kousek za tvým barákem a trvala tejden. ty jsis e tejden nevyspal, děti by ti tejdne neusly, někdo ti ukopal zrcátka na autě a zdevastoval pozemky okolo. líbilo by se ti to? nebo by jsi volal policajty?
[85] tomas: (31.07.2005, 16:01:56)
to je zbytecny mu to vysvetlovat ten to nepochopi je to nekej magor debilni
[86] nedory: (31.07.2005, 16:02:52)
neodpověděl jsi mi. líbilo by se ti to nebo ne?
[87] nedory: 2 tomas: (31.07.2005, 16:05:01)
vysvětlovat stylem magor, kretín, debilní.... svědčí to o tvý úrovni. duševně na výši, že?
[88] tomas: (31.07.2005, 16:05:15)
hned bych tam bezel a byl bych rad ze je to tak blizko ale pro tvoji informaci
Policie měla být vůči příznivcům technohudby tolerantnější, soudí Constantin Plesky, který pronajal technařům pozemek u Mlýnce na Tachovsku. "Nejsem člověk posvěcený bohem, abych to hodnotil. Ale myslím si, že při trošce tolerantnosti se to dalo udělat trošku jinak. To je můj dojem," řekl. "Já jsem byl jsem také mladý, také jsme blbli," podotkl. Pozemky, na nichž se měl CzechTek konat, byly podle Pleskyho ideální, technoparty by nikoho nerušila. "Policie by měla ulehčenou práci, mohla to bez problému monitorovat," domnívá se.
si precti nazor tohohle chytryho pana a radsi drz hubu
[89] tomas: (31.07.2005, 16:06:49)
a to je clovek co tam bydli a rika ze pozemek byl idealni a nikoho by to nerusilo tak nevim co to tu kecas kriple
[90] (31.07.2005, 16:07:51)
Takze kdo teda delal bordel na nepovolenym pozemku?
[91] cadcam: proti !!! policejní zvůli (31.07.2005, 16:08:46)
Ahoj. Souhlasím. Není to ted' už o Czechteku. Zůstává mi rozum stát nad tím, co předvádí pánové Paroubek, Bublan
a jejich Stbácká policie. Jen doufám, že to bude mít dohru, jen tak jim to neprojde a že ponesou plnou zodpovědnost za tenhle masakr. Jak to je to s tím údajně kamionem přejetým člověkem se můžeme jen domnívat....
[92] tomas: (31.07.2005, 16:09:35)
si neodpovedel chytraku zajimalo by me co nato reknes magore??????
[93] nedory: (31.07.2005, 16:09:54)
no jo, diskuse stylem drž hubu... v hlavě prázdno, zato huba dokořán.


[94] nedory: (31.07.2005, 16:11:01)
osobně bych bral, kdyby bylo zákonem dané že můžu bránit svůj pozemek se zbraní v ruce. mnohému by to zabránilo.


[95] fworld: fuckt to přehnali.. (31.07.2005, 16:11:15)
Každopádně choďte před MV. My už jsme na cestě.. fuckt to přehnali. sám jsem viděl jak vedle jedné slečny bouchnul ten hajzl se slznym plynem a Ona upadla v křečích na zem. Když lidi začali volat po sanitce, příslušníci nám řekli jen:,,ta je vaše tak si ji odveďte..."

[96] tomas: (31.07.2005, 16:14:05)
to nedory: ale jestli sis nevsiml tak ten majitel toho pozemku s tim souhlasil tak nevim vo cem mluvis a kdo ma v hlave nasrano???
[97] tomas: (31.07.2005, 16:16:03)
to cadcam: jo to by me taky zajimalo jak ho moch prejet kamion kdyz jsou tam zacpi jako svine a popojizdej tam po deseti metrech...
[98] nedory: naposled: (31.07.2005, 16:16:40)
majitel ano, má to podložené smluvně. má za to peníze. ale co ostatní lidi? jak k tomu přijdou lidi, který nemají rádi techno, kravál, bordel? neomezujete svou zábavou náhodou spoutu lidí, který o to nestojí?
a jinak: neřekl jsem, že máš v hlavě nasráno. řekl jsem prázdno.
[99] tomas: (31.07.2005, 16:20:26)
to nedory: ale ty asi nasrano neumis cist? nevis ze pozemek byl dost daleko od baraku a nikoho by to nerusilo.A ani sis nevsiml ze lidi co jim patri okolni pozemky sepsali pettici aby je pustili na ten pozemek aby tam neblokovali vsechno co se da ale pani dulezity policajti si to tam radsi zablokujou sami.A pokud de o niceni soukromyho pozemku : co si myslis ze delobuchy a slznej plyn udela s travou a flasky ktery tam benga schvalne rozbijeli a jeste neco ve smlouve bylo jasne napsano ze si to po sobe ty lidi uklidej tak vo cem tady mluvis??????
[100] jasem ja: (31.07.2005, 16:24:23)
http://sf2.sweb.cz/ tady mate dalsi fotky cus
[101] tolerance: (31.07.2005, 16:30:33)
nechapu ty fasisticky ignoranty, kteri porad slepe opakujou svy nepodlozeny dogmata...vsechno uz bylo jasne receno..posledni argument jiste bude, ze bylo zraneno vice policajtu nez technaru :) Vytasi to urite i Bublan, znam malo lidi, kteri se nebrani, kdyz je nekdo mlati po hlave, haze po nich slzny plyn a najizdi na ne autama...(ti lidi na policajty neutocili, oni utocili na ne!)
[102] (31.07.2005, 16:53:10)
original: Velitel brutalniho zasahu na Czechtek je byvaly estebak Frantisek Pachl zastupce policejniho reditele v Tachove, uvedeny na Cibulkovi pod r. c. 178418

odpoved:
Vedeli jste ze na tachovsku je silna podpora komunistu? Zakrok policie tomu nasvedcoval. Predem sem vedel ze to tam smdi cervenejma.
[103] tomas: (31.07.2005, 16:56:59)
sracove zasrany
[104] a: (31.07.2005, 17:24:45)
Jaromír Kníže na konferenci jednoznačně odmítl, že by zásah byl motivován povelem z nadřízených orgánů nebo politicky. "Já jsem rozhodoval a nesu za to plnou odpovědnost. Žádné politické tlaky tu nebyly," řekl. ihned.cz (to jsem zvědavej, jak mu tohle tvrzení dlouho vydrží) "Nepředpokládám ale, že by tam bylo něco pro inspekci (ministra vnitra), protože tam (u akce) byl i státní zástupce a žádné porušení zákona ze strany policistů mně nebylo hlášeno," uvedl Bublan. (tak tohle taky pobavilo)

[105] xixao: http://xixao.v-brne.net/demonstrace (31.07.2005, 17:49:23)
[106] Pen: Fuj (31.07.2005, 20:45:05)
Zkorumpovana,skandaly zmitana, komousi a stbaky prolezla policie se konecne dockala moznosti odvest pozormost od svych zlocinu,a krvelacne splnila politickou objednavku restauraci a jidelen, sveho casu prolezlych stejnymi parchanty.
[107] Kukatekk: Hittler vstal z mrtvých (31.07.2005, 22:27:18)
Pohled z 2. kopce byl hrozný!!!Od malička je mou noční můrou válka a tohle byla asi ta 1. co jsem zažila na vlastní kůži a doufám, že poslední!Hrozný nátlak a šikana ze strany policie!! Nad hlavami nám létal vrtulník (v přesném nacvičeném čtverci) a mezi námi projížděla policejní auta. Nálada byla v tahu a pocit z jejich odporného nemorálního teroru taky nestál za nic!!!Cítila jsem se jako za komunistů, pod věčným dozorem a pak ta bitva, jako když jeli černí jezdci v Pánovi prstenů...zlý sen!!!Přiznávám, že jsem utekla, zabalili jsme stan a věci a šli je dát do auta do bezpečí. Nakonec jsme byli odkázáni na to, jet v autě s řidičem, který nebyl zrovna střízlivý a přenocovat v nedaleké Přimdě. Dneska jsem byla jako spoustu dalších rozčilených a znechucených lidí demonstrovat, zítra zas a doufám, že dav nebude ubývat, ale naopak!!!!! Přišlo mi vcelku vtipné, že moji rodiče bojovali v r. 89 vlastně za to samé, za co já dnes!!!!
[108] Josef: Bijte je. (31.07.2005, 23:39:17)
Ten zásah byl nesmyslný a zbytečný. Politici to podělali a jsem pro zjištění právního stavu a vyvození zodpovědnosti. Bránit louku to policie umí, ale stíhat lumpy a vrahy, na to nestačí. Držím vám mládeži palce !!! Nedejte se a snažte se, a když to jinak nepůjde, udělejte znova Revoluci ale né už Sametovou, ale pořádně tvrdou.Jde o vaši budoucnost. Na ty protestní akce budu taky chodit.
Už se těším jak se budou politici zpovídat z rozkradení republiky.
Bijte je Josef.
[109] policeman: CZECHFET... (01.08.2005, 07:52:48)
...jste si moc dlouho nezafetovali co?

muhahaha
[110] Jiri Holba: Dobre minena rada (01.08.2005, 09:15:50)
Dalsi demonstrace, doufam, ze se bude pokracovat, jinak to vysumi jako vzdycky, bych posunul na pozdejsi dobu, aby mohli prijit i lide, kteri musi byt ve tri hodiny jeste v praci.
[111] Jiri Holba: Dobre minena rada:-) (01.08.2005, 09:16:28)
Dalsi demonstrace, doufam, ze se bude pokracovat, jinak to vysumi jako vzdycky, bych posunul na pozdejsi dobu, aby mohli prijit i lide, kteri musi byt ve tri hodiny jeste v praci.
[112] Petr: dotaz (01.08.2005, 10:48:10)
Jste děti?? Všude čtu "mlátili děti". Každopádně klidně mě ubijte nadávkama, ale co jste čekali? Stále se nemohu zbavit pocitu, že je to od Vás čistá provokace. Tedy, nikoli od Vás jako řadovej technařů, dejme tomu, ale od Vašeho rádoby organizátorského vedení. Proč organizátoři nevstoupí do jednání s policií, úřadama daleko dříve a vše nedomluví daleko předem. Poté by bylo vše v pořádku.
[113] Hribek: (01.08.2005, 11:08:02)
Bohužel se na demonstarci dnes nedostanu jelikoz to mam do Prahy 200 km a neni se jak dostat ale aspon vam popreju hodne zdaru a pevny nervy.snad to bude aspon prenaset TV.Pacek
[114] Hribek: (01.08.2005, 11:09:27)
Bohužel se na demonstarci dnes nedostanu jelikoz to mam do Prahy 200 km a neni se jak dostat ale aspon vam popreju hodne zdaru a pevny nervy.snad to bude aspon prenaset TV.Pacek
[115] Hribek: (01.08.2005, 11:10:07)
Bohužel se na demonstarci dnes nedostanu jelikoz to mam do Prahy 200 km a neni se jak dostat ale aspon vam popreju hodne zdaru a pevny nervy.snad to bude aspon prenaset TV.Pacek
[116] rgbann: (01.08.2005, 11:38:42)
Cizostatni prislusnik trvale zijici v CR, platce dani z nichz je placena veskera statni administrativa vcetne policie, DURAZNE PROTESTUJI.. Dale dle orig. textu..
[117] rgbann: (01.08.2005, 11:39:11)
Cizostatni obcan trvale zijici v CR, platce dani z nichz je placena veskera statni administrativa vcetne policie, DURAZNE PROTESTUJI.. Dale dle orig. textu..
[118] gaga: (02.08.2005, 09:02:09)
a co říkáte na ten tank co si tam na nás přivezli. Nikde o tom ani zmínka
[119] Terryna: TOHLE JE NEHORÁZNÝ SVINSTVO... (02.08.2005, 09:30:59)
Násilý...které si sami platíme z vlastních daní!Lidi je mi z toho až k pláči!Jsem jedna z mnoha napadených holek-dnes mě propustili z nemocnice v Plzni-oholili mi dredy a zašívali díru do palice od obušku...NEVÍM,JAK VYKŘIČET TU NENÁVIST,KTEROU CÍTÍM VŮČI TĚM TĚŽKOODĚNNÝM SVINÍM-PRASATA BEZ ROZUMU A SRDCE-"Máme holé ruce..."mÁ POSLEDNÍ SLOVA-PAK UŽ SI PAMATUJI JEN TMU A AŽ SANITKU-To se mi stalo až při 2vlně-chtěla jsem vydržet a podpořivát i v Praze...bohužel to nešlo...ale dnes DORAZÍM-Sice mám ležet a být v klidu,ale jak člověk může dělat,že se nic neděje-KOMUNISTICKEJ STÁT-Tohle bude mít dohru ZKURVENEJ BUBLANE I PAROUBKU!:o)Všechna nás teknaře i lidi,co nám fandí ZDRAVÍM-Vězte:BUDE SNAD LÍP....28.7.2006-Ha ha
[120] martin: techno neposloucham (02.08.2005, 09:48:59)
...ale rozodne prijdu ve stredu na letnou. jestlize si policie bude dovolovat co si dovoluje, nas stat pujde brzo do prdele komplet (uz ted mame dost nakroceno). vzdyt kdyz nebude czechtek, at neni ani rock for people, trutnov fest, barvy leta, vitani hokejistu a podobny hromadny akce. at nas policajti tlucou, za to, ze se nas sejde tisic. jsme prece nebezpecni lide!!! je fakt, ze bolsevika svrhli take studenti vyzbrojeni klicema. nedivim se nasim c-SS-d, ze maji strach... tak ve stredu!!!
[121] nejla: (02.08.2005, 10:43:50)
Nejsme ani pravicový extremisti ani levice ani anarchisti.Proč s náma tak zachází??Nejsme feťáci!S nima nemáme nic společnýho ty se jenom přifařili.Jsme mladí lidé ,kteří se chtějí bavit!!!HUDBA NENÍ ZLOČIN!!!!!!!!
[122] já jsem já: sdg (03.08.2005, 19:20:49)
PAROUBEK A BUBLAN MUSÍ ZEMŘÍT!!!!
[123] EKOLOG: DEMONSTRACE -SVRHNUTÍ VLÁDY (04.08.2005, 01:23:58)
OBČANÉ TOHOTO STÁTU,nenechme sebou manipulovat a zastavme politický teror vůči nám všem.Od listopadu 1989 se nezměnilo skoro nic,jen se maximálně zvětšily sociální rozdíly občanů.Objevily se lidé kteří disponují už ne jen milionovým majetkem,ale dokonce vlastní miliardy,zatímco ostatní lidé,rodiny,důchodci jsou na pokraji bídy a řeší naprosto katastrofální bytovou situaci neuvěřitelným zadlužením.Vláda rozprodává dále státní majetek nadnárodním společnostem a ceny potravin a zemědělských produktů nám určují zahraniční makrospolečnosti včetně diktátorských politických směrů,chystajících se postupně politicky,ekonomicky a dokonce i vojensky ovládnout celý svět.Tyto diktátorské směry nazývající se Evropská unie,Spojené státy a G8,ovlivňují celkový směr této planety a vnucují všem lidem celého světa svůj polický řád a režim.Potlačují tak naprostou svobodu mnoha států a tím pádem i jejich občanů.Vláda této republiky je naprosto vstřícná všem krokům,které dostane nařízené od těchto diktátorů a mi tak zjišťujeme že se postupně nalézáme v jiném světě,než za který jsme bojovali v roce 1989.Od tohoto roku již zde proběhla jedna protestní akce s názvem "Děkujeme odejděte" ovšem veškeré aktivity byly vládou zcela potlačeny.Občané uvědomte si konečně,že ta lůza co je dnes u moci,vlekoucí nás pomalu ale jistě do záhuby,byla u moci i před listopadem 89'.Ukažme těmto politickým idealistům a ekonomickým odborníkům,že máme dost jejich diktátorského režimu a jejich ekonomických transformací,počínající "kuponovou privatizací" ,tunelováním státních podniků,nedovoleného obohacování,úmyslně nevýhodných prodejů jako např.TATRA Kopřivnice,neustálou lží slibující vyšší platy,neprůhledným financováním politických stran a podivně získaného milionového majetku vládních činitelů,znevýhodňováním drobných podnikatelů,vymýšlením nesmyslných zákonů a různých pozměňovacích návrhů.Že máme dost jejich nekonečných afér,že nás především zajímá kde a jak budeme bydlet,za kolik budeme dělat,že se chceme cítit bezpečně v ulicích našich měst,že chceme dýchat čistý vzduch a pít čistou vodu a že nechceme už dál zadlužovat další generace,naše děti!!!Uvědomte si že díky této vládě,která nemá pro příšernou ekonomickou a ekologickou situaci žádné racionální řešení,padáme do propasti z které se těžko někdy dostaneme.Občané PROBUĎTE SE,je za PĚT MINUT DVANÁCT,už v minulosti naši předci projevili značnou dávku odvahy,dokázali se spojit a společně jít za svým cílem,proti světu,proti všem,byli tak silný že se jich bála celá Evropa.Ukažme že krev našich předků je stále v nás a že když jsme se nebáli za dob husitů,nebáli jsme se ani 17.listopadu,tak se té lůzy nebojíme ani dnes.Že nenecháme sebou manipulovat,že máme dost úplně všech vládních stran a jejich ekonomických reforem,že jsou schopnější strany ty mimoparlamentní.Občané ukažme neustálými hromadnými stávkami a peticemi,že moc lidu je daleko silnější a nechme svrhnout celou vládu,která nám pečlivě škodí,nám,tomuto ČESKÉMU STÁTU!!!!!!

PŘIPOJTE SE K HROMADNÝM STÁVKÁM,KTERÉ BUDOU NÁSLEDOVAT A NECHME SVRHNOUT TUTO VLÁDU.

Prosím Webmastera aby tuto zprávu zvýraznil a dal ji na titulní stranu jako výzvu pro všechny občany.Díky
[124] (05.08.2005, 10:51:54)
Je mi na zvracení z toho,že toto dění srovnáváte s rokem 1989.Chápu,že při věku většiny zúčastněných to ani jinak nejde ale stejně !
[125] (09.08.2005, 08:46:00)

[126] Linda z Lišova: Smrt brachy... (20.01.2008, 12:35:02)

[127] Linda z Lišova: Smrt bratricka... (20.01.2008, 12:38:39)
Ahoj, zdravim vsechny, co znaji nebo spis znali Jirku Frolika z Lišova, meho bratricka...Bohuzel nemam kontakt na vsechny jeho pratele...Pokud ho nekdo znate a chteli by jste se s nim rozloucit, kontaktujte me prosim na email a nebo mob. cis: 724 096 170...Dekuji.