[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Protestní setkání - Pondělí 1. 8. v 15:00 před budovou Ministerstva vnitra!


2005-08-1, 1:46:00 • Protestní akce
Podpořte protest proti policejní brutalitě a porušování lidských práv při absurdním a neadekvátním policejním zásahu proti účastníkům festivalu CzechTek 2005 u Mlýnce na Tachovsku...
Teď už nejde jen o CzechTek – tady jde o svévolné praktiky Policie ČR, která se nezastaví před ničím – bezostyšným lhaním počínaje a brutální masakrováním bezbranných lidí konče...

pondělí, 1. 8. 2005 v 15:00, před budovou Ministerstva Vnitra v Praze, ulice Nad štolou, Praha 7 – Letná * mapa zde...


Policejní stát? Ne, děkuji!

související odkazy

:. protesty ..:.
protestní dopis * nesouhlas se zákrokem na CzechTeku * protestní setkání * www.policejnistat.cz * Před vnitrem se sešli odpůrci policejní akce na technoparty * Protest proti rozehnání technoparty CzechTek * Byl jsem osobně zmlácen 17.11.1989 na Národní třídě a ...

:. k zamyšlení ..:.
Sobotní policejní matiné * Policie zmlátila naše děti... * CzechTek: Masakr * Jeden z popisů zásahu na CzechTeku 2005 * Ivan Langer: Policie selhala * PrávěDnes - monitoring zpravodajství
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] lojza: myslím že super triko za 150,- to je good ne? (01.08.2005, 02:05:31)
[2] lojza: (01.08.2005, 02:29:55)
[3] sese: POMOC (01.08.2005, 02:48:05)
Jsem z Brna a mam dve firmy. Rekli by jste ze jsem kunzumni clovek. Byl jsem ale v sobotu na louce a videl jsem jejich akci. Nejsem zadna "smazka" a Vasi hudbu neposloucham. To ale co oni udelali me presvecilo o tom, ze svoboda je jen pojem a heslo za ktere se schovavava vladnouci gardnitura dneska. Pamatuji komunisty a rok 89 a demonstrace v 88. Lidi, nedejte se. Tohle neni normalni. Kdyz se nekolik tisic decek chce bavit na pronajate louce a statni represivni organy to rozezenou jakou bandu teroristu tak se proti tomu musi neco delat. Nabizim bezplatnou pravni pomoc kazdemu, kdo se citi poskozen zasahem policie. Mam dve spolecnosti a vyclenil jsem 100k na soudni vylohy a pravni zastoupeni. Podal jsem spravni zalobu (http://www.blisty.cz/2005/8/1/art24342.html) na postup policie vuci me. Nebudte lhostejni, musime bojovat! Napiste mi svuj pribeh na xillix@centrum.cz

BTW zadny prislusnik ode mne neuslysi jine osloveni nez "soudruhu" nebo "organe". Ani jedno nemuzou posuzovat jako napadeni.
[4] 12: (01.08.2005, 02:50:31)

[5] (01.08.2005, 02:50:51)
[6] lojza: MUŽETE MI vysvětlit, na co tam přivezli tohle BVP??? (01.08.2005, 03:11:40)
[7] ¤ Radim: CENA VSTUPENEK? (01.08.2005, 03:18:53)
Stále v tom nemám jasno. Podle mě se sjíždí stoupenci techna ve starých šrotech a účast je zdarma. (Občas tady probleskne že jsou to taky studenti VŠ, manažeři, slušně placení zaměstnanci... prostě mladí co si z rachoty v převleku za socky vyrazí zadovádět.) Přitom letos pronajatý pozemek, toalety na cestě, aparatury na cestě... Tady někdo z profi firmy tvrdí že přišel o 100.000,- výdělku za aparaturu. Co stojí nájem těch hajzlíků na týden? 100.000? 200.000? Já jen že tady lítají sta tisíce, možná miliony a přitom to je pro přítomné zdarma... Proč to nejde zorganizovat legálně? Pořadatelé by museli zaplatit desátek státu? ;o) Jak se to celé platí? Kdo přidá z těhle lidí pár tisícovek na akcičku? Nebo to platí feťácká mafie? ;o))) Zkuste mi to někdo popsat... Myslím že je to podstatné. Díky

Tohle jsem dával do Lidovek, mimo jiné je tam ten příspěvek podobný tady "sese". "Mám firmu, byl jsem tam, přišel jsem o 100.000,-. Budu žalovat."

Pár lidí se mi tam snaží odpovědět na to financování. Prodej občerstvení a drog, které se rentuje partě kolem aparatury. No a já to uzavírám:

Mám svůj názor. Stojí to celé pěkné prachy. Někomu se vyplatí organizovat nelegální bordel, nejspíš pro kšeft. A za toho všichni platíme. Účastníci zdravím a životy a my všichni ostatní zásah a prémie Policii ČR. Nevěřím že jde o neziskovou akcičku několika nadšenců techna.

Tady jsem odpověď zatím nenašel. Snažte se pánové, bojovníci za svobodu, mi odpovědět. ;o) Díky. (Já jen abychom nezbourali MV pro jednoho stánkaře s buřty a něčím dalším co nechce platit daně.)
[8] sese: (01.08.2005, 03:30:42)
Radime, trochu jsi to prekroutil, mluvi z Tebe Ministerstvo vnitra. Nerikal jsem "prisel jsem o 100k" rikal jsem "Nabizim bezplatnou pravni pomoc kazdemu, kdo se citi poskozen zasahem policie. Mam dve spolecnosti a vyclenil jsem 100k na soudni vylohy a pravni zastoupeni. Podal jsem spravni zalobu". Zavres me za to sodruhu? Nebo me napred zmlatis, pak reknes ze jsem misto elektroniky prodaval drogy a ze jsem nemel pronajate schody do obchodu a proto jsi me zastrelil?

Kurna, lidi, probudte se. Nezijeme v normalnim pravnim svete a EU by se divila, kdyby vedela co se tu deje. Probudte se!!
[9] sese: (01.08.2005, 03:45:38)
Nenechte se zastrasit policajtama co se vydavaji za anonymni "Radimy". To co se tu deje je spatny a ja chci pozadat soud o pousouzeni miry te spatnosti. A mimochodem se nehodlam schovavat za anonymitu internetu. Pokud nejaky "soudruh" pozada o zdeleni identiti, reknu mu svoje rodne cislo. Nejsem sebevrah, jen chci mit duvod proc se vystehovat z tohoto statu a zacit novy svobodtjsi zivot mimo Evropu.
Technari, udelam pro Vas co muzu aby jsme zili v normalnim svete, nebo se vykaslu na tento bordel a zacnu nekde mimo Evrou znovu od nuly.
[10] ArnošTek: VŠICHNI ZA JEDEN PROVAZ (01.08.2005, 03:52:39)
Dete????Já du!!!!!!!!A deme všichni!!!!Tento protest už neni jenon o Czech TEKU, ale o svobodě projevu a právech menšin, myslíte si, že by na LOUCE, zasahovala banda FIGUREK, kdyby tam spíval Goťák? TATO VÝZVA JE URČENA VŠEM CO SE NECHTĚJI VRÁTIT O 15 LET ZPĚT!!!!!!!!!
[11] Jan Barta: Eticky kodex Policie ČR (01.08.2005, 06:31:56)
http://www.mvcr.cz/2003/policie/kodex_policie.html

Mojí důvěru si tedy nezískali...
[12] http://cztk2005.ic.cz/ (01.08.2005, 07:03:35)
Dalsi fotky zasahu policie na Czechteku 2005
<br>
http://cztk2005.ic.cz/
[13] (01.08.2005, 07:29:50)
ted sem se vratil z dovoleny a nemuzu si odpustit: KURVY VYjebany ZVERSTVA KOMUNISTICKY ZVERSTVA
[14] Anthony: (01.08.2005, 07:36:19)
Informace o setkání a fotky na http://web.kompletni.info
[15] (01.08.2005, 07:36:56)
Sese máš pravdu - Radimovy praktiky svědčí o mnohém.Chce vyprovokovat to co je tomuto národu vlastní -Tedy ZÁVIST!!!!Dle hesla rozděl a panuj!
[16] Historie se opakuje (01.08.2005, 08:18:04)
Poucme se z dejin, vse uz tady jednou bylo, pouze to má jinou formu. Bojujme proti bezpráví! Poslete odkaz na www stranku svým známým a prátelum, dekuji.
[17] Johny Jay: (01.08.2005, 08:59:22)
http://web.telecom.cz/johny_jay/
Takhle bylo vcera a dneska pudem zas!!!!
[18] Skipper: Pro (01.08.2005, 09:03:50)

[19] Skipper: Blbej (01.08.2005, 09:04:08)

[20] Skipper: Blbej cas (01.08.2005, 09:07:44)
Sel bych na demonstraci fakt rad, ale jsem v praci. Proc to neni od 17 hod?
Lidi, jestli chcete, aby se na demonstraci objevili i ti, kteri nemaji prazdniny, udelejte pristi pozdeji. Od nas z kanclu pujdeme minimalne dva!
[21] KKK: (01.08.2005, 09:36:21)
Jste normalni prasata!!! Nic vam nebrani udelt takovou akci poradne ke spokojenosti vsech... Ne vy prijedete jako kobylky, nadelate bordel.. a jeste k tomy vzdy!!! uplne nebo z casti na cizim pozemku a ted se tu ohanite lidskymi pravy.. kdyz pujdu do banky ukrast 100 000 tak se se mnou zasahovka nebude mazlit... tak co se divite kdyz delate tisicove ci milionove skody nekomu koho vase akce nezajima... Delejte si bordel u vas doma... Vase svoboda neni nadrazena svobode toho zemedelce ci chalupare... A neplette si to s festivalem... za ten kdyz je problem nese nekdo odpovednost, ale vy? v davu je kazdy hrdina... Dobre ze vas zmydlili!!! V zap. Evrope by jste dostali jeste vic!! A neplette si ten vas bordel s Love parade... ta je perfektne zorganizovana se vsim vsudy...
Nejsem zastance mlaceni lidi.. ale kdyz si nekdo plete demokracii s anarchii tak potrebuje dostat poradne na hubu. Kdy uz se vam konecne rozviti...
[22] KKK: (01.08.2005, 09:39:00)
Jste normalni prasata!!! Nic vam nebrani udelt takovou akci poradne ke spokojenosti vsech... Ne vy prijedete jako kobylky, nadelate bordel.. a jeste k tomy vzdy!!! uplne nebo z casti na cizim pozemku a ted se tu ohanite lidskymi pravy.. kdyz pujdu do banky ukrast 100 000 tak se se mnou zasahovka nebude mazlit... tak co se divite kdyz delate tisicove ci milionove skody nekomu koho vase akce nezajima... Delejte si bordel u vas doma... Vase svoboda neni nadrazena svobode toho zemedelce ci chalupare... A neplette si to s festivalem... za ten kdyz je problem nese nekdo odpovednost, ale vy? v davu je kazdy hrdina... Dobre ze vas zmydlili!!! V zap. Evrope by jste dostali jeste vic!! A neplette si ten vas bordel s Love parade... ta je perfektne zorganizovana se vsim vsudy...
Nejsem zastance mlaceni lidi.. ale kdyz si nekdo plete demokracii s anarchii tak potrebuje dostat poradne na hubu. Kdy uz se vam konecne rozviti...
[23] Johny Jay: (01.08.2005, 09:42:21)
Je mi te lito
[24] Grazl z ulice: (01.08.2005, 09:44:46)
DNESKA SI VEMTE SEBOU DLAŽEBKY A NE NAKY POSRANY VAJIČKA!!!!!!!!!!!!!!! VALKA
[25] KKK: (01.08.2005, 09:45:29)
Proc.. nemam nic proti jakekoli skupine ani proti vam!! to podotykam... Delejte si co chcete ale neobtezujte ostatni? co mi na to reknete???? Ne jemi te lito...!!
[26] -: - (01.08.2005, 09:46:41)
-
[27] -: - (01.08.2005, 09:46:52)
-
[28] Johny Jay: (01.08.2005, 09:47:25)
Tak mi rekni kdo tam koho obtezoval na pronajaty louce?
[29] (01.08.2005, 09:51:56)
Tak tos mi nahral kamarade :o)
podle fotografii (dokumentace) a nemusime se tu dohadovat jestli to bylo 30, 50 nebo 80 procent.. techniky a lidi uvelebila uplne na jine louce!!,
Nekteri v touze se tam dostat Projeli autem zkrz ploty a podobne..
I kdyby jste meli 100x pravo dojet na louku (jako ze jste ho nemeli) Nemate pravo jezdit tam skrz cizi ploty!!! Ostatnim do vaseho sporu s policajty nic neni!!!
[30] KKK: - (01.08.2005, 09:52:31)
to bylo ode me
[31] (01.08.2005, 09:56:23)

[32] Johny Jay: (01.08.2005, 09:56:48)
No nepopiram ze na tech ostatnich loukach nemeli co delat, tolik jich zas nebylo, ale porad se mi nezda ze by tam nekoho obtezovali a rozhodne uz to nedava nikomu pravo na takovi zachazeni jako predvedla pcr. Projet skrz cizi plot jeste neni tak sileny jako kdyz se 6 fizlu vrhne na 16tiletyho kluka, skopne ho do skarpy a tam ho zmidlej
[33] KKK: - (01.08.2005, 10:02:09)
A cos cekal.. co ti branilo odjet???
Zajimalo by me jak by ses tvaril kdyby ti 5000 lidi vtrhlo na pozemek a zpusobilo skodu 1 500 000,- viz minuly rok???
Rekl bys jeee to je fajn ze jste se pobavili, ja si tu skodu za vas zacaluju??
NE!!! rval bys jak o zivot!!! Das mi 200 000??? Nedas ani me neznas, proc bys mi je jen tak daval? Tak proc je museji vynakladat majitele okolnich pozemku?? (vycislene skody) Kdo to zaplati? Nikdo! anonymni dav prijel a zase odjel!! a jsme zase u toho! Nekdo at si to zorganizuje se vsim vsudy a nemate problem!!!! Ale to by se vam asi nelibilo nemit problem! Asi potrebujete porat proti necemu bojovat...
[34] KKK: - (01.08.2005, 10:05:01)
Videl jsem vidoe zaznamy deti, i holek jak se agresivne vrhaji na policajty... Snad pak necekaji ze nebudou potluceni.... :o)
A mimochodem... jak maji policajti vyklidit prostor kdyz to po dobrem nejde??
[35] Johny Jay: (01.08.2005, 10:05:43)
Koukam, ty si asi jeste na zadnym czteku nebyl vid? Mam pocit ze se moc divas na novu. Na louce z minulyho roku se uz davno pasou kravy...

Nech si svuj nazor, ale nesnaz se mi tvrdit ze zakrok byl adekvatni
[36] Johny Jay: (01.08.2005, 10:07:19)
Ten prostor nemeli co vyklizet, byl radne pronajatej a majitel s tim souhlasil...
[37] KKK: - (01.08.2005, 10:09:28)
To je moznyze se tam ted pasou kravy, ale skoda byla 1 500 000,- a kdo ji zaplatil? Na to mi odpovez!!! KDO JI ZAPLATIL?? zajimali jste se vubec o to?? vis to_?? Jinak koukam na CT1, CT2.. Na nove jsou jen picoviny! Ctu MF-Dnes a iDnes. Pripadne lidovky.!!
[38] Ka25: paroubek a bublan (01.08.2005, 10:09:31)
paroubek a bublan gestapo co používá proti tančícím lidem slzák a zbraně, a co ten tank ??? no hrůza..
[39] KKK: - (01.08.2005, 10:11:55)
Jinak mas pravdu.. na czech teku jsem nebyl... Po pravde receno, tyhle akce se mi hnusi.. Ale nemam nic proti tomu!! Klidne si delejte co chcete. myslim ze na to jsme vsichni toleratni...
Stale mi neodpovidas: Proc si to nezorganizujete!!! To by me zajimalo!!!
ODPOVIS??? a nemel blbosti o svobode nebo tak neco... nejake pravidla se respektovat musi...
[40] KKK: - (01.08.2005, 10:13:21)
Kdo zaplati skodu kterou jste evidentne zpusobili VY!!!!!! NA to mi odpovez!!!!!
[41] KKK: - (01.08.2005, 10:15:27)
Jinak jsem byl na Drum'n'Bass akci.. Netusim jestli tahle kultura vubec ma neco spolecnyho(rad se necham poucit),.. ale chodi tam podobny volnomyslekarsti lidi..
[42] Johny Jay: (01.08.2005, 10:16:00)
Ty si ses tema milionama nejak jistej.

Ale doporucil bych ti si zjistit kolik stal tenhle zakrok, dymovnice slzak a prezcasy tisice svestek taky nejsou nejlevnejsi. A hadej kdo to zaplati :)
[43] KKK: - (01.08.2005, 10:20:38)
Neptam se kolik stal zakrok ale kdoplati skody kdody!!! Odpoved je jasna!! TAK BUD CHLAP A NEVYHYBEJ SE JI!!
Skoda v radu milionu je overena a shodli se na ni snad vsechny novanarske periodika.. mas internet tak si to najdi!!
Zasah zaplatim ja ty atd... vsichni.. ja ho zaplatim rad!!! Bordel ktery se neresi je jeste drazzsi!!!
[44] Johny Jay: (01.08.2005, 10:22:18)
Jo nikdo to neorganizuje, ale prece se sejde 30 tisic lidi stejnejch nazoru na jdenom miste ve jeden den. To je myslim padnej argument sam o sobe
[45] KKK: - (01.08.2005, 10:22:26)
a Stale mi nikdo nerekl.. proc si tio radne nezorganizujete??? Pak by jste zadne problemy nemeli?? PROC??
[46] xxx: dobře vám tak (01.08.2005, 10:23:07)
dostali jste co jste měli dostat a dostali jste málo!!!
[47] KKK: - (01.08.2005, 10:25:17)
Jo to je fajn!!! Kdyz nikdo za nic nenese odpovednost!!! Vis co je to 30 000 lidi... i kdyby to byli budhisti najde se tam par idiotu... jak se to ma udrzet v mezich....?
[48] KKK: - (01.08.2005, 10:27:46)
Proc nikdy nic nedodrzujete?? to je ta vase freedom! az bude vsude poha klid, budete jen na svych pozemcich, ci pronajatych.. nebude treba policajtu.. to nikdo nechape? to jste tak zabedneni?
[49] Johny Jay: (01.08.2005, 10:28:43)
Ty se zjevne chces nekde vyrvat. Ja sem sem neprisel resit a vysvetlovat ti tuhle kulturu, bud ji chapes a si nas, nebo vlepsim pripade nechapes, respektujes. A v nejhorsim pripade nechapes a odsuzujes. Volba je na tobe, ale nic ti nedava pravo vynucovat si svoji "normalnost" u jiny skupiny nasilim.
[50] Johny Jay: (01.08.2005, 10:29:18)
BOHUZEL JSEM SE NARODIL JAKO DEBILNI A TIM ASI UZ ZUSTANU. NEBERTE MI PROTO MOC VAZNE. MOC DEKUJI
[51] KKK: - (01.08.2005, 10:30:36)
a je zvlastni ze vsichni tvrdi jak pokojne sedeli na zemi na pronajatem pozemku a policajti je mlatili :o) To je fakt k smichu.. Proste jste dostali na budku! a dostali jste na muj vkus MALO! meli vas zmydlit vic!! Pujdu delat neco jineho... Cus bus!
[52] Johny Jay: (01.08.2005, 10:31:03)
Typicky, dost zoufaly gesto :)
[53] Gody: mate videa? (01.08.2005, 10:31:48)
Pokud máte videa, tak napiste, mam web s neomezenym trafic. http://web.kompletni.info
[54] KKK: - (01.08.2005, 10:32:29)
pletes si pojmy s prujmy!!! DELEJ SI CO CHCES!! JA TI TO PREJI A SCHVALUJI!!! ALE NESER OSTATNI!! COZ PRI KAZDEM CZECHTEKU UDELATE!!! porusujete svobody ostatnich, tak prichazite o sve svobody.. to je jasny!
[55] KKK: - (01.08.2005, 10:34:19)
Zoufaly gesto?? JSES SRAB! Ani neumis rict udelali jsme nekomu uplne cizimu skodu a nikldy jsme ji nezaplatili!! JSES NORMALNI ZBABELEC A SRAB!!!! Z_B_A_B_E_L_E_C!!!
[56] Johny Jay: (01.08.2005, 10:39:48)
Dej si nohy do tepla, mokrej hadr na hlavu , zjevne ti to nejak uz cely leze na mozek :). Ja se s tebou hadat nebudu, zvlast kdyz uz si kles tak hluboko a zacal s urazkama. Psat sem hovadiny pod mim nickem je dost detinsky...
[57] Miška: (01.08.2005, 10:41:53)
Tak jsme si vyslechli výlev KKK, sice nevím proč tu někoho slovně napadá, ale to je fuk. Strašně ráda bych dnes byla s váma na Letné, ale bohužel pracuju do půl pátý. Jsem s váma!
[58] Soukromý zemědělec: Nedotknutelnost soukromého majetku! (01.08.2005, 10:42:36)
Souhlasím! Soukromý majetek by se měl chránit a měla by se dodržovat jeho nedotknutelnost! Ze strany účastníků párty se nedá říct, že by je něco takového zajímalo! Souhlasím se zásahem policie a měl být daleko tvrdší! Tak, aby nikoho nikdy nenapadlo si dělat párty na cizím majetku!
[59] KKK: Koncim.. jste uplne mimo:o) mozna by jste meli prestat hulit!! (01.08.2005, 10:44:15)
Kdo te urazi? Ani jednou jsi mi neodpovedel kdo kdy zaplatil ty skody? Ja nemuzu za to ze jsi zbabelec! Kdyz delam neco blbe, chlapsky to priznam. Ale slovo chlap asi vymytym mozkum nic nerika.. Ja nenicim cizi pozemky, neotravuju ostatni ale tohle vam asi nikdy nedojde... preju prijemne narikani jak zijeme v policejnim state a jake jste vlastne chudinky!!! Dost jsem se pobavil!! Fajn mela.. skoda zranenych policistu! Preji hezdy den!!
[60] (01.08.2005, 10:45:52)
Zajimalo by me kdyby si nekdo udelal heavy metalovy koncert ve vasem pokojiku.. to by se vam libilo?? asi ne.. tak se neserte na cizi pole:o)
[61] Johny Jay: (01.08.2005, 10:45:53)
Ozves se az zas budou mit faisti pruvod prahou? :)
[62] KKK: - (01.08.2005, 10:48:02)
Johny jay- mam pro tebe novinku! FASISTI jsou uplne stejny hovada jako ANARCHISTI!!
Je mi jedno jakou ideologii maji vy,te mozky... tos trochu slapl vedle. narozdil od tebe nepatrim k extremistum anarchisto
[63] Johny Jay: (01.08.2005, 10:50:19)
Tak anarchistou me jeste nikdo nenazval, ale jestli to znamena nebejt takovej ignorant jako ty tak dik :)
[64] CZECHTEK2005: (01.08.2005, 10:54:04)
Lidé, kteří se cítí zásahem poškozeni a obrátí se případně na Evropský soud pro lidská práva ve Štrasburku, mají podle Vlka velkou šanci v tomto případě uspět. Podobně se včera vyjádřil i vládní zmocněnec pro lidská práva, poslanec US-DEU Svatopluk Karásek.
[65] K: Hej (01.08.2005, 11:06:00)
Hej lidi. všici co se nemůžete dostat do 15:00 do prahy, tak puste soundy doma pěkně nahlas! Serte na okolí-ono na nás sere taky!
[66] zooloo: (01.08.2005, 11:08:13)
[67] Ondřej: Protest (01.08.2005, 11:08:14)
Ve Zlíně v 15:00 na náměstí protestní schromáždění.Transparenty a kamarády sebou.
[68] Darken: (01.08.2005, 11:36:23)
[69] PLASTIC: (01.08.2005, 11:47:23)
A ZEJTRA ZNOVA. NA LETNÝ.
[70] Věra: pro "KKK" (01.08.2005, 11:48:37)
přečetla jsem celý tvůj projev, je mi Tě velmi líto, musíš strašně trpět, ve vlastním zájmu vyhledej lékaře - ostatní nejsou povinni Tě chápat
[71] popcorp: (01.08.2005, 11:51:09)
Vytvořil jsem rozcestník s odkazy na czechtekk 2005. Je to wiki, takže můžete přidávat vlastní odkazy. http://popcorp.ic.cz/mediawiki-1.4.7
Případným rádoby spammerům bude blokována IP.
[72] (01.08.2005, 12:01:13)
KKK - jsi ubožák a léčíš si svoje komplexy méněcennosti, o událostech kolem CT v tomto i minulém roce, toho moc nevíš podle toho co tu slintáš za bláboly, a o mentalitě technařů toho víš ještě míň. Nejsem vyznavačem techna, nelíbí se mi, ale každopádně spojovat dredy + techno + CT rovnáse drogy je docela hloupí a svědčí o tvé výši IQ.
[73] KKK: (01.08.2005, 12:10:09)
Prave jsem nakouk a docela se pobavil... Kdo kde v mem projevu nasel slovo drogy?? (poucte me) asi neumite cist!! porad ze sebe delate chudinky!! Kdo z vas bude takovy hrdina a rekne mi kdo kdy uhradi skody z kterehokoli czechteku???

Porad melete dokola to samy.. tak kdo mi odpovi...
A o mem IQ bych nespekuloval, na rozdil od vas!! (znam ho) :o)

A co se tyce meho trpeni.. ja na rozdil od vas vim co je to multikultura kterou vy se tu ohanite...:o) multikultura neni jen techno!!!
ale to vy zahledenci do sebe asi nechapete...
Vzkaz pro VERU.
MAM SE FAJN... dik za optani... Nejsem vubec potlucen narozdil od ostatnich.
[74] KKK: (01.08.2005, 12:12:25)
KDO KDY ZAPLATI SKODY NA VSECH POZEMCICH V POSLDENICH ROCNICICH??? :o)
[75] KKK: - (01.08.2005, 12:14:08)
mimochodem.. s pobavenim cekam na ten soud pro lidska prava... to bude SRANDA...
[76] Miška: pro KKK (01.08.2005, 12:14:58)
Škody? Myslíš tim pošlapanou louku která se během měsíce vzpamatuje tak, že se na ní můžou dál pást krávy?
[77] Miska: - (01.08.2005, 12:18:14)
Pro Misku. Minuly rok byla skoda 1 500 000,- Kdo myslis ze daval louku do poradku.. Kdo myslis ze skodu zaplatil???
A jestli mi chces tvrdit ze zadna skoda nebyla, tak mi ani neodpovidej a nejdriv si to poradne zjisti z nezavislych zdroju... ale chapu ze o to se nikdo z vas nezajimal..
[78] KKK: pro Misku 2 (01.08.2005, 12:19:25)
a proc by mel mit zemedelec mesic louku nepouzitelnou... Co je mu do vasi party? na to mi odpovez...
[79] Miška: pro KKK (01.08.2005, 12:23:16)
Promiň, ale ta částka se mi zdá dost přehnaná. Myslim že letos nadělala větší škody policie. Netušim kdo tu "škodu" zaplatil a ani nevim proč se tady rozčiluješ?
[80] Bak: pro KKK (01.08.2005, 12:24:58)
Takže jako myslíš že jeden zemědělec, kterému je znemožněno sklízet seno ten den (Nemohl si ho sklidit třeba až za 3 dny!) je adekvátní zdůvodnění zákazu velké kulturní akce na kterou přijede X tisíc lidí a která se připravuje rok dopředu? Budu-li umírat žízní, a vlastník cisterny s vodou mi nedá napít s odůvodněním že ta voda je jeho soukromý majetek, mi přijde stejně 'lidské'.
[81] for KKK: (01.08.2005, 12:27:41)
ty woe si snad delate prdel ne.....louka:D..jednou zaprsi a je vsechno v cajku jestli KKK nema jiny argumentykrome hluku a louky tak se muze jit vycpat:)
[82] KKK: pro Bak (01.08.2005, 12:28:40)
Jo to si teda myslim! kdyz uz ten binec nazyvas kulturou, a prijede na nej tolik tisic lidi, urcite se najde alespon 1 ktery si to rad usporada na svem pozemku!!! Jak by se ti libilo kdybychse ti na 3 dny nastehoval do obyvaku a delal si tam co chtel??
Proc si to neudelas na vlastni zahradce?? hmm?? ja to vim! je ti lito tve zahradky, protoze by se zmenila k nepoznani... (nezalezi na tom jestli mas zahradku... spousta lidi co tam byla nejaky pozemek ma)
[83] KKK: (01.08.2005, 12:31:18)
Takze nikdo z vas neuznava pravo toho zemedelce delat si s loukou co chce??
TO ME ZAJIMA???

A co injekcni strikacky?? joo ty zaprsi a ony se rozpusti :o)
Prohledejte si archiv MF dnes at vite jak to tam vypadalo:o)
[84] for KKK-jiz po druhe:): (01.08.2005, 12:32:19)
Louka (pokud se nemylim) byla pronajata
[85] KKK: pro Misku 3 (01.08.2005, 12:33:25)
Jo... tak si tu skodu zjisti... osobne se s tebou nechci prit jestli je cena 1 000 000 nebo treba jen 10 000. To je mi jedno. Nikdo z vas tomu zemedelci ty prachy neda... ale hlavne ze jste se pobavili za prychy jineho.. vis o to tu jde.. jinak nic proti vam nemam.. jen by jste mihli brat ohledy na ostatni...
[86] pro KKK: (01.08.2005, 12:33:26)
Ale vždyť tak to právě letos bylo! Uspořádali to na vlastní zahrádce a dostali po čuni!
[87] for KKK-uz me sere: (01.08.2005, 12:34:44)
minulej rok se tam lidi sjeli a zacali uklizet...letos jim nikdo nedal prilezitost dokazat ze by po sobe uklidili
[88] KKK: for KKK uz po 2 (01.08.2005, 12:36:04)
To uz jsem tu psal... nema smysl se dohadovat o poctu, jestli to vbylo 30, 50, 80 procent, to je fuk- aparatur a lidi byla na okolnich pozemcich...
A pronajali jste si taky ploty ktere jste projeli auty aby jste se tam dostali??
Majitel plotu nemuze za to ze mate spor s policajty!!! To vas ale nezajima!!! Proste mu plot znicim.. to je jeho problem ze??
[89] Mozek: 2 KKK (01.08.2005, 12:36:29)
Nejdřív mi řekni jak uklidit tuhle louku když tam smrděj ty policajti a nepustej tam nikoho to za prve apka kdo mel uklidit louku loni, kdyz tam smrdeli ty policajti...neco ti povim sel bych uklidit tu louku klidne sam, ale neudelam to a vis proc..kdybys tam byl tak bys videl jak Vami milovany policajti, ktery nas nejen rezali, ale rozsypavali veškerý odpodky z igelitu, ve kterych byly pripraveny na odvoz do kontejneru..vsechny skleneny flasky rozflakali, aby auta co jim rozstriskali okna a svetla hned jak jim rekli, aby odjeli, tak, aby pichli a mohli jim dat na hubu znova..to je zakrok co..tezko na tohle neco rict..jed tam uklid ten pordel po policajtech aja pak uklidim ten zbytek..schvalne kdo tam bude dyl..ver tomu, ze ty!
[90] KKK: for KKK3 (01.08.2005, 12:37:53)
to ti porad nedochazi??? byli jste na cizi louce!!! Proc?? kdo vam dava pravo??? a zjisti si skodu!!! at uz jste uklizei nebo ne!! je tu SKODA!!
[91] for KKK-koncim stebou diskuzi pazgrivce:): (01.08.2005, 12:38:17)
neim(mozna se mylim)ale ani po(nasilnem) ukonceni akce majitel louky neprojev&iuml;l litost stim ze ju pronajal takze vona ta skoda asi nebude nijak ohromna:)
[92] KKK: pro Mozek (01.08.2005, 12:39:47)
Vyborne!! Co vam brani si to zorganizovat? ohlasit? zajisti dostatek vody a WC.?? NIC!!! Jen by byl nekdo za skody odpovedny a do toho se asi nikomu nechce..
[93] KKK: pro MOZEK (01.08.2005, 12:41:03)
policajty nemam vlasce... ale byli by blbi kdyby ty lahve co po nich litali nerozbili... s rozbitou lahvi se tezko hazi ze vy bojovnici za lidska prava :o)
[94] Roomík: CZtek '05 (01.08.2005, 12:41:28)
Jo jo, myslim, že ten zákrok byl neadekvátní. Ty policajti jim měli dát přes držku ještě víc :)
[95] KKK: Pro ROMIK (01.08.2005, 12:42:49)
Jo jo.. souhlasim
[96] abyssal: To KKK (01.08.2005, 12:43:09)
Vidim ze mas hodne skreslene informacie. Minuly rok media hovorili sice o 500-tisicovej skode, ale to je viac nez hodnota celeho pozemku. Skutocna skoda bola par tisic - za uklid. Uklidit tu luku nakoniec prisli sami ucastnici CzechTeku, ked odisli policajti.
Druha vec, staci ze si pozries spravy na CT (http://czech-tv.cz/vysilani/prog5871.html) a zistis, ze organizatori sa snazili urovnat spor po dobrom - tj. ze zariadia, aby sa ucastnici z inych pozemkov stiahli. Pri tom mnozstve cajtov co tam boli by kludne mohli proste dozerat na to, ci ludia nechodia po cudzej luke, obislo by sa to bez nasilia, zranenych, znicenych aut.
[97] NeerX: for KKK (01.08.2005, 12:44:28)
sleduju situaci kolem Czechteku od patku a je videt, ze nevis ocem mluvis...
[98] +Petr: to KKK (01.08.2005, 12:45:26)
Opravdu musím uznat,že přečíst si projev soudruha KKK byl pro mě opravdu velký zážitek!Nevím,já sem naprostej diskant,stojím za vámi.CT je pokazdy velká akce a každoročně se sjíždí hodně lidí i ze světa.Ha,to si ten českej stát udělal dobrou reklamu,jak u účastníků,tak i v periodikách.Strašně se mi líbí jak soudruh Paroubek vydá ppříkaz a pak se vymlouvá,že vlastně o ničem neví,že je na dovolený v Rakousku,stejně Bublan,takže kdo za to může!Situaci na CT sem sledoval na iDnes a opravdu mi běhal mráz po zádech z toho jaký tady máme policejní hovada.Každej aspoň trochu inteligentní člověk musí uznat,že se zachovali jako kreténi největší.Kdyby udělali akorát záterasy těch cizích pozemků,aby byl CT jen na tom pronajatym,tak proti tomu nic nemám,ale tohle fakt přehnali.Bude CT ještě někdy pokračovat?Sem zvědavej,jestli policie uzná svoji vinu,a jestli ne,a bude v tom nevině,tak se už doopravdy blížíme k policejnímu státu!Vždyť ty zasraný hovada sou takový ňoumové!!!Líbila se mi tady poznámka,proč zrovna CT je tak ostražitě hlídaná akce,proč je kvůli tomu bloklá dálnice policajtama,atd.,když už nevím kde probíhá také legální rocková akce kde je 15000 lidí?Ha?Takže,já stojím za CT2005,podepsal sem i petici,rád bych se zúčastnil vašich oprávněných protestů,ale z JČ se do Prahy asi nedostanu.KKK a další soudruzi by měli začít držet hubu a zamyslet se nad věcí,a nebo alespoň nad sebou...Jinak smekám před sese,kdyby takových lidí bylo víc!!!Držim palce!!!!
[99] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 12:45:31)
jaka skoda..ta louka ma 3x vetsi urodu nez rok pred tim...byli jsme na pronajaty louce, ktery vedla cesta, po ktery jsme tam mohli dojit i ty policajti mi to rekli..je tam cesta chodte si tamtudy...ostatni co byly soukromy byly zavreny..tak jsme se tam vsichni tou cestou co nam fizlove dovolili dostali i presto, ze davno predtim vedeli ze nas tam chtej rozmasakrovat..uz to chapes..bylo to cely naplanovany..a duvod..zadnej neni..hledali celou noc majitele okrajovych pozemku a donutili ho,aby podal trestni oznameni.. i kdyz je mu to bylo uplne jedno..mluvil jsem s jeho bratrem a vim to..jses chudacek, kterej potrebuje na nekoho utocit..dej se k zasahovce tam se ti bude libit..tobe fakt nperijde divny ze na nas poslai tank 2 vrtulniky tisic fizlu 4 dela...vzdyt to je jak na nejaky teroristicky shromazdeni..my nic nedelali..PARILI JSME dokud ty mutanti neprisli a nezacli delatr bordel...i pravnici a ochranci lidskych prav rikaj, ze takhle to byt rozhodne nemelo a myslim, ze tyhle o tom vedi vic nez ty, kterej se tady ohani slaboduchejma nazorama o necem o cem nema ani poneti..
[100] +Petr: to KKK (01.08.2005, 12:46:06)
Opravdu musím uznat,že přečíst si projev soudruha KKK byl pro mě opravdu velký zážitek!Nevím,já sem naprostej diskant,stojím za vámi.CT je pokazdy velká akce a každoročně se sjíždí hodně lidí i ze světa.Ha,to si ten českej stát udělal dobrou reklamu,jak u účastníků,tak i v periodikách.Strašně se mi líbí jak soudruh Paroubek vydá ppříkaz a pak se vymlouvá,že vlastně o ničem neví,že je na dovolený v Rakousku,stejně Bublan,takže kdo za to může!Situaci na CT sem sledoval na iDnes a opravdu mi běhal mráz po zádech z toho jaký tady máme policejní hovada.Každej aspoň trochu inteligentní člověk musí uznat,že se zachovali jako kreténi největší.Kdyby udělali akorát záterasy těch cizích pozemků,aby byl CT jen na tom pronajatym,tak proti tomu nic nemám,ale tohle fakt přehnali.Bude CT ještě někdy pokračovat?Sem zvědavej,jestli policie uzná svoji vinu,a jestli ne,a bude v tom nevině,tak se už doopravdy blížíme k policejnímu státu!Vždyť ty zasraný hovada sou takový ňoumové!!!Líbila se mi tady poznámka,proč zrovna CT je tak ostražitě hlídaná akce,proč je kvůli tomu bloklá dálnice policajtama,atd.,když už nevím kde probíhá také legální rocková akce kde je 15000 lidí?Ha?Takže,já stojím za CT2005,podepsal sem i petici,rád bych se zúčastnil vašich oprávněných protestů,ale z JČ se do Prahy asi nedostanu.KKK a další soudruzi by měli začít držet hubu a zamyslet se nad věcí,a nebo alespoň nad sebou...Jinak smekám před sese,kdyby takových lidí bylo víc!!!Držim palce!!!!
[101] +Petr: to KKK (01.08.2005, 12:46:54)
Opravdu musím uznat,že přečíst si projev soudruha KKK byl pro mě opravdu velký zážitek!Nevím,já sem naprostej diskant,stojím za vámi.CT je pokazdy velká akce a každoročně se sjíždí hodně lidí i ze světa.Ha,to si ten českej stát udělal dobrou reklamu,jak u účastníků,tak i v periodikách.Strašně se mi líbí jak soudruh Paroubek vydá ppříkaz a pak se vymlouvá,že vlastně o ničem neví,že je na dovolený v Rakousku,stejně Bublan,takže kdo za to může!Situaci na CT sem sledoval na iDnes a opravdu mi běhal mráz po zádech z toho jaký tady máme policejní hovada.Každej aspoň trochu inteligentní člověk musí uznat,že se zachovali jako kreténi největší.Kdyby udělali akorát záterasy těch cizích pozemků,aby byl CT jen na tom pronajatym,tak proti tomu nic nemám,ale tohle fakt přehnali.Bude CT ještě někdy pokračovat?Sem zvědavej,jestli policie uzná svoji vinu,a jestli ne,a bude v tom nevině,tak se už doopravdy blížíme k policejnímu státu!Vždyť ty zasraný hovada sou takový ňoumové!!!Líbila se mi tady poznámka,proč zrovna CT je tak ostražitě hlídaná akce,proč je kvůli tomu bloklá dálnice policajtama,atd.,když už nevím kde probíhá také legální rocková akce kde je 15000 lidí?Ha?Takže,já stojím za CT2005,podepsal sem i petici,rád bych se zúčastnil vašich oprávněných protestů,ale z JČ se do Prahy asi nedostanu.KKK a další soudruzi by měli začít držet hubu a zamyslet se nad věcí,a nebo alespoň nad sebou...Jinak smekám před sese,kdyby takových lidí bylo víc!!!Držim palce!!!!
[102] abyssal: To KKK podruhe (01.08.2005, 12:47:47)
Mobilne hajzle aj cisterna s pitnou vodou zabezpecene boli. Policajti ich nepustili na luku.

Lenze sa zda, ze si za kazdu cenu chces obhajit svoju pravdu namiesto aby si si zistil fakty.
[103] +Petr: to KKK (01.08.2005, 12:47:59)
Opravdu musím uznat,že přečíst si projev soudruha KKK byl pro mě opravdu velký zážitek!Nevím,já sem naprostej diskant,stojím za vámi.CT je pokazdy velká akce a každoročně se sjíždí hodně lidí i ze světa.Ha,to si ten českej stát udělal dobrou reklamu,jak u účastníků,tak i v periodikách.Strašně se mi líbí jak soudruh Paroubek vydá ppříkaz a pak se vymlouvá,že vlastně o ničem neví,že je na dovolený v Rakousku,stejně Bublan,takže kdo za to může!Situaci na CT sem sledoval na iDnes a opravdu mi běhal mráz po zádech z toho jaký tady máme policejní hovada.Každej aspoň trochu inteligentní člověk musí uznat,že se zachovali jako kreténi největší.Kdyby udělali akorát záterasy těch cizích pozemků,aby byl CT jen na tom pronajatym,tak proti tomu nic nemám,ale tohle fakt přehnali.Bude CT ještě někdy pokračovat?Sem zvědavej,jestli policie uzná svoji vinu,a jestli ne,a bude v tom nevině,tak se už doopravdy blížíme k policejnímu státu!Vždyť ty zasraný hovada sou takový ňoumové!!!Líbila se mi tady poznámka,proč zrovna CT je tak ostražitě hlídaná akce,proč je kvůli tomu bloklá dálnice policajtama,atd.,když už nevím kde probíhá také legální rocková akce kde je 15000 lidí?Ha?Takže,já stojím za CT2005,podepsal sem i petici,rád bych se zúčastnil vašich oprávněných protestů,ale z JČ se do Prahy asi nedostanu.KKK a další soudruzi by měli začít držet hubu a zamyslet se nad věcí,a nebo alespoň nad sebou...Jinak smekám před sese,kdyby takových lidí bylo víc!!!Držim palce!!!!
[104] PyShToUn: toKKK (01.08.2005, 12:48:21)
skoda za 1,5 mega je vycucnuta z prstu "nezavisleho" soudniho znalce za soucasne vydatne dotace jeho penezenky... uklidit louku od plastovych kelimku a NEROZBITYCH sklenenych lahvi je prace pro par desitek lidi na odpoledne. VIZ C23CHTEK 2004
[105] +Petr: to KKK (01.08.2005, 12:50:32)
Dodatek:Kdyby si se staral raději o sebe a ne o to do čehoti je stejně hovno!Třeby o to jak se jinak zabavit a nesrat tady lidi,který akorát sereš!DEBILE!
[106] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 12:50:52)
jsem zvedavej na to tve IQ..pry ho znas, tak jsem s tnim, kdyz ani nevis, ze LAHVE LITALY a ne jak ty pises LAHVE LITALI...smesne..jsi hloupy, ale to vis asi sam..
[107] 4KKK-tak mluv ne??: (01.08.2005, 12:51:39)
kde sou tvoje argumenty?
[108] MOzek: 2KKK (01.08.2005, 12:56:40)
skoncils..chapu te uz nemas cim se ohanet..vse vysvetleno..tak a ted bys mohl jit s klidnou hlavou na letnou podporit nasi demonstraci..
[109] MOzek: 2KKK (01.08.2005, 12:56:55)
skoncils..chapu te uz nemas cim se ohanet..vse vysvetleno..tak a ted bys mohl jit s klidnou hlavou na letnou podporit nasi demonstraci..
[110] 2KKK: mozek (01.08.2005, 12:57:04)

[111] (01.08.2005, 12:59:02)

[112] kkk: pro mozek (01.08.2005, 12:59:03)
pravnici?? jo tak kdyz se ohanis pravnikama tak si precti jak jste nemeli pravo pro pristup na pronajaty pozemek... Vedly knemu sice cesty pres cizi pozemky (vecne bremeno) ale zakon nepocita s presunem tisicu lidi!!! ja tomu mozna nerozumim.. ale ti tebou zminovani pravnici ano.. tak si to od nich poradne zjisti
[113] +Petr: Že by zmoudřel? (01.08.2005, 12:59:29)
To je co říct,i když takovýho pablba to asi nehrozí...
[114] KKK: pro vsechny kterym jsem tu ocividne chybel (01.08.2005, 13:00:25)
:o) byl jsem obedvat.. prominte priste se ohlasim :o)
[115] for KKK-hnide.....: (01.08.2005, 13:01:20)
pust si beatles a uz neser
[116] KKK: koho ze to zajimalo to me IQ? (01.08.2005, 13:01:26)
Opravdu te to zajima? vis co je to MENSA :o)
[117] for KKK-MEnsa: (01.08.2005, 13:03:02)
to je spolek kterymu by te stacilo jen ukazat a uz by tam vsichni umirali smichy
[118] KKK: znova! (01.08.2005, 13:03:26)
CO VAM PROBOHA BRANI UDELAT TOHO OHLASENOU A DOBRE !ZORGANIZOVANOU PARTY??
Takovych jsou tisice.. a nikdo na nich nikoho nebije...
Je to jasny vsichni se spikli proti vam a vy jste chudinky ktere hlasaji lasku a je vam za to ublizovano.. uz jsem to pochopil.. HA HA :o)
[119] KKK: for KKK (01.08.2005, 13:04:22)
ZVLASTNI... u testu se nikdo nesmal :o)
[120] for KKK: (01.08.2005, 13:05:18)
chapes vyznam slova FREE party???
[121] for KKK: (01.08.2005, 13:06:22)
pouze tise litovali:)
[122] Miška: (01.08.2005, 13:07:23)
MENSA? Samozřejmě, tím že si podal tak stupidní otázku, se vyjasňuje můj úsudek o tobě. Ještě k tomu právu pro přístup na pronajatý pozemek. Neviděla jsem katastrální mapu, takže nevim kdo je vlastníkem účelové komunikace. Těžko soudit. Pochybuji o tom že ty máš více informací.
[123] NeerX: for KKK (01.08.2005, 13:08:04)
asi proto ze si za nej platil....
[124] KKK: free PARTY (01.08.2005, 13:08:16)
Jasne ze chapu.. uz jsem jich nekolik zazil... byly totiz opravdu FREE...
Nikoho jsme neobtezovali... nikomu jsme nelezli na zahradku... nebyl po nas bordel...

To co mate vy je totalita... prava jedince jsou poslapana kvuli pobaveni 10 000 davu... to je teda fakt FREE to jasny ze..? :o)
[125] KKK: pro MISKA (01.08.2005, 13:10:29)
Ja ji videl.. a byla to vase mapa na vasi smlouve o pronajmu... jenze nikdo si nezjistil zda povoleni pohybu plati i pro tisicovy dav.. v tomhle je problem... chapes? nechci se s tebou hadat!! Nic proti tobe nemam!
[126] KKK: for NEERX (01.08.2005, 13:11:59)
_Neplatil... nejsem blby.. nedelal jsem ho primo v mense!!! myslis ze jsi jediny FREE :o) haha
[127] for KKK: (01.08.2005, 13:12:41)
a co myslis ze dosahnes tim ze nas tady budes obohacovat(v jine pripade otravovat)svymy (prepotopnimi) nazory...chudacku musis mit asi hodne nudny zamestnani kdyz nemas na praci nic jinyho nez stvat se do veci po kterejch ti je velky PRD...vyjed si ksandu a bez dom(pokud ovsem neco takovyho v tyvm pripade existuje)
[128] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 13:16:39)
Jseš fakt uplnej debil..ano pravnici rikaj ze zakon nepocita s tisicem lidi co tam pujdou..proto muzes tezko rict ze tam nemuzou a ze je to nezakonne kdyz s tim zakon nepocita...vim co je mensa..asi se na ni divas z domova a tise zavydis, kdyz neznas ani pravidlo shodu prisudku s podmetem, vid..? Nevim kde si prisel na to, ze louka bude znicena kdyz tam budou tri dny hopsat tisice lidi..stejne se kazdorocne valej valcema, takze maj aspon usetreno na valce...pokud ti jde o exkrementy, tak myslim, ze celkem dobre hnojivo a co se tyce odpodku jiz jsem rikal, ze jich spousta byla v pytlich, ktere fizlove rotrhali a rozhazeli bordel po okoli, ale na tohle uz nic nereknes co ty hlupacku...
[129] (01.08.2005, 13:17:12)
+ omluva a za gramaticke chyby:)
[130] Miška: pro KKK (01.08.2005, 13:20:09)
Já se tu taky nechci s tebou hádat!V zákoně ale o žádném povolení pohybu více lidí není řeč! Cituji:

Zákon č. 13/1997 Sb. § 7 Účelová komunikace

(1)Účelová komunikace je pozemní komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků. Příslušný silniční správní úřad může návrh vlastníka účelové komunikace a po projednání s příslušným orgánem PČR upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci, pokud je to nezbytně nutné k ochráně oprávněných zájmů tohoto vlastníka.

[131] for KKK: (01.08.2005, 13:22:02)
KKK asi kaká jinak si nedovedu predstavit ze by tohodle cloveka neco uzemnilo:)
[132] KKK: pro Mozek. (01.08.2005, 13:22:34)
To je fakt... louka bude uplne v poradku projde li pres ni tisicovy dav astovky aut
jasne :o) uplne v poradku :o) haha
Horsi by bylo jen stado slonu... i kdyz to by bylo min hoven :o)

o zemedelstvi vim prd.. ale kdyz tu louku zvalite asi ji uz pak nikdo neposece... hmm?

Dochazi ti to?

A co se tyce MEnsy... Kdyz reknu ze mam vesti IQ nez ty mam tak 97% sanci ze je to pravda :o)
[133] KKK: Pro Miska. (01.08.2005, 13:24:44)
Ja se s tebou nepru.. nerozumim pravu.. jen ti tlumocim co rekla vestina (ne vsichni) pravnici osloveni medii...
Nevim jak se to vyklada.. proto te odkazuju at si prectes nazory pravnicke verejnosti... ja to fakt nevim, promin.. :o)
[134] KKK: for KKK (01.08.2005, 13:27:04)
a co me ma uzemnit: mam li to shrnout, rikas: SERU NA VLASTNICKA PRAVA, SERU NA OSTATNI, JEN MOJE TECHNO NIC VIC, JA JA JA JA JA JA JA JENOM JA.....
Tohle mi teda neprijde free sorry ..ale fakt ne!
[135] for KKK: (01.08.2005, 13:27:18)
bavite to??? stejne tady nikoho nepresvedcis he?
[136] (01.08.2005, 13:28:52)
No ja bych to shrnul tremy slovy TECHNO JE VSECHNO........
[137] Mozek: 2KKk (01.08.2005, 13:29:02)
NEVIM CO TI DAVA PRAVO POLEMIZOVAT o mym IQ...ale to je fuk..dobre neco ti jeste napisu..kdyby si tam byl tak vis, ze louka se sekat nemusi, ponevac byla pred party posekana, aby se pak nemusela sekat, ono by to jak rikas ani neslo, ale na takovouhle malickost se mysli vis..jsem zvedav kdyby konecne napises svuj nazor na to, ze tam policvajti zorzervavali pytle s odpadkama, kdyz tady furt machrujes s nejakym bordelem a kdo to bude uklizet...
jo jeste s tim IQ..to znamena, ze mas IQ 165..tak to blahopreju..je to na tvym vyjadrovani hodne poznat, ze si jeden ze 3 % inteligentu na tyhle planete.. skoda, ze tomu lze jen tezko uverit..
[138] KKK: (01.08.2005, 13:29:11)
Do mensi mi stejne nevzaly, ale sem presvedcenej ze IQ mam minimalne 75 !!!
[139] for KKK: (01.08.2005, 13:30:04)
to sem byl ja:)
[140] Foofi: (01.08.2005, 13:30:47)
Paroubku jak muzes bejt popularni kdyz jsi normalni gestapak mas to v ksichtu ty c----u bolsevickej místo toho abys to poresil primo na miste jedes na dovolenou a nechas tam behat deti po dalnici ty z---e dej si ruku s Grosem a Zemanem je to vase prace policejni stat jste uplne neschopny. Nejste schopny nic konstruktivne poresit jenom hrabete a kecate do prdele s Váma
[141] Foofi: (01.08.2005, 13:31:27)
Paroubku jak muzes bejt popularni kdyz jsi normalni gestapak mas to v ksichtu ty c----u bolsevickej místo toho abys to poresil primo na miste jedes na dovolenou a nechas tam behat deti po dalnici ty z---e dej si ruku s Grosem a Zemanem je to vase prace policejni stat jste uplne neschopny. Nejste schopny nic konstruktivne poresit jenom hrabete a kecate do prdele s Váma
[142] KKK: for KKK (01.08.2005, 13:31:28)
Bavi a moc... A nikoho nepresvedcuju... To me nezajima ani se o to nesnazim..
Stacilo mi prohlidnout si vestinu rozhovoru ve vsech moznych periodikach a zpravach.... Neschopnost dat dohromady kloudnou vetu, odusevnele ksychty a svitici ocicka....
Sorry ale stado pic by se vyjadrovalo lip... Nehazu vas do jednoho pytle ... ale zfetovanym, to se vam to mluvi.. :o)
[143] franta s pepou: co se deje? (01.08.2005, 13:34:06)
ahoj nevite nekdo co se deje?
[144] for KKK: (01.08.2005, 13:35:21)
neschopnost dat dohromady kloudnou vetu rikas???? hmmm mrkni sem http://www.czech-tv.cz/vysilani/prog5851.html a jestli tam najdes jednu jedinou osobu z rad ucastniku ktera riak naky nesmysly nebo ti pride z fetovana tak ses asi sam zrejme pod vlivem drog
[145] KKK: pro MOZEK (01.08.2005, 13:35:34)
jasne.. loni byla louka posekana jasne :o)


Co se tyce IQ nevym proc jste tu debatu zavedli....
3% zavcinaji nekde u 140-150 ale o tom se s tebou nebudu prit...
Je mi srdecne jedno jake mas IQ, jake mam ja IQ... ale kdyz uz jste si zacli (a to si najdi v predchozi diskuzi) tak se ted necerti!!!

[146] for KKK: (01.08.2005, 13:36:14)
neschopnost dat dohromady kloudnou vetu rikas???? hmmm mrkni sem http://www.czech-tv.cz/vysilani/prog5851.html a jestli tam najdes jednu jedinou osobu z rad ucastniku ktera riak naky nesmysly nebo ti pride z fetovana tak ses asi sam zrejme pod vlivem drog
[147] KKK: for KKK (01.08.2005, 13:38:58)
me stacila ta borka co byla ve spravach.. dobre jsem se pobavil...:o)
[148] for KKK: (01.08.2005, 13:39:03)
neschopnost dat dohromady kloudnou vetu rikas???? hmmm mrkni sem http://www.czech-tv.cz/vysilani/prog5851.html a jestli tam najdes jednu jedinou osobu z rad ucastniku ktera riak naky nesmysly nebo ti pride z fetovana tak ses asi sam zrejme pod vlivem drog
[149] -_-: (01.08.2005, 13:39:10)
lidi co nas tady akorat buzerujou bych poslal jako prvni na louku do mlynce aby to schytali slznym plynem a delem!!!to se to kritizuje z kresla domova!!pekne sem to schytal obuskem a mam narazenou celou nohu a slzaku a delu uz ani nemluvim!!kdyz sem ale videl ze uplne stejne flaknul obuskem fizl i nakou holcinu tak mi z toho bylo vazne hrozne!!takze si raci jdete moralizovat jinam tady na vas vsichni SEROU!!!!
[150] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 13:39:10)
rad bych ti jeste vysvetlil svitivi ococka u vsech zucasnenych..nerikam, ze se tam nefetovalo..fetuje se ale vsude..a myslim, ze ja zorvna o tom muzu dost presvedcive mluvit, ale ty svitivy ocicka jak rikas byly od slzneho plynu, o kterem pan Bublan nema zadne zpravy..vtipne...tak uz mi konecne napis proc se tady onanis s pordelem a ponicenou louku..tak uz konecne uznej, ze mam pravdu a odejdi..jsi srabek.,.ubohej malej zakomplexovanej srab..kolik ti je tak 17..a byvis se picovinama..ubozacku..
[151] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 13:41:16)
rad bych ti jeste vysvetlil svitivi ococka u vsech zucasnenych..nerikam, ze se tam nefetovalo..fetuje se ale vsude..a myslim, ze ja zorvna o tom muzu dost presvedcive mluvit, ale ty svitivy ocicka jak rikas byly od slzneho plynu, o kterem pan Bublan nema zadne zpravy..vtipne...tak uz mi konecne napis proc se tady onanis s pordelem a ponicenou louku..tak uz konecne uznej, ze mam pravdu a odejdi..jsi srabek.,.ubohej malej zakomplexovanej srab..kolik ti je tak 17..a byvis se picovinama..ubozacku..
[152] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 13:41:45)
rad bych ti jeste vysvetlil svitivi ococka u vsech zucasnenych..nerikam, ze se tam nefetovalo..fetuje se ale vsude..a myslim, ze ja zorvna o tom muzu dost presvedcive mluvit, ale ty svitivy ocicka jak rikas byly od slzneho plynu, o kterem pan Bublan nema zadne zpravy..vtipne...tak uz mi konecne napis proc se tady onanis s pordelem a ponicenou louku..tak uz konecne uznej, ze mam pravdu a odejdi..jsi srabek.,.ubohej malej zakomplexovanej srab..kolik ti je tak 17..a byvis se picovinama..ubozacku..
[153] for KKK: (01.08.2005, 13:41:47)
no coment !
[154] KKK: pro Mozek (01.08.2005, 13:44:25)
Je mi 23. :o) Znam spoustu akci kde se nefetuje! ale bez toho se asi vybavit neumite... vase vec....
Borka mluvila okolo 15h takze a slznem plynu nemuze byt rec....

:o)

Zato by me zajimalo, co bys rekl te pani co ji typci vjeli do zahrady jen prot ze nemeli kde zaparkovat??? taky dostatecne free ze?
mela tam 4 male decka!
a jeste ji vyhrozovali!!
a tech nasranych vesnicanu bylo vic!
[155] ¤ Radim: To: sese CENA VSTUPENEK? (01.08.2005, 13:44:46)
Samozřejmě jsem nic nepřekroutil. Ten první odstavec je z debaty na Lidovkách kde člověk podobný Tobě, podnikatel, tvrdí že přišel o kšeft když nemohl s aparaturou na louku a že bude žalovat stát. Na něj reaguji. Řeč je tam o škodě 100.000,-. Že nabízíš podobnou částku obětem je fajn. A cos tam dělal? Tvrdíš že techno neposloucháš. Já jenom chci vědět z čeho se celá akce CZT platí. Tady jsem o tom nenašel ani slovo. Na Lidovkách mi lidičkové odpovídají. Kšeft má parta kolem aparatury za prodej občerstvení a možná něčeho nelegálního. Proto tahle akce musí být organizovaná přesně takto.

No a zatím mi nikdo nevyvrátil můj názor: Zda to nakonec není jenom o kšeftu několika podnikavců. A vůbec tady nejde o nějaké účastníky a právo na svobodu shromažďování, projevu či co. Nakonec jsou účastníci rukojmí nějakých podnikavců a pro jejich zisky jsou zmláceni jako žito. A je to samozřejmě podstatné. Pokud mám jít demonstrovat před MV, nerad bych to dělal jenom pro nějakého lumpa. A obávám se že můj odhad stavu věcí je přesný.

Ostatně, milý sese, myslím si že jsi jedním z těchto podnikavců. Ani techno neposloucháš. ;o) A já osobně nemám nic společného s CZT, Policií ČR ani MV. Jenom si "hraji" na blogera a hlavně, nerad někomu dělám blbce.
[156] KKK: pro Mozek (01.08.2005, 13:44:54)
Je mi 23. :o) Znam spoustu akci kde se nefetuje! ale bez toho se asi vybavit neumite... vase vec....
Borka mluvila okolo 15h takze a slznem plynu nemuze byt rec....

:o)

Zato by me zajimalo, co bys rekl te pani co ji typci vjeli do zahrady jen prot ze nemeli kde zaparkovat??? taky dostatecne free ze?
mela tam 4 male decka!
a jeste ji vyhrozovali!!
a tech nasranych vesnicanu bylo vic!
[157] for KKK: (01.08.2005, 13:46:57)
ono by bylo dostatecne Free dat ti poradne pres kokos a vobuskem a kanadama do tebe aby ses pekne vcitil do toho co se tam delo.
[158] MOzek: 2KKK (01.08.2005, 13:48:11)
vysvetlim ti rozdil mezi slovem SPRAVA a ZPRAVA..poku si nejakou borku vydel ve spravach..musel jsi ji videt v nejkych statnich spravach, v lesnich spravach nebo v podobnych spravach, pokud jsi, ale mel namysli, coz si osobne mylsim, zpravy televizni, ci novinove, musel jsi ji videt ve ZPRAVACH se Z..chapes ty MENSO..
[159] Pavel: (01.08.2005, 13:49:43)
Nerozumím techno hudbě, jsem starší člověk a rád bych pochopil co nejvíce. Může mi prosím někdo vysvětlit některé věci, na něž nikde nenalézám odpověď:
a) proč není místo Technopárty známo s předstihem, ale až na poslední chvíli
b)někde jsem četl, že Technopárty nemá organizátory. Kdo tedy navrhuje a zajišťuje místo konání, objednává mobilní WC, občerstvení. Jak je to na těchto akcích s hygienou - voda na mytí, pitná voda atd.
c) kdo platí např. pronájem louky, mobilní WC, elektřinu ( agregáty), odvoz odpadků apod.
Předem děkuji za odpověď
[160] KKK: for KKK (01.08.2005, 13:50:07)
Klidne muzes prijet!!! pokud to cpes do osobni roviny, muzem si to vyrikat!!!
Zvlastni je ze mi policajti na kokos nikdy nedali... Asi to bude tim ze jsem v poklidu nesedel na cizim pozemku a nedelal bordel :o)

Rekni mi PROC JSTE PROJIZDELI CIZIMI PLOTY??? jen protoz e vas tam policajti nepustili
? to je jako dobry duvod?
[161] MOzek: 2KKK (01.08.2005, 13:52:04)
Mluvil jsem asi s 20 vesnicanama a rikali, ze jsou nasrany ano..mas pravdu, ale na policajty, ze nas tam nechtej pustit vsechny..dokonce podepsali petici..vsichni obyvatele z okolnich 3 vesnic podepsali v patek petici, aby nam to povolili..ze jim to nevadi, ze hluk pres dalnici stejne slyset neni atd..jenze policajti, nebo spis zkurvenej KUklan S Pablbkem byli jinyho nazoru..uz chapes..ty nasranej vesnicane..
[162] for KKK: (01.08.2005, 13:53:58)
netvrdim ze projizdeni plotem je zrovna vec kterou bych podporoval ale nic z toho by se nestalo dyby policie nebranila ve vstupu......co se tyce to osobniho setkani nemam problem estli mas zajem sem pro:)
[163] KKK: Pro PAVEL (01.08.2005, 13:55:20)
Dobra otazka. V tom to presne vezi!

1. Neni to znamy dopredu aby se tomu dalo jen tezko zabranit.

2. Kazdy tam prijede jak chce.. ohlasene neni nic...

3. Tradicne na cizim pozemku (letos pouze z casti - cast si pronajali) tudis vznikaji skody uplne nevinym a nezainteresovanym lidem...

4. mobilni WC neni.. holt se sere vsude :o)

5. Odvoz odpadku - pry si to odvezou... tak nevim z ceho jsou kazdy rok skody...

Uz je ti to jasny...
proste Anarchisticka akce (pro diskutery doporucuju precist co top znamena anarchie) ... muzu si delat co chci--- free...

Ale kasle se na ostatni a jejich prava...
Vzdycky cekali ze jim to projde.. ale tentokrat se konecne prepocitali...

[164] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 13:56:17)
koukam ze bordel uz jsem ti vysvetlil, posekanou louku taky..tak dobre vysvetlim ti i plot...plto byl statni kolem silnice a byl svalen asi na dvou az trech mistech..a nikdo jim neprojizdel ponevac k nemu nasledovalo asi 80 stupnove stoupani..rozumis... a stalo se tak proto, ze byly bezduvodne zataraseny prijezdove komunikace k legalne pronajatemu pozemku..tak jeste neco bys rad vedel..
[165] (01.08.2005, 13:56:43)
tady někdo vykřikoval, že neříkal nic o drogách, ale je vidět že si to myslel. gratuluju, když máš IQ 75 tak to jsi docela slušně retardovanej.
[166] opet For KKK: (01.08.2005, 13:58:05)
policie branila vjezdu dodavkam s mobilnimi toaletami:)......
[167] KKK: for KKK (01.08.2005, 13:59:05)
O tom vim... ale mel ses jich zeptat jestli vas tam chteji nebo mate tahnout.... Je jasny ze si volili mensi zlo... lepsi banda fetaku za kopcem nez ve vesnici...
Ale TYPICKY ZBABELE ses mi vyhnul na odpoved: proc jim projizdyite ploty do zahradek a delate si z nich parkoviste?

Proc jim nadavate a vyhrozujete?

To proto psali tu petici.... Ne na vasi podporu... Taak mi rekni neco na Ty prorazene ploty!! at uz ve vesnici.. nebo kvuli prijezdu na tu vasu louku!!! a nevyhybej se odpovedi neustalym utocenim na vsechny okolo!!!
[168] (01.08.2005, 13:59:40)
A nejvíc svítí očička státnímu zástupci z Tachova,který "prý" o víkendu dal dle policie pokyn k zásahu .A nyní tvrdí,že on nic .Tak je to snad další lež policie? Fetáky nemusím,ale lháře též ne!
[169] for KKK: - (01.08.2005, 14:01:29)
to je zvlastni... takze ti policajti vam ty auta do tech plotu asi natlacili ze??? :o)

A ti novinari.. to bude asi tez pakaz ze?
Ksdyz informuji ze vsichni majitele okolnich pozemku si stezuji na ponicene pozemky a vybourane ploty kvuli prijezdu!!! Vsichni asi lzou.. jasne!!! nejsi ty DEMAGOG
[170] KKK: (01.08.2005, 14:03:07)
Na toho anonyma asi ani nebudu reagovat... a uz tu mame zase to IQ.. to vas to tak zajima nebo co... Neschopnost opustit myslenku je prvni znamkou senility chlapce!! a nebo aspon sleduj diskuzi :o)
[171] for KKK: (01.08.2005, 14:04:05)
neutocim na vsechny okolo pouze na tebe :)......ja sem plotem neprojizdel ani na misto konani ani na cizi pozemky tedy mozna podle tebe se srabacky vyhybam odpovedi..opet nikomu sem nevyhrozoval a ani nenadaval pokud vim tak sem v bezprostredni blizkosti nevidel nikoho kdo by nekomu nadaval nebo vyhrozoval....na todle ti odpoved poskytnout nemuzu protoze sem u plotu a ani u nukoho na zahradky nebyl....muzes to nazvat treba srabacctvim me je to jedno
[172] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 14:04:39)
myslim ze Pavel se ptal nekoho kdo tomu rozumi a ne tebe..

Dobrte rad to vysvetlim vsem a znovu..spis jen tomu Kokotovi, Kretenovi a Kurve v jednom..opravdu se omlouvam za tyhle vyrazy nemam je rad, ale tenhle blb si nic jinyho nezaslouzi..


Za 1.Místo není znamé dopředu, aby se tomu nedalo zabránit i přes legálnost pronajatí pozemku..

za 2.kazdy tam prijede jak chce..to mas pravdu..nechapu jak jinak by tam taky kdo mel prijet nez jak chce..

za 3.pozemek byl pronajaty a bordel by byl uklizen...trava posekana, takze zadna skoda..

za 4.Mobilni WC a voda prijela a pka musela odjet pac ji tam fizlove nepustili..

5. Nikdy tam zadny skody nebyly, byl to jen posudek nejakyho pitomce, kterej nevim na jakym zakladu hodnotil ono poniceni.. bordel byl vzdy uklizen a trava posekana=zadna skoda..
A jeste k tomu bordelu..ten tam letos udelali hlavne fizlove, kdyz rozbijeli flasky a rozhlazovali odpadky ze zabalenych pytlu..tak nevim kdo by to mel uklidit..


Jsem zvedav co ted reknes...meles fort to same dokola a asi ani necetes co ti pisu...

Pro Pavla..tohle je vysvetleni..pokud chcete vedet jeste neco vic, ptejte se..

[173] KKK: LEZ- Lidovky.centrum.cz (01.08.2005, 14:05:37)
KARLOVY VARY 1. srpna 2005 | 11:27 Tachovské okresní státní zastupitelství nedalo souhlas se zásahem policie proti účastníkům technoparty CzechTek v Mlýnci na Tachovsku. "Takové rozhodnutí nám nepřísluší. Do způsobu zásahu nemá státní zástupce co mluvit, to je věc policie," řekl okresní státní zástupce v Tachově Zbyněk Eger. ....


Tak si to vy blbouni ujasnete a pak se tu hadejte... kdo ma jake kompetence..
[174] KKK: for KKK (01.08.2005, 14:08:12)
V tom pripade me uprime mrzi ze ses nemohl poklidne bavit.. opravdu.. ale mas smulu.. udelal sis neorganizovanou akci s tisici dalsimi.. tudis se tam neda ani udelat poradek.... a vygumovanych agresivnich hlav tam bylo dost.. precti si noviny (vyjma bleku :o))

A jsme zase nazacatku: PORADNE SI TO ZORGANIZUJTE A NEMATE PROBLEM :o)
[175] MOzek: 2KKK (01.08.2005, 14:08:45)
tak tady to mas znova ty ignorante

2KKK (Mozek - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 13:56:17
koukam ze bordel uz jsem ti vysvetlil, posekanou louku taky..tak dobre vysvetlim ti i plot...plto byl statni kolem silnice a byl svalen asi na dvou az trech mistech..a nikdo jim neprojizdel ponevac k nemu nasledovalo asi 80 stupnove stoupani..rozumis... a stalo se tak proto, ze byly bezduvodne zataraseny prijezdove komunikace k legalne pronajatemu pozemku..tak jeste neco bys rad vedel..
[176] for KKK: (01.08.2005, 14:10:48)
tebe mrzi ze sem se nemohl bavit me mrzi ze zas existujou takovy idioti jako ty.......
[177] sham69: If the kids are united (01.08.2005, 14:12:50)
For once in my life I've got something to say
I wanna say it now for now is today
A love has been given so why not enjoy
So let's all grab and let's all enjoy

If the kids are united then we'll never be divided
If the kids are united then we'll never be divided

Just take a look around you
What do you see
Kids with feelings like you and me
Understand him, he'll understand you
For you are him, and he is you

If the kids are united then we'll never be divided
If the kids are united then we'll never be divided
If the kids are united then we'll never be divided
If the kids are united then we'll never be divided

I don't want to be rejected
I don't want to be denied
Then its not my misfortune
That I've opened up your eyes

Freedom is given
Speak how you feel
I have no freedom
How do you feel
They can lie to my face
But not to my heart
If we all stand together
It will just be the start

If the kids are united then we'll never be divided
If the kids are united then we'll never be divided
[178] KKK: pro MOZEK (01.08.2005, 14:13:04)
i kdyby jste to meli tak krasne legalni atd (jako ze to melo kurevsky velke mouchy) tak vsechny minule rocniky jste hrube poslapavali lidska prava ostatnich... tak se tu furt neohanej lidksymi pravy!!


1. Loni jste Louku pronajatou nemeli!!!!

2. Letos jste byli vsude i na cizich pozemcich... a to v nezanedbatelne mire!! (tak na co jste si to teda pronajimali kdyz pak lezete jinam)

3. Zajimalo by me jak vypada rozdjezdena udupana louka s injekcnima strikackama kdyz ji nazves uklizenou...


[179] MOzek: 2kkk (01.08.2005, 14:14:46)
Byl jsi tam nebyl..tak drz hubu..ty vesnicani mi rekli ze jim to tam vubec nevadi a ze nechapou proc ty fizlove prudej a delaj jen problemy...chapes..tem lidem to vubec nevadilo..chapu ze jim vadilo, ze jim lidi blokujou vesnici to je pochopitelny, ale kdyby nas tam policajti pustili..nikdo by nic neblokoval..a to vyhrozovani atd..rikali na nove a nic takovyho se nestalo..


vis co je dobry..furt pises ze se vyhejbam odpovedi na tvy otazky, ale narozdil od tebe jsem ti opovedel na vsechny ty mne ani na jednu.. dobre se ti mluvy kdyz mas zmateny informace z novy a primy a netvrt ze se koukas na CT1 a CT2 protze tam zrovna rikaj ze zakrok byl neadekvatni a neopodstatneny..ha..jses v prdeli..
[180] KKK: pro MOZEK. (01.08.2005, 14:16:21)
Tak ted sis nabehl blbecku ani nevis jak!!! Policajti te nepusti nekam dojet! jaky mam duvod zbourat nekde plot? zvlaste kdyz me do nej nikdo netlaci?? jaky proc?

A mimochodem lzes jak kdyz tiskne...
Ploty na soukromych pozemcich byly projety potme v noci auty!!! Ty ploty od sousednich pozemku - soukromych... spousta aut prijela lesem!!!!
[181] Petr: to KKK (01.08.2005, 14:18:10)
Ty si blbec...že zákon nepočítá nebo snad že ze zákona logický vyplývá nikoho nezajímá. Když ten zákon blbě napsali a pak ho odsouhlasili tak je to jejich chyba...
[182] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 14:20:11)
Bez tam..do Mlynic...ted hned a ukaz mi rozhazeny strikacky po louce ty blbecku...ano byli i lide, kteri byli na cizim pozemku..taky jsme se snazili je svolat na pronajate misto, ale kdyby si koukal na CT1 a CT2, tak bys to vedel. Myslim, ze kdyby nas ty zkurveny policajti stahly na nas pozemek nikdo by se nezlobil..ale tohle bylo trosku moc..a jeslti si to nemyslis, tak ses zkurtvenej nasilnik, kteryho bavi jak nekdo bije lidi, jako by se chovali jak nejaky terosristi...kdybys tam byl a necumel na novu tak bys mluvil jinak.
O co ti sakra jde..jses blbej jak poleno..neumis ani pravopis a ohanois se porad necim co uz ti bylo davno vysvetleno..
[183] KKK: pro MOZEK. (01.08.2005, 14:20:19)
Asi koukas na jinou CT nez ja!!! Podstata novinariny je nehodnotit... jen ukazat!!
Takze asi sam koukas na Novu protoze tam to i zhodnotej aby si divak udelal jejich nazor!!!

A ze se Klaus, Langer nebo jiny blbecek vyjadril ze je to neadekvatni...
Sranda by byla kdyby jste tu parbu meli na jeho pozemku.. to by se vas nikdo nezastal.. :o)

Jinak nevim kdes videl ze zakrok byl neadekvatni kdyz se o tom vsichni prou.. !!!
[184] KKK: Pro PETRA (01.08.2005, 14:23:04)
Mozna jsem blbej.. ale ty jsi zcela jiste slepej!!! uz jsem vas 4x odkazal na Nazory Pravniku!!! ja na rozdil od vas si netroufam vykladat zakonik... nemam k tomu dostatecne vzdelani a zkusenosti... Takze jsem odkazany na nazor odborniku.. nikomu jsem tu nic netvrdil.. jen jsem rekl at si prectes jejich nazory!!!
[185] MOzek: 2KKK (01.08.2005, 14:24:23)
tak zaprvy zadny ploty auty projety nebyly, protoze by museli mit lidi neco vetsiho nez hamra, aby tam dostali a cesta, kterou se tam lidi v noci dostali nam byla poradena mistnimi spoluobcany, protze vedeli, ze nici neni a nemuzou nam ji policiste zatarasit..i takhle to nakonec policie podala..jedte si tamtudy..tam je to volny..nebyl si tam, tak nevim jak presne muzes vedet jak to bylo..tak jeste na neco jsem ti neodpovedel..
[186] petr: to KKK (01.08.2005, 14:26:56)
Podle právníka je v zákonu že na vlastí pozemek (teda i na pronajatý) se musíš dostat...i když ti cesta vede přes cizí pozemek. A jestli že tam zapomněli napsat neplatí v případě 10 a víc lidí už je chyba v zákoně a proto zákon musí počítat i s 30 tis. lidmi

[187] petr: to KKK (01.08.2005, 14:27:40)
Podle právníka je v zákonu že na vlastí pozemek (teda i na pronajatý) se musíš dostat...i když ti cesta vede přes cizí pozemek. A jestli že tam zapomněli napsat neplatí v případě 10 a víc lidí už je chyba v zákoně a proto zákon musí počítat i s 30 tis. lidmi

[188] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 14:28:59)
tak proc tady otravujes kdyz nic netvrdis...ano nemas vzdelani, ale na nic...podle me nemas zadny vzdelani, kdyz se tady ohanis jak dvouletej kluk, kterymu chtej sebrat dudlik. A myslim ze Langer a Klaus nejsou blbecci a jestli si to myslis tak ses jen zasranej komunista bez inteligence a vzdelani..nemusis s Klausovejma a langerovejma nazorama souhlasit, ale psat o nich Blbecci, kdyz jsou tam k kde jsou asi nemuzes..to jen tak naupresnenou Blbecku..
[189] KKK: Pro PETRA: (01.08.2005, 14:31:43)
ja se s tebou nepru... Ale ten tvuj pravnik je asi v mensine.. zjisti si nazor odborne pravnicke verejnosti... dobre minena rada.
[190] petr: to KKK (01.08.2005, 14:31:50)
Nazíváš tady Klause blbcem. Aspoň je vidět že máme rozumnýho prezidenta. Paroubek se někde srdelí v Rakousku dává rozkazy a pak ještě dělá že nic...A jestli ti příjde přiměřený že nějakej agresor dokáže mlátit holku tak si asi taky agresor

[191] KKK: pro mozek. (01.08.2005, 14:33:53)
jasne takze podle tebe CT1 lze! MF Dnes Lze! Vsichni Lzou!!! jasna! ted jsi mi to natrel.. nevim proc ctu novinya koukam na zpravy kdyz mi podle tebe lzou!!
[192] KKK: pro PETRA A MOZKA (01.08.2005, 14:35:21)
Jinak jen tak pro upresnenou... jsem volicem ODS (nevim jeste na jak dlouho)
Ale nepatrim do proffesor fanklubu jako vy...
Klaus je samoliby narcis (i kdyz ocenuji ze se jako prezident snazi) A Langer je uplny demagog..

Ale jinak v poho
[193] Mozek: 2Petr (01.08.2005, 14:35:56)
Myslim, ze uz nam neodpovi je nazorove v koncich..mele jen to same dokola a nevi cim se azse ohnat...nebyl tam a nevi jak to tam vypadalo..kdo mluvi o policejni brutalite..je to slaby slovo..
[194] Miška: pro KKK (01.08.2005, 14:36:53)
Ale já si nepotřebuju číst názory právníků, na co?To si radši ten zákon, když tu možnost mam, přečtu sama, když mu dostatečně rozumim. Promiň ale myslim že by si měl ukončit svoje výlevy příspěvkama sem. Nechápu o co ti jde a co po nás chceš?????
[195] KKK: a pro vsechny co mi tu nadavaj... (01.08.2005, 14:37:49)
Vas zmlatili, ja se pobavil... tak si lizejte rany a zpytujte svedomi.. :o)
[196] obcan: (01.08.2005, 14:39:04)
Divim se vam chlapy ze se muzete stale dohadovat s takovym dementem jako je KKK.
Je to pod vasi uroven.
[197] Mozek: 2 KKK (01.08.2005, 14:40:00)
a koho tam volis prosim te kdyz to jsou narcisti a demagogove.. kterej politik neni demagog, ty inteligente.. boze ty ses tak ubohej...ty lzes..ja nikdy nerekl, ze CT1 lze a ze nekdo lze..jen jsem uvadel napravou miru to co tam rikali a ne to co sis ty vymyslel..

proc kdyz mas takove vzdelani..neznas pravopis? vysvetli mi to prosim te..
[198] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 14:44:06)
vysvetli mi tvou inteligenci..no delej..a napisu ti cislo konta a staci, kdyz mi posles penize na ten zajezd..ja ho koupim vsem 30000 lidem at muzem jet pohromade..
[199] for KKK: (01.08.2005, 14:44:06)
a za co to chces koupit chudaku ?
[200] KKK: MOzek (01.08.2005, 14:45:08)
Jses nasranej...?? :o) ja se bavim :o)
[201] petr: to kkk (01.08.2005, 14:45:22)
Pražská právnička Dagmar Raupachová: "Je sice jasné, že když si někdo pronajme louku, musí mít možnost se na ni nějak dostat. Ale tímto právem nelze argumentovat v případě přesunu tisíc lidí. S něčím takovým LOGICKY zákon nepočítá"

Tahle právnička byla jasně na straně policie. Ale jestliže s tím zákon logicky nepočítá není argument je to jenom o tom kdo jak to pochopí. Takže vlastně zákon nevylučuje přesun tisíce lidí. Pí Dagmar si to jinak logicky odůvodnila. Je to chyba v zákoně která hraje proti policejním argumentům
[202] Johny Jay: (01.08.2005, 14:46:02)
KKK uz to vzdej, si stejne ubohej jak celej paroubek a bublanina.

Vzpomen si az ti takhle nekdo zmidli dite
[203] KKK: pro mozek.. (01.08.2005, 14:46:53)
Chuju... Tam bys nejel... ani kdybych ti ty penize poslal... To bys byl totiz uplne tupej a nebo bez pudu sebezachovy...
Tam bys teprv zjisti co je to policejni stat!!!
[204] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 14:47:10)
Jses asi dusevne nemocnej, kdyz se bavis tim ze se divas na to jak fizlove mlatej veviny lidi.
[205] Johny Jay: odpoved (01.08.2005, 14:49:06)
Moje dite nebude doufam tak tupe!!!
Rozhodne mu se mu budu venovat takze z nej snad nebude spratek!!! jako vy!! ale hlavne ze mate proti cemu protestovat.. ale o tom asi je o protestech ze?? :o)

[206] Miška: pro KKK (01.08.2005, 14:50:09)
Tak to jsem zvědavá která cestovka ti nabídne zájezd S. Koreje???
Jinak končím debatu s KKK jelikož mi není schopen odpovědět na dvě primitivní otázky.
[207] Mozek: 2KKK (01.08.2005, 14:51:02)
Tim ze se bavis a ja jsem nasranej argumentujes i pres sve vzdelani sve pravopisne chyby..ale ale..musel bych bejt mezi 3% lidí, kteří maj IQ pod 30 abych měl nižší Iq než ty!
[208] Miška: pro KKK (01.08.2005, 14:51:02)
Tak to jsem zvědavá která cestovka ti nabídne zájezd do S. Koreje???
Jinak končím debatu s KKK jelikož mi není schopen odpovědět na dvě primitivní otázky.
[209] petr: to mozek (01.08.2005, 14:51:45)
Jednou mu dojde že policie nedělá to co má. Až jí jednou bude potřebovat zjistí jak to s policií je...
[210] KKK: Pro Misku (01.08.2005, 14:54:35)
Tobe se omlouvam... tvuj prispevek jsem prehlid...
Otazky tam jsou tri...
Nejde mi o nic... jen tu diskutuji
ale prijde mi to jako recnicka otazka...
[211] petr: to mozek (01.08.2005, 14:54:46)
Jednou mu dojde že policie nedělá to co má. Až jí jednou bude potřebovat zjistí jak to s policií je...
[212] KKK: Pro Petra. (01.08.2005, 14:55:58)
Policie je u nas docela nechopna!!! V tom souhlasim...
proto jsem rad ze konecne zakrocila!!! :o) beze srandy
[213] Johny Jay: (01.08.2005, 14:57:54)
Takze chces rict ze kdyby tam tvoje dite jelo a benga ho zmlatili tak by si mu to vlastne pral?
[214] Karl: brutalita policie (01.08.2005, 15:00:37)
Jako 1z mnoha účastníků jsem na Czechteku viděl,jak se policie zachovala a jak si většina z policistů libovala v mlácení tekkenů a ničení majetku návštěvníků a sound systémů.Viděl jsem,jak rozbíjí okýnka autům.Stany níčily a když nechtěl majitel opustit svůj majetek,tak byl nekompromisně zmlácen...Toto chování jen dukazuje,že policie v tomto státě může skoro vše.Je vidět,že demokracie v tomto státě je jen prázdné slovo a že se nám vrací doba před 1989 rokem.
[215] KKK: Johny Jay (01.08.2005, 15:01:13)
Nechci.. nikomu uprimne nepreju nasili!!!
Ale kdyz se nekdo chova jak hovado, tak ma dostat po drzce,... bez ohledu jestli to jsem ja, ty, syn, otec ci papez!!!

a navic.. Jen blbec tam ceka az dostane do huby, kdyz muze jet domu...:o)
[216] Johny Jay: (01.08.2005, 15:03:48)
Tak podle toho co rikas, by si to potreboval jak sul. Kde se v tobe bere ta nenavist?
[217] petr: pro KKK (01.08.2005, 15:04:51)
Ty tady pouštíš jeden nesmysl za druhym. Hulil si někdy?? Píšeš tady vyhulený palíce. Špatně se přemyšlí. Podle tvýho názoru na hulení bych to teda viděl na zhulený policajty...ty u toho nepřemýšlely. Dostali rozkaz a jako roboti ho plnily. Normální člověk by nedokázal mlátit někoho hlava nehlava. A ještě v pěti proti jednomu za pomoci obušků. To dokáže jenom PČR a banda nácků. A nějakej blbeček se tim dokáže ještě bavit....?? Ubohost
[218] petr: pro KKK (01.08.2005, 15:06:24)
Ty tady pouštíš jeden nesmysl za druhym. Hulil si někdy?? Píšeš tady vyhulený palíce. Špatně se přemyšlí. Podle tvýho názoru na hulení bych to teda viděl na zhulený policajty...ty u toho nepřemýšlely. Dostali rozkaz a jako roboti ho plnily. Normální člověk by nedokázal mlátit někoho hlava nehlava. A ještě v pěti proti jednomu za pomoci obušků. To dokáže jenom PČR a banda nácků. A nějakej blbeček se tim dokáže ještě bavit....?? Ubohost
[219] KKK: -- (01.08.2005, 15:08:49)

[220] MOzek: 2 KKK (01.08.2005, 15:11:47)
Jsi zmrd nejvetsi..sakra musim ti to rict..ver si cemu chces...pises tad yidnes pise, novinky pisou, lidovky pisou nova rika prima rika ct rika..ale sam vis hovno ses zasrana loutka tohohle zkurvenyho systemu...uz tahni ty chcipaku...
[221] petr: pro kkk (01.08.2005, 15:20:09)
Ne. Zapoměli jsme ti říct že jsi idiot a čůrák kterej stojí vždycky na straně násilí. Potřeboval by si tomfou přes ksicht a dýmovnici do prdel...
[222] Reinhard Heydrich: (25.12.2007, 18:01:17)
SÍEG HEIL!
[223] šakal ze stráně : (21.01.2008, 08:59:01)
johny jay ser na kostky vem si kulkomet