[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog


2005-08-7, 18:05:00 • Odkazy
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] lojza: Zdar lidi, (08.08.2005, 00:26:32)
nevite negdo kde sehnat video z ct24.cz ktery davali dnes tj nedele vecer-měly tam bejt sestřihany nějaky zaběry z vrtulniku :-)
Thanx!
[2] liero: lojza - zaznam (08.08.2005, 02:23:04)
Skus g4.freetekno.cz a tam si stiahni verziu zostrihanu policajtmi - to bolo tusim jedine video so zaznamami z vrtulniku co som videl.
[3] http://tek2005.wz.cz: http://tek2005.wz.cz (09.08.2005, 09:45:17)
[4] LOOTSA: (09.08.2005, 14:42:50)
please help,kde najdu záznam z tiskovky???Nedokoukala jsem to a teď to nemnůžu najít,Dík..
[5] debil karel: (11.08.2005, 17:17:45)
czechtek je supr... Dost tomu fandim...jsem posraný áčko...heil hitler
[6] jonny: (11.08.2005, 21:05:30)
fuck police
[7] jonny: (11.08.2005, 21:05:51)
fuck police
[8] člověk: Teror nebo nutnost???? (12.08.2005, 01:05:51)
Asi jako každý racionálně uvažující člověk ,nemůže nikdo omlouvat policii.Protože je fakt že někomu z policitů tam ujely nervy, ale na druhou stranu kdyby po mě házela banda zfetovaných kryplů láhve tak bych si to taky nenechal líbit.
[9] Fí: fuck off police (12.08.2005, 11:50:37)
chovali se jako při zásahu na louce plné teroristů copak tam byl někdo z al kaidy???????
V americe policie lidi chrání a u nas bijí vlastní děti!!!!!!
[10] Fí: fuck off police (12.08.2005, 11:51:03)
chovali se jako při zásahu na louce plné teroristů copak tam byl někdo z al kaidy???????
V americe policie lidi chrání a u nas bijí vlastní děti!!!!!!
[11] Max.Cavalera: (12.08.2005, 15:03:03)
U nas policie nevy co dela zivime je my a jeste jsou proti sou to paraziti.
[12] LucasCZ: (12.08.2005, 16:23:33)
tak na to teda hledim - nevedel sem na ci stranu se postavit a ted vidim ze policajti sou pekny prasata. Zveda se mi z nich kufr.(ps:techno neposloucham)
[13] MaNItU: Prsata? (13.08.2005, 07:26:07)
Techno taky neposloucham, ale zasah policajtu byl fakt zbytecny a brutalni, udelali mnohem vic skody, nez kdyby nic nedelaly. Docela rad bych vedel, kolik tahle svinarna stala, kdyz jenom vzlet vrtulniku stoji pul miliony, hajzlové.
[14] já: I kdyby.... (14.08.2005, 10:06:17)
Já techno taky neposlouchám, ale i kdyby si ti lidi tam udělali extrémní bordel, tak ve smlouvě bylo, že se o nepořádek postarají...kdyby se nepostarali, tak potom by je mohli stíhat a vyřídit to jinou cestou než je rovno preventivně zmydlit jak žito...prostě sme policejní stát...
[15] Ewik: zacatek komunismu? (15.08.2005, 18:12:24)
Moc techno neposloucham,ale policie to wazne prehnala!Nechapu proc ty mlady lidi nenachali,nic jim neudelali,a nez zacali chlupaty wopruzowat,nic technari newywadeli!Meli jste ty swine w uniforme zmrzacit wsechny!!!!!!!!!Chlupaty jsou nepopsatelny swine,chytaj newinny a ty co oprawdu skodi si,behaj na swobode!Preju Wam,az bude dalsi czechtek,aby jste chlupatejm nekopaly ty tlusty prdele!!!!!!!!!!!!
[16] Kondy.cb: Zacházení z dobytkem........... (16.08.2005, 12:07:50)
Jestli to bude pokračovat dál tak za chvilku nás budou považovat za zvířata... Fuck Police
[17] kolins: dobře vám tak (16.08.2005, 13:31:58)
všem vám měli rozkopat kurvy daleko víc..jse banda hnusných feťáků...NAZDAR
[18] Tom: (16.08.2005, 15:04:12)
Ty benga sou strasny kurvy...Paroubek a Bublan sou zase strasne ukecany...sou to vsecho strasny ZMRDI....POLICEJNI STAT...GESTAPO

[19] tazus: (16.08.2005, 15:59:19)
policejni svine
[20] RioMare: (16.08.2005, 17:01:27)
Tak hele, techno rad sice nemam, ale tohle uz je fakt moc, tady policajti ukazali ze maj hovno co na praci a raci budou mlatit neviny lidi misto toho aby honili lupice - za coz je platime. proste jsou to pekny svine.
PEACE 4ALLL
[21] Storm...: Škoda rány, která padne vedle.. (16.08.2005, 19:58:29)
Teda vy jste se ukázali. Jako dobytek!!!! Normální lidi včas odešli, vy jste se chtěli jen rvát, tak proč tak teď brečíte, když jste dostali do držky !!!!!
[22] Zwohlej Roch: Kam to spjeje?? (16.08.2005, 19:58:36)
Techno neposloucháme, jsme hip hopová skupina. Policejní zásah považujeme za velmi nepřiměřený, až brutální.
Něgdy neznaj hranice!!

[23] Storm...: (16.08.2005, 20:02:24)
Některé názory na vaší stránce se mi líbí, asi je píšou rozumní lidi... Třeba se vám rozsvátilo v palici vyjebánci !!!
[24] Fizl: Pomlátit je málo (16.08.2005, 21:15:05)
Policejní zásah se mi velmi líbíl a káždý den se musím koukat na to supr video jak toho feťáka mláťej obuškama do hlavy!!!! Vy technařský sviňe už přestaňte bulet!!!!
[25] Dr. Ing. podpl. Filip Čonka: Hurá na tehnaře (16.08.2005, 21:18:01)
Já tam bejt, tak vás všechny postřílim samopalem!!!! Bi a bi technaře do hlavy!!!!!!!!!!!!!!!!
[26] Paroubek a Bublan: (16.08.2005, 21:25:31)
Ministerstvo Vnitra varuje : techno škodí vašemu zdraví!
Příští rok to bude tvrdší!!!
Pá za rok!!!!!!!!!!!!!!!!!
[27] pičusek: mluvíte hovna (16.08.2005, 22:53:40)
už byste měli přestat fetovat,bo to kurva už de na vás vidět...gumoléčba jediná nejlepší léčba!!!ZKURVEN9 feťáci...Nazdar
běžte do prdele..přepínam
[28] kokotek: (16.08.2005, 22:55:36)
masturbuju nad záběry dojebaných feťáků....děkuji policii Čr....výborná práce....kurva dneska už nechce stát..ale ráno jdu zas hned do toho..dojebat vám kurvy..svioně mokré..děvky skříplé..chcípněte ve tmě o kus dál..zkurvení feťáci..a nauzdar přepínám

[29] co ti je do toho: (17.08.2005, 00:40:36)
patří vám to smažky
[30] co ti je do toho: (17.08.2005, 00:46:27)
koukám že s váma moc lidí není co smažky zasraný. fetujte doma ja bych vas tam rovnou střílel.

[31] tuner - technař: podpora v technu (17.08.2005, 16:08:35)
Paroubek to pohnojil !!!!
a plicie se chovala jak školka Hitlera !!!
[32] S feťákama netančím (19.08.2005, 20:52:16)
Mrtvý feťák, dobrý feťák. Když se neumíte chovat a mozky máte vypatlané zasraným fetem, patří vám to! Běžte se bodnout! Paroubek je klasa, já bych vás tam všechny postřílel.
[33] Scorpius: (20.08.2005, 14:05:19)
Jste dostali od policajtů pěkně na prdel, příště je raději moc neserte!
[34] Ready: Nezazijes nepochopis (20.08.2005, 15:32:11)
Bohuzel jsem letos nemohl podporit Czechtek kvuli pracovnim zalezitostem v zahranici,ale rozhodne neni pravda ze je Czechtek jen o fetacich a drogach.Na tuto akci jezdim kazdorocne a nikdy jsem neuzil zadnou drogu.(co je a neni droga)jo alkohol,kavu a jointy uzivam ale za svim si stoji drogy neberu.
Proc policie nedela tyto zasahy na diskotekach a jinych akcich kde patnacti leti do sebe cpou extaze,tripy atd. jako bombony.
Nikoho to nezajima protoze jeto diskoteka a v televizi o tom nic nerikaly.
Lidi nehodnote neco co jste nikdy nepoznaly.SVOBODA
[35] -----: (20.08.2005, 21:56:59)
Hej lidi vy ste fakt dementi, to si myslite ze vsichni kdo byli na teknivalu sou fetaci a nejaky vytrznici?!?!? urcity procento lidi urcite strizlivy nebylo, ale vetsina z nich to jsou inteligentni slusny obcani a vy nekteri ubozaci jeste hajite ty zasrany benga?!?! je mi z Vas do breku!!!! :(
[36] (20.08.2005, 22:46:41)
některý lidi jsou holt akorát blbci... a některý lidi jsou dokonce svině!
[37] n.s.: (20.08.2005, 22:52:21)
měli vám dát víc vy kurvy sfetované!!
[38] (22.08.2005, 02:24:24)
to že ze všech co byli na czechteku děláte fetáky je docela smutný... přesně jak se píše výše. co když vaše dítě, sestra, bratr nebo kamarád chodí na jiný akce kde si myslíte že žádný drogy nejsou, aby ste se pak nedivyli. neska sou drogy všude neska je droga i posraná televize!!! a že odsuzujete lidi za to že fetujou je taky smutný. ať si klidně fetuje celej svět mě to je ukradený protože je to jejich život. a vás by taky určitě sralo kdyby vás někdo odsuzoval za to co chcete dělat!!! už v pravěku existovali přírodní drogy a pozabíjelo se kuli tomu lidstvo? ne!! kdyby drogy nebyly tak se spoustě lidem žije hůř než když drogy berou... já sám osobně pouze hulim jointy a žije se mi líp než bez nich protože když sem zhulenej tak nemyslim na spoustu debilních věcí na tomhle zkurvenym světě!!! a každej den se modlim za to aby muj příští život(jestli nějakej je) byl někdy kdy byl každej člověk závyslej jenom na sobě! a byl 100% svobodnej. když chtel jíst sned neco ze stromu nebo ze země nebo když měl chut na jointa tak si moh utrhnout a zhulit se a nemuselo se každej den makat protože bez peněz je člověk v prdeli. kéžbych byl třeba nějaký zvíře ktery si jenom užívá život. za tohle bych klidně obětoval veškerou techniku lidstva protože moderní technika akorát kurví naší zeměkouli a jednou nastane čas kdy se budto lidstvo zničí samo a nebo zničí planetu tak že tady všichni chcípneme. a fízlové? to sou pěkný svině. hafo lidí je s nima ale že i fízlové fetujou a prodávaj zabavený drogy to už nevydíte. co když vaše dítě kupuje trávu, kulatý, fet atd. od fízla a vy si pevně stojíte za tim že fízlové sou dobrý. sou to zkorumpovaný dementi!! a dlouho doma nezbili manželku tak si prostě potřebovali vybít zlost na někom jinym. a ten kdo tam nebyl by si nemněl vůbec dovolit kritizovat Nás TECHNAŘE protože vůbec neví. že jezdili vodníma dělama přez stany je vůbec nesralo. co kdyby tam nekdo byl? tak ho prostě přejel sfetovanej technař a tim to končí. a že tam takhle jednoho přejeli a pak řekli že vběh na dálnici a tam ho sejmulo auto tak tohle může říct jenom policajt, protože policajti nepřemejšlej a sou úplně dutý... takže jim vůbec nedojde že tu dálnici uzavřeli ve vobouch směrech a postavili si tam tank takže tim pádem ho tam nic přejet nemohlo. tuhle výmluvu musel ríct sakra chytrej policajt! protože blbej by řek že se přefetoval a usnul na stromě ale že má rozdrcený nohy od vodního děla už by ho nesralo. jestli je tohle demokratickej stát tak já sem asi z jinýho vesmíru nebo si demokracii představuju jinak. a kdyby ste jenom seděl u beden a pak vám fízl hodil slzák podnohy, sejmul vás vodnim delem, hodil by povás něco jako granát a pak vás zmlátil vobuškem a ešte by vás udal zato že ste si začal tak by ste je asi taky neměli rádi jako já!
[39] borec: jen tak dál (22.08.2005, 18:42:37)
obdivuju bublana konečně ukázali sílu..........policie musí mít respekt
[40] (22.08.2005, 21:56:01)
řeknu to takto kdo chtěl dostat přes hubu tak tam zůstal a házel po ppolici kde co a ti co chtěli odejít v klidu odešli. a že tam policajt vytáhl pistoli - je to donucovací prostředek stejně jak tonfa, pouta, slzotvorné prostředky...atd. (§ 38) joo kdyby vystřelil tak už je to něco jinýho
[41] C-SAS: Hodnot (22.08.2005, 23:37:25)
Vyjímečně se někomu stala křivda. Ale když lezu na ilegální kalbu která sere hodně lidí, protože jem to ničí pozemky, tak se nedivte, že místo penězi zaplatíte krví! I když to zase tak žhavý není!
[42] člowěk: (24.08.2005, 12:44:54)
Technař nejsem, a dredy se mi nelíbí, nesmažim a vyhulený hlavy jako takový nemusim ani moc znát, fet mi neříká pane, ale ať sou ty lidi jaký chtěj, tak NIKDO by jim neměl do toho kecat, ať sou jaký chtěj, protože každej sme nějakej.

Jak sem tu četl, ta "protitechnaři" tu píšou že je měli bít víc, a nebo že i technaři útočili na flojdy a ničili jim auta. - FAJN, možná je to PRAVDA, ale to by se nemuselo stát, kdyby tam ty flojdi nevlezly - NEHLEDĚ na to, že TAM VůBEC NEMĚLI CO DĚLAT, protože tam byla ta akce udělaná v souladu se zákonem.

Mějte se jak chcete,

Genetik
[43] nikdo: hmm (27.08.2005, 15:16:08)
pravda je někde uprostřed...
[44] Pavel: Fandím vám (28.08.2005, 22:08:43)
Nejsem vyznavač techna, vím že nejste nejlepší spolek a že drogy mezi váma jedou, ale policie to opravdu trochu přehnala. Mohla to být rušná ale dobře zajištěná akce
[45] (30.08.2005, 16:39:47)
To Pavel: No uplne stejnej tex sem cet 1000krat a pripada mi ze ho pise furt jedna a ta sama skupina nekolika malo lidi. Nelze hazet technare do jednoho pytle!!!! Ti co jsou rozumni odesli z te louky na vyzvu policie (a pripadne si na postup stezovali coz jim dovoluje zakon) a ti kteri chteli delat bordel a nebo jsou s prominut&iuml;m blbi tam zustali. Slysel jsem vypoved zachranare ktery na miste zasahoval a rikal ze se technari kopali do sanity a napadali zachranare a pokud vim tak zachranari na ne neutocili!!!!!!! A pak je zde zaznam na kterem technar napadl fotografa ktery mu nic nedelal a pouze chodil a fotil takze pak se divite ze Vas kteri jste na te louce zustali odsuzujem. Chytremu napovez hloupeho trkni!!!!!!! Zakrk policie byl podle zakona a pokud se nekteri jedinci nechovali profesionalne tak je to spatne ale zasah byl vyborny a slabi kdyz se akci podarilo ukoncit az na druhy zasah!!!
[46] (31.08.2005, 08:44:33)
absolutni blbost - zasah byl protipravni, neadekvatni, a brutalni - navic na politickou objednavku!
[47] (31.08.2005, 13:57:37)
co na zasahu bylo protipravniho???????? tak mi rekni jeke paragrafi policie porusila ale jak vidim tak to jen rikate ze to bylo protizakonne a jen matete sirokou verejnost tak mi konecne reknete jake zakony policie porusila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[48] (31.08.2005, 14:10:41)
takže ty chceě říct, že je v pořádku, když policie lže? a těch lží bylo několik! zablokování veřejné přístupové cesty k legálně pronajatému pozemku je taky naprosto v pořádku? nasměrování kolon automobilů do okolních obcí a jejich následné zablokování v nich je taky v pořádku? násilné vytlačování lidí z legálně pronajatého pozemku je v pořádku?
[49] (31.08.2005, 14:15:46)
Policie ČR se dopustila přinejmenším těchto trestných činů: zneužití pravomoci veřejného činitele, omezování osobní svobody, poškozování cizí věci, obecné ohrožení...
[50] (01.09.2005, 11:38:49)
no tak za 1. technar ktery zapadl s kamionem tak zacal blokovat silnici nevidel sem ze bi policiste pouzili neco jineho nez donucovaci prostredky a predtim upozornovali ze je pouziji a vytlacovali je ze zacatku z nelegalne obsazenych pozemku toto foto mluvi za vse: http://anticzechtech.velke.info/images/louky/louka1.jpg

policiste je vytlacovali do zlute vyznacene oblasti kterou meli pronajatou (to byl ucel 1. zakroku)

policie neomezovala osobni svobodu musite na policicty ve vykonu sluzbi totiz brat predevsim zakon o policii a ne na normalni lidi protoze jsou to policiste a vy o nich mluvite jako by nemeli zadne pravomoce takze by nemohli ani zatknout zlodeje (vzdyt mu taky omezi svobodu) a pokud nekdo zautoci na policistu tak se pak nema cemu divit a nerikejte mi ze jste meli hole ruce protoze sem videl zabery kde technari hazeli na policisty minimalne 1m dlouhy klacky a byli pekne tlusty takze ste nejspis nervali MÁME HOLÉ RUCE ale MÁME HOLE V RUCE vono to z tech zaberu z TV asi nebilo moc rozumet :-)))))))) a poskozovat cizi vec to dali technari a zacalo to tim ja rozbili oploceni kolem dalnic!!!!!!!
[51] (01.09.2005, 21:17:46)
Jak tady někdo napsal, že ani nevíme, kam naše děti chodí, že tam můžou fetovat atpod. Jistě, máte pravdu, ale rozumné, dobřená vychované náctileté dítě ví, že drogy jsou svinstvo a prostě to nezkusí, protože to má v hlavě v pořádku. Ten dlouhý příspěvek měl snad nedejbože vyznít tak, že drogy jsou nakonec dobrý a máme být k tomu lhostejní. Můj kamarád zasahoval na Czechteku jako policista a přijel úplně vyřízený. Nakonec se snad budete cítit ukřivdění? Bože, ty záběry, co mi ukazoval, vždyť jste tam házeli flašky a jiné předměty podle vás na policisty, ale přistávalo to na dalších z vás, kterým jste způsobovali zranění, to už ale nikdo z vás raději nevidí...kdyby jste se řídili přesnými regulemi a vyřídili si další potřebná povolení a zdržovali se na pozemcích, kde máte být tak by to bylo asi o něčem jiném. Na závěr bych chtěl sdělit, že osoba, která psala ten dlouhý příspěvek je podle mě typický typ absolutně primitivního člověka (chyby, názory, generalizování, feťák, názory na politiku-absolutní neorientovanost)-mimochodem, tento typ asi převažuje právě na těchto akcích.
[52] (02.09.2005, 01:16:01)
no, tak za prvé: je sice pravda, že první zablokování způsobil náklaďák technařů (tedy žádný 'kamion', jak tvrdí s oblibou policie), nicméně právě této nešťastné náhody využili policisté, a ačkoliv náklaďák byl do hodiny pryč (a bylo to ještě v noci!), policie již nikoho dalšího na louku (po veřejně přístupné komunikaci!) nepustila, zablokovala nejen přístupovou asfaltku, ale celou křižovatku na dálníčním přivaděči, a šířila celý pátek i sobotu mnoho lží - o neexistenci přístupové cesty, o odvolání souhlasu majitele pozemku a mnoho dalších!
za druhé: když pominu, že zmíněná fotografie se žlutě vyznačenou oblastí je účelová manipulace (ono žluté ohraničení neodpovídá skutečným hranicím pronajatého pozemku), tak především není pravda, že by policie vytlačovala účastníky na pronajaté pozemky - policie se totiž právě na pronajatých pozemcích usídlila s veškerým svým vozovým parkem a zázemím, a proti účastníkům postupovaly pořádkové jednotky směrem od těchto pozemků!!! krom toho je zdokumentováno i prohlášení tiskové mluvčí policie, která těsně před zákrokem říkala, že účastníci budou vytlačeni z celé louky včetně pronajatých pozemků!
a za třetí: na místě někoho, kdo je schopen napsat "ze bi policiste" a podobné perly, bych si odpustil poznámky o "absolutně primitivním člověku"...
[53] ????: CZECHTEK Rulez (02.09.2005, 11:28:53)
Technari,
nenechte se zahanbit nasi vladou a antitechnarum, pokracujte. Drzim palce
[54] (02.09.2005, 14:08:30)
no tak to manipulace neni je to akorat z jineho uhlu a neni to z ptaci prespektivi jako v katastralnich mapach a z nich sem vydel ze vami oznacena ,,verejna,, pristupova cesta vede pres 3 pozemky a konci na vami pronajatem pozemku a musel bych byt na miste aby se to dalo zhodnotit konkretne. A jeste jedna poznamka podle tebe ste celej ten prostor meli pronajatej to pochybuju!!!!!
[55] Dejw: LOL :) (04.09.2005, 19:04:41)
Hehe, at uz je pravda kde chce, tohle je nalet, 3/4 lidi tady neumi cesky, tedy pokud se to da za cestinu pokladat!!! Jaky perly tady nekdo napise, to je az k placi, znate socialni zarizeni s nazvem "Skola"??? U nekterych z vas bych o tom pochyboval!!! Co se tyce toho zasahu, ano, ani jedna strana nemela uplnou pravdu, na obou stranach vznikly obrovske chyby! Za nejvetsi chybu technaru povazuji utok na policii, pokud meli pozemek pronajaty, meli si sednout a nic nedelat, zadne nasili! Ze strany policie bylo hnusne ze lhala, vymyslela si spousty veci, aby obhajili svuj utok, vse se dalo podle me vyresit v klidu! Stejne tak jejich praci bylo pochytat prave ty lidi, co utocili, ne mlatit kolem sebe hlava nehlava!!! Podobna akce se stala v Holandsku. Technari udelali party na pozemku, ktery sice meli pronajaty, ale roztahali se vsude kolem. Policie prijela, ale nikoho nemlatila, byla tam s nimi tri dny a rozdavali letacky vsem ucastnikum, kde jsou hranice pronajateho pozemku. Po dni rozdavani letaku, kdo se pohyboval mimo oznacenou oblast a kempoval zde, ci zde znecistoval prostredi, byl pokutovan(na statnim pozemku se muze pohybovat kdo chce). Party po trech dnech skoncila a nikomu se vubec nic nestalo! Pokud nekdo porusil zakon, byl pokutovan, pokud to byl zavaznejsi cin, byl odvezen, ale tem, co se prisli bavit v mezich zakona, nebylo ublizeno a ani nebyli omezovani! A tak to melo vypadat i zde, ale bohuzel a to je na tom to smutne!!!!
[56] Policista: 1/2 (04.09.2005, 23:15:09)
Zdravim obě dvě strany, jak technaře tak i stranu odpůrců CZECHTEKU. Já mám rád techno jako i jiný styl muziky, ale stál jsem na straně pod jednotným velením, což znamená jako zasahující policista. Každá strana tady obhajuje to své a je to taky logické, ale proč píšu, přál bych spoustě lidí, kteří stáli na straně proti nastoupené jednotce SPJ, PPJ, či jiné, aby si to taky zkusili, jaké to je. Já osobně jsem si odvezl domu pěkný šrám od letící klády, která i přes mé vybavení způsobila dost nepříjemnou tržnou ránu na levé straně boku a naraženinu 3 žeber. Můj kolega po levé straně takové štěstí neměl a odvezla ho RZS do nemocnice s těžkým otřesem mozku. A proto se Vás ptám, Vás odpůrců policie a policejních zákroků, bylo toto nutné?, proč jste nedodrželi zákon a na výzvu policie nereagovali?, atd. atd. Já tam byl a viděl jsem, že většina rozumných lidí - technařů na výzvu reagovala pozitivně a uposlechla. Proč Vy ne??? Řikáte policejní stát, co to je za blbost ... stačí jen dodržovat danou právní normu, která tu byla dána. Opět by se nic nestalo. Proč se dále divíte, že zákrok byl jaký byl, když vzduchem létaly, klacky, klády, kameny, lahve ať prázdné tak plné. Přál bych Vám všem stát tam kde já a vidět, jak Váš kolega či kamarád padá k zemi kvůli nějakému ubožákovi, který si chce dokázat, jak je dobrý když za sebou má dalších 100 a více lidí... přál bych Vám ten adrenalin a tu bezmoc. Na konec bych chtěl říct už jen to, že přesto že i já patřím mezi vyznavače techna, styděl jsem se za Vás , kteří jste neodešli a dokazovali si, jaký jste machři... Technu zdar a inteligenci ještě víc.. Díky ..
[57] (05.09.2005, 01:16:50)
Bože, to je zase blábol... ať už to je opravdu "zasahující policista" nebo jenom nějaký jiný hovado, je to zas jen další snůška lží, mystifikace a snaha o vyvolání pocitu: "technaři (někteří, ale stále hodně) neuposlechli výzev policie a zaútočili na policisty"... na to pozor!!! výzva byla 'vyhlášena' jednou, ve velice uctivé vzdálenosti od drtivé většiny technařů, a se značně nedostatečnou hlasitostí - slyšelo jí maximálně několik desítek lidí, kteří byli v danou chvíli poblíž (tj. ve značné vzdálenosti od soundsystémů). vzápětí (max. 1/4 hodiny poté) naběhli těžkooděnci a začali nekompromisně vytlačovat lidi nikoliv na jimi pronajatý pozemek, ale směrem k lesu! není pravda, že by jako první zaútočili technaři, klacky (lahve a kameny následovali ještě později) začaly vzduchem létat až po prvních několika brutálních napadeních sedících lidí, jejichž jediným 'agresivním jednáním' bylo to, že se odmítli zvednout a odejít! co se týče zmiňované "letící klády", tak to je naprostý nesmysl. je sice fakt, že na některých snímcích byl vidět technař (pokud to tedy nebyl policejní provokatér v přestrojení) mávající jakýmsi kůlem (kláda bych tomu tedy opravdu neříkal), ale i na těch snímcích je vidět, že by tím kůlem dohodil (resp. ten kůl spíše upustil) tak maximálně dva metry daleko - kdyby policisté byli v tak malé vzdálenosti, tak by ho zmasakrovali dříve, než by to stihl udělat! ad "stačí jen dodržovat danou právní normu" - to nepochybně: kdyby totiž hned v pátek ráno policie dodržovala danou právní normu, nezablokovala by VEŘEJNOU přístupovou cestu k LEGÁLNĚ PRONAJATÉMU pozemku, nedošlo by vůbec k tomu, že by se technaři zdržovali na pozemcích sousedních, a policie by pak neměla záminku k RÁZNÉMU zákroku, ke kterému by tedy tím pádem nemuselo dojít!
[58] Policista: (06.09.2005, 02:56:28)
S tím blábolem máš pravdu. Nevim kde jsi stál ty, když začlo to krupobití od Vás hodných. Píšeš opravdu jen blábol za blábolem jak sám řikáš. Podle mě jsi tam vůbec nebyl a kdyby ano, psal by jsi úplně něco jinýho. Já a mý kolegové, kteří jsme dostali rozkaz o vyklizení nepronajatých míst, jsme nikoho nemlátili jak píšeš, nikoho nekopali, jak píšeš a přesto to šlo po dobrém. Ti co uposlechnout chtěli ( ty inteligentnější, kteří měli rozum na pravem místě ) odešli v naprostém klidu. Pak ale se začli srocovat jedinci, kteří inteligenci a mozek do vínku bohužel nedostali a začalo být zle. Když začly létat petlahve, dalo se to snést, ( a pokud vim, tak všechny donucovací prostředky byly ze stran kolegů v klidu )ale pak si asi bezmozci řekli, petlahve jim nic neudělají, tak přitvrdíme a hurá do kamenů, skleněných lahví a právě zminěných kusů dřeva. V něčem máš ale opravdu pravdu, některé ty klády opravdu k policii nedoletěli, ale ty menší do jednoho metru bohužel ano. Píšeš tu, "to by je policisté museli hned za to zmasakrovat" Ono to tvé zmasakrování neni tak jednoduché jak píšeš. Když jseš pod jednotným velením sic bys někdy opravdu s velkou chutí po tom dotyčném vystartoval, nemůžeš. Je opravdu moc velká škoda, že jsi nemohl být po mé levici, věř mi, že i Ty by jsi změnil názor, když by Tě přiletěla navštívit taková malá metrová kláda, kterou by jsi postřehl až na sobě. Řekni mi, jak po tomhle by jsi se choval... Zkus se nad tímhle taky trochu zamyslet, jaký to asi bylo na té druhé straně. Na toto mi prosim Tě odpověz. Předem Ti moc děkuju ...
[59] občan: (06.09.2005, 14:25:21)
všechno je sporný, tak i czechtek, ale ten zásah na nás se mi zdál poněkud ukvapený. Nebyl žádný konkrétní důvod proč na nás zaútočit
[60] radek: fizli (13.09.2005, 16:11:01)
policajti jsou vylizany cubky!!!!!!!!!!!!!
[61] mental: upozorneni (13.09.2005, 16:11:50)
lukas vojkuvka je gay
[62] Policista: (13.09.2005, 17:37:47)
Radku, inteligentní názor, jen co je pravda. Je vidět, že tvůj mozeček opravdu strádá a zeje prázdnotou ... :oD moc si mě pobavil ...
[63] posluchačka tekna: (29.09.2005, 11:04:52)
flojdi sou zasranci vymrdanci a vyšukanci!!!!!!! Tekno forever!!!!!!!!
[64] posluchačka tekna: (29.09.2005, 11:04:57)
flojdi sou zasranci vymrdanci a vyšukanci!!!!!!! Tekno forever!!!!!!!!
[65] Posluchačka tekna: (29.09.2005, 11:11:29)
tak hele,ty policisto, co to píšeš za hovna? já tam byla a byla sem svědkem toho, jak partě nic netušících kluků, který se chystali k odjezdu začala tlupa těžkooděnců stříkat slzák do okýnek a když je zavřeli tak to swtříkali do sání. víš hovno co se tam dělo!!!!!!!!!!!!
[66] Werísek: Miluju Tekno (29.09.2005, 22:04:45)
Mam rada všechny Technaře jsou to nejlepši lidi na světě
[67] podzimak: (04.10.2005, 08:30:33)
vsichni lidi co tady pisou ze ten zasah byl dobrej a ze je vsechno v klidu tak ma asi v palici pekne nasrano..kdo tam nebyl a nevidel totak at blbe nekeca..
[68] pravda: Tak hele.. (24.10.2005, 18:01:46)
-90% technařů fetuje,už to je porušení zákona


[69] pravda: ..dodatek (24.10.2005, 18:03:58)
Brzy snad poznáte ze českej člověk reaguje pouze na fyzické tresty.
Policie má mít autoritu
[70] Koncl: (15.11.2005, 10:32:19)
Myslim že yasah policie až na pár jedincu z jejich řad byl přiměřený.Nikomu se nelibi když vam někdo šlape po pozemku.
[71] (15.11.2005, 13:28:58)
táhni do prdele, čuráku nemytej!
[72] (22.11.2005, 20:48:53)
do hajzlu s bublanem, paroubkem a policií.......VIVA LA CZECHTEK
[73] Nikdo: da háje se vším... (26.11.2005, 13:26:37)
Do háje s váma še všema .. hádáte se tady jako malí .. když se stane taková nějaká akce a cajti tam zasáhnou .. vždycky je kolem toho dusno... ale tady je vina na obou stranách stajně velká ... všichni jste pitomci!!! Technaři se neuměj vcátit do lidí, kteří bydlí kousek od místa konání akce... a cajti to zase přehánějí ... je to prašť jako uhoď!!! Měli byste přestat tlachat a poučit se z chyb!! a příště se raději nějak domluvit... oficiálně!! tak by byl klid a všichni by byli spokojení ... a nemuseli byste si tady mezi sebou nadávat jak ... no coment!! zdar
[74] comment (02.12.2005, 22:57:23)
hovno, vy zmrdi!
[75] System: (13.12.2005, 19:52:53)
Fuck off benga! fuck off náckové! fuck off disko! Hip Hop Dead! Syste a Punk is best!!!!!!!!!!!!!!
[76] David: tekno je HNUS (16.12.2005, 10:40:49)
Ja bych vam chtel jenom rict ze to co se tam odehralo bylo s pravni normou a jestli se to nikomu nelibi tak at si prdel polibi.Policisti udelaly dobre,ja bych do tech sfetovanejch hub strilel gumovejma projektylama a vubec bych se snima nemazlil.policie udelala dobra a myslim si ze mela bejt jeste tvrdsi Nazdar
[77] chlapče drahá... (16.12.2005, 19:19:29)
Ty se především vrať na základku, zopakovat si pravidla českého pravopisu... nazdar
[78] lexa: (24.12.2005, 15:53:08)
;-)nechapu vas lidi co serete se do zivota druhym.mz si jen uzivame zivota jinym zpusobem nez trcet u rodiny televize nebo sedet v knajpe s bandou opilich plesatych hlav a vyhledavat bitky,delej te si vy marni lide co chcete nam je po vas hovno.tak se o nas nestarejte ,cus jeden s tech nefetujicich fetaku
[79] lexa: (24.12.2005, 15:53:11)
;-)nechapu vas lidi co serete se do zivota druhym.mz si jen uzivame zivota jinym zpusobem nez trcet u rodiny televize nebo sedet v knajpe s bandou opilich plesatych hlav a vyhledavat bitky,delej te si vy marni lide co chcete nam je po vas hovno.tak se o nas nestarejte ,cus jeden s tech nefetujicich fetaku
[80] Preytakkkkkk...: SWINE (02.01.2006, 12:58:40)
swineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINE
[81] (02.01.2006, 13:00:48)
swineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINE

swineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINE

swineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINE

swineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINE


swineSWINEswineSWINEswineSWINEswineSWINE
a vy na to co?

[82] kralupy: každej je jinej.... (07.01.2006, 14:22:54)
byla jsem na czechteku ale ne kvuli tomu abych se tam sjela a kvuli tomu že se tam najdou i normální lidi a pohodový lidi.Třeba kdyby ste tam byli tak to poznáte ale jelikož víte HOVNO kdo tam jezdí tak držte ty svoje ubohý držky a neserte se do toho,každej kdo tam jezdí neni smažka.Si myslíte že ste borečci,nebo co?Každej má svůj styl života a svojí hudbu,tak nevim proč je něco špatnýho na tom že si technaři chtěj udělat nějakou pořádnou akcičku,jako to maj ostatní např.rokový festivali,taky jim do toho nikdo nekecá.Takže si dejte voraz a všímejte si sých věcí a hlavně svojí muziky.Snad konečně poberete že každej si svůj styl vybral sám!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[83] ,,,: (06.02.2006, 10:50:07)
co vam je do toho kdo fetuje. my se do vas taky neserem, kreteni skurveny. at si kazdej dela co se mu libi. ja vas fuckuju radci si pudu zaparit na rychtec a pojedu si podle svyho a nebudu se srat do lidi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
[84] fff: kolik to stálo? (08.02.2006, 17:25:56)
31 000 000,-, celej zásah.
[85] (15.02.2006, 23:07:59)
chtel jsem tu napsat neco pohodovyho, ale lidi jako "David" a "Nikdo" - kdyz vim hovno drzim hubu viz. "Měli byste přestat tlachat a poučit se z chyb!! a příště se raději nějak domluvit... oficiálně!! tak by byl klid a všichni by byli spokojení ... a nemuseli byste si tady mezi sebou nadávat jak ... no coment!!" no comment jak tohle někdo muze napset po 12 konani cztkk. lituju tak omezene lidi, lituju fizly, lituju vsechny co maji v hlave TMU.

RESPECT 23
freeparty, freepeople, freefuture
[86] 100%: (15.02.2006, 23:15:24)
ten kdo tam nebyl at drzi hubu, ten kdo tam byl vi vocogou, zbytek to nezajima. Ja tam byl nedelal nic protipravniho a dostal jsem po drzce od fizlu, pohoda. Ze? "seru na vas zmrdi du domu"

pro freelid: nevysvetlujte neco lidem co si nic vysvetlit nenechaji



[87] Hoopy: Zasraný fýzlové!!!! (01.03.2006, 19:46:53)
Vůbec nevim co si to dovolujou, místo toho aby chytali zloděje a jiný blbce tak radši jdou po úplně normálních lidech který poslouchají muziku a plejtvají zbytečně peníze a pak se Paroubek divý že je tak málo peněz!!!
[88] Hanka: Nechapu (05.03.2006, 17:29:32)
Ja to nechapu o co jim jde!!!!Jestli jim slo o bordel tak bylo zajistene ze se o to po kalbe postaraji!a Brutani zasah policistu byl odporny oni je lmatily jako by to byl jenom odpad a ne lidi bych jim to prala zajit jake to je kdyz bezbrane lezi na zemi a nekdo do nich kope jen pro to ze si chtel trosku uzit!proste jsou to hovada!
[89] teknar: hodne tekna (12.03.2006, 09:56:31)
nechapu lidi co se do toho serou,kdyz se jim to nelibi,kazdej ma svuj styl,a ze se mluvi ze sme fetaci tak nemaji pravdu,nekteri lidi si tam jdou uzit a ne za fetovat,tak se do kurva uz neserte kdyz nevite o co jde
[90] idioti (14.03.2006, 10:14:28)
hele o co Vám furt jde? tak jste dostali přes hubu, holt každá akce se nepovede, feťáci možná nejste ale znám dost takových co na akci byli a na takové lidi není většínou spolehnutí. Zdar
[91] Jardee: Tady mate sketecnost ceho jste se dopustli (22.03.2006, 17:17:47)
Jak probíhal zásah proti účastníkům CzechTeku 2005 ?
V médiích se objevilo velké množství dezinformací ohledně průběhu CzechTeku. Předkládáme zde proto základní přehled událostí včetně časů, kdy k nim došlo. Je nutné zmínit fakt, že na pronajatém pozemku pana Pleskyho se v době technoparty nacházely pouze 2 z celkem 10 soundsystémů. Celkem 8 soundsystémů a stovky lidé tak nelegálně okupovaly a ničily cizí pozemky majitelů, kteří podali na účastníky CzechTeku trestní oznámení a vyzvali policii, aby zasáhla. Ta opakovaně v 5-ti jazycích vyzývala přítomné k opuštění pozemku. To se však nestalo a tak následoval legální zásah na obranu práv majitelů pozemků.


1) V sobotu v 01:30 vyzvali technaři ostatní technosoudruhy, aby policejní auta byla naházena do příkopu, pokud vadí v příjezdu soundsystemům.

2) V sobotu v 01:45 najíždí jedno z nákladních aut do policejního zátarasu. Zastavuje jen několik cm před policisty.

3) V sobotu 03:15 prorážejí technaři první zátaras, napadají policisty a vstupují na soukromý pozemek. Jsou stále agresivnější, své dělají drogy i alkohol

4) Během dnes stovky lidí vnikají do okolních lesů a ostatní soukromé pozemky. Dochází ke kácení stromů, aby mohli projet větší auta a také na oheň.

5) V sobotu v 15:10 přicházejí za velitelem zásahu místní občané s petici žádající, aby byli technaři vpuštěni na pozemky, protože se technařů bojí: "V naší vesnici už se nedá žít. Máme strach. Doposud byli slušní, ale teď už jsou agresivní. Bojíme se o své děti, ať nás policie ochrání, je tu přece pro lidi" říká se slzami v očích Jana Doležalová z Újezda pod Přimdou.

6) Sobota 16:10 - Policie vyzývá účastníky CzechTeku, aby opustili prostor. Nikdo na výzvu nereaguje.

7) Sobota 16:12 - několik technařů napadá auto, které vyzývá k opuštění pozemku. Uvnitř jsou napadeny 4 civilistky - překladatelky.

8) Sobota 16:42 - Dochází k prvnímu velkému střetu. Technaři začali na těžkooděnce házet láhve, klacky, kameny a jiné předměty. Někteří technofašisti jsou vybaveni vlastními rozbuškami se slzným plynem, zápalnými lahvemi, oštěpy a plynovými maskami (zřejmě standardní výbava účastníka CzechTeku). Policie odpovida vodnim delem a slznym plynem.

9) Sobota 17:10 auto s vodním dělem je zasypáno kameny a láhvemi od piva. Jsou první zranění, jeden technař skočil pod kola jedoucí policejní Tatry a obviňuje policie z brutality.

10) Sobota 17:30 z davu technařů letí balvan o průměru zhruba 1/2 metru* na kordon policistů. Zasahuje jednoho policistu, ten padá k zemi a s podezřením na vážné zranění páteře a je odvezen vrtulnikem do nemocnice.


--------------------------------------------------------------------------------

* - vzhledem k tomu, že kvůli takové drobnostii jako je 1/2 metrový kámen nám přišlo asi 100 e-mailů, upozorňujeme, že tuto informaci přinesl redaktor MF Dnes Jakub Blažek a zveřejnil jí poprvé v MF Dnes dne 1.8.2005 na straně 2. Každý se může přesvědčit na


[92] Allkiler_Cz.D.n.B4ever: Fuck my dick Police (24.03.2006, 19:27:55)
Svata Armada.Videl jsem zabery s Czechteku 2005 a ti policajti se chovali jak by tam byla Cela alkaida.PS D.n.B 4EVER
[93] Péják: zasady diskuze + vzkaz (24.03.2006, 22:40:41)
Zasady diskuze

1)nikoho neurazej
2)nepovysuj se
3)pis jen kdyz mas co psat
4)vyhni se vulgarismum
5)snaz se najit reseni
6)respektuj nazor ostatnich(to plati pro obe strany)

Special pro technare apod. - Prectete si zakony teto zeme ve ktere zijete a jejiz zakony musite respektovat. Konkretne by to chtelo mit povedomi o pojmech jako verejny poradek, poskozovani cizi veci§257(myslim) tr.z., omezovani osobni(domovni)svobody§131 tr. z., vytrznictvi §202, higiena, poradatelska sluzba, utok na verejneho cinitele §158,>>SCHVALOVANI TRESTNEHO CINU§135 tr. z.
[94] JUroslaf 3.: NA CZ-TEK 2006 (03.04.2006, 19:39:53)
Jedůůů !!juchůůů!!!

[95] Hanka: (13.04.2006, 17:10:48)
hej vase nektere nazory jsou fakt ubohy bych chtela videtvas co by jste delaly!!!!!bezte s tema nazorama do pice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!policajti jsou kurvy a bylo to teda hafo moc prehnane!!!!!!zkurvisini zasrani
[96] Hess: Do prdele s Czechtekem! (19.04.2006, 00:26:34)
Sice si myslím,že fízlové jsou kurvy,ale na tý louce odvedli fakt dobrou práci.Wp
[97] no jasně, ty vole... (19.04.2006, 01:48:00)
sikhajl...
[98] Yakuzza: Ze vas to bavi... (21.04.2006, 00:59:52)
Czechtek je proste kultova demonstrativni zalezitost, a i kdyby z ni udelal nas "mirumilovny" stat tu nejhorsi a nejnelegalnejsi akci na svete, o to vic lidi prijede pristi rok... Podivejte se, soundsystemy co se snazily protrhnout policejni zatarasy byly soukromych lidi, ne poradatelu akce. Dal, 40% ucastniku byli cizinci, kteří jeli na czechtek nekolik set km, takže se nedivim, ze byli velmi rozhozeni. Taky bych byla, kdyby mi po 1500 kilacich nekdo zatarasil cestu a mermomoci me chtel nacpat do antonu. Kdyz se tamhle po Praze prochazi houf nacionalistu atp, nikomu to ocividne nevadi, a proc taky, posle se tam policie, ktera sice hlida, kudy jdou, ale zadnemu nebrani v tom, aby se pridal, a uz vubec nehrozi, ze by se jich byt jen prstem dotkli. Co se technaru tyka, zacalo to podezrenim, ze by mohli ponicit a zaneradit okoli, zajimave na tom je, ze technari si zajistili chemicka WC, odpadkove kose atd, veskeri jini ucastnici hromadnych akci, nasim statem schvalenych, moci na zdi domu, na zem, do okrasnych keru, prevraci popelnice, strkaji do lidi, kleji na cele mesto... jeste vam to nestaci? Pokud si mam vybrat mezi skupinou lidi silne agresivnich, s nasilnickymi sklony, a skupinou, ktera je proste ujeta do techno hudby, mam volbu jasnou. Miluju mozkove vylucovani nekterych zdejsich policejnich simpatizantu, jeste vice jejich gramatiku :) Tim vice, ze o cele tehdejsi situaci nevedi nic, nez to, co DAVALI V TELEVIZI a dennim tisku :)) A k tem "fetakum", videli jste toho upocenyho hotovyho typka jak se valel po zemi, nebo tu kacu, co tam litala polonaha...? to je ale prekvapeni, ono totiz tancovat na slunicku ve 30 stupnovym vedru nebude osvezujici zalezitost.... a kdyz pak najede cisterna s vodou a poradkumilovni verejni cinitele zacnou na totalne zpareny lidi chlistat ledovou vodu, je to trochu fyzicky sok. Nechte si sve televizni nazory, nepopiram, ze na czechtek prijelo urcite procento fetaku, ale kdyz posloucham lidi, co czechtek a techno vubec, znaji, a lidi, co si hraji na humanoidni deratizatory nasi populace, musim priznat, ze slovnik je dost rozdilny , tudiz, 10:0 pro technare
[99] Hanka: PAROUBEKTEK (24.04.2006, 22:17:18)
PICOOOOOOOOOOOOOOOOOOO paroubek do plynu hovado jedno!!!!!!jej kdybych ho potkala na ulici by se nedozil kokot jeden je to picaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!a kdo ma jiny nazor tak ten at si ho strci do pice!!!!
[100] Hanka: (24.04.2006, 22:20:16)
PAROUBKU TY PICO TAHNI UZ DO HAJZLU MLAT SI VLASTNI DETI A NEZKOUSEJ TO NA NAS TOHLE UZ TU BYLO JAK JSME BYLI MLADY MY TE TADY NECHCEM A TAK SE KOUKEJ ZBALIT!!!!!!!!!!!!!!!!!AT ZIJE SKREHULE-CZECH TEK 2005
[101] profesor: (03.05.2006, 23:00:37)
jste vsichni banda fetaku, smazek, a policajti vas meli dobyt poradne smejdi. spino fetacka
[102] djkarry: (06.05.2006, 13:47:01)
policie se chovala blbe protože oni tupí jak uhloměr.jsou to demeti

[103] winz: no coment paroubek (11.06.2006, 16:50:44)
policie má pravomoc dělat si co se jí zlíbí,takže nikdo jiný výš už není policie je bůh v tomto státě,policejním státě....a jsou to také lidé,takže také pěkně podělávaj a nokdo na ně nemůže,jsou to ještě větší zmrdi než mi všeci dohromady...
[104] sandra a baspeed: (12.06.2006, 02:30:37)
přesně ten kdo tam nebyl at drží hubu- mi sme tam byli a chovali sme se uplne normálně a ty kurvy fizlácký nám do očí řekli že nejsme lidi ale zvířata a že mi nemáme absolutně na nic právo. nemusí každej fetowat kdo poslouchá techno atd... prostě policajti SOU ŠPÍNY FETÁCKÝ!!!!!!!!!!!! ŠŠŠŠŠŠŠŠPPPPPPPPPPPPPPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYY A NE MI
[105] muz: priblblici (14.06.2006, 22:49:11)
davam policii za pravdu a kazde takove
shromazdení tak zv.tanecniku kteri netanci ale sviji se pod naporem drog by
policie mela smest brutalni silou. je pravda ze se tam vyskytne i par zvedavych slusnych lidi ale ti taky neprisli s policii do stretu.Ti debilci co hazeli na policisty kameni vse vyprovokovali a ja tam byt jako policista tak bych mozna i pouzil zbran.
Az se zacnou na takovych akcich schazet
lide aby se opravdu pobavili tak policie nabude nutna.Ale pokud tyto akce zustanou snuskou lidskeho odpadu vzdy
budu pro zasah brutalni silou protoze
drogovou party nelze beztrestne tolerovat.
[106] PYGO: kretene (07.07.2006, 16:41:34)
(neposloucham techno)
Ty kretene! Kdyz se teda nesli pobavit, tak co tam asi sli delat? Ty kdyby jsi byl cajt, tak jsou tě plny noviny. Ty by jsi chtel pouzit zbran? A proc? Protoze ses netolerantni pravicovy hovado? Pral bych ti zazit nejakej podobnej zasah.
[107] Kate: Nestíhám (18.07.2006, 22:42:53)
Nedávno jsem se svěřila kamarádovi, že se chystám na letošní Czechtek. Od té doby se mnou nemluví, má mě za feťačku. Copak nechápete, že techno je hudba jako každá jiná a k jejímu poslechu nejsou drogy potřeba? Kdo chce, ať si dá, je to jeho věc. Myslíte se že na punkových festivalech se třeba drogy neberou? Jak to tak sleduju, myslím, že některé příspěvky jsou od "přestárlíků"...Vy si nedáte pár skleniček třeba piva nebo vína, když posloucháte dechovku? Myslíte, že to není droga?? Přestaňte soudit lidi, které neznáte a kterým nerozumíte, protože nechcete. Myslím, že zrovna v naší posrané republice je snůška lidského odpadu, ale technaři k ní určitě nepatří, jsou to právě Ti kreténi, kteří podporují tento stát, který směřuje ke komunismu. Snad to letos bude lepší, bez blbů...
Budu se těšit...na Doupově
[108] normál: (27.07.2006, 11:24:25)
Tito dementi patří na okraj společnosti, když nerespektují společenská pravidla ( pro idioty = jsou realizována prostřednictvím zákonů) jako ostatní. Když se chcete bavit, tak to dělejte tak, abyste tím neposrali náladu těm normálním kolem Vás. A pochybuju, že tahle banda fetek jsou zrovna ti, co si ze svých daní platí Policii. 90% z Vás hnije na pracáku, nebo cucá prstík ve škole!!
[109] Anarki: Snad to vyjde (03.08.2006, 21:48:03)
Jo lidičky Paroubek je pěknej zagor, neřek bych že za to mužou benga nechci se jich nějak zastávat jsem systemák ale jsou to jenom placený figurky který někdo poslal(Bublifuk a Buldozer)jsou tojenom lidi.Myslim si ,že je lepší s těma dotyčnejma domluvit a proběhne to jako letos bylo to uplné super žádná skažená nálada prostě frree žilo to.Nekterý sytemáci tvrděj že když je to legálos že je to na píču.Ja si třeba myslim že je to v poho pak se vyhnem těmle bitkám z bengama A NÁSILÍ v tomhle státě to prostě jinak nejde.Taky mě sere že tam jedou hovátka jenom proto,aby to tam rozpíchali až se to serve nevim co to je zač.Mylim si že každej normální teknař si přeje,aby to proběhlo zhruba jako letos.Doufám že všechny příští akce proběhnou jako letos 2006 v Maštově a nebo jěště líp. Cus ANARKI
[110] jungle man: czechtek (26.09.2006, 20:40:34)
czechtek je nejlepsi, fuck off parobek fuck off policie!!!
[111] Sponer: (04.12.2006, 17:14:39)
Vsichni zmrdi nacistycky a zasrany fizlouni at tahnou do pice
[112] Lukas: (04.12.2006, 22:54:06)
Všude se tvrdí že se tam mlátili i holky a to i do břicha.Nikdo to ale nenatočil,nevyfotil a žádná holka se k tomu nehlásí.To se pak těžko něco dokazuje....
[113] ruka: (04.12.2006, 23:25:50)
bud ti to uniklo nebo provokujes, jedny z nejvaznejsi zraneni - rozdrcenej loketa a vnitrni krvanceni z plice od zlomeneho zebra meli zrovna dve holky, kazdopadne nevis co meles
[114] Lukas: (05.12.2006, 23:54:04)
Tak to mi nejspíš uniklo,ale bez "fotodokumentace" nebo natočení videa se těžko něco bohužel dokáže a pochybuji že se bude věřit svědkům a pokud se nebudou hlásit samy,tak se to může někdy v klidu zopakovat a policajti zase budou v pohodě.
[115] ruka: 2lukas (06.12.2006, 00:05:49)
ty dve zmineny zraneny jsou dostatecne prokazany, ale samozrejme se jim "nepodarilo" dohledat konkretni hovada v uniformach, ktery jim to zpusobily, proto bylo podano t.o. na velitele zasahu, ale asi vod toho stejne neda nic moc cekat
[116] Lukas: (08.12.2006, 02:30:41)
No to asi ne. Ale kdyby se našla jen jedna fotečka nebo se holky nbály a začli mluvit, možná by se něco začlo dít...tak najde se nějaká odvážlivá která "začne" a popíše co jí udělali?Třeba se pak jiný přidaj...
[117] ja sem: (15.12.2006, 03:11:02)
trochu toho a trochu onoho a vsechno bude lepsi

[118] (15.12.2006, 03:12:15)
vaaa jou jupi jej
[119] ppx: (22.12.2006, 02:03:26)
Ano ano, nevědomost zlatá...Myslet na minulost neznamená lepší budoucnost, ale mluvit o minulosti občas pomůže poučit se z ní. A mlčeti znamená souhlas...Jen tak dál...Ti co se nebojí dělat zlo si mnou ruce a ti co se báli se bojí ještě víc. A pak se říká mládí budoucnost ...Vy si myslíte že si tím budujete demokracii, ale sami vidíte jak to dopadá. A jestli to tak bude dál, nastane starý zákon: právo silnějšího. Vážně to chcete a vše co se stalo je zapomenuto? Demonstrace proti něčemu v davu několikaset lidí je hezká, ale co názor jednotlivce? Nechcete se bránit násilím proti násilí. To je v pořádku. Ale jak se chcete bránit jinak, když nejste schopný bojovat ani sami za sebe tím, že něco sami řeknete? Na tom, že se bál jednotlivec říct svůj názor a zkušenost se zakládají a zakládali všechny diktátorské režimy a hromadná demonstrace je jen seskupení s PODOBNÝM názorem protestující proti ČEMUKOLIV ZA ČÍM JDE DAV (a to je báječné, vzpomeňte si na pana Hitlera co tím dokázal zničit lidských životů....). Prostě se styďte, nikdo nesouhlasí s policejním zásahem,ale zároveň nikdo nedokáže říct co se vlastně doopravdy dělo. A přitom má každý svůj konkrétní zážitek. Nebo to bylo jen šílenství v protestu z afektu, nebo snad si nikdo nic nepamatuje?....v tom případě to byl zásah proti skupině nesvéprávných lidí a s tím souhlasím i já i když jsem to do této chvíle odsuzoval jako porušování lidských práv a svobody projevu. Ale koukám, že žádné právo na svobodu projevu tu mít nechcete, když stejně všichni džíte hubu...P.P.X
[120] Metalista: Stop (25.11.2007, 22:44:45)
Zastavte už takové sračky jako je techno, tekno a jíné elektro sračky... Policajti vám měli naložit víc.
[121] TOMIKKKKKK: (14.07.2008, 09:39:44)
ty pomlc ty sracko zechno+texno+sistemi je luxus