[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Začíná hon na technoparty?


2006-04-30, 22:05:00 • Komentáře / názory
Začíná hon na "technopárty"?
(Mari, Freeak.net, 30.dubna 2006)

Už nejen Czechtek, ale jakákoliv venkovní free akce se může stát středem zájmu policejních složek a hlavně médií, pro které se stává vděčným tématem. Nova letos začala brzy, když odvysílala v Televizních novinách informace o letošní první venkovní free akci – Czarotekk, která proběhla tento víkend. Tak to vypadá, že začíná mediální hon na údajné "technopárty", takže kromě vražd, nehod, politiky a korupce budou letos pravidelnou součástí zpravodajských relací i spoty o tom, kdy a kde a hlavně u koho se na louce "juchá" v rytmech taneční hudby. Tak si hlavně dejte pozor, protože by se vám taky mohlo snadno stát, že až si na zahrádce k ohýnku a pečeným buřtíkům pustíte z magiče "techno", bude to za asistence policie a dalších záchranných složek :-).

zdroj: ..:. freeak.net :.
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] Roman: Klídek (30.04.2006, 22:44:24)
Klídek. NAŠTĚSTÍ to už v těch televizích není to co po CzechTeku 2004, kdy sebemenší akcička byla pojata jako sešlost kriminálníků a kdy policajty volali třeba i ti, co pozemek pronajali svým známým - poté co zjistili, že se "namísto hudební slavnosti koná technopárty".
[2] hraničníkámen: Nebál bych se:) (30.04.2006, 22:48:01)
Když nebude krev, kamení, a devastace cizího majetku, když se omezíte jen na totální ožranost, zhulenost a poblitý sanitky, tak média brzy odtáhnou. No a stejně tak fízlové. Zbyde pár dopraváků, co se nechaj po víkendu deratizovat na státní náklady a jinak v poho:):) No a "techno" u buřtíků? To je jako pokus o humor, nebo už je pan autor na dojezdu?
[3] Roman: Tak znova (30.04.2006, 23:07:31)
Teda ne že by se mi to chtělo pořád opakovat pro kdejakou umělou identitu, ale projednou udělám výjimku. Takže eště jednou:

Když nebudou těžkooděný rojnice se slzákama, vodním dělem, ótéčkem atd. napadat tančící lidi, nebude taky žádný házení toho, co je po ruce.

Jestli hraničníšutr nevěří, ať si jen trochu připomene historii.
[4] Fízl: (30.04.2006, 23:29:50)
Jen 20 opilých řidičů po technopárty. No třeba by nikoho nezajeli. Však to byl jen zbytkáč. S jedním promile už se dá řídit v klidu. Však na dálnici děti neběhají. Jinak ty televizní záběry nebyly nic moc, já myslím, že ty trosky, co se tam motaly a skákaly(padaly) pod auta to dělaly na protest proti Paroubkovskobublanovskému způsobu řešení problémů.
[5] emma: (01.05.2006, 01:16:57)
Hranicni kamen: ano, vsichni doufame, ze policie jiz nebude bezduvodne nicit cizi majetek (viz napr. pripad s dymovnici v aute) a bit kazdeho, kdo ji prijde pod ruku...
fizl: 2O opilych ridicu na 3000 lidi... vzhledem ke statistikam o pricinach dopravnich nehod je to myslim velmi podprumerne cislo.. Jinak stastni ti, kteri sve vnimani sveta odvozuji od medialniho obrazu predkladaneho bulvarnimi medii... vse je potom tak jednoduche a srozumitelne, ze?

[6] Josef: (01.05.2006, 08:07:55)
Kašlete na policajty a vysvětlete mi laskavě, zda je u vás normální házet po lidech kamení a flašky? A zda je normální skákat fáračkama dopředu na policajty. Ten chlapec-skokan jako dopředu věděl že to večer policie ukončí? Zapracovala křišťálová koule? Nebo se jednalo o předstižnou sebeobranu?
[7] james: 4Roman,emma (01.05.2006, 08:22:42)
U Tachova ani nikde jinde policie žádný otéčko nepoužila. Snad se dá o otéčku s trochou nadsázky mluvit u sumitu NATO na Nuseláku.
Emmo, chcete-li si vypomoci statistikou, měla byste užít porovnatelné veličiny. Tedy 20 řidičů porovnat s celkovým počtem řidičů (ne těch vlastnící řidičský průkaz) na akci celkem, nikoliv s počtem návštěvníků.Je to podobně chybné jako kdysi Vámi zde prezentovaný výsledek průzkumu rasismu mezi policií. Ale k řidícím tekařům. Holt mají kladný vztah k alkoholu, stejně jako třeba koledníci o velikonocích, nebo rybáři po výlovu. Nemyslím, že je to teková specialita jezdit ožralej, ale od toho je tam snad dopravní policie, aby to náležitě ohodnotila. U rybářů, v Krásně či kdekoliv jinde. Pěkný 1.máj a snad jej všichni vezdejší trávíte lépe než já učením.
[8] hraničníkámen: (01.05.2006, 14:06:15)
Ale jo, když ale timto způsobem, tak ať tady pak třeba emča neroní slzy, že jí někdo nakopal do zadku a ušpinil potahy v papínkovo vozidlu.Tam se nasere tisíce lidí na cizí pozemky, pustěj kravál a ona by chtěla aby tam nejspíš chodil od jednoho k druhýmu četník v bílejch rukavicích a prosim Vás byl by jste tak laskav ... By se holka měla léčit.
[9] emma: (01.05.2006, 21:27:50)
Josef:???
james: a na te dalnici prilehajici k pozemku pronajatemu od pana pleskyho tedy stalo co? Pokud narazite na spekulace (ci potvrzene info, to je celkem jedno), ze to "vozidlo" nebylo policejni, ale soukrome, tak je presto s podivem, ze se toto soukrome vozidlo dostalo na dalnici, ktera byla pro soukroma vozidla uzavrena...
add statistika: ok, mate pravdu - takto se to rici neda... tak dejme tomu, ze budeme pocitat s 1000 ridicu (to se myslim uz da) - 20 opilych je myslim ve srovnani s podobnymi akcemi jinych zanru (viz vami zminovane pripady, ale i v porovnani s kazdovikendovou realitou ceskych silnic) velmi podprumerne cislo.. ). Jinak nechapu co to ma spolecneho s pruzkumem mapujicim rasisticke postoje prislusniku policie... tam se jednalo o seriozni pruzkum (myslim provedeny sdruzenim Tolerance a obcanska spolecnost).. Jinak co se tyce prace policie a dopravni policie - samozrejme, s tim se neda nez souhlasit a je dobre, ze opili ridici se na silnici nedostanou. Pokud se policie bude vzdycky chovat jako u krasna, tak jedine dobre...
hranicnikamen: tezko rict, co mate na mysli prvni casti Vasi nevtipne invektivy (kterou Vam samozrejme nebudu opetovat).. ovsem co se tyce jeji druhe casti - pokud k tomu pristoupim z te ciste pragmaticke stranky - urcite by to bylo pro danove poplatniky mnohem levnejsi (viz pristup k policie k teku v nemecku, ktery se narozdil od czechteku opravdu konal na nepronajatych pozemcich - policie vse vyresila domluvou, party se presunula jinam).
[10] Josef: 4emma (01.05.2006, 22:59:03)
Emičko mohla bys mi odpovědět slovy na otázky :zda je u vás normální házet po lidech kamení a flašky? A zda je normální skákat fáračkama dopředu na policajty. A zda ten chlapec-skokan dopředu věděl že to večer policie ukončí? A tudíž se jednalo ve výše uvedených případech o předstižnou sebeobranu? Normálně bez emocí odpověz. Prosím. Budeš první na tomhle foru, pakliže odpovíš.
[11] ruka blogu: Josef (01.05.2006, 23:23:55)
bež do prdele, ty kretene, mam vas plny zuby
potom co sem videl vasi dnesni novou akcicku
nic jinyho nez hazet po vas flaskama si nezaslouzite
vymatlany stupidni hovada
[12] ruka blogu: 2emma (01.05.2006, 23:27:09)
souhlas, lidi měli bejt dnes spis na palacaku, nez na Letny
jenze na palacaku nebyl stanky s obcerstveni a dalsi atrakce, ze ...
[13] james: (01.05.2006, 23:42:49)
Paní či slečno, nemám úmysl či důvod na cokoliv narážet.Zaobírám se fakty a faktem je, že policie ČR žádné tzv. otéčko proti účastníkům Czechteku nepoužila. V tom se prostě Roman plete.
ad2) Chci (ač to stojí úsilí)věřit že na jedno vozidlo v Krásně připadají 3 lidé.
ad3)Nejprve mnou a následně Vámi zmiňovaný průzkum ohledně případného rasismu v řadách Policie ČR, byl v mnoha ohledech skutečně seriozní a v mnoha ani omylem.Společné to má to,že byl Vámi účelově použit částečný výsledek uvedeného průzkumu bez znalosti hloubky,podstaty, metodologie etc. uvedeného zkoumání. A stejně tak účelové a fakty pozbývající mi přijde Vaše bagatelizace skutečnosti, že na Teku se prostě chlastá a potom řídí.Ale proti gustu ... Ostatně stejně tak se čuří třeba na honu,akorát tam není na fleku (jak tvrdíte Vy)1000 řidičů a z toho 20 chycených pod obraz. Latenci jsem raději nezmínil. Už si rozumíme?Mně vadí to kroucení skutečnosti pro potřebu čehokoliv. Cesta do pekel ... Chtěl bych Vás požádat o podrobnosti o zmiňovaném zásahu německé policie, jestli by to bylo možné.Předem drze děkuji:)
P.S. Policie ČR nebije každého kdo jí přijde pod ruku. To by jste jí křivdila.
[14] emma: (02.05.2006, 00:23:45)
josef: ty otazniky smerovali k pro me ne zcela srozumitelne formulaci Vasi otazky. Byl byste prosim tak laskav a objasnil (pro nas slabodussi a mene intelektualne zdatne) o co se v tom Vasem pribehu jedna? Vite, mozna Vam nikdo neodpovida take kvuli tomu, ze Vase otazka neni uplne z nejjasnejsich... Pokud budete od te dobroty nastinte mi prosim alespon strucne rovnez vyznam slova "faracky". Omlouvam se za to, ze Vas obtezuji svou neznalosti.
Jinak co se tyce prvni casti vasi recnicke otazky, kterou jako jedinou chapu. Samozrejme, ze neni normalni a neni v poradku hazet po nekom kameni a lahve, to myslim ani nikdo netvrdi. Je ovsem celkem logicke (a kazdy policista, ktery prosel elementarni pripravou to jiste vi), ze v kazdem davu se najde nekolik jedincu, kteri jsou agresivni, opily etc. nejinak tomu bylo na czekteku (pravdepodobne smerujete k tomu) v radach ucastniku - to samozrejme neni v poradku, ale proste to tak je a je treba se s tim smirit. Pokud tedy vychazite z definice normy jako neceho, co je bezne, tak zkratka v davu je za urcitych okolnosti u urcitych jedincu normalni hazet kameni. Samozrejme to ale neni v poradku. Jinak se to ovsem ma s agresivitou policie. Dochazelo tady k takovemu prazvlastnimu smesovani.. ze totiz policie byla agresivni, protoze ucastnici party byli agresivni a ona odpovidala pouze na jejich utoky. Kdyz uplne pominu vsechny otazky legalnosti ci nelegalnosti konani party, primerenosti zasahu, jeho ceny atd. Tak samozrejme policie by mela byt profesionalnim sborem, ktery dokaze resit krizove situace, ktery je vycvicen a prost prave tech agresivnich, prip. psychopatickych jedincu, kteri v davu ventiluji svou agresi. Samozrejme by se taky mela umet s temito nekolika agresivnimi jedinci vyrovnat podstatne levnejsim a efektivnejsim zpusobem nez je tricetimilionova bitva na celou noc ve ktere bude xy zranenych. Bohuzel tak to na czechteku zkratka nebylo.
[15] emma: (02.05.2006, 00:49:54)
james: pane ci mladiku
add1) nechce se mi tu fotku hledat, ale myslim, ze vsichni, kdo byli na czteku, jakoz i ti kteri se o danou problematiku zajimaji to "cosi" velke zelene vojenske stojici najednou na jinak uzavrene dalnici videli. Co to tedy podle Vas bylo? Jak se to tam dostalo? A k cemu to melo slouzit?
add2)vzhledem k tomu, ze mnoho lidi prijizdi pouze v parech a jini lide prijzdeji v dodavkach, kam se krom aparatury mnoho dalsi osadky nevejde mi to zase az tak nemozne neprijde, ale dejme tomu, ze tam bylo pouze 500 aut (ale ja jich tam videla urcite vic) - 20 je porad na ceske pomery velmivelmi malo
add3)v kterych ohledech neni ten pruzkum seriozni? ano, jiz v minule odpovedi jsem uznala a omluvila se, ze 3000 ridicu na czaroteku nebylo - proste jsem o tom nepremyslela, kdyz jsem to psala. ale myslim, ze o to, zda to byl 1000 nebo 3000 zase az tak moc nejde.
add4)vetsina vyzkumu ma nejaky pomerne jasne formulovany zaver a prave ten byva tou casti se kterou se dale operuje a ktera se uvadi - nemyslim, ze toto by byl ten typ fora, ktery by vyzadoval presne uvadeni citaci.
add5) ROZHODNE nebagatelizuji skutecnost, ze na teku se chlasta a ridi a snad ani nechci vedet jak jste k takovemu zaveru dosel. ma poznamka smerovala pouze k tomu, ze je trochu zvlastni zbesile kritizovat teknare za to, ze ridi a chlastaji, kdyz to v mire vetsi nez male dela cely narod a kdyz benevolence k alkoholu za volantem je v nasich koncinach opravdu velka (tim ovsem ani zdaleka nenaznacuji, ze by to bylo v poradku, prave naopak). Rozhodne nechci na tomto miste spekulovat o tom, jake pohnutky se pak za kritikou tohoto typu skryvaji.
add5)zalezi na tom k cemu to potrebujete - rozhodne se mi nechce vam pomahat s nejakou skolni srandou na tema subkultury mladeze a ceska freetekno scena ci jina podobna zverstva... tak si vymyslete proc to chcete vedet a ja vam o tom napisu pohadku treba primo na mail. jestli o to tedy jeste stojite. jinak pokud se tim zabyvate, doporucuji respekt, ktery vysel kratce po czekteku - je tam velka priloha o srovnatelne velke nelegalni (to bych podtrhla) party, ktera probehla ve stejne dobe jako czektek ve financnim centru curychu... hadejte jak se zachovala policie.. no nebudu vas napinat - situaci monitorovala, k zadnym incidentum nedoslo.
ps: opravdu? a ja myslela, ze se tak chovaji ke vsem. samozrejme to byla metafora, ale uznvam, ze v tak prisne vedeckem textu nebyla pouzita adekvatne
pps: at ziji akademicke dadaismy
[16] emma: (02.05.2006, 00:52:14)
josef: omlouvam se, samozrejme opili
[17] Roj: emmo (02.05.2006, 02:17:26)
Obdivuju te, ze se exponujes kvuli zamestnancum MV, kteri jen maji v pracovni naplni tady prudit a rozhodne nema smysl jim neco vysvetlovat.

Kdyz blbec tvrdi o cerne krychli, ze je to bila koule, fakt nema smysl s nim ztracet cas.
[18] Josef: ruka,emma (02.05.2006, 09:50:21)
No panečku, je vidět,že ruka blogu bude skutečně myslitel:):).
Fáračky jsou emmo tvrdé pracovní boty. I když VY máte do práce daleko. Jsem rád, že jsem se dozvěděl, že v každém davu jsou ukryti vrhači kamenů.Smiřovat se s tím ovšem nehodlám, obzvláště když tato zvířatka ty kameny skutečně hází.A jsou to stále titíž lidé, rabující na měnovým fondu v řeznictví před lety, devastující, házící kameny na jiné před rokem.Obdivuji jejich i Vaši drzost hovořit o tom jako o snad jevu se kterým je nutno se smiřovat.
[19] emma: (04.05.2006, 15:46:41)
josef: mily pane, opet pominu Vase osobni invektivy... ale preci jen, domnivala jsem se, ze industrializace a prumyslova revoluce jsou jiz za nami a i informace o tom, ze procento manulane pracujicich se vyrazne snizuje na ukor lidi, kteri pracuji napr. ve sluzbach ci jinych nemanualnich profesich jiz pronikla i mezi ty nejmene informovane... ja se Vam taky nesmeji (nedejboze, ze bych z toho vyvozovala nejake zavery tak jako to delate vy), ze neznate slovo manichejismus ci, ze nevite jak se projevuje paranoidni schizofrenie... Nebo to snad vite;)? Co se tyce smirovani... smirovat se s tim, ze v kazdem davu je nekolik agresivnich jedincu nemusite, kazdopadne je to zarucena a lety proverena inforamce a jiz ten stary dobrak le Bon s s ni uzil svoje... Jedna se o jev, ktery proste existuje stejne jako kazdy den dojde k nekolika vrazdam, stejne jako neni mozne vymitit kradeze, loupeze, stejne jako se nedari vymitit hladomor atd. Vyvozuje velmi zkratkovite zavery - smirit se rozhodne neznamena nepokusit se dany jev pozitivne ovlivnit a redukovat ho na mozne minimum. Kdyz se ovsem budete pouze rozcilovat,ze onen jev existuje jiz vam nezbude moc energie na boj s nim. trochu vice logiky, trochu mene demagogie!!!!!!!!