[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Freetekno dunělo Prahou. Přehlušilo i fotbalové fanoušky ;*)


2006-06-18, 13:55:21 • Média
Centrem Prahy zněla v podvečer technohudba
(ČTK, ČT24.cz, 17. června 2006, 21:20)


Praha – Centrum Prahy zahltila dnes v podvečer technohudba. Technaři si dopoledne dali dostaveníčko na Strahově, kde si až do odpoledne užívali produkce svého oblíbeného hudebního stylu. Poté se vydali do ulic metropole, a to přes Smíchov na Václavské náměstí. Zhruba 1500 převážně mladých lidí doprovázelo kolonu patnácti aut s reproduktory, z nichž se nepřetržitě šířila do okolí dunivá hudba. Ta zcela přehlušila i fotbalové fanoušky, kteří v dolní částí náměstí povzbuzovali český tým, který na šampionátu zápolil s Ghanou.

Ohlášená akce bude mít s největší pravděpodobností dohru na pražském magistrátu, protože organizátoři nedodrželi stanovená pravidla. Odchýlili se od domluvené trasy a navíc pochod neukončili ve 20:00, jak bylo dohodnuto, řekla ČTK mluvčí pražské policie Eva Miklíková.

Na 200 tanečníků se podle ní ještě kolem 21:00 zdržovalo na konci Opletalovy ulice v prostoru před hlavním nádražím a ze dvou alegorických vozů hrála hudba. Policie nezasahovala a zjištěné přestupky nahlásí magistrátu, dodala mluvčí.

Mnozí účastníci pochodu Prahou jevili zjevné známky únavy, za níž bylo nejen dusné počasí, ale patrně i alkohol. Policisté, kteří technařskou akci sledovali, nemuseli řešit žádný incident.

"Došlo jen k několika drobným potyčkám mezi samotnými účastníky technoparty, kde svou roli nejspíš sehrál alkohol. Menší incident se stal na smíchovském náměstí Kinských, kde horkem zmožení mladí lidé hromadně naskákali do fontány," řekl ČTK policista, který zajišťoval pořádek během pochodu.

Připustil, že se technaři nedrželi stanovené trasy. Vynechali Karlovo náměstí a cestu na Václavské náměstí si zkrátili přes Národní třídu. Způsobili tak problémy tramvajím, které tudy projíždějí. "To ale trvalo jen chvíli," zmínil policista.

Organizátorem dnešní technoparty, na níž se sešli mladí lidé zaměření na taneční proud rave, byla podle něj Alternativní kultura DIY.

zdroj: ..:. ČT24.cz :.



zdroj a další foto: ..:. Hypno.cz :.
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] krtek: byrokratická rakovina (18.06.2006, 14:05:59)
Rozhodně by měli ty dotyčné,co si dovolili ve 21:00h pouštět na veřejnosti hudbu zavřít nejméně na dvacet let,osobně bych doporučoval trest smrti.Takové zločiny se tu páchat nebudou!
[2] emma: (18.06.2006, 16:34:14)
ach my nebozi jsme si ani nemohli vychutnat rev a radeni fotbalovych fanousku... jejich nacionalisticke vyrvavanky mi vcera opravdu velmi chybeli - doufam, ze priste si jich budu moct uzit celou noc a nejake blbe duneni do 21.00 mi to kazit nebude... hosi dekujem.
[3] Roj: 2 emma (18.06.2006, 17:23:38)
Takze clovek je bud fotbalovy fanousek, nebo DIY kulturista? Zajimava dedukce ;-)
[4] ha ha ha (18.06.2006, 18:33:54)
prej 1500... bylo jich nejmíň 3000!
[5] emma: (18.06.2006, 19:39:55)
roj: ale to prece nikdo netvrdi... jen mi prijde zvlastni to dvojake nazirani... osobne me narodovecke povykovani kolem pana hokejky ci pana meruny prijde trochu trapne a z rozervanych fanousku mam strach. Kdo neskace, neni cech - neskacu=nejsem cech (to mi je teda mimochodem uplne jedno;) - ale co z toho vuci me vyplyva?? - dostanu pres drzku? nebo jen nebudu moci byt clenem te uzasne ceske superparty?;-) ale to opravdu jenom na okraj ;-))
ale v zivote by me ani nenapadlo podavat na nejake fandici obyvatele trestni oznameni... ci je jinak napadat... proste je ignoruju... at si na tom staromaku udelaj treba hokejovej tabor lidu s vatrama (kdyz to bude aspon v zakladnich mezich slusnosti), ale at me tez nechaji na pokoji...
proste mi prijde trochu zvlastni, ze zatimco na fotbalove kriklouny se pohlizi se shovivavym usmevem, trocha te "tancovackove muziky" bude mit magistratni dohru...
at zije ghana;-))!
a co takhle ghanatek? ;-))

btw: proc to vubec koncilo na hlavaku a ne treba na stvanici jako na podzim? nebylo by to pak v tomhle ohledu jednodusi?


[6] Roj: (18.06.2006, 20:22:51)
emmo, ne, o tom to nebylo.
Jen nejak nechapu, proc vetsine lidi citi potrebu lidi skatulkovat. Ja myslim, ze kdyby karneval nekolidoval s utkanim nasi repre, mohlo by na nej prijit vic lidi.
Protoze proc by fanousek cehokoliv nemohl byt priznivec DIY??

A budes se divit, i na radujici se fanousky lidi podavaji trestni oznameni. O nic min nez na technare. Mas jen malo informaci.
[7] ondřej: (18.06.2006, 20:56:47)
emma to napsala skvele :-)

no, podat trestní oznámení je jedna věc, to může každý (tedy i já či emma :-))), ale spíše by mě zajímal jejich osud. ale hlavně - není trochu divné, když se v souvislosti s fanoušky informuje především o skvělých sportovcích-našich klucích a celým národě co jim fandí... a v souvislosti s diy kulturou o dohrách na magistrátu, zmoženosti alkoholem a názorech fízlů...
[8] emma: (18.06.2006, 21:24:48)
roj: ja prece nikoho neskatulkuju, je mi uplne jedno jestli je nekdo fanousek nebo fanous (a samozrejme je mi jasne, ze vetsina priznivcu DIY fandi nasemu hrdinemu fotbalovemu muzstvu a samozrejme i naopak vetsina fotbalovych fanousku - napr. sparty;) vsemozne podporuje alternativni kulturu;-)). a samozrejme vim o stiznostech najemniku z ulic prilehajicich ke staromestskemu namesti... ale dovol abych pouzila tva slova "o tom to vubec nebylo". Myslim, ze neni potreba zabyvat se nejakou obsahovou analyzou medii, aby si soudny clovek dal pet a pet dohromady - kolik jenom vyslo clanku v novinach o tom jak "fotbalovi fandove bujare oslavovali"... "staromestske namesti zaplavili nadseni fanousci hokeje" doplnenych zanrovymi fotkami roztomilych rostenek s lickem pomalovanym narodnimi barvami - prevazna vetsina clanku tohoto typu ma pozitivni nadech, shovivave referuje o oslavach neceho - jasne at referuje, ale precti si pak clanek o karnevalu, kterej by se dal v urcitejch rysech ke sportovnim oslavam prirovnat (i kdyz treba podle myho nazoru je karneval o hodne kreativnejsi, prinosnejsi, min pasivni atd. nez proste sledovani cehosi - ale to uz je samozrejme muj subjektivni dojem) - jeho vyzneni bude vyznamene casteji negativni - to je tak jediny, co jsem chtela rict...

a taky bych rekla, ze clovek nemusi byt prognostik zemanova kalibru, aby si spocital jak ty dve zdanlive velmi podobny kauzy dopadnou... (nehlede na to, ze je rozdil mezi tim jestli si stezujou najemnici v parizsky, ze nemuzou mesic spat, nebo magistrat, kterej chce proste prudit do neceho, co asi neni tolik srozumitelny jako "kdo neskace neni cech")
[9] emma: (18.06.2006, 21:28:07)
jejda ondreji, to jsme se pekne doplnili ;-))
to je tak, kdyz nekomu to psani trva tejden a mezitim si neaktualizuje posledni prispevky... ;-))
[10] ruka blogu: 2emma (18.06.2006, 21:32:58)
přesně...souhlas
[11] Roj: (18.06.2006, 22:18:36)
teda ted jste mi dali tak fantastickej material, ze o tom neco napisu. No to je jax ucebnice :-)
Napisu, ale az po fotbale. ;-)
[12] krtek: (18.06.2006, 22:23:16)
Taky je smutný,jak o karnevalu informovala naše "veřejnoprávní" televize.Nijak.To když je karneval někde na druhé polokouli,tak tam za několik set tisíc vyšlou štáb,ale karneval na Václaváku asi nikoho nezajímá.Nejspíš to souvisí s jejich naprostou ignorací alternativních kultur. Zaplácat začátek Událostí fotbalem je úplně v pořádku.Kdo nehraje fotbal,není čech.Ale od čeho potom máme komerční televize?
[13] Roj: Obvzlast pikantni (18.06.2006, 23:03:31)
je cist si tohle breceni pod clankem z CT24 :-)))))
[14] admin: no jo... (19.06.2006, 00:07:24)
...na webu o tom informovali - ale v TV ani hovno... ;*)
[15] Roj: (19.06.2006, 00:28:50)
Jestli sledujes nonstop CT24 a jsi si jist, nemuzu polemisovat.

Ale prinde mi taknejak logicky, ze udalosti, kterou sledujou dve miliardy lidi dost napjate a kde jsme my ucastnici boju o titul, bude venovano ponekud vice prostoru nez jedne z mnoha kulturnich alternativ.
[16] ondřej: (19.06.2006, 00:42:08)
teda já si myslím, že je jedině dobře, že tv tak jak dnes je o tom neinformovala, protože by z toho udělala kupu hnoje... ale na druhou stranu mě fakt nesere, co sledují napjatě dvě miliardy lidí a "kde jsme my ucastnici boju o titul" (ty bojuješ o nějakej titul a účastníš se toho? já ne, tak mě z toho vynech...) a přijde mi, že je to spíš naopak, ty dvě miliardy lidí to napjatě sledujou, protože se jim to odmala cpe do hlavy, protože to je pořád v telce atd... co kdyby byl stejnej prostor věnovanej kulturním alternativám (a namísto vrcholového sportu třeba jiným typům svépomocného sportování, které lidi rozvíjí jaksi víc než fandění na jedné straně a plné soustředění jen na ten který sport na straně druhé), co myslíš, že by se stalo?

nechceš si místo jednoho z těch zápasů radši zajít na tohle do divadla? http://www.prakomdiv.cz/newrep.asp?id=254
:-))
[17] Roj: (19.06.2006, 01:16:43)
Vy nejste o nic tolerantnejsi, nez ti, proti kterym bojujete! :-)
To je pro me zasadni poznani a docela cumim.

Na "Ty bojuješ o nějakej titul a účastníš se toho?"
muzu rict ANO a opacit stejne debilni otazkou:
"Ty vytvaris nejakou novou kulturu a povazujes za nutne, aby o tom muselo byt v hlavnich zpravach?"
Pokud to bude zajimat dve miliardy lidi, bud uplne v klidu, ze to v tech zpravach bude ;-)
[18] ondřej: (19.06.2006, 01:35:07)
a v čem se ta moje netolerantnost projevuje, prosím pěkně? já chci jenom, aby mě nikdo s tím svým sportem neotravoval, aby mi nevnucoval, že se té jeho zábavy účastním ("my bojujeme o titul", "kdo neskáče, není čech") a aby mě nechal jej kritizovat... nebo je snad projevem netolerance, že říkám, co se mi líbí a co se mi nelíbí?

ano, já se snažím svým malým dílem přispívat k vytváření nějaké alternativní (nevím, proč a zda "nové" kultury) stejně jako jiní - to je myslím právě rozdíl mezi DIY a profesionálním sportem, že v DIY jde o každého, ne o 12 machrů na hřišti, který všichni se zatajeným dechem sledujou).

a ne, nechci, aby byla v hlavních zprávách. jen polemizuju s tvrzením, že to v těch zprávách je proto, že to tolik lidí autenticky zajímá, podle mě to je naopak - velkou část lidí to zajímá proto, že se jim to furt cpe... mj. i z těch zpráv...
[19] emma: (19.06.2006, 01:43:54)
mily roji v tom bude asi ten zasadni problem... nevim, co minis tim "vy", ale ja rozhodne proti nikomu nebojuji. z ceho si prosim nabyl takoveho dojmu??
jinak k druhe casti: domnivala jsem se, ze v tom je prave princip DIY kultury - v tom, ze ji vytvari kazdy, kdo ma zajem, kazdy kdo se ucastni, ze se ta udalost nedeli na hrstku aktivnich, kteri vytvareji nejakou spektaklpodivanou a na masu pasivnich prihlizejicich, kteri se krmi bramburky a kdyz je po vsem odfrknou si, jak se to tem hochum (prip. frajerum s kytarama, hercum, bavicum atd.) zase povedlo... ale mozna jsem se mylila...
add dale: malokdo z ucastniku toho vcerejsiho karnevalu myslim prahl po tom, aby se stal tvari vecernich zprav ci splaskem hlavni strany mf heute... znova opakuji, ze jde predevsim o zpusob jakym je o takove naprosto nekonfliktni a pro me velmi mile zalezitosti referovano v mediich... chapu, ze pro tebe je to nepochopitelne, ale obzvlast me to drazdi v souvislosti s medialni prezentaci (a s tim souvisejicim pristupem spolecnosti) k cele te megashow tykajici se zase pro me nepochopitelneho pobihani z jedne strany hriste na druhou.
at ti meruna svisti.
a sportštyk tez vrele doporucuji
s pozdravem emma
[20] emma: (19.06.2006, 01:46:13)
teda ondreji, my se dneska asi poperem, kdo to posle driv ;-))
porad mam ten stejnej problem... rychlost, rychlost predevsim ;-)))
[21] Roj: (19.06.2006, 01:53:47)
Taxi precti tohle:
"já chci jenom, aby mě nikdo s tím svým TECHNEM neotravoval, aby mi nevnucoval, že se té jeho zábavy účastním ("my JSME ALTERNATIVNI KULTURA", "kdo NETANCI, není [TREBA CLOVEK]") a aby mě nechal jej kritizovat... nebo je snad projevem netolerance, že říkám, co se mi líbí a co se mi nelíbí?

To verzalkove jsou TVOJE VLASTNI SLOVA, to kapitalkove je jen prosta zamena pojmu.....

Nikoliv. Fotbal se nikomu opravdu necpe. A ver mi, ze je to presne naopak a jen ty nejbohatsi infokanali si muzou dovolit ho koupit. jen ti nestastnejsi sehnali listky na zapas "Saudska Arabie - Tunis" a klidne by tech listku prodali stokrat tolik.
Muzes si sam sobe nalhavat, ze to tak neni, muzes si myslet, ze svet je kuli tomu spatnej, ale ale nejrozumnejsi lidi to proste vezmou na vedomi.
[22] Roj: (19.06.2006, 02:08:53)
emmo, co jako je "pro me nepochopitelne"?
Ty jako mylis, ze nevim, co je DYI? Ja, aktivni muzikant a dydzej? ;-))
Ja, spoluorganizator ilegalnich akci na Strahove?

Ja se jen pozastavuju nad tim, ze co je PRO TEBE nepochopitelne, ocuzujes, ironisujes, zlehcujes.

Oni existujou lidi, kteri nejsou zapskli ani proti karnevalu, ani proti fotbalu. Ja jich par takovych znam a jsem jednim z nich.

Taxi jen delam prdel s INTOSU, kteri si kafraj kecy o "falesnem hrdinstvi" pri fandeni. Omlouvam se vsem potrefenym husam ;-)
[23] emma: (19.06.2006, 02:11:55)
ale pochop - vali se na tebe techno ze vsech stran? musis neustale cist clanky typu "jak dopadne nase reprezentace na CZECHTEKU", "ceskou republiku pohltilo TEKNO", "produktivita prace v dobe konani UKRAJINATEKU klesa". Vnucuje ti nekdo predstavu, ze abys byl "dobrym" a informovanym musis vedet jestli hrajeme techno s ghanou ci hanou? pousti snad do beden nekdo "kdo nejezdi na tekno neni cech" pripadne "kdo neskace neni cech". v tom je ten zasadni ROZDIL.

add dale: to je stale totez... myslis, ze fotbal se nikomu necpe? ja ho vidim, slysim vsude okolo sebe - milion reklam, clanku, spotu v televizi...a ver, ze me to vubec nezajima. a to jaky se v tom tocej penize (nejn v listkach, ale i v naprosto silenejch platech hracu) jen dokladuje naprostou absurdnost cely ty show o behani ze strany na stranu.
A opravdu si myslis, ze kdyby teto medialni masaze nebylo, vsichni ti lide by prahli shlednout zapas saudska arabie-tunis? a myslis, ze je opravdu ten zapas saudska arabie-tunis zajima, a nebo jde jenom o to, zucastnit se TOHO SKVELEHO MISTROVSTVI, toho mistrovstvi, o kterem mi odmalicka vsichni vypraveli...
myslim, ze to diskutovani nema moc cenu - uplne se mijime...
[24] emma: (19.06.2006, 02:21:16)
roji, ja jenom reagovala na tvoje: "muzu ti opacit stejne debilni otazkou: Ty vytvaris nejakou novou kulturu a povazujes za nutne, aby o tom muselo byt v hlavnich zpravach?" jinak by me samozrejme nenpadlo zlehcovat tve zasluhy nebo zpochybnovat informovanost... jen z tehle vety to vypadalo trochu zvlastne...

jinak: ja proti fotbalu naprosto nic nemam, fotbal je mi uplne ukradenej.
vadi mi jenom (tzn. nepochopitelny mi prijde):
-narodovecky vyrvavani a falesne vlastenectvi
-shovivave referovani medii o vyse zminenem (a to predevsim v souvislosti napr. uplne opacne zabarvenym referovanim o karnevalu)
-cela ta bublina plna prachu, ktera se kolem fotbalu vytvari a predevsim to, ze ac nechci, neustale mi ji nekdo cpe...
[25] Roj: (19.06.2006, 02:25:06)
Ja, kdyz necemu nerozumim, davam bacha na vyrazy typu "naprostou absurdnost cely ty show o behani ze strany na stranu".

Protoze potom bych se mohl velice rychle nadat toho, ze nekdo, kdo zas nerozumi tomu, co ja, neco podobne absurdniho prohlasi o me. Je to jako bumerang.

Treba od nejakeho militantniho netolerantniho technofasisty.
[26] Roj: (19.06.2006, 02:30:00)
Jsou lidi, kteri nerozumi DYI kulture (A)
JSou lidi, kteri nerozumi sportu a souvisejicim vecem (B)
Jsou lidi kteri obemu rozumi.

Ejhle, najednou vyjde najevo, ze (A) nejsou o nic omezenejsi nez (B)

Diky za praktickou ukazku, to to ale trvalo :-)
[27] emma: (19.06.2006, 03:26:28)
ale ja dokazu pochopit, ze tekno prijde nekomu jako hnusna zmet duneni - a rozhodne z toho nebudu vyvovozovat, ze ten clovek je omezenej!!!! ze je omezenej bych vyvozovala spis ze zpusobu jakym neco takovyho prohlasuje a jak se k cely veci vztahuje... je to tak nepochopitelny?

a znova opakuju, ze nemam nic proti fotbalu, nedej boze proti sportu (ba prave naopak). jen mi prijde, ze ta show okolo toho proste prilis neopdovida tomu, oc se v ty hre jedna. pro me je to stejny jako treba peceni strudlu - fajn, strudl je dobra vec a jeho peceni muze nekoho bavit, ale v momente, kdy se kolem peceni strudlu zacnou tocit biliony penez se asi trochu zarazim a napadne me jestli na tom neni neco zvlastniho.... ale dokazu pochopit, ze se zaroven objevi spousta lidi, pro ktery bude sledovani pripravy a peceni strudlu tak naprosto uuuzasna a proste zuzo dokonala zabava, ze jim pak moje nazory budou pripadat divny a budou me automaticky povazovat za omezenou. sorry roji.

[28] ruka blogu: (19.06.2006, 06:48:22)
stale davam spise za pravdu emme a ondrejovi
protoze i podle me je sport-fotbal-etc. dost absurne predimenzovana vec

jenze bohuzel ste se dotkli Roje, milovnika fotbalu ;*)
sorry, ale Roji z diskuze mi pride, ze ac obvinujes z netolerance, vidim ji spis u tebe

ale bud klidnej, myslim, ze se nedozijes toho, ze by sport byl undergroundovou zalezitosti a Alternativy zahltily masmedia. To by sice byla dobra prca, ale v dusledku jeste absurdnejsi nez ta soucasna - soude z minulosti zatim stale plati
Chleb - Masa a Hry

abych dodal Rojovi strelivo, tak me ten vrcholovy
sport a celej sportopornoprumysl taky uz pekne dlouho sere ;*) ... a bohuzel to myslim fuckt uprimne

mf heute :D

[29] Roj: ruko (19.06.2006, 14:21:48)
Muzes mi nejak vysvetlit, jaxe projevuje muj nedostatek tolerance?
Sorry, nesla mi tady 10 hodin eletrika, taxem byl mimo, ale za chvili dopisu obsahly a svetodejny (rekl bych PRELOMOVY) blogpost, kde to vysvetlim.

BTW Nepovazuju se za milovnika fotbalu. Hokej je lepsi ;-)
[30] krtek: 4Roj (19.06.2006, 17:18:24)
K tomu kdo koho otravuje ve vztahu k televizi-praktická ukázka: Každý úterý běží na ČT pořad o ekologii-jeden ze dvou pořadů vůbec,na který se v bedně dívám.Zítra ho vysílat nebudou kvůli SPORTU. Druhej pořad Paskvil ve čtvrtek o půlnoci-zrušen kvůli SPORTU. Jakýmu sportu? Konvenčnímu fotbalu,hokeji. V životě jsem neviděl na ČT cokoliv o skejtu,což je taky sport(když odmyslím ty krávoviny v Superhyperpomeranči). A to mluvím o televizi,jejíž povinností je vysílat pro VŠECHNY něco. Kdo koho otravuje? Kam se podívám,vidím kopačák. Kdo koho otravuje? Nesnáším fotbal,protože nesnáším tenhle byznys,kterej se každýmu vnucuje.Kdyby mi nevadil,pak bych nepsal komentáře na blog Czechteku,ale nějaké Orionky..
Tož tak to je
[31] Roj: krtku brecis na spatnym hrobe (19.06.2006, 17:37:37)
Me uz se dokonce stalo, ze muj oblibeny hokej nevysilali, protoze musel ustoupit fotbalu. Znamena to, ze jsem si odvodil, ze fotbalisti jsou "falesni hrdinove" a ze se Fotbal nekam CPE?
Fotbal nema rucicky ani nozicky, fotbal se nikam necpe. Jen nejaky konkretni dramaturg rozhodl, ze ho bude davat. Nerozhodl o tom zadny mafiosni PAN FOTBAL.

Ale vsude na svete na vsech televisich plati neporusitelna zasada, ze toceny porad musi vzdy ustoupit PRIMEMU PRENOSU.
Jednou je to Paskvil proti MS fotbalu, podruhe to muze byt fotbalovy magazin, ktery ustoupi zivemu predavani cen Thalie nebo Paroubkove tiskove konferenci.
Tohle pochopim a nebrecim kuli tomu.
[32] ruka blogu: 2Roj (19.06.2006, 17:48:42)
jen drobná poznámka

fotbal nemá ručicky ani nožičky?!

pravě že FOTBAL MÁ spousty ručiček a nožiček, hlaviček i čůráčků, ale především a hlavně spousty KAPŘÍKů

tedy srozumitelněji spousty různě zainteresovaných jedinců, kteří dohromady tvoří ten FOTBAL/SPORT, o který se tu přeme


[33] ruka blogu: 2Roj (19.06.2006, 17:56:21)
k tvojí netoleranci, jak jí vidim ja

vycházím z toho, že sport je je dominantani masivni zalezitost, na tom se snad shodnem.
To znamená, že nesportovci nefanoušci jsou mensina. Taky celkekm logicke.
POkud Ondřej a emma neco kritizuji, tak podle me jen ten markantní rozdíl a prehannou shovivavost ktera ke sportu panuje. Nevsim sem si, ze by tvrdili, ze ma sport zakazat nebo neco podobneho, pouze to, že už tak popularní zalezitost je jeste nekriticky podporovana a "všechno" ji musí jit z cesty.
Jejich nazory nepovazuji za netolerantni, ale za kriticke. A pokud jejich kriticke nazory mas za netolerantni, tak mi z toho logicky vyplyva, ze si spis netoleratni ty ;*)

[34] Roj: pro zajemce (19.06.2006, 18:34:16)
[35] Roj: (19.06.2006, 18:38:44)
mezi kritikou a netoleranci je dost tenka hranice. Emma se dostala za ni, ondrej taxpis jen balancuje :-)
Mesina jsou i vcelari. Akorat nebreci, ze zprava o mestskem vcelarskem bale neni hlavni zpravou na CT1 ;-)
Vsechny "MOJE" netolerantni nazory jsou jen modifikaci JEJICH vazne napsanych nazoru.
[36] krtek: 4Roj (19.06.2006, 18:41:39)
Jistě že točený musí ustoupit přímýmu přenosu,jenže mě jde o to,čeho je to přímý přenos! Viděls někdy na ČT2 přímý přenos mistrovství světa ve skateboardingu? Nebo z koncertu nějaké alternativní moderní hudby? Asi těžko,protože v tom se holt netočí takový prachy.
[37] Roj: Krtku (19.06.2006, 18:55:26)
Ja mam na sve TV 24 hodiny vysilajici kanal "extreme sports", kde jede skateboarding dost casto.
Pokryti je 100% uzemi CR. Kdo se o to doopravdy zajima, ne jen o tom keca, to svoje si bez problemu najde.
Jinak ty prenosy skejtu a podobnych COOL sportu jsou precpany reklamou nesrovnatelne vic, nez fotbal a hokej.

BTW opravdu necekej, ze budu pindat o vecech, o kterych nemam paru ;-)
[38] krtek: zprdele cool (19.06.2006, 19:14:40)
Aha no ta moje dřevěná bedna takový zvěrstva nechytne. A vysílají to tam kolem osmé večer?
[39] Roj: (19.06.2006, 19:20:37)
www.upc.cz
vysilaji to furt, ale u nich je primetime spis v dobe, kdy na CT a nove primetime konci. Jsou realiste. Vedi, ze kdyz nasadi svou nejlepsi bombu na 20:00, nikdo ji neuvidi, protoze stejne bude cucet na novu.
[40] krtek: (19.06.2006, 20:42:09)
Všeho nechám a poletím kupovat satelit,víš co.. jenom čekám až zruší i ten poslední pořad,z kterýho mi ještě není na blití,abych ten blikající nesmysl mohl vyhodit.hh
[41] Roj: Jo takle (19.06.2006, 21:07:00)
tobe neslo o to videt skejt, tobe slo jen o to si zanadavat na svet. Sorry, ze jsem te nepochopil a snazil se ti poradit.
[42] ruka blogu: 4Roj (19.06.2006, 21:07:52)
ja nevim, ja myslim, ze hranice teda prekrocena nebyla, podle me spis na kritiku reagujes prili podrazdene

a nikdo tady nebrecel, ze neni v TV

vice pod tvym clankem na tvem blogu

[43] Roj: copy & paste (19.06.2006, 21:58:07)
takze kdyz nekdo napise:
"nacionalisticke vyrvavanky"
"naprostou absurdnost cely ty show o behani ze strany na stranu" neni za hranici?
Tak proc, kdyz jsem to zrcadlove otocil, se vsichni tak najezili? :-)

Ja jsem nic vic neudelal, jen jsem to otocil, napul ze srandy. Tys o me na zaklade toho prohlasil, ze su netolerantni.

To je vlastne cele ;-)
[44] emma: (19.06.2006, 23:23:25)
roj: ale roji, pochop to, me vubec neslo o fotbal jako takovej (i kdyz samozrejme pro me osobne je fotbal absurdni behani ze strany na stranu, stejne jako pro nekoho muze bejt absurdni travit cas prohlizenim kramu s hadrama nebo ctenim filosofickejch blabolu - na tom prece ale neni nic netolerantniho, to tak proste je, ze "lide jsou ruzne"...;). Tim ale rozhodne neupiram fotbalu pravo na existenci a nezpochybnuju ho, v urcitejch svejch podobach mi naopak prijde docela fajn... slo o ty veci, ktere se na fotbal, hokej etc. nabaluji druhotne a tam bych si opravdu dovolila byt netolerantni. Prijde ti v poradku, kdyz se na fotbalovem stadionu pravidelne vyrvava judejudejude slavie, nebo huhuhu na hrace cerne pleti? ..."kdo neskace, neni cech" je sice v tomhle kontextu uplne nevinoucka rikanka, ale vicemene to tim vsechno zacina... a abych se vratila k tomu, cim jsme zacali uplne puvodne - neprijde mi fer, jakej je k tomuhle pristup medii, s jakou razanci a zaroven usmevavou shovivavosti o tom referuji .. tolik o "nacionalistickych vyrvavankach".
[45] Roj: emmo, dyt ja vim :-) (20.06.2006, 00:22:45)
Jen jsem chtel ukazat, ze hranice je tenka.

Hodne laiku povazuje ceskou ligu a veskere to svinstvo kolem ni za "fotbal". Ujistuju te, ze na ni nechodim, ostatne, jestli zavitas na muj blog, hned predchozi spot je o tom.

V ceske lize jsou kluby natolik v prdeli, ze kdyby zakazali temhle debilum vstup na stadiony, klesla by navstevnost na urcitou dobu na nulu. Protoze slusnej clovek na ligu opravdu nema duvod jit.

Ale nemuzes hazet vsechno do jednoho pytle.
[46] JAza: 2all fightpeople (20.06.2006, 11:18:14)
Jsem s Rojem.Má naprostej recht ve všem, a taky čumím, co se to tady odehrálo za šílenou bitvu. Nezlob se Emmo, ale právě tvoje názory a názory ruky blogu a dalších mě doslova vyrazily dech. Jste opravdu tak slepí, a hluší, nebo si nevidíte do huby, že dokážete napsat takový xenofobní krávoviny? Víš Emmo, novinářům taky jde výhradně o ty druhotný věci, co se nabalujou na Czechtek. MS ve fotbale na chvilku spojuje celej svět. Už od roku 1930. Tak si kafrejte co chcete a až si zas jednou budete stěžovat, co že to ti novináři píšou, tak si vzpomeňte na sebe!!!
[47] emma: (20.06.2006, 13:07:26)
jaza: v cem jsem xenofobni?
no prave o to jde - o zpusob referovani o tech "druhotnych" vecech - zatimco o prakticky cemkoliv v souvislosti s touhle alternativni kulturou se bude referovat negativne (opilost, vandalstvi a ja nevim jaky jeste zvasty), kdyz se bude psat o tomtez v souvislosti s fotbalem bude to pozitivni (pripijeni nasim hochum na zdravi, bujare veseli atd.)...
[48] ruka blogu: (20.06.2006, 15:12:50)
jestě slovo do pranice,
proč asi měli některé soundsystemy na sobě nápis A.C.A.B., co?

[49] Roj: (20.06.2006, 23:36:17)
bohuzel nevim, co ta pismena znamenaji.

Emmo, na vlastni oci jsem videl NEKOLIK POSITIVNICH poradu o czechteku v TV. K tomu tez MNOHO NEGATIVNICH poradu o fanouscich.
Proste a jednoduse NEMAS PRAVDU. Mozna delas nejakou podvedomou selekci a nemuzes za to, ale fakta jsou fakta.

Doloz svuj dojem nejakymi objektivnimi a dolozitelnymi statistikami, nebo nevydavej svuj dojem za fakta.
[50] ruka blogu: 2Roj (21.06.2006, 07:34:53)
All Cops Are Bastards
všichni policajti jsou bastardi, zkratka často používaná ve fotbalovém prostředí tzv. hooligans

a

Kdo skáče, nemusí být Čech
http://www.antifa.cz/nclanky.php?id=31&tab=mzdomova

a tohle by mohlo bejt taky reseni ;)

http://www.kartinki.cz/show-pic-6715.html


[51] Roj: (21.06.2006, 11:45:46)
:-)
[52] emma: (21.06.2006, 17:51:58)
pochybuju, ze na to existuje nejaka statistika (musela by se udelat obsahova analyza nejakejch vybranejch novin, nebo TV zprav, coz by sice mohlo bejt zajimavy, ale jen tak pro nic za nic bych se s tim teda nesrala - ovsem jestli si to chces objednat a zaplatit, tak mile rada..;)))). ale roji, myslim, ze na to nemusim mit obsahovou analyzu - nejsem slepa - pozitivnich referenci o freeteknu a teknarich je asi tolik jako negativnich referenci o fotbalovejch fanouscich - jestli mas jinej dojem, tak asi kazdej zijem na jiny planete... (ovsem nic neni nemozne;-))
[53] Roj: (21.06.2006, 20:14:37)
Jestli vono to taky neni tim, ze behem MS prakticky nedochazi k zadnym incidentum, o kterych by bylo co psat. Az na par jedincu z Polska a Nemecka, ktery cajti zpacifikujou driv, nez se k nim dostanou novinari :-)
Z howna bic neupletes. Halt musis ukazovat jen positiva, nemoli pravdu.
[54] Luckylukesh: Ostrava? (06.08.2007, 19:06:24)
Nikde neni ani zminka o tom co se delo od patku 3.8. do nedele 5.8.2007 v Ostrave - Privoze za cistickou odpadnich vod. Super akce a hlavne konecne opet super lidi z cele Evropy. Uz jsem myslel, ze se tohoto v Ostrave nedockam a sup, bylo to a bylo to super :-)
[55] ruka: Ostrava (06.08.2007, 19:31:36)
tak neco napiš asi ne?