[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

Témata Příspěvků
CzechTek WebLog

Ukažte levicové zvůli, že Paroubek není tomuto národu přijatelný!


2006-06-27, 7:36:00 • Protestní akce
Demonstrace dnes: Václavské náměstí, Praha – 17:00 – 27. června 2006
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] Karkulka: (27.06.2006, 11:30:29)
Proč sem toho Šinágla furt cpete? Jenom proto, že je proti Paroubkovi, tak se z nás všech stanou příkladní pravičáci? Šíří akorát nenávist vůči celé levici. Podle něho se asi lidi dělí do dvou skupin - na pravičáky, tzn. ty správné lidi a na levičáky, ty gaunery. Jak prosté...
[2] Jindřich: no, jo... (27.06.2006, 12:14:00)
ale ono to tak je - svět se holt dělí na levičáky, a slušné lidi!
[3] ruka blogu: (27.06.2006, 12:26:16)
no ja se teda ztotožnuji s Karkulkou ..levicova zvůle ..mi pride jako ulet.. a posledni akce šinagla a spol. jako naprosto kontraproduktivni a pitomy
[4] ruka blogu: (27.06.2006, 12:28:14)
myslim si ze vetsi smysl ma postupovat zpusobem jak to udelal treba aktualne Mejstrik s Filipem - viz. zverejneni jeho slibu vernosti StB
[5] Karkulka: (27.06.2006, 13:47:24)
Jindřichu, to myslíš smrtelně vážně?
Já tomu nějak nemůžu uvěřit, tak se radši ptám, jestli to jenom nebyl mnou nepochopenej vtip.
[6] krtek: 4 jindřich (27.06.2006, 20:14:23)
Myslíš že fašisti nebo náckové jsou slušní lidi?

[7] Jindřich: myslím to vážně! (27.06.2006, 23:50:17)
Nácky a fašouny zrovna moc nemusím, ale rozhodně jsou mi milejší než komouši, estébáci a veškerý levičáci (ať už z přesvědčení nebo z blbosti a naivity)!
[8] admin: ad Šinágl a spol. (27.06.2006, 23:58:17)
ano, budu sem cpát Šinágla (a kohokoliv, klidně i fašisty a nácky, kdo se snaží dělat cokoliv proti praseti Paroubkovi) tak dlouho, dokud Paroubek nepotáhne do prdele. uznávám, že 90 % Šináglovo aktivit, jsou dosti kontraproduktivní hovadiny, ale narozdíl od ostatních lhostejných lidí se alespoň něco snaží dělat...
[9] Karkulka: (28.06.2006, 07:39:28)
No Jindřichu, jestli je podle tebe každej levičák buď blb nebo naiva, tak asi nemá cenu s tebou o čemkoli polemizovat. Je mi pokaždý smutno, když se setkám s člověkem s tam černobílým viděním.
pro admina: Myslíš si, že tím, že se zbavíme Paroubka, se něco změní? Není tu náhodou hafo stejných gaunerů v český politice, kteří akorát neměli takovou příleživost se projevit a nebo se projevili jako gauneři jiným způsobem? Dostane nálepku nejhorší politik vždy jen ten, kdo nám ukradne náš milovaný Czechtek? Znáš postoje vůči freeteknařům/kám pravicových politiků. Nemáš pocit, že náma pohrdají úplně stejně jako Paroubek? Nemáš pocit, že je Paroubek jenom takovej obětní beránek?
[10] ruka blogu: (28.06.2006, 10:44:58)
admin ještě nezkous, že tu Parub bude prudit nejmeně další 4 roky a pak bude s jistou pravděpodobnosti opět premier ;*)
...pokud ho netrefi slak nebo nezashne nejaka prozřetelnost
..i kdyz je taky mozne ze se proste jeste vic znemozni a okouka, jako se to stalo treba Sladkovi
... ale akce na vaclavaku na to nebudou mit podle me valnej vliv, sinagl tim svym pristupem podle me spis jen vetsinu i potencionalnich sympatizantu odradi

[11] Roj: Karkulko. (28.06.2006, 10:48:10)
Ano, zmeni. Kdyby vcas zastrelili Hitlera, mozna by nebyla valka. Lidi jako Hitler, Paroubek a Lukasenko dokazou neuveritelny svinstva.
[12] ruka blogu: 2Karkulka (28.06.2006, 10:47:59)
Paroubek samo neni jedinej, ale to co tady od sveho nastupu predvadi tak to nema obdoby, Sladek, Zeman fakt slabej odvar, takze si zvysenou "pozornost" urcite zaslouzi

o ostatnich stranach a politich nejsou zadny iluze, ale neprekracujou bezny hranice marasmu tak vyrazne jako Parub
[13] Karkulka: (28.06.2006, 11:27:03)
Srovnávat Paroubka s Hitlerem a Lukašenkem, to je na mě trochu moc. Paroubek by tedy měl být zavčasu zastřelen? K tomu Hitlerovi: Kdyby ho někdo zastřelil, určitě by to jiný bylo, otázkou je jak moc jiný. Nezapomeň, že rasistické nálady existovaly dřív než se moci chopil Hitler a fašismus se zdaleka netýkal jenom Německa že?
[14] Roj: Demonstrace pomohly! (28.06.2006, 11:27:46)
Paroubek konecne rekl, ze pujde (bohuzel docasne asi) DPR*ELE!
Neska to oslavim :-)
[15] Hanys: (28.06.2006, 11:36:57)
jak posilal Admin ten link na schema politickeho rozdeleni, tak je to vlastne pravda. Anarchie je v podstate pravicova, ne levicova, a Fasismus je v podstate levicovy, ne pravicovy. Ma to svou logiku, zamyslete se...
[16] ruka blogu: 2Roj (28.06.2006, 11:50:45)
ja bych tak nejasal...prudit bude dál, ale mozna ze nejlepsi taktika bude si ho přestat všímat..to by mohla být největší pomsta na jeho ješitnost ;*)
[17] ruka blogu: 2Karkulka (28.06.2006, 11:59:38)
No to srovani kulha jen v tom, ze k plnemu projeveni nemel paroubek tu spravnou konstelaci a podminky, jinak si myslim ze dostatecne ukazal ze talent k diktatorstvi jednoznacne ma a dokazal by so to uzivat.

Konecne nezapominjete ze i ten jeho slavnej povolebí projev pronesl ve chvili, kdy si myslel ze maji s komousema 101 hlasu a tedy ze je na koni, ten podtext byl jasnej ted s vama vsema zatocim,
to ze ma pomstychtivy choutky ukazal uz nekolikrat, napriklad na Pencovi a ted certsve na B. Dolezalovi

pro me neni dalsich dukazu potreba,
osobne si myslim ze je to psychopat a patri do blazince, podobne jako Hitler, ale jak napsal Jung ..jen odraží stav "duše" společnosti :(
[18] Karkulka: (28.06.2006, 14:00:08)
No já bych to s tím Paroubkem neviděla až takhle. Nemám ho ráda, ale média se fakt hodně snažila, aby vypadal ještě daleko hůř. Hon na Paroubka tu opravdu byl, pak ten Kubice... Z toho by byl asi nasranej každý. Vy (jako ruka blogu, Roj a spousta dalších) si ho sami strašně démonizujete a děláte z něho nějakýho Belzebuba. Pak vám možná začnou unikat jiný věci nebo lidi, když se takhle zaseknete. Já jsem třeba dneska četla článek od Romana Jocha z Občanského institutu http://www.obcinst.cz/clanek.asp?id=939
Těhle lidí se obávám daleko víc. Brrrrrrr


[19] Roj: (28.06.2006, 15:08:22)
Jakekoliv deleni na pravici a levici je debilni a nesmyslny.
[20] Roj: Karkulko (28.06.2006, 15:15:54)
nejak mi unika, v kterezeto vlade sedel jakysi Joch, popripade do ktere vlady se chysta.
Az se stane premierem, urcite proti nemu neco podniknu, bud klidna. Jestli mi to driv neznemozni hodny strejda Paroubek
[21] Karkulka: (28.06.2006, 15:59:12)
Joch v žádné vládě neseděl, ale to neznamená, že nemá vliv na lidi. Toho fanatika si zvou do ČT a jeho články tisknou ve velkých denících...
[22] Fízl: (28.06.2006, 19:25:46)
Z webu Czechtek se pomalu stal web Smrtparoubkovi, jen by mně zajímalo, co bude, až Paroubek nebude. Asi už nebude nic. Až zmizí, bude zmizelej.
[23] emma: (29.06.2006, 01:14:02)
jindrisku, jen tak ciste z meho osobniho zajmu - ty jsi na tehle strankach nahodou nebo mas s freeteknem neco spolecneho?
admin: "ano, budu sem cpát Šinágla (a kohokoliv, klidně i fašisty a nácky, kdo se snaží dělat cokoliv proti praseti Paroubkovi)" - tak to nas ceka opravdu nova epocha!!! jen smele do toho!! uz se tesim az se odsud proklikam na stranky Narodniho odporu, Blood and honour, Narodni strany... to bude libustka... a proc uz to tady vlastne uz davno neni???
TO SE TADY VAZNE VSICHNI ZBLAZNILI??!!?
[24] Jindřich: Život je jen náhoda... (29.06.2006, 06:46:24)
S FreeTeknem nemám nic společného - jsem tu víceméně náhodou, protože jsem tu získal dojem, že lidé okolo FreeTekna nejsou jen vypatlaní levičáci (jak se jim média často snažila podsunout)... Pokud se mýlím, pak se všem (z přesvědčení či blbosti) levicovým FreeTeknařům omlouvám, a půjdu zas o dům dál...
[25] Jindřich: Ještě něco... (29.06.2006, 06:50:01)
Jinak v podstatě souhlasím s ROJem - tj., že dělení na levici a pravici je hovadina...
[26] admin: 4 emma (29.06.2006, 06:54:44)
já jsem si teda zatím nevšiml toho, že by se NO, B&H či NS nějak aktivně angažovali proti Paroubkovi... pokud vím, tak jim Paroubek (mj. i proto, že se leckdy chová jako Adolf H. či Benito M.) vcelku vyhovuje...
[27] ruka blogu: (29.06.2006, 07:52:23)
jj..NS jednoznacne podporila zasah proti CzechTeku a prej mel bejt jeste tvrdsi nebo tak neco zvatlali
[28] ruka blogu: 2Jindřich (29.06.2006, 07:54:57)
..technaři levičáci pravičáci

překvapilo mě kolik lidi z komunity hlasalo, že bude volit ODS byt se zatatymi zuby a že Zeleni tam meli celkem slabou podporu
[29] Karkulka: (29.06.2006, 08:25:23)
A na co jsi přišel, Jindřichu? Že jsou někteří freeteknaři i nevypatlaní? A jsou to výhradně pravičáci? Kdo je teda podle tebe vypatlanější? Je to o tom, jestli je levicovej nebo pravicovej? Nebo je tohle dělení nesmysl?
Jaktože mluvíš o levicových freeteknařích, když říkáš že dělení na levici a pravici je hovadina?
[30] JZ: Dotazník (06.04.2010, 13:46:58)
Dobrý den,

dovolte mi, abych Vás požádal o vyplnění dotazníku, jehož výsledky se stanou podkladem pro praktickou část mé diplomové práce na téma „Chování politických stran v souvislosti s vlivem médií na rozhodování občanů a jejich socio-ekonomické dopady˝.

Za Váš čas při spolupráci Vám předem děkuji.


http://spreadsheets.google.com...MA