[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

V rámci vyváženosti...


2007-02-12, 16:42:00 • Protestní akce
a vzhledem ke značnému množství více než pochybných příznivců iniciativy Ne základnám (o zakladateli iniciativy, mladém hloupém socialistovi, ani nemluvě!), si nemohu pomoci a musím zveřejnit odkaz na petici "druhé strany": ..:. ProZákladnu.cz :.
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] suttek: Fuck zakladna (12.02.2007, 16:53:30)
To je hodne blbej text petice, to vypada na jestě větší debily nez z Ne zakladnam ... si budou moct podat ruce a vesel spolu valcit nesmyslnejma agrumentama, a zakladnu jim sem zatim nejka vpašujou
[2] Konrád: Nelze než souhlasit! (12.02.2007, 16:55:26)
Byl jsem se ze zvědavosti podívat na té "zakázané" demonstraci, a když pominu množství sice zhysterizovaných leč v jádru normálních lidí, "tvrdé jádro" demonstrantů se nedá nazvat jinak než odporná komunistická svoloč!
[3] admin: 4 suttek (12.02.2007, 17:03:05)
jo, ten text petice je pitomej dost - dost nešikovně zformulovanej, a ty argumenty nejsou taky zrovna moc podstatný... spatlali to tušim nějaký mlaďoši z Mladejch konzervativců (to je ten druhej extrém - protipól hovádek z KSM). Nicméně, když si přečteš tu petici Ne základnám: což o to, napsaný je to vcelku profi (chytne se na to i spousta jinak chytrejch lidí), ale stačí číst trochu pozorněji a ten komoušskej podtext s toho mezi řádky čiší jak rudej prapor!
[4] st: fuck radar (12.02.2007, 17:05:53)
V jádru protestantů Ne základnám je možná plno bolševiků, ale kdo může vymyslet něco jako Ano základnám musí bejt opravdu ještě větší debil. Je to přece úplná zhovadilost prodat část území američanům i když tam chtěj postavit jenom "radar", potom už je nebude možný kontrolovat co tam dělaj... Kus území bych neprodal ani taliánům kdyby tam chtěli postavit pizzerii, nakonec by tam z toho mohli udělat třeba smeťák... A to nejsem žádnej debilní vlastenec - jsem zrádce rasy a seru na národ
[5] admin: jak už jsem několikrát psal (12.02.2007, 17:18:04)
můžou za to jen a pouze kokoti z Ne základnám - před půl rokem bych nejspíš vysloveně nesouhlasil ani s radarem, teď chci i rakety!
[6] admin: jen pro doplnění (12.02.2007, 17:22:45)
já osobně amíky nesnáším skoro jako komouše a jiný levičáky - a Bushe osobně dokonce víc než Putina, severokorejce a Bin Ladina i s celou Al-Kaidou dohromady...
[7] krtek: radarfucker (12.02.2007, 17:26:40)
Myslím že bolševici jsou ještě slabý kafe oproti náckům,který taky samozřejmě z principu odmítají anténu v kouli. Jsou to jenom další závody ve zbrojení (postoj Ruska to jasně potvrzuje) a tomu můžu říc jedině NE! A je mi u prdele kdo další se ke mě přidá,jestli je hnědej,rudej nebo modrej.Spíš mě těší,že se aspoň na něcěm shodnem..
[8] krtek: (12.02.2007, 17:29:42)
admine ty jsi ale malý wemínko
[9] admin: krtečku neboj (12.02.2007, 17:42:21)
až budeš tak starej jako já, možná ti pak dojde, jak jsi ve svém anarchistickém levičáctví byl naivní...
[10] admin: mimochodem ad náckové (12.02.2007, 17:59:17)
možná to bude znít hloupě, ale moje osobní zkušenost je taková:
ač si o náccích nedělám nejmenší iluze, v životě jsem s žádným náckem neměl ani nejmenší konflikt. nejen že mne žádný nikdy nenapadl fyzicky, nebyl jsem z jejich strany napaden nikdy ani verbálně (což se o anarchistech a jinejch levičácích rozhodně říct nedá). přitom už jen má vizáž (přes 12 let nosím dlouhé vlasy a většinou se oblíkám do černejch hadrů) by k agresi ze strany nácků mohla být záminkou více než dostatečnou... možná je to ale i tím že (narozdíl od anarchistů) na náckovský ani protináckovský akce povětšinou nechodím!
[11] krtek: (12.02.2007, 22:19:38)
achjo radši už nic nepiš nebo spadnu ze židle
[12] admin: achjo, (13.02.2007, 02:15:30)
tak to teda radši už nečti můj weblog...
[13] mimmy: kádrování (13.02.2007, 10:49:54)
v případě umístění základny us army bych se odprostil od kádrování, to že se protestů chytli komančové, kteří maj máslo na hlavě, neznamená, že protest není legitimní, text petice nezákladnám pro vypsání referenda je napsán apoliticky a iniciativu podporují nejenom komančové...
mimochodem argumenty v prozákladnu je dobré si pročíst, docela jsem se pobavil viz. "Američtí pracovníci se budou v Česku stravovat, trávit volný čas a také vyprávět o nás ve své zemi. Česká republika dostane do širšího podvědomí americké společnosti jako klidné místo ve středu Evropy, které má krásnou přírodu, bohatou kulturní historii i dobré ceny. Lepší reklamu zadarmo si lze jen stěží představit."
[14] suttek: :D (13.02.2007, 11:13:43)
to sou komici, já si to snad přečtu celý
[15] Roman: Ano základnám (14.02.2007, 01:50:16)
Petici pro základnu jsem samozřejmě podepsal hned, jak jsem se o ní dozvěděl. Tady se koukám kolem ní strhla menší přestřelka, i bez základny :-)

K základně jsem sepsal takovej elaborát, poslal ho na jednu konferu, mno, asi bude jednodušší ho najít v počítači než odkazovat...
[16] Roman: Předmluva k elaborátu (14.02.2007, 02:16:01)
Elaborát jsem našel, kopčnu ho sem, jen pár slov: je to původně příspěvek na konferenci jihočeských Zelených, kterých jsem členem. :-) Nechci to nijak upravovat, takže jen vysvětlivka: KKJC znamená Krajská konference zelených Jihočechů. No a pro doplnění - postoj zeleného poslance Lišky, o kterém tam píšu, je už dávnej. Že si dneska bere prakticky totéž do huby Parouback, samozřejmě ve sprostší verzi, jak se na člověka jeho "formátu" sluší, si vysvětluju tak, že si soudruh předseda ČSSD vzal celej slavnej radar jako další záminku, jak se pokusit rozložit vládní koalici. Od člověka, kterej si ve svým potírání vnitropolitickejch protivníků dělá prdel i z teroristů, už to není ani k zblití.

Jinak ještě k těm Ne-základnám organizátorům: Ten hlavní řečník, jehož jméno si nepamatuju, ale ksicht jo, jakožto předsedy Humanistického hnutí a Humanistické aliance, je pro mě ztělesněním pokrytectví už od předvolební kampaně v roce 2002. Jsem schopnej si ho ztotožnit s lidma, o kterých Simkanič v památných spotech před posledníma volbama tvrdil, že dokážou prodat republiku za 15000 Kč.

Doufám, že se o demonstraci "příznivců základny" dozvím s nějakým předstihem. O téhle netové petici informovala jako první až dnes (vlastně už včera) Nova.
[17] Roman: Elaborát (14.02.2007, 02:19:55)
Dobry vecer,

toto je tema, ve kterem se zasadne rozchazim, zda
se, s ostatni jihoceskou "clenskou zakladnou".
Jsem pro americkou zakladnu, pokud mozno i s
raketami. Velice blizky je mi postoj pana Lisky
prezentovany tusim na listopadove KKJC a nasledne
napriklad v HN, kde se vyjadruje tak, ze zakladna
by nemela byt soucasti pouze americkeho
protiraketoveho destniku, ale destniku NATO. Cili
Ameriky i Evropy. Domnivam se, ze je vylozene na
poradu dne tema obnoveni fungovani vubec NATO a
potazmo transatlantickych vazeb, tedy spoluprace
Evropy s Amerikou, narusene jak zbrklymi
Bushovymi kroky, tak nechutnymi kampanemi
evropskych politiku typu Schroderova pohrebniho
vystoupeni v TV v den zahajeni americke kampane v
Iraku. Protiraketovy destnik staveny Americany v
Evrope je prilezitost jak nic jineho na obnoveni transatlanticke spoluprace.

Druha stranka veci: Nejsem sice amerikolog, ale
mam pocit, ze se my Evropani od Americanu lisime
v tom, ze jsme schopni cela desetileti o necem
bohapuste tlachat, nez se na necem shodneme (a
parkrat uz v historii bylo pozde). Musime mit
nejprve papir a pak konat podle toho papiru.
Kdezto Americani nejprve konaji a pak o tom
diskutuji a pripadne sepisuji papiry. Jisteze to
kolikrat nedela vseobecne priznivy dojem. Ale
tento pristup je ucinnejsi. Prijde mi naprosto
logicke, ze prirozenymi partnery Americanu jsou
Polaci, protoze v Polsku to funguje stejne.
Nejprve cin a pak na nej papir, pokud se dana vec
osvedci. Je to veliky rozdil oproti Cecham, kde i
ti nejmensi zivnostnici vystavovali svedomite
automaticky paragony na vsechno prodane zbozi nad
20 korun, protoze jim to narizoval zakon
schvaleny v momentalnim pomateni smyslu
nadpolovicni vetsiny nasich unudenych zakonodarcu...

No ale zpatky k raketam. Mam dojem, ze teprve
tyto konkretni plany na vybudovani jakychsi
soucasti site US-protiraketoveho destniku i v
Evrope ted konecne odstartovaly diskusi, jak onen
destnik roztahnout i nad Evropou, tedy nad NATO,
tedy i nad nami. Americke zakladne fandim. Nemene
fandim i teto diskusi. Zacinam mit pocit, ze se
ubira nejen tim smerem, o kterem mluvil a psal
Liska, ale vubec zadoucim smerem pro obnoveni
spojenectvi Evropy a Ameriky, o jehoz strategicke
dulezitosti doufam tady nemusime diskutovat.

To je prvni a hlavni duvod, proc mne na zadnem
mitinku iniciativ kolem Ne zakladnam v zivote
nikdo neuvidi. Dalsi duvody jsou sice podruzne,
ale jsou: Zadruhe: Kdo tyto iniciativy dava
dohromady. Zatreti - antiamerikanismus je dneska
u nas v mode, coz se da pricist jedine totalne
vyplachnute ceske historicke pameti. Zactvrte, v
antiamerikanismu si bez problemu placnou
bolsevici i s nackama. Jestli zeleni chteji mit
neco spolecneho s temito nazorovymi proudy, tak ja tedy ani v bezvedomi.

Troska odvahy by nam Cechum jednou za 400 let
snad neudelala tak zle. Vidina jednoho americkeho
radaru navic predstavuje prokazat nejakych
0,000000001% odvahy. To bysme snad mohli skousnout i my Cesi.

[18] admin: Romane, díky... (14.02.2007, 02:48:45)
konečně někdo normální...
(+ výjimka 4 suttek & st - sorry, vy dva si to prosím samozřejmě neberte osobně ;*) na tohle téma se holt neshodneme, jinak v pohodě...)
[19] admin: 4 mimmy (14.02.2007, 03:02:37)
jo, chytli se toho nejen komouši... taky se toho chytly podivný muslimský organizace (maskující se slovy jako studenti a kultura), hysterický jihočeský matky, několik socialistických organizací, ultralevicoví revolucionáři a podobní... ano, chytlo se toho taky několik seriozních sdružení a uskupení, ale je zarážející, že si zřejmě včas nevšimli, že ta iniciativa je založena mladým socialistickým kokotem - kdyby uvažovali rozumně, tak se od něčeho, čeho se jako první v rámci zviditelnění chytly právě zrovna rebelující děcka z KSM, včas rázně distancovali a raději udělali vlastní iniciativu, která by se neprofilovala takovýmto způsobem...
jinak ovšem to "Američtí pracovníci se budou v Česku stravovat, trávit volný čas a také vyprávět o nás ve své zemi. Česká republika dostane do širšího podvědomí americké společnosti jako klidné místo ve středu Evropy, které má krásnou přírodu, bohatou kulturní historii i dobré ceny. Lepší reklamu zadarmo si lze jen stěží představit." mě taky velice pobavilo, smíchy jsem spadl ze židle... ;*)
[20] suttek: 2Roman (14.02.2007, 07:51:20)
podle me si prilisny idealista, trosku realismu by neskodilo,
hlavne se dopredu tezko odhaduje, kdy je lepsi tlachani a kdy ciny, napriklad v pripade Iraku je dnes jasne, ze tlachani by nadelalo min skody
a za soucasneho stavu degenerujici Ameriky, nechci v ceske kotline jedinyho americkyho panacu, prilis velkoryse prehlizis, ze amerika dnes ignoruje zakladni zasady civilizovaneho sveta, ackoli jich ma plnou hubu, s timhle rozpadajicim se imperiem nechci nic mit
[21] suttek: americká drzost (14.02.2007, 09:55:54)
staci se jen podivat jen na tohle, aby je clovek poslal nekam

Nóta Velvyslanectví Spojených států Ministerstvu zahraničních věcí ČR ve věci umístění radaru Spojených států amerických na obranu proti balistickým střelám

neoficiální překlad, zveřejněný komunistickým poslancem Václavem Exnerem

http://www.blisty.cz/art/32832.html
[22] mimmy: re (14.02.2007, 11:46:04)
antiamerikanismus či spíše nesouhlas s politikou GWB je módní i v samotné americe, za Clintona jsem na sobě žádnej antiamerikanismus nepociťoval :) je to prostě nesouhlas s politikou vytváření si nepřítele za každou cenu, do které základna v čr spadá - myslím, že írán není nepřítelem čr, ale se základnou už bude...
vybuduvání základny je krok nevratný (aspoň nevím o tom, že by se amíci taky odněkud stáhli), souhlasit kvůli tomu, že proti jsou samý bolševici je dost nezodpovědný
[23] suttek: 2mimmy (14.02.2007, 11:55:51)
přesně, souhlas
[24] TeXB1: ad základna (14.02.2007, 13:53:07)
Planetární četník si podobnej systém zahrnující organizace, zvláštní vztahy a s tim související infrastrukturu buduje už přinejmenšim od II. sv. války. Ať se to někomu líbí nebo ne, patříme do stejnýho civilizačního okruhu jako Velkej četník, nepřítelem Íránu je prohnilej Západ jako takovej, náš způsob života (sice zvrhlej ale náš :-))) a naše mocensko-majetkový úspěchy, ze základny nejsem nadšenej, ale taky bych se protí ní tolik nebouřil, budování obranejch systémů je důsledek toho, jaký my lidi jsme,taky jak jsme hetoregnní a jak se mydlíme o vliv nad územím a jeho zdrojema, nic pěknýho, ale tak to je, naivismus rozhodně nepomůže v týdle věci, někerý lidi vokolo toho dělaj moc velká hystérie, základna nesporně přinese výhody, estli se kuli tomu začnou mudžáhidi a jiný asaníni vyhazovat v pražskym metru do vzduchu, si nejsem jistej, jednou na to dojde i v srdci Evropy a estli použijou tzv. špinavou bombu, pánbu s náma a zlý pryč, nic proti machometánům, ale někerý z nich si to prostě dávaj zrovna takle, hen ten civilizační konflikt, co probíhá, asi nijak radikálně nezmění svoji podobu, radikálové se budou snažit spíš destabilizovat, základna nám v tomle sice nepomůže, ale taky patrně nebude důvodem nějakejch útoků (vyloučit se to ale nedá, estli k tomu dojde, tak spíš z jinejch důvodů než takovejch), je spíš součástí preventivní zastrašovací taktiky, globální válka nebude výhodná pro nikoho, předejít se jí dá právě třeba budováním monitorovacího systému jako je ten, kerej je až příliš nezaslouženě důvodem k vystřídání rozumu náladama, kerý prameněj z kolektivních traumat a podivnejch ideologií (kerý si někerý příslušníci undergroundu hejčkaj jak nejcenější duchovně filosofickej majeteček), sem pro základnu, i dyž je to pro mě něco, jako jíst koprovou vomáčku, kerá mi teda nejede i dyž jíst se dá....no nepochybuju, že amíci až uviděj kolik tu stojí pivko, jak je dobrý a že si ho čoek může dát i někde venku na sluníčku před dětma a bez papírovýho pytlíku, jaký sou tu kundy (nepochybuju, že někerejm peroxidovejm pipinám se bude kdejakej Johny líbit :-)))) atd. tak nejenže sem budou jezdit na dovolený, ale možná tu budou i zůstávat, v Brdech se jim pak postaví satelitní městečko....to bude krása....představte si americký podnikatelsko-militaristický baroko, :-))))....s USA na věčné časy a nikdy jinak! :-)))))
[25] admin: 4 TeXB1 (14.02.2007, 15:57:47)
;*) kewl!
[26] krtek: super (14.02.2007, 21:35:33)
Ja vám nechci kazit vaši onanii nad americkým radarem,mě přijde jenom skandální,že pár let po tom,co si USA uspořádají nelegální válku v Iráku bez mandátu OSN atd(a není to poprvé,viz Vietnam),že nám tady vláda chce postavit vojenský zařízení právě téhle země!
Navíc naprosto diktatorně,protože před volbama o základně normální smrtelník nevěděl,bez referenda.
Podepisujte si co chcete,ja jsem třeba podepsal chartu Jsme občané,která volá po skutečné demokracii,protože zrovna v tomhle nějak tu demokracii-vládu lidu-nenacházím. Buďto se bude zbrojit a zabíjet nebo se bude odzbrojovat.Mezi tím není nic.
Zdar teknu a smrt zbrojení!
[27] admin: krtku (15.02.2007, 06:08:37)
o.k. - v jedný věci se s tebou každopádně shodnu: to co předvedly USA v Iráku (resp. především to, co probíhalo než tam amíci vtrhli) byla drzost nejhrubšího kalibru! to, jak se to dál vyvíjelo a současnej stav tam, už je jen trapná ukázka totální neschopnosti, a to až takové, že naprosto chápu i protibushovský nálady mezi prostým (jinak obvykle dost stádně tupým) americkým lidem...
[28] TeXB1: 2 rudočerný krtek (15.02.2007, 10:32:27)
Amíci poserou, na co sáhnou, serou se šade možně, i věčinou je místní nemusej, a jedno estli sou to větnamčíci, korejčíci, somálčíci nebo arabáši, sou jak Rusové, furt by pomáhali a nasazovali životy, ale lidi vo to nějak nestojej (vobyčejnský Rusáci sou dodneška přesvědčený, že nám v 68 pomáhali, je těžký jim vysvětlil, že tu byli přes 20 let jako okupanti), a že vedou války bez mandátu OSN? Jasně, pče OSN k ničomu nejni, skončí stejně jako slavná Společnost národů založená po I. sv. válce (ta byla k hovnu, dyž Áda Hilerů vobsadil Porýní nebo Sudety). Estli je irácká válka v souladu s mezinárodnim právem je sporný, ta věc nejni jasná, každopádně nejni vod věci připomenout si jeden známej výrok: "Mezinárodní právo je jako Bůh, všichni o něm mluví a nikdo ho nikdy neviděl." Nikdy sem s válkou v Iráku nesouhlasil, ale to jak se Amíci chovaj je typická ukázka toho, jak se chová komplexní lidská skupina potřebující zdroje a další impulsy pro svůj další růst, dyž nebudou růst, čeká je pád, sou teď planetární hegemon, ale jako už několikrát za posledních pár století, objeví se další komplexní skupiny, nejspíš Číňaní, co maj v celym regionu vliv už 5 tisíc let, zbrojit se bude, krtku, to mi věř, vodzbrojování nejni a nebude na pořadu dne, jó bylo by tu zupr, dyž za money, co koštuje raketa nebo tank či co, by se nadláblo bůhví kolik mláďat s nafouklym bříškem, ale my, lidi, sme prostě takový, nenažraný, rozpínavý, iracionální a krutý, dyž de vo naše korýtka, misku rejže podá černouškovi každej, ale kdo mu ji bude dávat každej den a odřekne si kůli tomu drahou rtěnku nebo lepší mobil a plno dalších věcí po celej svůj život? Asi málokdo, rozhlídni se okolo sebe po ulici, koukni na TV nebo do novin, a uvidíš, jak blbý zvířata sme....normálně se svý zvířecí blbosti směju, ale dyž de vo tydle věci, do smíchu mi nejni. Chceš pomoct a jak to dopadne? Arabáši Ti třeba jednou zapálej auto, pče máš jinou barvu kůže a máš se podle nich líp než oni, nejspíš nás čeká peklo a v tom pekle bude mít každej co dělat, aby zachránil krk svý rodiny a svůj....
[29] ruka: 2texb1 (15.02.2007, 10:54:07)
pravdu diz, jenze nektery kroky se daji prece jen delat inteligentneji, cimz by meli vetsi sanci ziskat nejakou podporu, ale aktualni americke zpusoby jen odhaluji pokrocilou demenci na vysoke urovni, ktera proste vede do pekel

rozpad imperia on-line, ktery neodvrati ani brdska zakladna

a mam-li byt nechutnej pragmatik, zacal bych skutecne vic kamosit s Rusaka,Arabama a Cinanama, protoze zda se ze Amici jsou odsouzeny ke zniceni


[30] ruka: 2krtek (15.02.2007, 10:58:37)
Jsme obcane? - ja myslel, ze se hlasis k rozvratnymu anarchismu ne odpovednymu obcanstvu

sice trochu chapu, ale spis skepse k te iniciative - uvidime co prakticky dokazou

bohate by stacilo pokud by vydavali objektivni dokumnety jako kdysi charta a sledovali sumirovali problematicke veci, ale obavam se ze zustane jen u kecu, pripadne se nejak rozvrati
[31] mimmy: odkazy (15.02.2007, 14:54:12)
[32] krtek: 2ruka (15.02.2007, 22:23:18)
Jsem sice anarchista,ale nejsem takovej ten pošuk,kterej si myslí že v jednom krásným okamžiku přijde revoluce a ze dne na den tu bude anarchie a všichni se budou mít rádi a všichni budou šťastní že jsou svobodní.. Napřed demokracie,potom přímá demokracie a někdy možná za stovky let......
Jinak je zajímavý že těm arabům vadíme jenom nějakých pět let.To jsme dřív nebyli ten vyspělej západ?
Amíci provokujou a dostanou na držku,ale mě je po tom prdlajs...
[33] Roman: Tééda (16.02.2007, 01:59:48)
dobrý počteníčko! :-) TeXB1 bezva! Vzals to do hloubky, to teda...

Tak snad jenom pro doplnění mj. krtkovi: O základně začal s Amíkama vyjednávat Tvrdík v roce 2002. Tehdá ovšem nebylo hrotitele Paroubka a levicový iniciativy buďto ještě neexistovaly, anebo na ně média srala. Nevim. Americká žádost LP 2007 je jen další etapa jednání, která trvaj už 2007-2002 let. No první výzvu k referendu jsem slyšel až letos.
[34] ruka: 2Roman (16.02.2007, 07:23:20)
Další americka etapa ... no jistě, jenže ty předchozí etapy byly bud tajny nebo utajovany, pred volbama vo tom kazdej mlzil a fakta vylezla na povrch az kdyz je u moci vlada, ktera je pro zakladnu ..he, navic se Amici nemohli uz dockat vytasili oficialni zadost behem hlasovani o duvere, taky divny
tak se pak ale nemuzou divit, ze tyhle "etapy" a dobře načasované postupy kriticky uvazujici jedince naserou

a Paroubek normalni oportunista, kterej kdyby byl u moci, tak zakladnu schvali raz dva. Von zrovna se pred volbama vo tom taky snazil drzet hubu.

[35] ruka: Amicí (16.02.2007, 07:26:36)
Proste s nama "jednaj" stejne arogantne jako s kdejakou bananovou republikou a ne jako se spojencem. A nejhorsi asi je, ze v tuposti oslneni sami sebou mozna uz nedokazi jednat normalne vubec.
[36] Brdy-Res publica, o.s: K notě USA (16.02.2007, 16:27:54)
K nótě Velvyslanectví USA ve věci radarové základny
http://www.blisty.cz/art/32874.html
[37] Radar: Jsem Pro! (03.03.2007, 04:10:27)
Hradčanské náměstí - 12. 3. 2007 v 18:00 - http://www.radaryrakety.cz/