[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

G8: Policie vyklidila ochranné pásmo a přenechala ho demonstrantům (ČT24.cz)


2007-06-7, 12:09:00 • Protestní akce
U plotu kolem summitu G8 pokračují demonstrační blokády
(ČTK, ČT24.cz, 7. června 2007, 11:33)


Berlín – Kolem železného plotu, který na severu Německa obepíná dějiště vrcholné schůzky skupiny bohatých zemí G8, dnes pokračují masové demonstrace. Účastníci protestů blokují stejně jako ve středu některé přístupové komunikace do místa summitu Heiligendammu; policisté proti nim zatím nezasahují.
Po zuby vyzbrojení strážci fakticky upustili od několikakilometrového pásma lemujícího dvanáct kilometrů dlouhý plot, kde původně měly být demonstrace proti summitu zakázané. Poté, co se tisíce antiglobalistů ve středu dostaly ke kontroverzní bariéře volnou přírodou a obešly překvapené policejní kordony stojící na silnicích, dnes do značné míry protesty u technicky dobře jištěné bariéry tolerují. U jedné ze dvou silničních propustí do Heiligendammu drží demonstranty 500 metrů od tohoto průjezdu.

I když policie ve středu večer některé blokády silnic razantně rozehnala vodními děly a obušky, na dvou místech kolem plotu stovky demonstrantů přenocovaly. "Uvolňujeme silnice pouze tehdy, když je potřebujeme pro nás, jiné transporty nebo záchranky," říká policejní mluvčí.

více na: ..:. ČT24.cz :.

video z protestů zde: ..:. n-tv.de :.
on-line vysílání: ..:. n-tv.de Live :.



další fotky zde: ..:. indymedia.org.uk/en :.
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] Jiří: Německá policie nadsazuje počty raněných (článek z webu Týdne) (07.06.2007, 14:04:56)
Čachry německé policie s počty zraněných?
Autor: - pp -
07.06. 13:34

Zprávy o množství zraněných při pouličních srážkách mezi demonstranty a policií v Rostoku 2. června otřásly světem. Německá policie hovořila o 433 zraněných příslušnících, z toho třiceti těžce. Skutečný stav je ale mnohem méně dramatický.

Několik dní po rostockých protestech proti schůzce G8, kdy se německý deník BILD na titulní stránce dramaticky ptal zakuklených chaotů: „Chcete mrtvé?“, přiznala zvláštní policejní jednotka Kavala, že počty zraněných na své straně nadsadila.

Z udaných tří desítek těžce zraněných museli být pouze dva policisté ošetřeni v nemocnici a z nich jen jeden zůstával hospitalizován ještě čtvrtý den po demonstracích.

Problém je v tom, jak kdo definuje těžké zranění. Podle v Německu obvyklých kritérií pro registraci obětí nehod jde o ty, kteří musejí zůstat v nemocničním ošetření. Policie má ale vlastní kritéria, jež se ještě liší v jednotlivých spolkových zemích.

Pro berlínskou policii platí za těžce zraněného, kdo není schopen služby; tudíž i ten kdo si při zásahu v Rostoku naštípl prstní kůstku. Bavoři do téže kategorie řadí jen ty, kdo musejí strávit alespoň jednu noc na klinice.

Raněné muže v uniformách sčítali v Rostocku policejní saniťáci, lékaři záchranných služeb či pracovníci první pomoci, na žádné jednotné klasifikaci se nedohodli.

Podle obvyklých kritérií lze tudíž konstatovat, že policie neměla třicet těžce zraněných, ale jen dva!

Podobná situace byla u demonstrantů. Sanitní služba protestního hnutí uvedla, že jí zveřejněné počty raněných byly jen odhadem. Nezávislé statistiky o druhu a rozsahu zranění ani na jedné straně barikády neexistují.

„Válka čísel je bizarní,“ přiznal domácímu tisku sebekriticky jeden policista. Sčítá se podle něj kdejaký šrám. „Nejhorším zraněním (u policistů) byla jedna otevřená zlomenina,“ uvedl mluvčí hasičů v Rostocku.


[2] antifa.cz: Greenpeace ship video (07.06.2007, 15:30:23)
[3] Hanys: neni vam neco ? (07.06.2007, 16:05:14)
ze vas to furt bavi. Blokady, Demonstrace, Anarchismus, Riot... Uz to zacina byt komicke
[4] Tomaso: (07.06.2007, 16:27:00)
Kazdy ma na vyber mezi
a) sledovanim toho, co se ve svete deje a prispenim k naprave tech spatnych veci
b) apatii k deni okolo sebe

Nastesti aspon procento lidi si voli to prvni a diky tomu to nemaji ti se zlymi umysly tak lehke.
[5] suttek: 2Hanys (07.06.2007, 16:38:30)
no a napadá tě něco lepšího?
[6] Hanys: kdo to je ? (07.06.2007, 16:43:00)
ti se spatnymi umysly ? Ktere jsou ty spatne umysly ? Chapu to dobre, ze proti spatnym umyslum se bojuje chlastanim levneho cuca a delanim bordelu ? (Uz se tesim az budu nazvan nackem)
[7] Greenpeace: 3 zranění (07.06.2007, 16:44:16)
Navzdory enormním bezpečnostním opatřením se dva čluny organizace Greenpeace pokusily dostat k pobřeží.

Cestu jim zkřížila policie, které se k nafukovacím plavidlům ekologických aktivistů přiřítila rychlostí 90 kilometrů za hodinu. V živém vysílání zpravodajské televize N-TV bylo vidět, jak strážci zákona demonstranty pronásledovali a nakonec vytlačili do sousedního letoviska Kühlungsborn.

Policisté z boku tvrdě naráželi do jednoho z člunů Greenpeace. Svého dosáhli až ve chvíli, kdy do něj narazili tak silně, že ekology vymrštili z paluby do moře. Tři ze čtveřice demonstrantů jsou údajně zraněni.

http://zpravy.idnes.cz/ekologove-svedli-s-policii-namorni-bitvu-o-ucast-na-g8-pdf-/zahranicni.asp?c=A070607_142853_zahranicni_ad
[8] Hanys: aby bylo pochopeno (07.06.2007, 16:47:53)
principy globalizace a veskere to svinstvo kolem toho se mi taky moc nelibi, ale z tehle anarchistickych bordelprotestu je mi ponekud trapne. To neni zadny boj, nema to uroven. Kazdy ma moznost udelat si prestizni vysokou skolu, nejake renome apod. a delat neco legitimnim zpusobem...viz. Al Gore - jediny toho dokazal vic nez buhvi kolik tisic anarchistu.
[9] Riot Architekt: (07.06.2007, 17:59:41)
Každý má možnost udělat si prestižní vysokou školu? A proč teda trávím každej den u frézky? Myslíš že můžu za to,že jsem se nenarodil s IQ 150? Jakou činnost kromě demonstrací mi teda doporučuješ? Jakou já mám možnost změnit tenhle systém? Třeba se tebou inspiruju..
A trapná mi přijde policie,zasahující proti Greenpeace.Tahle organizace nikdy nikomu neublížila a jediný nebezpečí,kterým hrozili mohlo být,že by se vládci planety museli dívat po zbytek samitu na ňákej transparent.Tohle je projev největší trapnosti současnýho kapitalismu!
[10] emma: (07.06.2007, 18:02:15)
to si nemyslim. je otazka, jestli (prip. jak moc) by tyhle temata nekoho zajimaly, nebyt v poslednich letech tech obrovskych protestu, ktere vsechny ty problemy zvidetelnily, medializovaly - je to legitimni zpusob jak upozornit na to, ze neco neni v poradku... (tim samozrejme nemyslim mlaceni fizlu dlazkama po hlave, to uz je trochu jina liga:).
A dost se pletes pokud tvrdis, ze kazdy ma moznost udelat si prestizni vysokou skolu. ne kazdy k tomu ma prilezitost, moznosti a samozrejme taky intelektualni potencial. Nebo chces rict, ze pravo verejne se vyjadrovat ma pouze beloch ze stredni a vyssi tridy s nadprumernou inteligenci a recnickym nadanim, ktery ma zaroven obrovske stesti a probojuje se az na vrchol? Sance ostatnich na to, co jsi popsal jsou totiz dost mizive... Proc by clovek, ktery se chce zivit treba umenim, nebo ktereho bavi remeslo nemohl vyjadrit svuj nazor na to, co se mu libi, prip. nelibi? ma na to prece uplne stejny narok jako al gore nebo jakejkoliv jinej chytrak (nic proti gorovi). Kdo vi, kde by byla amerika ted bez masovejch poulicnich protestu 60.let (tenkrat to par fizlu taky schytalo) a kde bysme koneckoncu byli my bez poulicnich protestu 89?
Nehlede na to, ze ne kazdy ma zaludek (a svedomi) vydat se al gorovou cestou... urcite se zaslouzil o hodne, ale tim, ze je (nebo byl) soucasti vysoke politiky se zaroven podili i na spouste negativniho (protoze je toho soucasti). Kdyby mu tenkrat to prezidenstvicko o par hlasu neuniklo, tak by si ted ve specialu vozil zadek on - par rozhodnuti by bylo jinejch (mozna dost jinejch), ale porad by to fungovalo na stejnym principu...
Btw: kde je al gore ted? vyjadril se treba proti celemu tomu setkani, ktere stoji zbytecnych xy milionu eur jen kvuli tomu, aby si par blbecku zadovadelo na tema kam nasmerujeme tu nasi zelenou/modrou planetu:)? (a skutek beztak utek, ze:).
jestli jo, tak ja jsem od nej nic neslysela, ale o tom, ze deset tisic lidi obehlo kordon policajtu pres repkovy pole jsem slysela dost a uprimne receno me to celkem pobavilo (ale dokazu si predstavit, ze nekomu z toho muze byt trapne, nebo proste nema chut se toho ucastnit)
[11] emma: (07.06.2007, 18:04:16)
riot architekt: presne to jsem chtela rict, jen mi to nejde tak strucne (mozna by mi na par mesicu prospela ta frezka:))
[12] emma: tohle prece neni normalni... (07.06.2007, 18:09:26)
Zatímco politici G8 jednají v sále bez oken a hotel Kempinski je nejstřeženějším místem na zeměkouli, okolí Heiligendammu nabízí scény, za něž by se nemusel stydět žádný akční film. Navzdory enormním bezpečnostním opatřením se dva čluny organizace Greenpeace pokusily dostat k pobřeží.

Cestu jim zkřížila policie, které se k nafukovacím plavidlům ekologických aktivistů přiřítila rychlostí 90 kilometrů za hodinu. V živém vysílání zpravodajské televize N-TV bylo vidět, jak strážci zákona demonstranty pronásledovali a nakonec vytlačili do sousedního letoviska Kühlungsborn.

Policisté z boku tvrdě naráželi do jednoho z člunů Greenpeace. Svého dosáhli až ve chvíli, kdy do něj narazili tak silně, že ekology vymrštili z paluby do moře. Tři ze čtveřice demonstrantů jsou údajně zraněni

[13] Riot Architekt: (07.06.2007, 18:17:44)
To je ta "demokreacie" v těch "vyspělých" zemích. George Orwell tomu říkal newspeak.
[14] suttek: Viva La Resistance (07.06.2007, 18:46:00)
emma, riot architekt - nelze než souhlasit

na tu bandu nahore neplati nic jinyho nez tlak, muzěš se upsat a uschůzovat k smrti a budou z tebe mít akorat prdel, si vážně Hanys myslíš, že jim chybí informace?!

takže říkám protestů není nikdy dost, zvlašť v apatickým česku, kde se většina zmůže na maximálně remcání u piva
[15] Novinky.cz: 6000 demonstrantů proti 16 000 policistů (07.06.2007, 18:49:14)
Demonstrace proti G8 pokračují, policie selhává

Demonstrantům blokujícím silnice se dopoledne opět podařilo Heilingendamm zcela odříznout.

Když policie potřebovala otevřít jednu z přístupových cest u jižní části plotu, použila k rozehnání demonstrantů vodní děla. Odpůrci globalizace na stráže pořádku házeli kameny. Zatčeny byly desítky protestujících, kteří přibyli ke třem stovkám zadržených v noci, kdy hořela jedna z barikád postavených odpůrci summitu.

"Uvolňujeme silnice pouze tehdy, když je potřebujeme pro sebe, jiné transporty nebo záchranky," uvedla policejní mluvčí. Policie, která situaci nemá v rukou, už rezignovala na vyčištění ochranného pásma u plotu, kam původně demonstranti nesměli, ale kam se jim povedlo ve středu proniknout. Jen u jedné ze dvou silničních propustí do Heiligendammu drží demonstranty 500 metrů od průjezdu.

Proti šesti tisícům demonstrantů je přitom nasazeno na 16 000 policistů, které posílily další stovky mužů. Ani tak se jí nedaří plnit původní plány. Policie přitom použila i metod známých z dob NDR, kdy předem odebírala pachové stopy u vytipovaných vůdců protestů.

http://www.novinky.cz/zahranicni/demonstrace-proti-g8-pokracuji--policie-selhava_116573_otoqf.html
[16] Nězavisimaja Gazeta: antiglobalisté jako zkušení partyzáni (07.06.2007, 23:40:26)
Velmi kriticky se k Merkelové staví ruská Nězavisimaja Gazeta , podle níž uškodí image kancléřky nepokoje doprovázející summit v Heiligendammu, kde si antiglobalisté počínají jako "zkušení partyzáni". Celá situace je pro Merkelovou o to trapnější, že z této oblasti pochází. Po posledních událostech se už nemusí obávat, že by ji ještě někdo spojoval s přízviskem "Železná lady", soudí ruský deník.

http://www.rozhlas.cz/cro6/internet/_zprava/352907
[17] Hanys: to Riot Architekt (08.06.2007, 10:42:10)
clovece pokud ctes George Orwella, tak mi netvrd, ze nemas IQ na to, aby sis udelal vysokou skolu. Proste mi prijde, ze kdyz nekdo argumentuje na urovni nejakym solidnim zpusobem, poslouchaji ho vic, nez kdyz haze dlazebnimi kostkami. A na to, aby ses stal nejak verejne cinnou osobou a mohl do neceho zasahovat, ani to skolu nepotrebujes. Jenze ono to je holt s tema kostkama jednodussi, ze...
[18] Karkulka: to hanys (08.06.2007, 11:07:39)
ty vidíš akorát ty debilní dlažební kostky. pro stromy nevidíš les!
[19] Hanys: mozna mas recht (08.06.2007, 11:41:01)
jenomze to napovida ruzne veci. Napr. na Tekno jezdim roky, ale jsem slusny clovek a vzdycky mi bude vadit, kdyz idioti, co jedou ze stejneho open airu jako ja, delaji bordel na zastavce (rozbijeji lahve apod.) a mistni babicky se na to musi koukat a zarazene mlcet, a samozrejme si o VSECH teknarich myslet svoje. Jsem taky proti globalizaci, ale diky par idiotum co musi do vyloh a policejnich xichtu mydlit dlazebni kostky jsem povazovan za hovado. Vadi mi to.
[20] suttek: 2hanys (08.06.2007, 11:48:39)
no vidíš, to ja už sem naštěstí dospěl do stadia, že budu radši považován za hovado než "slušného člověka", protože z těch tzv. slušnejch je mi kolikrát asi víc ekl než z nějakejch alkačů
[21] Karkulka: (08.06.2007, 11:51:38)
a myslíš, že se na to většina demonstrujících kouká jinak?
jenom proto, že nějakej idiot z davu hodí kostku, přece nebudu snižovat smysl a vážnost takových protestů, to je trochu nepoměr ne? uvědom si laskavě, že ti lidi nejsou v naprosté většině případů ožralý pomatenci
[22] Karkulka: (08.06.2007, 11:54:50)
suttek: přesně, i mě je milejší ožrala, co nemá žádnouu moc než zloduch s bílým límečkem, co negativně ovlivní životy milionů lidí, když podškrtne něco svým zlatým perem
[23] Hanys: jadro pudla (08.06.2007, 13:18:59)
a to je prave ono. Ja nejsem anarchista, protoze se mi zije dobre, rad si koupim pekny auto apod. Vetsina lidi to ma podobne. Ja teda nevim, proc je vam milejsi ozraly zkrachovalec nez slusny clovek..to je postavene na hlavu. Co anarchistum kdo dela, ze furt breci, cukaji se, maji takove podivne prevracene zebricky hodnot ? To prece neni zadny nazor, to je nejaky "psychotruc". Neschovavejte se za boj o "dobro lidstva", to je proste frustrace. To ale nema nic spolecneho se situacema jako CZtek 2005 nebo 1. Maj v Praze...tam bych si asi hodil kostkou taky do nejakeho fizlackeho nazi-xichtu...ale to je jina situace a jiny boj.
[24] emma: neschovavejte se za boj o "dobro lidstva" (08.06.2007, 13:50:49)
neschovavej se za slusnost, to je proste konformita a strkani hlavy do pisku pred problemama, ktery uz nas dohnaly
[25] Hanys: aha (08.06.2007, 14:10:32)
a ty a jeste nekolik dalsich tisic nahecovanych blaznu je promptne a kvalifikovane vyresite !
[26] Karkulka: to hanys (08.06.2007, 14:21:21)
žebříčky hodnot? mám mít na 1. místě ve svým žebříčku pěkný auto? tobě přijde svět ideální? nebo to tak není, ale seš příliš línej a lhostejnej, abys něco dělal?
[27] Hanys: nee (08.06.2007, 14:40:12)
ten zebricek hodnot byl reakci na tve srovnavani obliby "ozralec vs. slusny clovek". Mou prioritou neni hezky auto. Svet idealni neni. Ja nejsem liny abych neco delal, ale mam se prilis dobre na to, abych chodil delat bordel do ulic a stezoval si. Dobre, tak ja to vzdavam...JSTE spasitele sveta a ja se pred vami klanim :-)))
[28] Karkulka: to hanys (08.06.2007, 14:57:21)
a chodíš na fríčka?
[29] emma: to hanys (08.06.2007, 15:06:30)
hmm, mas se prilis dobre... a to podle tebe staci?

mozna se zkus nekdy rozhlidnout trochu dal nez na nejblizsi louku, ze ktery se vracis v nedeli v "peknym aute"...
Jakou mas radu pro lidi, kterejm tohle nestaci, ale zaroven nemaj "vystudovanou prestizni vysokou skolu" nebo nechtej bejt soucasi vysoky politiky? maj se radsi soustredit na to pekny auto a doufat, ze se nekdo za ne rozhodne spravne?
[30] suttek: 2hanys (08.06.2007, 15:13:59)
je každyho věc jak to cejtí a jak se k tomu postaví, ale pokud tady někdo začne říkat, že jako těch riotů je už moc, a že je to jenom exhibicionismus, tak pardon, ale to se musim ozvat

že se přežrana společnost nechává opíjet rohlíkama konzumu zatímco jí utahujou obojek kolem krku je její věc a konečně dobře jí tak, ale nemůže čekat že s ní budu tupě souhlasit a chovat se slušně

spravně to napsali na čafce:

Pro elitu neplatí žádná pravidla, proč by měla pro nás?

a

Kde je bezpráví normou, tam je odpor povinností.

[31] Hanys: 2 Karkulka, 2 Emma (08.06.2007, 15:24:43)
1) fricka jsou Free Parties ? Pak ANO, ponevadz me ta hudba i subkultura kolem bavi. Uz asi 7 let.
2) kdyz nekdo nechce, at za nej rozhoduje nekdo jiny, a zaroven nechce byt soucasti politiky ? Ma mila, to jsou protimluvy. Nedava to smysl. Pak totiz zbyva jedine to hazeni kostek, a to ja nepovazuji za hodnotnou formu boje, protoze takovy clovek nemusi nic o problematice vedet, nemusi mit nic nastudovano, nemusi umet uvadet argumenty. Take tomu vetsinou tak je. Proc by takoveho nekdo poslouchal ? A co potom vlastne chcece ? Anarchii ? Sorry, ale na to se mas prilis dobre i TY (VY), abyste opravdu chteli neco takoveho zavadet. Pokud byste opravdu chteli, mate nejspis neco spatne poskladano v hlave. PS: ja tu vysokou skolu taky nemam.
[32] emma: (08.06.2007, 15:42:08)
VYSOKY politiky (pod tim si ja osobne predstavuju to, co momentalne delaj ti roztomili nezbedove z g8 v heiligendamm) - viz tvuj argument s al gorem

a jiste uznas, ze z podstaty veci se vysoky politiky nemuzeme ucastnit vsichni (to pekne severonemecke mesto koneckoncu neni nafukovaci). Nebo chces rict, ze pravo rozhodovat o svete ma jen tech par idiotu z g8 a ti ostatni maj smulu?
Ale mozna si jen nerozumime a pod "byt soucast vysoke politky" si kazdej predstavujem neco jinyho...

btw: pokud se domnivas, ze to jestli jednou za ctyri roky hodis hlas topolankovi, paroubkovi nebo bursikovi nejak zmeni to, kvuli cemu ted protestujou lidi v nemecku, tak jsme asi kazdej z jiny planety

[33] Hanys: and the babble goes on... (08.06.2007, 15:54:40)
k tomu BTW: ne, to se opravdu nedomnivam, neboj.

Zajimalo by me, kolik lidi by chodilo na tychle anarchisticke demonstrace, kdyby vedeli, ze se jich pokazde budou ptat (do televize) napr.: "A jak vy byste resili krizi s AIDS v Africe ?" nebo neco podobneho. To by byly xichty...ehm..no..jaa... :-))

Tak nejak si myslim, ze ti papouni v G8 o tom preci jen vedi kapku vic - taky na to maji expertni tymy.

Porad jsem mimozemstan ?
[34] emma: (08.06.2007, 16:14:41)
v tom myslis, ze je opravdu ten problem? Myslis, ze georgovi slavny tymy expertu nevedi o tom, kolik usa vypousti emisi? ze nevedi o tom, jak tajou ledovce? a proc teda usa nikdy na zadny konkretni snizeni emisi nepristoupi? proc je takovej problem vyrabet levny retrovirovy leky? a co ty dluhy s naprosto silenejma urokama zemim, ktery nikdy nebyly schopny je splacet? co zbesilejma podminkama podmineny pujcky mmf?
Myslis, ze si nejsou schopny uvedomit dusledky vsech tehle veci? no evidentne asi ne - jde prece o prachy, ruka ruka ruku myje a expertni tymy jsou tak akorat pro paradu...
nehlede na to, ze uplne pomijime odpornost celyho toho saskovskyho setkani, ktery si dovoluje za obrovsky penize poradat takovyhle bojovy cviceni... Je normalni postavit kvuli trem dnum a par blbeckum 13kilometrovej plot za miliony eur, je normalni zakazat lidem, aby se k tomu plotu byt jenom priblizili?

Pro elitu neplatí žádná pravidla, proč by měla pro nás?
a
Kde je bezpráví normou, tam je odpor povinností.

(thanks suttek a csaf:)
[35] emma: (08.06.2007, 16:24:03)
jasne, ze spousta lidi nevi, proc tam jsou a jdou si treba jen tak hodit dlazkou (- asi holt nejsou tak spokojeny jako nektery jiny...), ale zaroven jich to myslim spousta vi velmi presne (mj. greenpeace).

Nehlede na to, ze podle me, clovek nemusi bejt hned chemik nebo ekonom, aby mel pravo na to citit, ze neco tady trochu smrdi...
(stejne jako jeden nemusi bejt rovnou spisovatel, aby rekl, ze se mu nejakej text nelibi - to je ten nejblbejsi argument kritizovanejch: tak to udelejte lip, kdyz jste tak chytry... a pro politiku tohle plati dvojnasob)
[36] Hanys: vzdyt (08.06.2007, 16:25:54)
...bojove cviceni z toho delaji ti demonstranti. Copak by byl treba nejaky 13km plot, kdyby se neocekaval naval tisicu bordelistu ? Jeden za 18 a druhy bez dvou za dvacet.

K USA a snizovani emisi...to je jasny, jsou to hovadka, ale proste se na ne musi tlacit. EU to dela !

Jinak co se tyce MMF a Svetove banky tak tady souhlasim, je to svinstvo. Prachama se da prejet vsechno, coz je v podstate ten generalni hnus na globalizaci. Ja to vim, jen si proste nemyslim, ze tyhlety destrukcni anarcho-bordelismy jsou nejakou cestou, jak neco vyresit. A uz toho bylo dost...
[37] krtek: (08.06.2007, 18:34:51)
Fízle ty ses přejmenoval?
Teď ti něco řeknu k tomu tvýmu tvrzení,že se mám příliš dobře,než abych mohl klást odpor.
Nemám se dobře! Protože,ač bydlím na vesnici na jižní Moravě,tak si nemůžu ani v klidu v neděli sednout na zahradu pod strom,protože vždycky ňákej kretén začne sekat trávu,kolem neustále jezdí auta,nade mnou lítá letadlo s reklamou na debilní Mountfield,na studnu,ze které odjakživa bereme vodu nám nedávno napsali,že ta voda není pitná a nakonec po mě ségra hodí náruč letáků,ať si počtu.Jó to peněz mám dost,těch stopade tisíc ve skříni(adresu psat nebudu) je mi na hovno,protože už všechno co potřebuju mám.
To,že většina lidí má auto,bednu a hromadu jídla nic nevypovídá o tom,jestli jsou spokojení.To je ta chiméra kapitalismu..

[38] Redneck: no vono (08.06.2007, 18:40:37)
no vono tihleti radoby anarchisti vetsinou ani poradne nevedi co to ta anarchie doopravdy predstavuje
[39] emma: 2 hanys, posledni otazka (08.06.2007, 18:50:31)
"....Ja to vim, jen si proste nemyslim, ze tyhlety destrukcni anarcho-bordelismy jsou nejakou cestou, jak neco vyresit..."
chapu (i kdyz nesouhlasim a pojmenovala bych to jinak)

jaka je teda tvoje odpoved na TO vsechno?

[40] admin: 4 Hanys (08.06.2007, 19:43:43)
jsem na tvé straně... a ještě o kus dál... ;*)
[41] admin: popravdě (08.06.2007, 19:45:56)
poslední dobou občas docela žasnu, co se to stalo z "mého děťátka"...
[42] krtek: (08.06.2007, 21:25:46)
No hlavně že vy víte,co je to ta anarchie. Je to přece bordel žejo..
[43] Bastoch: (08.06.2007, 21:35:19)
2 Karkulka, 2 Emma (Hanys 08.06.2007, 15:24:43)
2) "kdyz nekdo nechce, at za nej rozhoduje nekdo jiny, a zaroven nechce byt soucasti politiky ? Ma mila, to jsou protimluvy. Nedava to smysl. Pak totiz zbyva jedine to hazeni kostek, a to ja nepovazuji za hodnotnou formu boje, protoze takovy clovek nemusi nic o problematice vedet, nemusi mit nic nastudovano, nemusi umet uvadet argumenty. Take tomu vetsinou tak je. Proc by takoveho nekdo poslouchal ? A co potom vlastne chcece ? Anarchii ? Sorry, ale na to se mas prilis dobre i TY (VY), abyste opravdu chteli neco takoveho zavadet. Pokud byste opravdu chteli, mate nejspis neco spatne poskladano v hlave."

Spíš to vypadá, že o anarchismu víš prd ty.. protože pak bys tu nemoh napsat takovou blbost: "kdyz nekdo nechce, at za nej rozhoduje nekdo jiny, a zaroven nechce byt soucasti politiky ? Ma mila, to jsou protimluvy.". V anarchismu právě o tohle jde, být tak svobodný, že o sobě a svých blízkých rozhoduješ sám.. a nepotřebuješ k tomu nějakýho kravaťáka, co se tě ani nezeptá a za barákem ti např. postaví jen tak mimochodem raketovou základnu. A myslim, že v hlavě to mám poskládáný celkem akorát.
[44] emma: 2admin (08.06.2007, 23:07:54)
no tak to prece vetsinou bejva, ne - s tema rodicema a detma... :-)
[45] suttek: 2admin (08.06.2007, 23:54:22)
dětátko krapet zvlčilo ;)
[46] emma: 2admin (09.06.2007, 11:57:36)
jen me tak jeste napada, proc sem teda davas k tak jednoznacnejm zaverum provokujici clanky:-)?
[47] končetiny: 2emma (09.06.2007, 14:21:28)
není jen admin
[48] krtek: :p (09.06.2007, 15:07:24)
Díky bakuninu!
[49] weena: (09.06.2007, 21:44:56)
kazdy dite jednou vyroste a pres pubertu dospeje a zacne menit svet ...
[50] admin: mno (09.06.2007, 23:50:47)
tak to teda doufám, že ta puberta nebude trvat příliš dlouho... ;*)
[51] Vašek: krásná diskuze, sjel jsem to celý... (04.05.2009, 14:34:10)
...a celkový obraz co z toho vychází mě přijde dost smysluplný...taky se mám dobře, taky jsem anarchista, autonom, člověk...byl jsem účastník antiG8 akcí v Německu(kus kalhot mi tam zůstalo na žiletkovym drátě:)...ale všeho s mírou a zlatou střední cestou...
...nechodim k volbám, rozhoduju si o svém životě sám, společné věci řešim s těmi kterých se bezprostředně týkají, pokavaď někdo chce rozhodovat o mě beze mě nebo chce nějakým způsobem překročit můj osobní prostor budu
se adekvátně bránit...chci neubližovat kde nemusím...
...nekonzumuju věci který způsobujou něco přes míru negativního...kde je ta míra?...kde je ta mez kdy hodím
dlažební kostku?...rioty a revolty jsou malou součástí života a rád do nich jdu!avšak nevidím že by společnost měla potenciál na sociální revoluci a hlavně na naplnění požadavků takové revoluce... na to jsme moc egoističtí atd....to ještě neznamená že nebudu aktivní ve veřejných věcech-vystupovat proti těm největším nespravedlnostem, křivdám, paradoxům...pomáhat kde mohu, dělat na sobě-v PRVNÍ ŘADĚ!!věci nejsou idealní a černobílí-každopádně bych si dal špenát, brambory s cibulkou s domácími vajíčky a pustil si nějakou hudbu:)
[52] Vašek: puberta pryč a furt jsem to já:) (04.05.2009, 14:53:30)
ale ještě mám se sebou dost co dělat,
zásadní hodnoty však zásadně už měnit nebudu,
ještě jsem chtěl dodat že jsem byl v ČSAF a už nejsem
(bylo to přínosný ale časem mě to nevyhovovalo s tim že změnit to bylo nemožno-jako v parlamentu-přispůsobit se nebo odejít)
a především to že "opilý lidi po akci" vs. babičky z vesnice či rozbitá autobusová zastávka při demo rozhodně není
žádná skvělota a frustrovanej jsem trochu taky ale jak se říká "hoď kamenem kdos bez viny" čaukiss