[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Policie a magistrát zvažovaly rozehnání demonstrace Antify (Právo)


2007-11-13, 12:16:00 • Média
Antifu s neonacisty nelze srovnávat
(Jakub Mračno, Právo, 12. listopadu 2007)


Předseda Židovské liberální unie František Fendrych


Jak vnímáte sobotní akce demonstrantů z řad Antify?

Toto je můj osobní názor, nehovořím tedy za Židovskou liberální unii. Když mě policie a magistrát požádaly o vyjádření k případnému zákroku proti Antifě, jednoznačně jsem to odmítl. Byl jsem přímo na místě a šlo o pokojnou akci, byli jednoznačně na naší straně. Rozhodně bych si nevzal na svědomí v tomto policii podpořit i přes to, že později mimo oblast Starého města došlo ze strany Antify k excesům. Nemohu souhlasit s tvrzením politiků, že jsou radikálové jako radikálové, podle mě nelze takto srovnávat Antifu a neonacisty.
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: Moje cíťění vůči sobotnímu excesu (13.11.2007, 20:42:05)
Berete sobotní den jako výhru, ale rozpoustali jste válku. Taky jste ty kokoty nemohli nechat projít, že museli jste se předvést, porvat se, ukázat se světu a vaši klučící s foťákama z antifašistických plátků schválně chodí před demonstracema a fotí policajtům obličeje a jejich čísla, aby jste je mohli žalovat kdybyste náhodou dostali po tlamě, jako na CzechTeku.
A jinak vyjádření k sobotnímu excesu že náš stát je pravicový, bych dodal jen to že se u nás čím dál tím víc rozmáhá anarchismus, smažky. to je zlo vůči kterému se musí bojovat, a né proti jiné rase.
[2] Matahatatata: (13.11.2007, 20:57:53)
Jsem dojat.
A co policie,ta je snad nechala projít,ta se s něma nervala? Akorát jsme za ně zaplatili 15mln. Zásah antifašistů tě nestál ani korunu.
[3] Hanys: (14.11.2007, 08:16:13)
co se s nim bavis, je to prece evidentne fizl nebo clovek podobnym vygumovanim postizeny. Nesnasi "smazky", a zasah mu vyhovuje, dostal za nej dobre proplaceny prescas.
[4] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: (14.11.2007, 15:24:19)
No někdo se ozval, někdo do může urážet, ale uvnitř je úplně stejný jako já.
Zásah mě vyhovuje, víš proč, že se konečně něco s nacismem u nás, ale sere mě že nic s váma, nesouhlasím ani s jednou stranou víš, jsem svůj a to jsem já.
[5] Hanys: (14.11.2007, 15:54:16)
jak nesouhlasis ani s jednou stranou ? Nesnasis nacky = nejsi na jejich strane. Ale pak taky nesnasis ty, co nesnaseji nacky... Nejsi ty Beeeeeeem ??? :-) A proc spojujes Antifu s anarchismem ? Antifa a napr. CSAF neni to same, ty Y.
[6] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: (14.11.2007, 16:30:49)
Hanys-> sorry, ale mě tak antifa a CSAF přijdou stejný, nemůžu si pomoct.
Moje osobní minění je že nebejt nácků a vás tak by byl v zemi klid, spousty lidí tyhle věci nezajímaj maj svých starostí dost, ty jsi stopro vysokoškolák, asi nemáš problémy s penězma, jsem středoškolák, ale musím se ohánět dělám školu a do toho makám, protože stát nás akorát obírá a nedělá nic pro lidi, kam se poděla hrdost státu kde je duch T. G. Masaryka a těch co založily stát pro lidi co tu žijou, se to akorát vytrácí, je to každodenní boj o to uživit se neztratit práci.
[7] krtek: (14.11.2007, 17:56:09)
Ty vole nemáš rád nácky,nelíbí se ti stát,ale nejvíc nenávidíš anarchismus :D Víš ty vůbec co to je,jak to vzniklo,na čem a proč to stojí?
[8] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: forkrtek (14.11.2007, 18:45:42)
Pokud vím na čem stojí anarchismus (ten současný nevím), jestli se nemýlím vzniklo to někdy v době kolem císařství rakouského, možná dřív, anarchisté se snažily svrhnout vládu za pomocí atentátů na vysoce postavené lidi.

Jinak by mě co sledujete vašema protestama, myslíte že oslovujete lidi, které jsou starší než já? Teda 100% oslovujete mladistvé.
[9] Fízl: (14.11.2007, 21:53:42)
Typický příklad vyjadřování se anarchistů, na slušný argument jen urážky...Jo a s těmi přesčasy...u policie se neplatí, trošku čtětě víc, než ty vaše anarchistické letáčky...
[10] Lukyn: :-) (15.11.2007, 10:53:26)
Jo já souhlasím, 90% lidí z vás má legraci, jste směšní, ani si to sami neuvědomujete. Má rodina i rodiče i přátelé - nikdo nestojí ani na jedné straně. Co se týká toho - nesnášet nácky a nestát u AFA - mě se to zdá logické, to že někdo nesnáší ODS nemusí znamenat, že je pro ČSSD. Víte, svět se neskládá z dvou stran, ale to vám někdy snad dojde. A smažky teda nesnáším taky, a to snad každý "normální a slušný" člověk.AFA a ČSAF jsou téměř totožní (jejich přívrženci, reklamy, atp.) jste stejně prohnilí jako jiná společenství. Vaše články jsou plné lží a polopravd, ale to vy asi nevidíte, protože jste zaslepeni fanatismem!
[11] ruka: prohnilý mozek Lukyna (15.11.2007, 11:00:52)
... teda myslim, ze z tveho prispevku je jasne videt, kdo ma vic prohnilej mozek ;)
[12] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: (15.11.2007, 12:13:57)
No jsem zvědav kdy dojde všem extrémistickým hnutí rozum a začnou konečně uvažovat nad tím proč jsou v hnutí, proč je taková doba, proč sesnaží zastavit globalizaci ktrá nejde zastavit za to si můžeme sami, sami jsme jí dovolily se sem vkrást.
U extrémismu by se mělo začít ať buď levicového nebo pravicového, tohle se líbí jen jedněm lidem a to pilitikům.
For Lukyn 90% jo nepřeháníš náhodou:-/tys nezapočítal pravici ani levici, víš proč to je tak a né jinak? Je to proto že každej normální člověk se stará o živobytí, zabezpečení rodin, to někteří z vás vůbec nevidí:-(
[13] Hanys: (15.11.2007, 12:37:34)
tady je to samy genius prumernosti. Hele, ja taky denne pracuju, platim ucty atd. atd., a nejsem zadny extremista. Antifu chapu jako organizaci, ktera se snazi branit nackum v jejich rejdech. Muzou to delat ruzni lidi a nemusi byt zadnym zpusobem extremisticti. Antifa neni (resp. nemela by byt) politicka. A na strankach antify jsem zadnou evidentni lez nikdy necetl, narozdil od nackovskych stranek nebo oficialnich prohlaseni Policie CR. Taky stranky Antify pusobi clanky, pristupem tvurcu apod. pomerne dost inteligentne, tak nevim, kde tam hledas jakasi schizofrenni spiknuti nebo co...
[14] Fízl: Hanys (15.11.2007, 14:32:34)
Chceš tím asi říct, že když ne policie, tak vy...Asi by se ti nelíbilo, kdyby na místě nebyla policie a zvhro se to v krvavý masakr s mnoha mrtvými a zraněnými, nebo jo? Nebo tady napiš, jak přesně by měla policie proti náckům postupovat, když jste všichni plni rozumu a VŠ titulů....
[15] Hanys: to Fizl (15.11.2007, 15:06:28)
ale ja nerikam, ze policajti nemaji jit proti nackum. Ted to bylo, jak to ma byt vzdycky. Ja proste akorat nechapu, proc jsou antifasisti nazyvani levicovymi extremisty (media) nebo fetkami (policajti). To je prece naprosta hovadina. Policajti se k tzv. alternativni mladezi velmi casto chovaji jako fasizujici prasata proste z principu. Nemam fizly rad.
[16] ruka: bez Fízlu (15.11.2007, 15:59:56)
hele, šlo to a pujde i bez vás ;)

Celé toto období vyvrcholilo střetem na 1. máje 1992 na pražské Letenské pláni, kde proti sobě stála aktivistická jádra obou hnutí. V tomto střetnutí už hráli prim jednoznačně anarchističtí militanti. Ti dokázali početně stejně silnou (střetu se účastnilo zhruba 300 demonstrantů na každé straně) skupinu neonacistů rozehnat.

http://www.kafe-jilove.estranky.cz/stranka/politika


[17] Fízl: bez Fízlů (15.11.2007, 16:04:42)
ani nevíš, že to je moje zbožné přání, aby se tyto střety odehrály bez fízlů a bez veřejnosti....
[18] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: For fizl (15.11.2007, 17:23:28)
FOR FIZL ->Spíš ses měl zeptat ať ti osvětlí co je po nich policejní brutalita, a co je regulérní zákrok.
Podle toho co z těch přízpěvků chápu je to, že zákrok je regulérní pokud v něm nejsou zadky Antify a jim podobným organizacím, jinak jsou druhej den plné noviny policejního teroru.
FOR HANYS -> No měla by bít apolitická, nevypadá to tak.
No narovinu mě veškeré akce antify a nácků připadnou jako hra kočka s myší, ale na druhou stranu jste sobotou akorát dokázali to že se lidé přiklánějí k pravici, to jsem aspoň cítím z žáků se kterými navštevuju školu.

[19] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: (15.11.2007, 17:25:24)
* to jsem aspoň cítil z žáků se kterými navštěvuju školu.
[20] emma: 2nesnasim nacky, ale vic ... (15.11.2007, 21:03:35)
urovni vaseho vyjadrovani, ale i znalosti (napr. o anarchismu, jeho historii a ideovem zazemi:) me okouzlujete!!
muzu prosim vedet jakou skolu navstevujete?
viz "mela by bít apoloticka...." huuuuu

zdravi Vas nejvetsi asocialni "smazka" minule soboty:)

[21] Jarek: All (15.11.2007, 21:16:19)
Hele tak ČSAF a ANTIFA JSOU DVĚ JINÉ VĚCI. tO ŽE ČSAF PODPORUJE Antifu nemusí přece hned znamenat že jsou totožní/stejní.
Ano netvrdim že všichni afáci se na demonstracích chovají vzorně. ano někteří se chovají stejně jak náckové. ALe těch enni mnoho. Propč nova vysílá bludy o tom jak se Anarchisti hromadně ozbrojují a trénují na střety s policií? Vždyt to je lež. Proč se radši enzabývaj tím že po evropě zakládaj nacionalistický/fašistický strany poloprofesionální vojenský jednotky? To je snad správně? Neni lepší se zabývat tímto než si vymýšlet?
[22] Jarek: Emma (15.11.2007, 21:19:46)
Měla by být apolitická. pěkně řečeno. Ale neni. ve škole učitelé vykládaj bludy. Např.: anarchismus je jen chuligánství, rvačky a potyčky, bojují(anarchisti) bojují proti systému, ale je to utopie...
Tak ted jsem citoval moji češtinářku.
[23] ruka: 21 Jarek (15.11.2007, 23:08:17)
...ano někteří (afáci) se chovají stejně jak náckové

to je taky nějaka blbost ne?
[24] Jarek: (16.11.2007, 13:04:50)
nechtěl sjem říct že uplně blbě to vyznělo. ale s jejich stylem se upa neztotožnuji pač se náckum podobaj. samozřejmě že se nemůžou chovat stejně. omlouvam se.
[25] ruka: 2Jarek (16.11.2007, 13:37:33)
no timhle si to pro me teda moc nevysvetlil, spis naopak

neco jako ...

Chtělo by se říct s Josefem Švejkem – byl to buď vrah, nebo zavražděný, to je jedno, každopádně to bude pěkný lump.

http://blisty.cz/2007/11/16/art37305.html
[26] krtek: (16.11.2007, 15:53:11)
woepyčo mě těch nácků bylo skoro líto,jak je někteří antifas kopali do lebek.Násilím cesta nevede.
[27] Jarek: (16.11.2007, 16:29:55)
:D Ha líto? Jestli narážíš na mě tak jsemš vedle mě nácka líto neni.
[28] Jarek: ruka (16.11.2007, 16:35:16)
Jo asi na to nemám upa správně vyhraněnej názor. ale jedno vím jistě. náckové si nezaslouží mít tu možnost projít. Já na sobotní akci nebyl. Jsem z trošku dálky a jaksi mi to nevyšlo. Ale zato jsem stejně zkončil s krvavím nosem, pač nějakej sráč začal prohlašovat fašounský keci a když viděl mně jak vipadám tak mi ji dal. ovšem on pak dostal víc;-)
[29] Nesnáším Nácky, ale víc nenávidím Antifu a Anarchismus!!: For EMMA (16.11.2007, 18:48:26)
SPŠ STROJNÍ
[30] krtek: (17.11.2007, 13:47:14)
Jarku,nevím cos mi chtěl sdělit tou větou,já jsem ji nerozluštil.. Sebeobrana jasně,ale jen tak vlítnout na někoho ,ať má jakoukoliv politickou orientaci,a brutálně mu rozbít držku mi přijde dost zvrhlý.Úplně by stačily vajíčka,shnilý ovoce,polít ho třeba hnědou barvou atd,byl by zesměšněnej a nikdo by nás nenazýval krvelačnýma anarchistama.
[31] Jarek: krtku (17.11.2007, 14:57:41)
no ted jsi to vystihl sebeobrana. A nejen sebeobrana ale pokut terorizují někoho jinýho tak ho přece nenachámn na holičkách. zesměšnění neni vůbec špatnej nápad.