[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Fontány v Madridu se zbarvily do ruda … (Antifa.cz)


2007-12-13, 11:54:00 • Protestní akce
Krvavé fontány v Madridu
(Antifa.cz, 13. prosince 2007, 10:55)


V úterý 11. prosince uplynul jeden měsíc od smrti mladého antifašisty Carlose Palomina, kterého probodl neonacista Josué Estébanez de la Hija, voják z povolání. O události jsme podrobně psali v tomto článku.
Krátce po útoku na Carlose neonacisté pobodali a těžce zranili 23. listopadu ve městě Cáceres dalšího antifašistu Carlose G. Basase, který je dodnes s probodlou plící na jednotce intenzivní péče. Cáceres, který je místním centrem alternativních subkultur, je od té doby v obležení policie, která v rámci ”nestrannosti” neustále znepříjemňuje život všem antifašistům ve městě za pomoci posil až z Madridu. Neonacisté se na ulicích neukazují a situace je tam i v ostatních městech velmi napjatá.

více na: ..:. Antifa.cz :.


pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] jurak: (13.12.2007, 16:03:55)
Tak to se povedlo.Naprosto originalvi vystizne.
[2] Hanys: neurazejte me ! (14.12.2007, 08:42:21)
ja taky nesnasim nacky, a jsem vlastne tim padem antifasista, nebo ne ? Ale kdyz si v takovemhle clanku prectu neco o "soudruzich antifasistech", tak razem se mi teda k antifasismu priznavat nechce. Bezte do prdele, soudruzi...
[3] Mano Negra: 2Hanys (14.12.2007, 09:07:05)
a kdyz si nackove rikaji kamaraden, tak si taky nebudeme rikat kamaradi a zakazeme Studio kamarad

...sice to chapu, me soudruhy taky nejak nemusim, ale zas to chce trochu nadhledu

soudruh neznamena automaticky komunista a uz vubec ne bolsevik ci stalinista

a trefna vec k tematu

Celý život jsem patřil ke kritikům komunismu, můj odpor k této myšlenkové soustavě a politickému systému byl také důvodem mé emigrace. Nicméně s dnešním "postkomunistickým antikomunismem", s mladofrontním diskurzem, s honičkou na českého komunistu nechci mít nic společného. Jen idiot může cpát komunismus a nacismus pod jednu, ve studené válce narychlo postavenou střechu s názvem "totalitarismus" a pak klást křivé rovnítko mezi lidi, kteří bojovali za sociální rovnost, za emancipaci dělnické třídy, a rasisty, kteří vyhlazovali Židy a Slovany a budovali árijskou říši od Uralu až k Atlantiku. Lže, kdo tvrdí, že život v komunistickém Československu byl jen životem utlačovaných: studoval jsem v šedesátých letech filozofii v kulturně bohaté a rozmanité společnosti a v relativní svobodě. Ostatně svoboda je vždy jen relativní, ta naše současná je tak relativní, až se téměř vytrácí z našich všedních dní, jak ví každý, kdo se střetl se zájmy kapitálu a "musel z kola ven".

Právo, 12. 8. 2006, rozhovor Václava Bělohradského se Zdeňkem Nevělíkem
http://www.katerinajacques.cz...ky/
[4] Hanys: tak jo. Ale: (14.12.2007, 10:13:00)
za prve si ten pan trochu odporuje. Za 1. odpor k myslenkove soustave komunismu a za 2. lide, kteri bojovali za socialni rovnost a emancipaci delnicke tridy ??? A taky tihle lide, kteri bojovali u komunistu opravdu za tohle, meli opravdu velke boleni hlavy hned na zacatku padesatych let.
[5] (14.12.2007, 12:15:46)

[6] krtek : (14.12.2007, 18:48:57)
Podle mě je opravdovej komunismus daleko lepší,než opravdovej kapitalismus. Zhovadělá verze komunismu-bolševismus má určitě na svědomí hodně vražd a zel,ale kapitalismus na tom není o nic líp.Mohli by vyprávět indiáni,anarchisti,iráčani..(pokud nejsou zrovna mrtví) Začíná to spamem a končí to globálním oteplováním. Kapitalismus dělá z lidí chamtivý,sobecký,agresivní konzumenty a ze Země neobyvatelnou planetu.Lidi jsou slepí,když tohle nevidí!
Stavět se proti tomuto neznamená být komunistou,to je jenom zoufalý nálepkování lidí,který jenom potvrzuje zrůdnost tohoto režimu.

[7] Hanys: 2 Krtek (14.12.2007, 23:26:47)
sice s tebou nesouhlasim, a to vubec, ale velice si vazim toho, ze ses uprimne projevil. Diky za referenci o tom, jak muzou dnesni lide videt svet :-) Pokud mi kdokoli da takoveto zrdcadlo, uprimne mu fandim. To, ze to vidim uplne jinak, sem jaksi nepatri. PS: Krtek, prestoze levicak, si zaslouzi volebni pravo.
[8] krtek : 2 Hanys (14.12.2007, 23:52:26)
Hele když už reaguješ,tak napiš co si teda ty myslíš o dnešním světě. Já chci pořádnou diskuzi! :p
[9] Hanys: narocna otazka (15.12.2007, 01:16:23)
v pohode, akorat jestli ti prijde, ze se da neci svetonazor takhle vyjadrit na kousku prostoru na techhle strankach... V podstate kdokoli by se o to pokusil, vypadal by jako idiot. Takze..zkus to ty. Co si myslis o svete ? A ted to sem nacpi ty trdlo
[10] Hanys: dobrou (15.12.2007, 01:20:19)
jinak fakt sorry, ale jsem hin....
[11] krtek : (15.12.2007, 02:33:28)
woe nikdo po tobě nechce eseje. Myslím,že se dá vyjádřit jednou větou co si myslíš o světě. Já to moc růžově nevidím,páč čím víc se šíří po světě volnej trh a s ním tuny velice potřebných a "neutrálních" technologíí,tím víc jde příroda do prdele.Jestli mi chceš tvrdit,že se člověk bez přírody obejde,tak prosím..
[12] Hanys: hrr na ne (15.12.2007, 11:00:10)
no jo, ty jsi jeste takovy ten zapaleny bojovnik. Mas pravdu, bez prirody se neobejdem, a taky je uplne spatne, ze jsme se od ni takhle odtrhli. Ale stalo se. Oni komunisti opravdu nijak extra nevynikali v ochrane prirody, to mi taky muzes verit. Ale ja uz jsem asi dospel nebo co, uz takhle nebojuju. Kdyby bylo po mem, zrusim treba televizi, ktera nam tady degeneruje narod neustalym tlakem na snizovani IQ (samozrejme podprahove). Lidi by meli cas na normalni zivot a na svuj vlastni rozum. Tohle by byl krok ala tve gusto, co ? Takove trochu socialni inzenyrstvi. Jenomze na svete neni nikdy nic ani cerne, ani bile. Vetsina lidi to casem pochopi, prestane soudit "z fleku", vypusti takove ty vasne. Ja myslim, ze na to taky prijdes. Tim z tebe nechci delat vola, to vubec ne.
[13] krtek : (15.12.2007, 12:44:41)
Těma komunistama máš na mysli co? Snad ne KSČ? KSČ byla zločinná organizace,která tu udržovala stalinismus. Komunismus znamenaá komunitní způsob života,kde neexistuje soukromý vlastnictví a centrální vláda a peníze většinou nejsou potřeba,protože jsou lidi soběstačný nebo vyměňují věci za věci.Bohužel už není cesty zpět a kdo tohle chce vrátit,musí nastolit diktaturu,protože lidi mají televize a touží mít všechno co jejich seriáloví hrdinové.Možná proto zkrachoval Chávez se zaváděním socialismu ve Venezuele.(mimochodem v téhle banánové republice se kuli změně ústavy vyhlásilo referendum!! V naší "vyspělé demokracii" nemyslitelný)
Dnešní systém je zrůdnej v tom,že akciovky MUSÍ i kdyby nechtěly podle zákona vytvářet zisk a růst a NEMŮŽOU i kdyby chtěly třeba omezit zisk ve prospěch ekologizace výroby,protože by hodnota jejich firmy klesla na burze a akcionáři by byli pěkně nasraní. Ty už nebojuješ,to znamená,že přijímáš kapitalismus? Na Czechteku ses díval jak vyhání tvoje kámoše ze soukromé půdy a říkal sis,že premiér je kokot? Možná tobě to někdy dojde..

[14] krtek : (15.12.2007, 12:50:56)
PS: tím že bojuju za čistej vzduch,pitnou vodu,nevykácený lesy jsem podle tebe nedospělej? se prober
[15] Hanys: tak prr (15.12.2007, 15:21:48)
jenomze tahle utopie, komunismus ve tvem pojeti, je proste nerealizovatelna. Klidne at nastavi vsechny mozne ekologicke dane, ja jsem pro, kdyz to prirode pomuze. Volil jsem Zelene. Jenom proboha at se kvuli tomu nenastavuje zadny totalitni rezim. Ty premyslis typicky levicove: stat by vsechno ridil. Ja jsem pravicak, a tvrdim, ze je to zverstvo. Stat je nejhorsi vlastnik, nejhorsi ekonom, podle me i nejhorsi ekolog. Vsechno, co je rizene statem, jde do prdele. Navic se nikam nepostupuje, protoze tenhle komunismus se snazi o rovnost vysledku, misto o rovnost prilezitosti. Tim padem se umele udrzuje stav stagnace, chytri lide nemaji motivaci a hloupnou. Korupce je vsude, protoze je treba spousta uredniku na to, aby hlidala fungovani (spis nefungovani) toho slavneho "vsechno je vsech". To jsem vetsi anarchista nez ty, Krtku. Ja stat nepotrebuju, ty ho chces. Zajimave... Souhlasim s teorii, kterou tady jednou nekdo napsal: ze v podstate nackove jsou levicaci (mezi nackama a komousema neni zadny rozdil) touzici po silnem state a centralni rizeni, a anarchisti v podstate pravicaci, protoze nic takoveho nepotrebuji. Howgh
[16] Jarek: Hanys (15.12.2007, 16:43:49)
hele kámo, mám takovej dojem že krtek nepsal nic o státě. spíš o anarchokomunismu, kde se na žádnej podělanej stát nejede a na žádný totality...
[17] krtek : do prr (15.12.2007, 16:57:17)
No paráda,takže podle tebe jsem bolševik.Já jsem nikdy nenapsal,že chci stát a totalitu,i kdyby vedla k lidštější společnosti než kapitalistické. Totalita není nikdy lidská. Kdybys mě znal,věděl bys,že jsem anarchista,takže těžko můžu propagovat ňáký státy a mocenský centra. Tahle civilizace jde do prdele od chvíle,kdy se lidem vzala společná půda a řeklo se "kdo máte peníze,tak si ji můžete koupit zpět".Lidi se nahnali do továren a vznikla reklama,aby budila v lidech potřebu pro jejich výrobky,z toho zase vznikly závist,sobectví,chamtivost a začala se ve velkým znásilňovat příroda.Do té doby lidstvo (až na výjimky) žilo tisíce let samosprávně,soběstačně a v souladu s přírodou.
Teď mám na výběr-buďto budu dřít pod ňákým hovadem,který si na mě honí zisky,nebo chcípnu hladem.
Je možný nekonečný hospodářský růst na omezené planetě? A nebo je to utopie?
Ty říkáš,že mezi náckama a komoušema není žádný rozdíl, já říkám,že není žádný rozdíl mezi náckama a kapitalistama.
Západní svět šíří svoji ideologii ve světě podobně jako nacisti.A mrtvých je taky dost.
[18] krtek : (15.12.2007, 17:09:42)
Apropos když nepotřebuješ stát,tak proč chodíš k volbám? :D
[19] Hanys: dej si Kit Kat :-) (15.12.2007, 19:08:07)
tak nad tim tak nepremyslej, nebo se z toho zblaznis. Ja myslim, ze momentalne zijeme v systemu, ktery vznikl prirozene. Sice neni prirozene misto vyrabeni pro sebe "vykazovat" pro jineho, ale co chces proboha delat, kdyz uz nas je na tehle kouli tolik ? Zavelime "vsechno spatne, zpet na stromy" ? Protoze jestli chces, aby dnes zil clovek v souladu s prirodou a kazdy mel svoji kravu a svoje policko, musel bys polovinu lidstva vyhladit, aby na to bylo misto. Ty nenabizis zadne reseni, jenom ruzne utopie, a ani ty nemas domyslene. Stezovat si umim taky jak to tady vypada. Prej anarchokomunismus....
[20] Hanys: (15.12.2007, 19:11:04)
stat ma plnit zakladni funkce, ale pokud mozno se do prubehu veci michat co nejmin. Tak nejak si to predstavuju. Proto chodim k tem volbam.
[21] Jarek: 2Hanys (15.12.2007, 20:52:39)
Kámo je vidět, že něco kritizuješ, ale téměř nic o tom nevíš. Zkusil bych tě odkázat na jstou literaturu, ale myslim že tebe stejně zajímat nebude, že jsem rád v nevědomosti.
[22] krtek: (15.12.2007, 20:56:40)
Hovno vzniklo přirozeně! Kapitalismus tady zavedla ODS,přes odpor masy. Říkáš,že není místo na krávy a políčka,ale zapomínáš,že dneska se nevyrábí jídlo v replikátoru jako ve Star treku,ale taky na polích! Těch lidí je šest miliard tak jako tak.
Řekni mi,co nabízíš ty? Zelený kapitalismus? A to probakunina není utopie??
[23] zdenek: (16.12.2007, 15:05:31)
Souhlasim s krtkem,lidi maji zatemeny mozky kapitalismem,komerci a ziskama,ale vubec nemysli na prirodu,ktera je pro nas potrebna vic nez cokoliv na svete.Uz jenom kvuli jeji krase,ale hlavne potrebam nasi planety a taky lidskym potrebam.
[24] caliig: all (16.12.2007, 22:38:08)
docela zajímavá diskuze, ale imho je pravda někde uprostřed. Myslím, že kdyby někdo vymyslel nějakej "ideální politickej systém", dostal by bezpardónu Nobelovku. Tak si nehoňte ego, že tu spasíte svym názorem svět ;-)
[25] krtek: si nehoním (17.12.2007, 19:40:31)
Ideální systém existuje.Ale neexistuje ideální způsob,jak ho prosadit :p
[26] pan histerie: (18.12.2007, 11:42:13)
proltari vsech zemi....dete do prdele!!!
komunismus je tzv. utopie to znamena ze to nejde vytvorit
a je jedno jestli se hlasite k cestemu bolsevismu nebo k nekteremu z modnich smeru jako je anarchokomunismus nebo anarchosindikalismus...ste proste jenom rudy blazni ktery kdyz se dostanou k moci tak umiraj lidi!
[27] psh: (18.12.2007, 11:45:25)
no me osobne dost vadi ze se antifa stavi do dosti rudych pozic (zvlaste na zapade..v anglii,francii atd)
to pak proti sobe v ulicich stoji fasouni a komunisti a vsichni dohromady delaj zbytecnej bordel...vzpamatujte se mladezi!
[28] caliig: 4krtek (18.12.2007, 13:55:38)
A co je podle tebe ideální politickej systém? :-)))
[29] Jarek: pan histerie (18.12.2007, 15:58:02)
heh ti někdo stojí na vedení?:-D
[30] Mano Negra: anarchista neni bolševik (18.12.2007, 16:08:34)
žadný rudý pozice, když už tak černorudý
[31] pshah: (18.12.2007, 20:42:55)
neexistuje zadny idealni politicky system
[32] krtek : ale uz (18.12.2007, 21:00:29)
Miliony indiánů v severní americe žily tisíce let v něčem,co by se dneska dalo nazvat anarchokomunismem. V klidu a míru. Taxi to přeberte jak chcete :p
[33] pshah: (20.12.2007, 11:11:16)
krtek: kmenova spolecnost byla i tady jenze snad mi nebudete tvrdit ze neco takoveho by slo dnes uvest do praxe bez toho aby se pulka lidstva zmenila v popel
[34] Viking: (20.12.2007, 11:14:09)
4 krtek- nemyslim ze pokud berete kmenovou spolecnost za anarchokomnismus ze byste byl nejak zvlast historicky vzdelany ze?
[35] NN (12.03.2008, 15:49:05)
NeoNacisti sou borci!!!!!!
[36] El Anarquist: (01.12.2009, 16:40:38)
Ne.Jsou to tupci,co ani neumí historii,protože jinak by nevyznávali takový nesmysly.Divím se,že se klaníš blbům,
fanatikům,kteří vraždili lidi jen kvůli jejich odlišnostem v povaze,názoru nebo jiné barvě pleti...
Navíc Hitler,kterýho určitě taky miluješ,chtěl vyhladit Slovany a Čechy zvlášť!Jak může Čech bejt nácek?
Těším se na tvou odpověď.Zrovna se nemám čemu zasmát,tak proč si nezpříjemnit pochmourný večer hádkou s přiblblým náckem?S pozdravem! ANTIFA!