[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Náckové řádili v Nuslích, policie jim prý zpočátku nevěnovala pozornost (Nova.cz)


2008-02-24, 11:19:00 • Média
Neonacisti zaútočili na čínské bistro
(Jiří Borovec, Michal Kratochvíl, Televizní noviny, 23. února 2008, 19:30)


Třicet neonacistů zadržela v pátek večer policie v centru Prahy. Většinou mladí lidé totiž zaútočili na čínské bistro. Celá skupinka se pak vydala na pochod do další pražské ulice. Tam už na ně ale čekalo několik desítek policistů.
Kameny létající vzduchem a řinčení skla. Cílem útoku se stalo na Náměstí bratří Synků v pražských Nuslích čínské bistro. Partička mladých lidí zaútočila na bistro pár minut po půlnoci.

celá zpráva a video: ..:. Nova.cz :.

Zajímavá informace se objevila v diskuzi pod zprávou TV Nova:

"K incidentu na Synkaci mozna nemuselo ani dojit,kdyby asi kolem 22h dva upozornrni "strazci poradku a zakona" pobliz Vrsovickeho nadrazi,kteri cekali na sanitku,vzali vazne skupinku asi 5kluku ve veku 17-19let,hiphoperu,mezi nimiz byl i muj syn,kteri jim oznamili,ze je honi,slovne a fyzicky napada skupina asi 20 nacku od Sport baru v Sezimove ul. pobliz nuselske radnice.Kluci se nechteli prat,nebyli na rozdil od nacku ozbrojeni,ale druha skupina zrejme po nicem jinem netouzila,takze po nezajmu policistu kluci nastoupili do tramvaje,kde je nackove opet atakovali,opet bez zajmu kohokoli.Je problem "brat vazne"jakekoli extremisty,ale v pripade neonacistu by to nebylo od veci.Nemuselo by dojit ke skodam na majetku,zdravi a nepodporovala by se laxnost tzv.beznych obcanu."
myslím,že policajtům se nechtělo makat...
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] Václav: Částečně to je o vzhledu (24.02.2008, 23:51:08)
Když dvacet cikánů bije pět skinů, bere se to taky jinak, než když bijí bělochy, kteří mají vlasy. Pro syna bude tento incident rozcestím, buď se přestane stylizovat jako levicový extrémista, nebo se naopak takto skutečně vyhraní, a časem třeba v přesile zase zbije nějaké pravičáky. Osobně mu doporučuji první možnost.
[2] Jakub: (25.02.2008, 00:50:40)
Vaclave, Vaclave, sice s tvymi nazory v naproste vetsine pripadu absolutne nesouhlasim, ale porad jsem te povazoval za relativne rozumneho jedince. Hiphoperi se stylizuji jako "levicova mladez"? A na to jsi prisel prosim tebe jak??? Levicaci, pravicaci - neonacistum a dalsim s nimi spriznenym asocialum nejde o zadnou levici nebo pravici (naproste vetsine z nich), jim jde o kult sily spojeny s nenavisti vuci vsemu odlisnemu. A to co je odlisne a cemu povetsinou nerozumi, oznacuji s oblibou jako levicacke nebo zidovske. Nackum se nelibi punks, nackum se nelibi dredari, nackum se nelibi skejtaci, nackum se nelibi technari...ktera z techto skupin je levicova? Odpovim sam. ZADNA. Zastoupeni lidi s "levicovymi" ci "pravicovymi" ideologiemi je v nich prakticky stejne, jako v jakekoliv jine skupine lidi. Zadna z techto skupin se nijak politicky neprezentuje a nevymezuje, naopak ve vetsine pripadu jsou lide v nich (ostatne jako spousta mladych lidi) naprosto apoliticti a politika je jim totalne ukradena. Pravice, levice...Vaclave, ty opravdu patris k lidem, kteri jsou presvedceni, ze je nacismus pravicova zalezitost? Nebud naivni a precti si treba tento clanek: http://neviditelnypes.lidovky.cz...
Potom mozna konecne pochopis, ze nacismus je zhruba stejne pravicovy jako komunismus ;).
[3] Byrushalaym: (25.02.2008, 09:25:29)
Václave, pošlete sem svoji fotku -- když je to částečně "o vzhledu", tak ať víme, jak vypadá pako. Synu citovaného pána přeji, aby měl s nácky co nejméně konfliktů, ale když k nim dojde, aby je řádně zřezal. Osobně mu doporučuji posilovat.
[4] Redixxx: (25.02.2008, 10:07:00)
fasizmus,.nacizmus a hentie ostatne odnoze rasowej nenawisti berem ako chorobu..normalny clowek by nedokazal wyplodit nieco take..
[5] Pavel: Pro Jakuba...levice vs.pravice (25.02.2008, 12:27:23)
Tak Neviditelný pes je zrovna ukázka bezbeehého pravicackeho agresivniho stylu psani, ale to je jedno :) Jako
dobry zdroj informaci a pohledu na svet bych ho vsem davno neudavel, vychazi tam ty same retoricke splacky jako pred
listopadem 1989 psali v Rudem pravu, akorat z opacnym znamenkem politicke prislunosti. Neonacisti jsou pravice stale,
nebot jejich snaha o nejakou opravdu zmenu systemu neexistuje, oni jsou schopni udelat jen politicky puc a nikoli neco, co skutecne
zmeni socialni vztahy "nadrizeni a podrizeni", nezrusi "praci" ani kapital. Proto jsou to stale pravicaci i kdyz
se snazi mlzit socialimu pojmy, ktere jinym pravicakum pripadaji moc levicove. Vam si taky :)

To ze se stira pojeti pravice a levice je jen tim, jak moc tyto politicke nazory jsou cim dal tim vice omezovany kapitalem.
[6] Pavel: (25.02.2008, 12:33:01)
Tak Neviditelný pes je zrovna ukazka bezbreheho pravicackeho agresivniho stylu psani, ale to je jedno :)

Jako dobry zdroj informaci a pohledu na svet bych ho vsem davno neuvadavel :-), vychazi tam ty same retoricke splacky jako pred listopadem 1989 psali v Rudem pravu, akorat z opacnym znamenkem politicke prislunosti. Neonacisti jsou pravice stale, nebot jejich snaha o nejakou opravdu zmenu systemu neexistuje, oni jsou schopni udelat jen politicky puc a nikoli neco, co skutecne zmeni socialni vztahy "nadrizeni a podrizeni", nezrusi "praci" ani kapital.

Proto jsou to stale pravicaci (ve sve konzervativnosti) i kdyz se snazi mlzit socialimu pojmy, ktere jinym pravicakum pripadaji moc levicove. Vam si taky :)

Fakt, ze se stira pojeti pravice a levice je jen tim, jak moc tyto politicke nazory jsou cim dal tim vice omezovany kapitalem.

[7] st: fetaci (25.02.2008, 12:53:41)
to nevíte? hoši s placatejma čepicema jsou přece taky židobolševická lůza... hh
[8] hrabě dreda: pro Václava (25.02.2008, 13:26:11)
takže pro tebe je řešení, že se člověk bude snažit vypadat jako nelevičák a pak je všechno v cajku a není se čeho bát?
[9] Václav: (25.02.2008, 18:33:11)
Ano, tak to praktikuju dost dlouho, a žádní extrémisté mě fyzicky nenapadli, jen jeden dredáč mi vyhrožoval, že "dostanu". Jinak nejsem ani skin (žádného druhu), mám vlasy "normální délky", holím se, nosím poměrně nové a čisté oblečení. Ze všech skupin obyvatelstva mne nejčastěji napadají cikáni, ale i ti většinou jen slovně, dále lidé pod vlivem návykových látek (legálních i nelegálních).
[10] chad: tolerance??? (25.02.2008, 21:22:02)
zajímavou zprávou je že se jaksi tito skupinou semknutí "jedinci" přestávají stydět. sami před sebou, před pohledy kolemjdoucích, před zrcadlem... snad chtějí být vnímani jako stylová alternativa dnešních našich § hipíků, punkáčů, teknařů... ALE
[11] st: píčovina (25.02.2008, 21:33:10)
to václav: tak se zařaď! alebo zdochni...
[12] krtek: (25.02.2008, 21:44:02)
Jasně,kvůli náckům si dobrovolně ostříhám dready.. To je vůl..
[13] Mengele: (25.02.2008, 23:16:14)
lidi vi ste se zblaznili ne?????tech hoperu bylo sest v tramvaji sedeli tri nalevo a tri napravo v zadni tramvaji...kdyz sme vydeli ze s nima nema nic cenu tak sme akorat napadli jednoho a z lovu brali trofej tu jeho cepici s naisem ripcurl...takze jakejch 20 vi debilove!!
[14] Václav: (26.02.2008, 09:27:07)
krtek: Já prostě přizpůsobuju svůj vzhled požadavkům svého okolí. A doporučuji to každému, kdo nechce mít problémy.
[15] Hanys: to Vaclav (26.02.2008, 10:04:17)
a nenapadlo te napriklad prizpusobit svuj vzhled sve osobnosti / charakteru / rozpolozeni ? Nekteri lide takove veci maji, vis ? Zarad se do stada nebo ti utece...
[16] hrabě dreda: (26.02.2008, 10:38:53)
václav: ty seš ještě větší kokot než sem myslel, to snad ani není možný...
[17] chad: normalizace (26.02.2008, 17:25:05)
normalizace je i dnes děsivě hluboko v nás, nemyslíš václave?
[18] Václav: (26.02.2008, 18:16:20)
Hanys: Svoji osobnost charakter a rozpoložení dávám najevo například na těchto stránkách. A některým osobám to velice vadí.

dreda: Neurážet.

chad: Ano, ale "normalizovaní" jsou i lidé na "Západě".

Jinak o tom, že bezdůvodně napadat lidi neumí jen neonacisti a WP: http://www.narodni-strana.cz...2682 (O věrohodnosti zdroje si nedělám iluze, stejně jako si je nedělám o těchto stránkách nebo o Antifě, sám mám však s podobným jednáním ze strany cíkánů zkušenosti.)
[19] zdenek: (26.02.2008, 18:40:31)
Vaclav je fakt vypatlanej,ktomu neni vic co rit,protoze vola,kterej by si snad kvuli nackum nechal vyholit hlavu a zacal nosit kanady,neznam.
[20] Václav: (26.02.2008, 19:15:31)
zdenek: Co jsi si dal, že píšeš takové nemysly. Já nemám ani holou hlavu, ani nenosím kanady, přečti si moje příspěvky pořádně, než se ke mě začneš vyjadřovat, chlapečku. A navrch toto http://www.narodni-strana.cz...2669
[21] chad: etnická xenofobie (26.02.2008, 20:22:14)
nevím zdali je možné určovat osobnostní charakter z etnické příslušnosti, ale z divergence k určité názorové skupině ano---a ty vaclave se přibližuješ kam???
takés pronesl že se snažíš vypadat normálně když ve skutečnosti asi nejsi?, tak se ptáme co že je pod tím svetrem, džínami a krátce střiženými vlasy...ale klidně si to nech pro sebe
[22] admin: 4 Václav (26.02.2008, 20:23:20)
ad [18]&[20]: odkazy na web NS si kdyžtak odpusť, prosimtě... jakejkoliv komentář s nima pude automaticky do kopru, bez ohledu na zbejvající obsah - zkušeností s cikánama mám taky spousty (jak špatnejch tak i dobrejch), nicméně linkovat na weby NS, NO apod. se odsud prostě nebude - tečka...
[23] zdenek: (26.02.2008, 21:18:47)
Vaclave nech si kydy,jsem uz dost starej na to,aby me pripad jako ses ty rikal chlapecku,nech si to pro nactilety.Jinak dal jsem si biftek s hranolkama a kecupem a jestli nevis co pises,tak se nech vysetrit.
[24] Rafiga: (27.02.2008, 14:17:01)
Vaclave seber se!! pises za hovna!
[25] Václav: (27.02.2008, 15:20:13)
admin: Takže cenzura ...

Jinak linkovat na NO to skutečně nemám v plánu, Hitlera totiž považuju za největšího kata nejen Židů, Romů a Slovanů, ale i samotných Němců, a tudíž nemohu brát jeho pohrobky vážně. U NS je to složitější, znám názor, že je to fiktivní proteststrana řízená z ministerstva vnitra, každopádně její názory jsou poměrně rozumné, i když s nimi také nemohu bezvýhradně souhlasit. Na Altermedia linkovat mohu?
[26] Malika: no to je věc (07.03.2008, 19:10:34)
Vážení, to co tady čtu mi vyráží dech. Nejsem ani moc stará ale ani tolik mladá, abych si neprošla normalizačními pokusy našich soudružek učitelek a to co Václav píše mě děsí a přijde líto zároveň.
Hned jak jsem mohla vyrazila jsem do světa a věřte, že je to všude stejné. Všude máte stádo, které se bojí jakkoli odlišit, a všude máte skupiny lidí, které nemají ve slovníku svobodu jedince, nýbrž kolektivizaci, ale proboha proč jste se pořád ještě nenaučili žít ve svobodné zemi...ať chcete nebo ne TOHLE je ta svoboda, kterou jste si někteří šli vyzvonit na Václavák....
MALIKA