[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishprotestykulturavideomédiahumorczechtek

CzechTek WebLog

Rozumná alternativa připravuje alternativu Czechteku a spolupráci s fízly (Bruntální deník.cz)


2008-07-5, 20:25:00 • CzechTek
Do Mikulovic zamíří techno
(Danuše Krčová, Bruntálský.deník.cz, 3. června 2008, 18:12)

Mikulovice jsou první obcí na Jesenicku, která povolila na svém katastru festival elektronické hudby, který má být podle organizátorů alternativou CzechTeku. Prostor zrušené vojenské posádky bude od 17. do 21. července patřit největšímu evropskému festivalu Breakfest 2008.
Technaři spolupracují s policií..? Jawohl, Herr Bublan! Radní Mikulovic mezi sebou měsíce sváděli souboj, zda kontroverzní akci povolit. "V současné době k ní obec dala souhlas," prohlásil starosta Mikulovic Ivan Dost. Podle něj bude taneční maratón pro obec jen přínosem. Očekává se totiž příjezd tisícovky vyznavačů stylu techno.

"Z osmdesáti procent půjde o zahraniční hosty. Přijet mají Angličané, Francouzi, Němci, Poláci," uvedl starosta, který předpokládá, že právě tato akce by mohla přiblížit Jesenicko mladým návštěvníkům. "Ne, že by to přineslo Mikulovicím zásadní zlom, ale věřím, že návštěva našeho regionu může pootevřít oči těm, kteří sem přijedou," řekl Dost.

Mezi některými obyvateli Mikulovic vzbuzuje připravovaná akce obavy. "Když vtrhne do dědiny taková horda lidí, bude to hrůza. A to nemluvím o hluku a nepořádku," strachuje se jedna ze starších obyvatelek. "Výtržnosti se mohou semlet. Je to ale stejné riziko jako na kterékoliv jiné akci, když se do obce dostane skupina lidí, která nerespektuje pravidla. Ale kdybychom takhle měli přemýšlet, tak zakážeme vše," ohradil se radní a ředitel mikulovické školy Roman Šťastný. Zdůraznil také, že pořadatelé nesmějí používat cestu přes obec, ale zajistit si přístup zadní stranou k posádce.

Podle organizátorů není důvod k panice. "Jde o festival elektronické hudby, kde se hrají prakticky všechny žánry vyjma ostrého techna, které se hraje na technoparty. Toto je již pátý ročník, na který se sjíždí zejména tvůrci. Jde o setkání umělců z celé Evropy, aby předvedli, co nového se za rok na hudební scéně událo," uvedl Lukáš Kostřiba, místopředseda pořádajícího občanského sdružení Rozumná alternativa. Hrát se navíc bude v cirkusových stanech.

"Naším cílem je co nejlépe zabezpečit akci, proto spolupracujeme s policií," dodal Kostřiba.

zdroj: ..:. Bruntálský.deník.cz :.
pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1] heethen: (06.07.2008, 11:16:13)
"kde se hrají prakticky všechny žánry vyjma ostrého techna, které se hraje na technoparty" - WTF?
[2] Václav: (06.07.2008, 13:24:02)
Mj. v Mikulovicích by se dala udělat i nějaká gay akce, žijí tam min. dva, a netají se tím, což takhle na vesnici u polských (dříve německých) hranic není moc časté. A taky by se tam dala udělat protiakce, je tam totiž taky dost mladých aktivních katolíků ...
[3] Davids: (07.07.2008, 11:28:11)
Václav: jakou to má souvislost?
[4] shm8: (07.07.2008, 16:17:58)
že bych si taky plivnul???
nikdy jsem na breakfestu nebyl, ale recenze od známejch vypadaly víc než slibně.. i letos to působilo hodně vklidu.. zkrátka pěkkně připravený... ale když vidim označení "rozumná alternativa" a další víc než kontroverzní atributy, nejsem zase tak přesvědčenej o """rozumnosti"""...
[5] ruka: 2shm8 (09.07.2008, 05:00:52)
to prece neni o plivani, naopak
tohle fakt ulet, to je horsi nez za co byl kritizovan czechtek v mastove
[6] Hanys: to ruka (09.07.2008, 13:08:44)
jenze Breakfest je o breaku, a ten ma uplne jine podhoubi. Tady nejde o zadny freetek.
[7] caliig: Hanys (09.07.2008, 13:30:02)
já bych neřek že je Breakfest o breaku - jungle, DnB, breakbeat apod. - tyhle rytmy tam budou začleněny jen jako jedny z mnoha! alespoň co mám info..
[8] admin: každá mince má dvě strany (09.07.2008, 18:36:47)
mno, předevšim BreakFest prostě neni (a nikdy ani neměl bejt) teknival ani freeparty - je to v principu vcelku 'normální' (resp. 'ne až tak normální', ale) komerční (vstup za 250,-) hudební festival (s 5ti-letou tradicí, tušim), na kerym se hraje elektronická (ne zrovna main-streamová) muzika... nicméně si nemyslim, že jde o nějak zvlášť ziskovej či výdělečnej podnik (ale třeba se pletu)...
každopádně pokud vim, tak za pořádáním BreakFestu stojí mj. pár lidí z původních Spiral Tribe (díky nimž to u nás celý začalo - Hostomicema 94, 95 a 96) a pak Mayapur (díky nimž se snad prý pak uskutečnily Starý Hutě 97 a 98)...
na druhou stranu ale zase to šaškování s OS Rozumná aternativa a používání slovních spojení jako "spolupracujeme s policií" či "ostré techno, co se hraje na technoparty" mi taky příde přinejmenším značně dementní až trapné...
mno ale kdoví, jestli to "Naším cílem je co nejlépe zabezpečit akci, proto spolupracujeme s policií" je fakt doslovná citace toho, co ten Kostřiha řekl těm 'novinářum' (známe ty jejich 'citace' že jo)...
[9] ruka: 2Hanys Breakfest (09.07.2008, 20:12:47)
nechapu co tady resis nejaky styly, podstatne je, ze se sam Breakfest na CZTK odvolava (viz. jejich web) a zaroven predvadi to ...ehm v B.deniku
to je proste hnus Velebnosti, ktery ani brejkovy nebo jaky kejkle neskryjou
[10] kutik: bla bla (09.07.2008, 22:34:53)
mě se fakt líbí jak se lidi chytaj toho co napíše bulvár:)
doporučuji všem aby čuměli na novu hlásaj tam jen pravdu. kdo něco o breakfestu ví tak asi tuší že je to trochu jinak než jak tam píšou a že ta akce je legální a musí se tam dodržovat jakási pravidla je jasný pokud to ještě nikdo nepochopil.
[11] kutik: (09.07.2008, 23:05:52)
za další nechápu že to tu vůbec rozebíráte ten článek nebyl určenej vám ale lidem z okoli místa aby zachovali klid nebo jako co budete tu řešit bulvár a nebo nechápu o co jde. a jinak nikdo u nás na mayapuru se neodvolává na czechtek ale říkalo se tam že je to alternativa proti czechteku což pro blba znamená že je to jinej druh akce organizovanej právě těma lidma bez kterejch by žádnej czechtek neexistoval páč prvních pět freefestivalů poté czechteků jsme udělali právě my co děláme breakfest tak si ten hnus velebnosti můžeš strčit za klobouk,protože jestli k tomu někdo může něco takovýho napsat tak jsme to my. a jestli tady budete rozebírat že spolupracujeme s fízlama tak už fakt nechápu a asi máte hovno co na práci. na rovinu už mě nebavíte vy co řešíte hovna a sami je děláte,ukažte jak se to dělá jsem zvědav.
[12] ruka: 2kutik (09.07.2008, 23:31:03)
pokud nevidis rozpory v tom co o BF prohlasujete (a je mi jedno kam ci kde) ci povazujes skutecne za nutne pro uspesne konani akce delat takovyhle veci (jako uz ten nazev Rozumna alternativa je vskutku genialni, to vam pomahal vymyslet Pavel Zednicek, ne?) tak je asi zbytecny se tady dohadovat

nemusime delat nic, ale ani si nemusime srat do vlastni huby, konecne to ani nemusi delat a jeste nastesti nedelaji vsichni, porad to jeste jde bez blbej vlezdoprdelnich kydu
[13] admin: lidi, proKrista... (10.07.2008, 05:44:45)
ano, ano - jak tak koukám, tak to asi celý bude vskutku jen o tom, že "život i smrt jest v moci jazyka" - tedy o (ne zrovna šťastné) volbě slov, na nichž se navíc do jisté míry ve finále asi podepsalo i médium použité pro jejich publikaci (viz mnou [8] zmiňovaní 'novináři')...
dle mého názoru (zdůrazňuji: mého ryze subjektivního!) asi jedinou vážnější vadou na kráse celýho BreakFestu je (vlastně jsem to do jisté míry zaznamenal už vloni) ta urputná (až křečovitá) snaha za každou cenu vysvětlit 'domorodcům v postižené lokalitě', že 'není BreakFest jako CzechTek'... celkem dost ale pochybuju o tom, že by většina 'běžných vesničanů' dokázala (či vůbec chtěla) pochopit (nebo i jen připustit) ten prostý fakt, že "festival elektronické hudby" je opravdu hóóódně široký pojem, pod nímž se reálně může skrývat opravdu všelicos - a to jak ona 'feťácká apokalypsa' známá jako CzechTek, tak 'komerční monstrakce' typu CreamFields, ale ovšem třeba i 'kultivovaný koncert' pánů Vangelise, Jarrého, Oldfielda a Hammera...
Jasně, dovedu si živě představit jaké stanovisko zaujme drtivá většina obecních zastupitelstev při ohlašování kulturní akce v okamžiku, kdy je vyřčeno, že se jedná o "elektronickou hudbu" (nedejBože pokud bude hrát "několik dní", a ještě ke všemu "i v noci"). tak celkem i chápu, že slova typu "nebojte se, my opravdu nejsme jako CzechTek" je nejspíš vcelku přirozenou reakcí... nicméně ale už je to taky pěkně zprofanovaný klišé, který za posledních x let v různejch obměnách použil už nejeden organizátor hudebního festivalu (někdy dokonce i s 'vtipným' upřesněním ve stylu "na injekční stříkačky na našem fesťáku nenarazíte"). ale neříkal by to samý při ohlašování svého festivalu (či setkání posluchačů, tvůrců etc.) elektronické hudby i případnej (a čistě hypotetickej samozřejmě, mrk mrk - nikdy nebylo žádného organizátora) organizátor (resp. tedy účastník v roli ohlašovatele) skutečného CzechTeku..? copato říkal l.p. 2005 nájemce louky p. Šroub? nebylo to něco jako "ne, já tady nepořádám žádnej CzechTek"..? a co že to l.p. 2003 údajně říkal nájemce pozemků p. Vainer chlápkovi, od kterého si je pronajal? nebylo to (dle slov onoho 'majitele' luk) cosi dokonale absurdního, snad že se tam bude konat ňákej "obnovený folk&country festival"..?
ale to jsem trochu odbočil - a pak, Kostřiha se ve svém vyjádření pro 'bruntálský bulvár' použití slova CzechTek navíc lišácky vyhnul, že ano - uvedl mj.: "...vyjma ostrého techna, které se hraje na technoparty..."
uff... 'technoparty', 'ostré techno'? hmm, 'ostré techno' je zřejmě 'hardtechno', takže jako "ostré techno hrané na technoparty" bych si dokázal představit třeba takovýho DJ Agenta hrajícího na akci Millenium v Abatonu (ale v Abatonu jsem nikdy nebyl a Agenta jsem naposled viděl asi před devíti lety), případně Chrise Liebinga hrajícího v Paradogsu, Karlovy Lázně (tam jsem taky nikdy nebyl, ale co hraje Liebing zhruba představu mám)...
pak by se ovšem dalo čekat, že na BreakFestu se bude hrát takřka libovolná elektronická muzika - od house, přes breakbeat, trance, psy-trance, jungle, techno (tedy kromě toho 'ostrého' klubového hardtechna), až po freetekno, gabber a možná i šílenosti jako noise-core... ;*)
jenže jakpak pochopí použité výrazy ti zmiňovaní [11] 'lidé z okolí místa, kterejm byl článek určenej'..?
'technoparty' = pohroma, kobylky, drogaři, noční můra vlastníka pastvin, konec světa, CZECHTEK!
'ostré techno' = elektronická hudba? feťácká muzika, hroznej virvál, celá dědina týden oka nezamhouří!
v tomhle kontextu (z pohledu 'prostého domorodce', lokálního čtenáře 'bruntálského bulváru') tedy Kostřiba uvedl: "Jde o festival elektronické hudby všech žánrů, s výjimkou toho co se hraje na CzechTeku či podobných feťáckých akcích menšího rozsahu (kterými průběžně od jara do podzimu TV Nova děsí prostý zemědělný lid)!"
pokoušet se ty 'nebohé vesničany' uklidnit je sice dozajista fajn, nicméně faktem zůstává, že drtivá většina z nich by asi jakejkoliv (snad s výjimkou ambientních chill-outovejch záležitostí) žánr elektronické hudby zařadila do kategorie 'ostré techno' co se hraje na těch 'technoparty'...
[14] ruka: ano, pro Krista a pro admina (10.07.2008, 07:48:54)
ja se picnu, je sice hezky, ze si tu zplodil nadhernej trakat, ale z velke casti jde podle me mimo

pitvat se v nejakych hudebnich stylech v teto souvislosti je ulet
zasadni naopak je, ze jak mas pravdu v tom, ze i predchozi "organizatori" czechteku mlzili, ovsem proto aby mohla probehnou "nelegalni" vec
zatimco orgnaizator BF "mlzi" a pritom dela uplne legalni normalni festak u ktereho nevidim moc duvodu takhle nestatstne "mlzit"
[15] shm8: (10.07.2008, 09:15:23)
zaires atd. - neberte ten kritickej tón zásadně.. nikde nepadlo, že by bylo lepší kdyby breakfest nebyl.. jen si z toho zkuste vzít k srdci tu kritickou část, která klepe hřebíček na hlavičku. osobně jsem rád, že se někdo snaží o něco jinýho a dělá to sumasumárum dobře, víc než dobře..nadpoměry dobře..ale to neznamená, že nedělá chyby a těch by se do budoucna mohl vyvarovat. takže spíš než se osejpat a ještě víc se zabejčit ve "svý pravdě" po přečtení některejch jízlivejch štěků, pls reflektujte jak to působí na druhý... thnx..
[16] ruka: BF jeste neco (10.07.2008, 09:58:02)
mozna je moje reakce moc hystericka, ale pro pochopeni celeho kontextu BF sem prehodim neco z jinych diskuzi na tohle tema

...No koukam Kutik razi 'Tekkno verboten' :( aby na parkovisti nevyrostla nejaka 'rozumna alternativa' mastici francouzkej kolovratek s barama s levnejsim pivem a kde budou moct behat pejskove bez voditek - a lidi bez naramku 'placeno'

...me je Kutikova aktivita sympaticka, ale brat si do huby kecy 'alternativa Czechtekku' a stejnym dechem si rict o 250,- za oba dny, 100,- za nedeli ... stejne tak 'zamereno na elektronicke styly vyjma ostreho tekkna' - proste festak a zadnej tekknival - to co se driv snazilo byt alternativou, je nyni atlernovano do podoby obycejnyho komercniho produktu :(

... ja bych proti tomu vcelku taky nic nemel, kdyby se celej BF nesnazil vytrvale zoufale balancovat mezi nekde mezi CZTK a vyberovym techno festivalem - jenze oni chteji zda se vsechno - dostatek lidi (a to jen tech vybranych" "slusných" i auru Czechteku.

To pak vede k takovym vyrokum, jako ze na BF zadny deti jen od 18 (rozumej tahnete jesteri) a pripadne dokonce volanim po nejakych byrokratickych omezenich (na technoparty az od 18).

Je pak skutecne vynikajici srovnat to, co se pise na webu maypuru, kde se odkazuje a hrde bije do prsou na zacatky Czechteku, abychom se pak v regionalnim platku docetli tak dulezite informace, ze budeme spolupracovat s fizly. Zajimalo by me jestli nekdo tohle prelozil chlapikum ze ST, ty by byli urcite nadseny.

Podle me by meli chlapci z Myapuru proste priznat, ze je hardcore uz nebavi, ze chtej delat akce pro starsi a uvedomelejsi, ze nechtej kvuli prachum, ktery v tom toci uz nic riskovat, nic proti, ale at si neberou do huby neco co s nima uz nema nic spolecnyho

...prave. ja lidem kolem Mayapuru nechci nic vytykat - BF je PRY jeden z nejlepe zvladnutych a zanrove rozmanitych akci - ale na ukor mne bluzsim aspektum podobnych festivalu... tim mam na mysli ty veci, ktery cinily tekknivaly alternativni a otevreny VSEM... ted se od toho distancovat a zavadet 'novy a lepsi' model, ktery je nakonec o paskach, vymezenym parkovanim, kontrolou veku a zakazu psu ... no to je pani inovace a alternativa :( nerekl bych ani popel, kdyby se, jak rikas, nesnazili tohle vsechno roubovat na Czechtekk a zaroven se tvrde vymezovat proti 'ostre tekkno muzice' - a paradoxne to je ten root vseho...

...s tim balancováním si celkem uhodil hřebíček na hlavičku, jen si nenapsal, jak těžký to balancování je. samozřejmě že by to šlo udělat jako luxor, nahnat tam ještěry a po nás potopa, nebo jako bleha- postavit ploty, ochranky a krmit to z vykoulenejch kožíšků a rukaviček. Jenže když tě sere obojí přístup, můžeš zkusit najít nějakej průsečík a pak se jen modlit, aby se ti zaplatily aspoň náklady.

Tedy: můžeš vyfakovat ještěry i diskanty, ale pak ti to nikdo nezaplatí a ty si ty akce budeš dotovat sám. Anebo halt uděláš "standardní" akci, která se ti sice zaplatí, ale nepobavíš se ani ty, ani lidi, pro který to defacto děláš.

a já jen kutikovi držim palce, ať to vyjde a ať tu zůstane ještě těch pár lidí, co to dělá ne kůli prachům, z nudy nebo setrvačnosti, ale protože to chce posunout zase někam trochu dál

...jak rikam nic proti tomu, ze se chce nekdo nekam posouvat a vymezovat se proti absolutnim demnecim z obema stran (tuctuc rychta i technokozisky), ja si akorat nemyslim, ze je nutny to doprovazet tak nestastnym a nechutnymi vyroky, ktere jsou uvedeny nize,

uz jen kvuli te retorice, ktera neni jednim uletem, ale opakovana se mi hnusi neceho takoveho ucastnit, pokud nekdo nejel do mastova, nevim proc by jezdfil sem

uz jen nazev o.s. Rozumna alternativa je na pest, proc mi z toho trci ten ceskej zasmradenej opurtunismus a la Zednickovo "klid na praci " - proste neonoramolizace jak vysita

sorry ale takhle jak to predvadi BF to je cesta do pekel - stastnou cestu
[17] kutik: (10.07.2008, 23:20:12)
takovou snůžku žbleptů jsem tu čekal,ten poslední příspěvek haha. měl by jsi si založit kancelář jak se dělá technopolitika:) hele kámo jestli tě sere že píšeme na webu jak to bude tudíž pravdu aby každej věděl co ho čeká tak si zvykej protože tak to je. jinak hardcore jsme nikdy nehráli a ani nikde neříkám techno verboten,ale nepotřebuju aby předemnou stál týpek co bude řvát rychlejš když budu hrát to co budu. podáváme jasný transparetní informace a jestli ti to smrdí je tady celá technoscéna na to aby jsi si vybral a nezdržuj se psaním žbleptů,protože je to ztráta času. co je ti po tom jaký jméno má o.sdružení mýho kámoše,když ty lidi dělaj spoustu super věcí jako sázení stromů kultura pro děti atd. to jméno přesně vyjadřuje co to je kámo tak drž hubu a netahej sem zedníčka. dle mě vždy jde o formu a ne o jméno.
a netahej sem pořád czechtek jako nedotknutelnou věc, dle mě to byl od roku 97 totální průser,velmi stresující chaotická záležitost pokud to budu hodnotit zhlediska organizace. až budeš dělat fesťák kde psi pokoušou lidi nebo v bitce porazí procházející děti budou srát všude protože pán je sjetej a někde se válí a neni schopnej vyvenčit psa mimo areál až budeš mít patnáctiletý vysmahlý děti na party a na to všechno se podíváš střízlivejma očima tak tady něco piš.!!!
nikdo z nás nechce řešit problémy s nezletilejma na party ty tam prostě nemaj co dělat!!! a jestli jo tak s fotrem nebo matkou to je mi jedno.
netahejte politiku do muziky. pravidla breakfestu jsou jasně napsaný a tim je to daný kdo přijede ví jak to je a komu se to nelíbí má tisíc jinejch variant. děláme jen kulturu a ta je bud akceptovaná nebo ne a nejsme žádný náckové co někoho omezujou na svobodě tim že mu nedaj možnost výběru tak nechápu zbytečný reakce. končim
[18] normalni člověk: break-the best (10.07.2008, 23:45:39)
věřim že breakfest bude nejlepší akce léta, stejně tak jako to bylo v minulých letech.. těšim se že si poslechnu nový věci od lidí/producentů který jinak nemám šanci celej rok slyšet(musim říct že většina z nich se podle mýho názoru neustále někam posouvaji, nezamrzli u hardtekna-nic proti tomuhle stylu, taky si ho rád poslechnu-jako většina českejch sound systémů, což mi přijde občas už nuda poslouchat pořád ty samý desky-beaty-frekvence), užiju si pro mě zvláštní a přitom velice příjemnou atmosféru kterou sem na jinejch fesťákách nezažil..

to jak tady slovíčkaříte je k smíchu, nebo spíš k bre(a)ku.:( proč se furt řeší vstup, nějaký omezení, atd.? prostě když se mi to nelíbí tak tam nejedu a naopak, šmitec. přece nepojedu na párty abych byl už předem otrávenej, to si jí asi pak moc neužiju.

nebudu se tady rozepisovat jako "borec" vejš(btw. další jeho komentář už nečtu, fakt o ničem), radši se budu těšit a střádat dobrou náladu na breakfest, aby lidi co ho připravujou(a věřim že to neni sranda) viděli že má cenu takovejhle festival(mimochodem asi jedinej svýho typu v čechách) dělat, že to lidi baví a měli z toho dobrej pocit, stejně jako já mám dobrej pocit když se dobře bavim.

viva BREAKFEST!

a nenechte se rozhodit neopodstatněnou kritikou od kritiků který nemaji ani co kritizovat protože sami dělaji hovno.
[19] admin: blbečku (10.07.2008, 23:53:28)
[18] blbečku, když nechceš, tak vůbec nemusíš lízt na můj weblog a číst ho... ;*) "tvuj borec"
[20] admin: 4 ruka (11.07.2008, 02:04:49)
[16] vcelku zajímavej (neříkám, že striktně objektivní) průřez diskuzema na téma BF... ;*) nicméně panu kutikovi zjevně [17] nedošlo, žes to nepsal ty, ale x různejch lidí všademožně jinde na webu ;*D
[21] admin: 4 ruka (11.07.2008, 06:21:10)
ještě ad [14] - počkej jak nelegální..? já mluvil o Vainerovi a Šroubovi, tedy CzechTeky Ledkov 2003 a Mlýnec 2005... nelegální byl Boněnov 2004 - a tam (pokud vím) nikdo nemlžil...
no a k tomu "legalni normalni fesťák": jasně, ale takovej "normální fesťák", na kerym se (na rozdíl od všech ostatních normálních fesťáků) bude hrát víceméně stejná muzika, jaká se dycky hrála na CzechTeku - ani tam se totiž nikdy nehrálo výhradně to "ostré techno co se hraje na technoparty". né teda, že by na tom nějak zvlášť záleželo - myslim, že průměrnej obyvatel Mikulovic by nejspíš stejně nerozeznal, jestli hraje obyčejný "techno" nebo to "ostré techno"... ;*)
[22] shm8: (11.07.2008, 12:40:15)
jméno bejvá chápáno součást formy,.. většinou se rozlišuje mezi obsahem a formou :) ..ale ty už máš asi tak rudo před očima, že tě cokoliv dalšího pouze víc nasere.. měj se fajn :) ..(jen si nemysli, že kdokoliv kdo nesouhlasí na 100% je škůdce a zloun)
[23] admin: 4 shm8 (11.07.2008, 15:21:47)
[22] jaký, který, čí jméno? ;*) menuje se to BreakFest, ne..? ;*D
[24] admin: sdružení (11.07.2008, 15:50:18)
no a co se toho "pořádajícího o.s." týče, tak to holt bylo akorát použitý jako nějaký oficiálnější/serióznějši zaštítění - nebylo očividně v dubnu 2006 (jakožto 'nezisková instituce sloužící domácnostem') založený za účelem pořádání BreakFestu 2008 ;*)
asi každý obecní zastupitelstvo o pořádání nějaký akce jedná radši s občanským sdružením, než s fyzickou osobou...
akorát pak holt působí tak trochu divně, když se pak někde objeví slovní spojení jako "rozumná alternativa" a "spolupracujeme s policií" v podstatě hned vedle sebe ;*)
[25] ruka: 2kutik (11.07.2008, 16:29:06)
jak uz napsal admin, ty zblebty sou odjinud

"netahejte politiku do muziky "
- ok legitimni nazor, sranda je, ze zrovna u freetekna to uplne tak nebylo, ze jo, byt se tam politika nikdy nevyskytovala v tak stupidni forme, kterou praktikoval treba zrovna Maypur sound system pred dvema lety
nerikej, ze si zapomnel na Volebni Stredotekk

http://czechtek.bloguje.cz...ek.php
http://www.informacezbrna.cz....jpg

takze podporovat kandidaty Zelenych zrejme nebyla politika, jeste vetsi prdel je, ze ste podporovali Stropnickýho, kterej nemel po Czechteku 2005 lepsi napad nez napsat, ze technari sou jen nezajimavy smazky

viz.Du blejt
http://www.czechtek.bloguje.cz...hp

ty me fakt bavis :D

kancelář jak se dělá technopolitika
- nechci zadnou kancelar, ale jako ty si muzes delat akce jaky chces a mluvit o nich jak chces, tak ja proste na nich muzu kritizovat veci, ktery mi pridou z nejakyho duvodu divny

na dasli odpovim snad pozdeji, ted uz nemam cas
[26] admin: :*O hustě (11.07.2008, 19:49:08)
[25] no tak ovšem tohle tomu dáva novej rozměr ;*)
tyvoe, to mě poser, sem tenkrát asi vůbec nepostřeh (no, spíš si to nepamatuju), že v tom Středotekku se angažovali zrovna Mayapur...
to se fakt povedlo ;*) "netahejte politiku do muziky" -> "taháme muziku do politiky" :*D
[27] Konrád: Ai-ai (11.07.2008, 20:49:35)
Bude bitka..? :o)
[28] Konrád: :o) (11.07.2008, 22:09:56)
Podle lidí, kteří se technoparty účastní, je postup policie nesmyslný. "Policie dělá všechno proto, aby tyhle věci zhatila. Udělá to tak, aby to vypadalo, že za to můžeme my. Že neuposlechli policii, že se hned nevrátili domů. My se chceme jenom bavit," řekl jeden z účastníků Martin Kutenič.
[29] kutik: (12.07.2008, 00:33:25)
máte ještě nějakou špínu zatim slabota,předělejte si jméno na www.mindraky.cz bude to výstižnější sem už nepolezu,škoda klávesnice a hlavně času.
čau
[30] Konrád: Hmm (12.07.2008, 01:04:30)
BTW - a kam se vůbec poděl Václav?¨Už se tu nějak dlouho neukázal...
[31] shm8: (12.07.2008, 11:07:59)
kutik: ale polezeš .) ...už jsi jednou vyhrožoval a stejně sis to neodpustil..

add obsah a forma - bylo myšleno ke kutikovu vysvětlení působení os. Rozumná alternativa, nikoliv označení festu..
[32] ruka: 2kutik (12.07.2008, 11:33:50)
to neni zadna spina, bohuzel to jsou skutecnosti, fakt mi nedela radost se tady hrabat v minulosti a chapu, ze treba vasi ucast na tom stredotekku jste mohli chapat jako spravnou vec a svym zpusobem bych to pochopil, ani bych vam asi nepredhazoval, ale kdyz si tu zacal psat o nepolitice, to proste neslo nepripomenout

ani mi nedela zadnou radost rejpat do BF, ale kdyz tvoje vyjadreni v jeho souvislosti, proste nejde nechat bez komentare, protoze proste jdou absolutne proti tomu z ceho jste i vy vzesli a na co se porad odvolavate
[33] admin: jo jo... (12.07.2008, 18:41:12)
[32] [29] přesně tak, "špínou" to nazývá kutík, ale přitom jde jen o reálné události, na kterejch se prokazatelně podílel - ač toho zpětně možná i lituje (pak by ale aspoň měl třeba uznat, že to byla z jeho strany chyba).
a samotnej BreakFest je neoddiskutovatelně výborná akce (kdybych měl čas a nebylo to tak daleko, určitě bych neváhal se přijet přinejmenším podívat/poslechnout super muziku), nicméně se fakt nedá nereeagovat na přinejmenším "nezvládnutý PR aktivity" (když to nazvu hodně 'diplomaticky') okolo toho...
[34] ruka: BF jde to i jinak (16.07.2008, 23:18:48)
dobry srovnani, najdi x rozdilu

http://divize.org...Ravin/final.jpg