[teknival, czechtek, policejní násilí, lidská práva, lži politiků]
englishdrogyfilmyhumorkulturaczechtekprotesty

CzechTek WebLog

Baba Vanga: 2023 - změní se oběžná dráha Země, 2111 - lidé žijí s kyborgy


2008-10-1, 8:54:00 • Média

Baba Vanga: V roce 2010 začne třetí světová válka

(Blesk.cz, 30. září 2008, 18:24)

Co mají společného události jako rozpadnutí Sovětského svazu, katastrofa v Černobylu, 11. září 2001 či smrt princezny Diany? Vše předpověděla tajemná Bulharka.

Bulharská vědma Baba Vanga

Byla to věštkyně Vangelia Gustherová (+85). Mezi místními známá jako 'Baba Vanga'. Její nejbližší předpověď? V roce 2010 vypukne třetí světová válka.

Proroctví této pozoruhodné postavy bulharské historie mnozí přirovnávají k Nostradamovi. Baba Vanga se stala moderní legendou. O jejím životě se vyprávějí nejrůznější příběhy. Jeden z nich líčí, jak ji v 11 letech zastihla silná bouře, která jí do očí navála písek a prach. Poté ji vyzvedla do vzduchu a ona spadla kousek od domu, kde žila. Od té doby oslepla na obě oči. Současně se slepotou se objevil její 'dar' předpovídat budoucnost. O své schopnosti mluvila jako o 'cestování časem'.

Pro její jasnovidecké schopnosti ji denně navštěvovaly stovky Bulharů i cizinců. Nechyběly mezi nimi ani státníci včetně Adolfa Hitlera. Celkem předpověděla 7000 událostí. A v 80 procentech byly správné. Krátce před smrtí v roce 1996 řekla, že Země zažije ještě mnoho neklidu a zachrání ji jenom kontakt s mimozemšťany.

Předpovědi, které jí vyšly:
Teroristický útok na 11. září 2001
Smrt princezny Diany (1997)
Rozpadnutí Sovětského svazu (1991)
Perestrojka v Rusku (1987)
Datum Stalinova úmrtí (1953)
Potopení ruské ponorky Kursk (2000)
Jednání Gorbačova a Reagana (1987)
Konflikt v Jižní Osetii (2008)

Trefí se i v tomhle?
2010 - třetí světová válka (skončí v roce 2014)
2016 - Evropa bude skoro bez lidí
2018 - vyčerpají se zásoby ropy, vlaky začnou létat
2023 - změní se oběžná dráha Země
2033 - polární oblasti budou bez ledu
2043 - muslimové postupně ovládnou Evropu
2111 - lidé žijí ve společnosti s kyborgy (kříženec člověka a robota)
2273 - vznik nové lidské rasy
2371 - hladomor
3797 - Země přestává existovat

zdroj: ..:. Blesk.cz :.

pridej.cz

<= starší příspěvek   novější příspěvek => 
vaše komentáře:
[1](01.10.2008, 12:12:28)
Bude to tak.
[2]Qwok: (01.10.2008, 12:22:42)
Doufam že se neplete. "o)
Zvlášt když je zdroj Blesk.cz
[3](01.10.2008, 22:46:48)
no, řek bych že blesk si to nevymyslel, chvilku za googluj, uvidime jestli to ostatni noviny otisknou ;-)
jak se to občas stává
[4]Ervinach: (02.10.2008, 00:56:28)
je to hrozně nepřesný.. nebude vznik nové lidské rasy.. nevyčerpají se zásoby ropy.. a nebudeme kamarádit s kyborgy..je to jinak.. jenom nákej "debílek" si to přebral jinak.. bože co je to za blbost .. takhle vznikají klamné infomace, když si to člověk přetvoří k obrazu svému..
[5]watterman: @Ervinach (03.10.2008, 07:23:54)
Tak mohl by jsi nám teda upřesnit jak ta věštba původně zněla, nebo jak to celé chápeš ty, abychom porozumněli?
[6]mln: (03.10.2008, 09:29:02)
2010 - World War III. War will begin in November 2010 and end in October 2014. Will begin as usual, then nuclear will be used initially, and then chemical weapons.

2011 - As a result of the fallout of nuclear fallout in the northern hemisphere will not be any animals or vegetation. Then Muslims will wage war against chemical surviving Europeans.

2014 - Most people will suffer skin cancer and other skin diseases (a consequence of chemical warfare).

2016 - Europe almost lonely (empty).

2018 - New China becomes a world power. Developing countries in turn operated from exploiters.

2023 - A little bit of change in the Earth’s orbit.

2025 - Europe still little settled.

2028 - Creating a new energy source (probably a controlled thermonuclear reaction). Hunger is gradually being overcome. Launched a manned spacecraft to Venus.

2033 - The polar ice are melting. Greater levels of the oceans.

2043 - The world economy is thriving. In Europe, Muslims rule.

2046 - any bodies (organs) can be manufactured (cloning?). Replacing the bodies is becoming one of the best methods of treatment.

2066 - During the attack on the Muslim Rome, the United States used a new kind of weapon - the climate. The sharp cooling (instant freezing).

2076 - Classless Society (communism).

2084 - The restoration of nature.

2088 - A new disease - aging for a few seconds!

2097 - The rapid aging defeated.

2100 - Artificial sun illuminates the dark side of the Earth.

2111 - People become living robots.

2123 - The war between small nations. Big nations do not intervene.

2125 - Hungary will receive signals from space.

2130 - Colony under water (with the help of sympathetic councils).

2164 - Animals turn half-human.

2167 - A new religion.

2170 - Major drought.

2183 - A colony on Mars becomes a nuclear power, and demands independence from the Earth (like when - the United States from England).

2187 - Will stop 2 large eruption of volcanoes.

2195 - Sea Colony fully developed, abundant energy and food.

2196 - Complete mixing of Asians and Europeans.

2201 - At the Sun slowing thermonuclear processes. Temperature drops.

2221 - In the search for extraterrestrial life, humanity comes into contact with what - something terrible.

2256 - Spacecraft forgotten to Earth terrible new disease.

2262 - Planets gradually changing planetary orbit. Mars is threatened by comets.

2271 - Restart physical constants are changed. (Laws of physics changed?)

2273 - Mixing yellow, white and black races. New race.

2279 - Power from nothing (probably from a vacuum or a black hole).

2288 - Travel back in time (Time Travel invented?). New contacts with aliens.

2291 - The sun cools. Attempts were being made to light it again.

2296 - Powerful eruption on the Sun. Changing the force of gravity. Beginning to fall old space stations and satellites.

2299 - In France, guerrilla movement against Islam.

2302 - New important laws and secrets of the universe revealed.

2304 - Secrets of the Moon revealed.

2341 - Something terrible is approaching Earth from space.

2354 - An accident in one of the artificial Sun leads to drought.

2371 - The great famine.

2378 - A new fast-growing race. Voyager returns to Earth.

2480 - 2 artificial Suns collide. Land in the twilight.

3005 -The war on Mars. Violated the trajectory of the planet.

3010 - Comet hits Moon. Around the Earth - ring/zone of the stones and dust.

3797 - By this time on Earth killed all life, but mankind will be able to lay the foundations for a new life in another stellar system.

3803 - A new planet is populated by little. Fewer contacts between people. Climate new planet affects the organisms of people - they mutate.

3805 - The war between humans for resources. More than half of people dying out.

3815 - The war is over.

3854 - The development of civilization virtually stops. People live flocks as beasts.

3871 - New prophet tells people about moral values, religion.

3874 - New prophet receives support from all segments of the population. Organized a new church.

3878 - along with the Church to re-train new people forgotten sciences.

4302 - New cities are growing in the world. New Church encourages the development of new technology and science.

4302 - The development of science. Scientists discovered in the overall impact of all diseases in organism behavior.

4304 - Found a way to win any disease.

4308 - Due to mutation people at last beginning to use their brains more than 34%. Completely lost the notion of evil and hatred.

4509 - Getting to Know God. The man has finally been reached such a level of development that can communicate with God.

4599 - People achieve immortality.

4674 - The development of civilization has reached its peak. The number of people living on different planets is about 340 billion. Assimilation begins with aliens.

5076 - A boundary universe. With it, no one knows.

5078 - The decision to leave the boundaries of the universe. While about 40 percent of the population is against it.

5079 - End of the Worl
[7]jozko: (03.10.2008, 12:15:04)
2076 sa mi paci :)
[8],.: ,. (15.10.2008, 17:04:58)
,.
[9]Konrád: Bože, to je ale blbost... (15.10.2008, 19:25:42)
[6] víc než první dva body se nestihnou - vzhledem k tomu že u těch ostatnich jsou uvedený roky, který jsou mimo rozsah...
[10]mr.Q: Radej se zacneme pripravovat. (26.10.2008, 17:49:41)
Moudri lide s otevrenou mysli vyse zminene pochopi a nedivi se tomuto vyvoji, jaky je zde zminovan. Jednodusi lide s uzavrenou mysli to bez premysleni, jako podobne veci, zamitnou.

Pro nas neni podstatny vyvoj v nasledujicich stoletich nebo tisiciletich, ale spise v nejblizsi dobe ci desetiletich. Nechci tady nijak vzbuzovat paniku, ale Nostradamus, francouzsky vestec ze 16.stoleti, ktery vestil lidem bezne budoucnost, a spoustu udalosti take predpovedel, ma napadne shodne predpovedi.

Namatkou :
- Konec roku 2010 (zacatek roku 2011) az 2014 - Treti svetova valka (on to nazyva prvni celosvetova).

- Behem a po 3. svetove valce, bude spoustu lidi trpet koznimi nemocemi. Jako lek se bude pouzivat latka v rostline Hluchavka.

- Po valce velky rozmach Ciny.

- Behem 21.stoleti Islam prakticky ovladne Evropu (Papez bude mnohokrat stehovat sve sidlo.)

- Kolem roku 2030 (Baba Vanga: 2028) lidstvo vynalezne "umele slunce" - fuzni reaktor, ktery dokaze stejne jako slunce premenovat vodik na helium. Potreba rict, ze tento reaktor pokusne funguje uz nyni ve Francii, ale vedci odhaduji jeho vyvoj na desitky let.

- Okolo r.2060 dojde k prvnimu nasazeni klimatickych zbrani. (Baba Vanga: 2066)

- Nostradamus sdeluje svou vizi, jak se priblizne v r.2070 s velkou pompou rozviji "senat rovnostarstvi".
Versus Baba Vanga : 2076 - Classless Society (Beztridni spolecnost)

- Napadne presne se s Babou Vangou shoduje v letopoctu 3797 kdy podle Nostradama nastane konec sveta. Baba Vanga to rozvadi tak, ze to bude pouze konec zivota na planete Zemi.


Pokud premyslite co budete delat za 2 roky a vic, dodam k tomu radu Nostradama. A to, ze mensi skody budou behem valky v Japonsku, Australii (jizni polokoule obecne) a Spanelsku. Take uvadi "V horách to nejhorší jde kolem bez zatížení". Takze byt ve vyssich polohach asi taky nebude od veci. Konec koncu, jestli na nas budou poustet chemicke zbrane z takove dalky, tak je logicke, ze se jedovaty plyn bude drzet spise v nizsih polohach.

Dalsi podrobnosti o Nostradamovich predpovedich od roku 2001 dal do budoucna : http://nostradamus.xf.cz
[11]kráska: (26.10.2008, 18:32:52)
no já tomu věřím když předpověděla že bude Konflikt v Jižní Osetii (2008) a vyšlo jí to tak podle mě to víde!!
[12]cj: mozna (28.10.2008, 12:37:22)
nevim jestly je to pravda ale asi jo
[13]Jan: Podvod (08.11.2008, 12:04:14)
Je to podvod a média se na tom živí.
http://babavanga.euweb.cz
[14]:-*: je to pravda?? (22.11.2008, 11:00:36)
fakt seto stane nebo ne?? je to pravda ?? nebo to je lez?? co kdyz se to stane?? co pak?? ...
[15]blabla: (04.12.2008, 08:57:29)
Věc se má asi takto.Lidstvo svou chamtivostí a závistí po penězích/nějaké papírky/ a moci dokázalo tuto planetu zdevastovat za pouhých 200-250 let.Tak co se od tohoto tvora,který si říká homo sapiens sapiens,dá čekat do budoucnosti?Nic víc než jen zkázu.Kdo má moc,ten se jí nevzdá jen kvůli tomu,že jiní budou trpět.A když mu ji budete chtít vzít,tak bude kolem sebe kopat a mlátit,ať to stojí co to stojí.Třeba i za cenu totální destrukce Země.A co s tím dělat?100 lidí 100 názorů a TO JE TEN PROBLÉM.Lidé se nedovedou domluvit ani v rodině natož potom na nějaké vyšší úrovni.Lidstvo musí opět zažít velký ale opravdu velký šok aby začalo přemýšlet o celém problému a nepřemýšlelo jen o tom svém "PÍSKOVIŠTI".
[16]zdenek: souhls - blabla (04.12.2008, 17:06:17)
Přesně tak to je?Lidská touha po nesmyslný moci,nesmyslných penězíh,válkach a vůbec všech nesmyslných ideálech... - všechno na Zemi devastuje,zabíjí - ze životů tvoří nesmysl a člověku to je jak si jedno - i když to vidí?Nejhorší je,že všechno co svýma ideálama,nesmyslama devastuje,zabijí - je to co mu dalo ten největší dar - život a nejenom jeho?Měli by jsme být za život a nejenom nás - neskutečně vděční a dělat tak - co jse od nás očekávalo a to je přesný okap - než co lidi s oblibou dělají,až na minimum lidských vyjímek - kteří se snaží zavděčit?Člověk o sobě tvrdí,že je inteligetní - to je,ale velký omyl - člověk je opakem inteligence a dokazuje to s každým svým krokem - jednoduše je debil?Jak řekl jeden astronaut - "člověk neví co je to být inteligetní" a bez moudrosti - inteligence nikdy nedosáhne???
[17]Drea: (25.12.2008, 14:11:03)
Myslím si, že když máme předpovědi, tak bychom se měli chovat tak, abychom jim předcházeli!!! Aby se tyhle předpovědi prostě nevyplnily. Že bych třeba za 2 roky měla umřít kvůli válce?! Dokážete si to někdo představit?! Nechci, aby tomu tak bylo! Začněme proti tomu něco dělat, sakra!!!
[18]kulajda: kokotina (26.12.2008, 17:20:23)
Je to vsechno blbost.O nejake babe Vanze nikdy nikdo nepsal a najednou ted se o ni zacalo psat.Tohle vsechno predpovedel Nostradamus a stejne se to nevyplni.Neco se treba stane,protoze v dnesni dobe se porad neco deje.A to je prave ono.Porad se neco deje a to by v tom byl cert,aby se do neceho Nostradamus,nebo nejakej jinej debil,kterej akorat plasi lidi nestrefil.Nemyslete na takovihle hovadiny a zijte pritomnosti.
[19]Konrád: Zlatá slova! (26.12.2008, 18:02:46)
[18] Pravdu díš...
[20]Arjey posel: Nic (01.01.2009, 23:35:01)
A
[21]FUTURE: Budoucnost (14.01.2009, 21:42:20)
Podle me se to da tezko soudit. Mnohe udalosti predpovedela i Sybila a vetsina se rovnez naplnila. Otazka ale spociva v tom, zdali se to melo stat, nebo to inspirovalo lidi k naplneni vestby. Tj. pokud se podivame na soucasnou politickou situaci ve svete, tak to jednoznacne nahrava udalosti pro rok 2010, ale kdybychom si (mysleno celosvetove) precetli takoveto vestby, mohli bychom zabranit jejich naplneni. Tyto predpovedi (valky, hrozby,...) by nam spis meli slouzit jako varovani pred katastrofami, ktere bychom meli spolecne odvracet.
[22]bobando: baba vanga nosila tanga (21.01.2009, 14:15:59)
po krizy nasleduje valka-nebo snad ne?
[23]Tomáš: nevím ... (27.01.2009, 23:11:32)
absolutně nevím co si o tom mám myslet, ale byl bych rád aby se ta nesmyslná válka neodehrála, navíc v dnešní době světová válka by byla strašná katastrofa (jaderné zbraně) :(
[24].........: Pro DREA a Budouctnost (17, 21) (29.01.2009, 15:29:18)
Souhlasím! Měli bychom se alespoń pokusit s tím něco dělat!!! Napadá vás něco??
[25]Langos: nejen pro -kulajdu- (29.01.2009, 16:44:46)
Kdyby byl každej takový omezený, možná až neuvažující stvoření jako ty a nemyslel na budoucnost, tak je to tu v prdeli už pár tisíciletí.

A obecně k tématu: S válkou jsem počítal. S vymřením lidí (2/3 lidstva) jsem počítal, ale že do Evropy přijdou muslimové... tak to se mi ani nezdálo.
Podle mě měla být Evropa kolébkou rozvoje civilizace budoucnosti a jejích nastupujících druhů.
Co se týče vytváření orgánů, tak tam bych dobrých 15 let ubral, ale zřejmě bude chvíli trvat, než se lidem podaří tento nový systém zdravotnictví plně zprovoznit a dostatečně omezit rizika s ním související, tudíž datum 2046 je reálné pro absolutní ovládnutí této technologie. Další části proroctví jsou na delší vyprávění, bohužel je jen málokdy s kým..
Moje teze je asi taková: Lidé budou podobně jako v "Matrixu" (opravdu velké uvozovky) naloženi do nanobotické lázně, která se bude kompletně (zevnitř i zvenčí) starat o lidské tělo tak, aby na něj co nejméně, popř. vůbec, působily škodlivé procesy, tzn. potlačení přirozeného stárnutí, a lidské vědomí bude napojeno na jednotný systém, který bude vytvářet pro lidský mozek reálné iluze, reálný svět, v němž budeme žít, pracovat, studovat a vědátořit. To co bude realita, bude moc "škodlivé" a bude způsobovat rychlé stárnutí (jako např. přijímání konvenční stravy). Vše co budete fyzicky potřebovat zajistí lázeň, co budete potřebovat psychicky zajistí zmiňovaný jednotný systém. Nebudete potřebovat peníze ani jídlo, nebudete potřebovat zbraně*1 nebo auta*2 (*1= K čemu války, když máte vše /*2= budete třeba lítat nebo se prostě přemisťovat během nanosekund, jakkoli si to vymyslíte). Vše bude iluze, ale lidské mozky budou propojeny tak, abychom byli schopni pokračovat (psych.) v současném trendu žití a vyvíjet tak nové technologie a poznání. O Reálný svět kolem nás se budou starat "vyvolení lidé" (na velice krátké směny, aby zbytečně nezestárli) a "armáda" pracujících robotů.
Postavení ve společnosti se bude třídit dle stupně poznání světa a života, ne dle věku, ale dle schopnosti uvědomit si nejen vesmírné zákonitosti, ale vůbec podstatu žití. Vyhrají vlastnosti jako je cit (mimochodem pro nejvyšší ze všech lidských vlastností – to on nám dal schopnost intelektu a schopnost cítit nejen fyz. podněty, ale i lásku apod.) soudnost, empatie, umění se naučit či vzdělat, nechovat se jako blb – to vše u mě spadá také pod cit a proto se nemá cenu rozepisovat, bylo by to ještě komplikovanější, než je to teď.

Závěrem asi toto: Pokračoval bych, ale myslím, že na obyčejného hlupáka jsem toho napsal až dost.
Pokud máte pocit, že je v článku příliš závorek a uvozovek, máte bez výhrad pravdu. Tímto se i omlouvám za přílišnou komplikovanost a nesrozumitelnost a za hektičnost, kterou jsem, bohužel, nedovedl v zápalu emocí potlačit a děkuji všem, kteří to dočetli až sem.
[26]Langos: (29.01.2009, 16:50:39)
dodatek: toto všechno může nastat až na to lidi budou mít duševně. A u toho povídání o citu mi ve větě: mimochodem pro nejvyšší ze všech lidských vlastností - vypadlo: ...pro mě nejvyšší...
[27]proximus: (29.01.2009, 18:14:57)
Doufám, babo Vago, že máš pravdu a válka začne. Už bylo na čase.
Vůně smrti vznášejíce se nad krajinou, obejmi mě. Ten teplý vzduch s příchutí krve nechť vstoupí do mého nitra a čas se zastaví.
[28]sparc: (29.01.2009, 18:49:27)
ideali mužem mít jakýkiliv , stačilo by kdyby letos rusové nepustily plyn a nato by se štorclo , celá evropa by klepala kosu , konflikt tu mohl být i letos , člověk jako jedinec přežije všechno umí si poradit a postarat se o sebe ať se děje co se děje , lidstvo jako rasa civilizace už ne , je nas tu moc na zdroje týhletý planty , každej vizionáž kreslil tuhle dobu plnou hybridních aut a moderní technologie dostupný pro všechny jediný co mame je blbej prius , ekonomická světová krize vedla vždy k hledaní zdroju na jinem uzemí než u sebe tedy k válce , vemte si druhou světovou , krize nezaměstnanost , a jen jeden člověk , jeden názor , a tolik zbídačenýc nasledovníku co slepě naslouchalo , to tu muže být znova , pokud to ma být ať je to tak , jak se předpovědělo , někdo vjeří v osud , že mali to tak být bude to tak , někdo v boha , že příkoří v životě bude odměněno , někdo v sám sebe , když bude válka vjeřim svý beretě pod polštářem , ,, .
[29]ROMAN: 3 SVĚTOVÁ VÁLKA?? (29.01.2009, 21:01:00)
V 60 letech když posílali rusy na kubu svoje jaderné rakety tak dělilo od 3 světové války 2 hodiny,us jaderné bombardéry byli ve vzduchu,protože se nedomluví soused se sousedem natož národy,tak si myslím že ta válka určitě jedno přijde.jen doufám že ta první raketa co přiletí mi přistane na zahradě,živí budou závidět mrtvím!!!
[30]chameleon: (29.01.2009, 23:50:13)
Je to jen manipulace a snaha vyvolat něco, k čemu by jinak vůbec nedošlo, kdyby se o tom nemluvilo, nepsalo,nediskutovalo a nepřemýšlelo nad tím.
To, že někdo jako baba Vaga, Nostradamus a podobnej magor plácne něco co se mu zlíbí, zjevý v křišťálový kouli, nebo si vymyslí či se špatně vyspí je zločin!! Lidi to ovlivní začnou na to myslet až dojde k tomu že tomu uvěří, přijmou to za skutečnočt a začnou podle toho jednat, no a událost je na světě.
Místo těch negativních žvástů, by měli předpovídat- tedy když už něco plácnou, raději pozitivní události, které pomohou lidstvu a všem kteří potřebují pomoc na této zemi, ale to je asi nudný a nezajímavý. A věřte svět by byl mnohem lepším než je teď.
Ale katastrofy, destrukce, smrt, krev,nemoci a zlo jsou asi v módě a stále budou. Lidem se líbí a dobře se o nich diskutuje,kleje, stěžuje, sedí u piva a já nevim co ještě......., je to jen totální zakomplexovanost lidí vidět jen to negativní a to dobré opomíjet. V životě neměli štěstí nebo co já vim, či chtěj nějakým způsobem na sebe upozornit, vydí všechno zlé a chtějí vidět ostatní jak se toho děsí.. ale to je jedno.
Takovým já nerozumím.
Každopádně na tyto lidi je třeba dávat si pozor jelikož snadno člověka ovlivní a poté může dojít opravdu ke katastrofě ke které by vůbec nemuselo dojít.
A lidi co je poslouchaj nejsou normální!!
A to, že jim někdy něco náhodou vyšlo a poté opět, je důsledek manipulace s lidskou myslí, která přijme cokoli co jí kdo namluví a uvěří tomu. A uvěřit může jen někdo kdo není normální a nezná zákony vesmíru, světa, přírody.
Vyhýbejte se těmto zlým výrokům a nenechte vaši mysl je přijmout.
Jen člověk který to má v hlavě vpořádku a dokáže věřit v pravdu by nikdy nedovolil takto smýšlet. A už vůbec to někde roznášet.

Co takhle: v roce xxxx jídlo a léky pro všechny
xxxx každý má svůj domov
xxxx obnoveny pralesy
xxxx dekontaminace vod
a pod.
[31].........: for chameleon (30.01.2009, 15:23:59)
Svym způsobem máš pravdu, ale musel by takto pozitivně myslet úplně každý a tak tomu bohužel není..
[32].........: .......... (30.01.2009, 15:33:17)
S tim "Matrixem" to k tomu taky spěje. Začalo to povinným zavedením čipů do pejsků, bude to pokračovat elektronickýma občankama a pak ty zas*aný čipy budem mít v těle my. Nemuselo by to tak být, ale chce to odvahu a chuť s tim něco dělat!!! Vždyť je to úplně absurdní, nelidský, proti přírodě!!!
[33]Lion: přečtění pár názorů (31.01.2009, 17:35:43)
Zdravím některé, komentáře jsou zajimavé. Třeba například s tou manipulaci s lidmi, je na tom i něco pravda podle mě jelikož, když se o tom nemluví, tak se nic neřeší a tím pádem se nemůže nic stát ..., Na druhou stranu je to těžký kažý má jiný názor, a jak zde již bylo uvedeno nejde o naboženství nebo snad peníze, de tu o moc a uzemí to tu šlo pořad ať si vezmeme v příklád byzanckou říší, výpady hunů a jiných asijských národu do evropy .. a tak by se dalo pokračovat .. 3 sv ?? je to možné ale podle mě už tak trochu vypukla, a to díky teroristum celosvětově se vede válka proti teroristům a proč se ji nedaří vyhrá ? ale to už je zase jina diskuze,... předpovídat je pěkná věc, ale ... většinou ta předpověd se nestane sama od sebe ale z podmětu jako je napříklat takováto medializace .. samo by se to nestalo !! No asi nemá dal o tom polemizovat měli by sme žít každý den jako by byl náš posledni
[34]DiegoDi: ahojte (31.01.2009, 19:09:34)
Niekto tam pisal že je to nepresne a mal pravdu, niekdo to prekombinoval, pôvodne znenie som mal v rukach, bol to ustrižok z novin 1986 alebo tak niak, bolo to cele skonfigurovane inak , no som si na 100% presvedčeny že sa 80% vyplni podla jej proroctiev,

Mal som knihu proroctvi o evrope kde sa hovorilo o proroctvach starych tibetkych mnichov s podzemneho sveta agarthy a tam sa spominalo , že , od roku 2008 do 2012 zažije amerika finančny kolaps a postupne aj euro
Amerika prijme novu menu nazyvanu AMERO a ešte len tak že vela veci tam sedi s proroctvom baby vangy len roky sa trochu lišia
[35]Martin: slepý Nostradamus (02.02.2009, 08:29:20)
Mě se líbí, jak se tu někdo rozplívá nad tím, jak je to podobné s Nostradamem. Čeština mi nikdy moc nešla, ale opisovat jsem uměl rychle ;-)
Tohle je jenom hra bulvárního tisku, stejně jako ekonomická krize je hra těch nejbohatších. Mi jsme jenom jejich loutky, tak se s tím smiřte nebo to tam někdo nahoře vystřílejte :-D
[36]Any: (03.02.2009, 08:35:40)
Dofám že se ty hrozné věci nestanou!!!!Měli bychom pro jistotu těm strašným tragédiím předcházet!!!!!!
[37]matko: (03.02.2009, 15:34:21)
sranda ako sa ludia boja cohosi co sa zda neodvratne a pritom len ludia maju v rukach moc to odvratit...vojnu nezecnu zbrane...ale ludia, my vsetci, kazdy na tejto planete, chcelo by to silne kolektivne vedomie
[38]anonim: (07.02.2009, 00:01:04)
Jako já z toho mám docela dost velkej strach jo musíme nějak bojovat proti tomu aby se to nestalo jsem možná malá hloupá holka ale snad nechcete aby tady byly tadyty roky před náma to neeee
[39]mr.Q: "Akcni" plan pro preziti (08.02.2009, 03:32:47)
My mame plan takovy =>

Zacne lokalni valka v listopadu 2010?

1)Jestli ano, vezme si vsichni co nejvetsi uver..budeme potrebovat co nejvice prostredku.

2) Zvolime zemi, nejlepe na jizni polokouli (podle Nostradama se tam konflikt rozsiri az o rok pozdeji - dostatek casu na vystavbu & usazeni)

3) Koupime letenky, na miste koupime pozemek, udelame naprosto sobestacnou farmu, kde se budou pestovat plodiny (treba i ve skleniku) a dobytek. Solarni panely nezbytne ;-) ..Cim vic lidi tim vic penez na zacatek.

- Pokud se budou veci vyvijet k horsimu, bude lidi pribyvat.

- Mozna jste videli film Plaz s Leonardo Dicapriem

- Jestli treti svetova nevypukne do konce r.2012, muzem to cele prodat, zisk si rozdelit, a odjet stastne domu..
[40]krtek: kdo vy? (08.02.2009, 13:08:59)
To zní zajímavě....
[41]svobodnej člověk: úplně jinak (09.02.2009, 03:43:10)
Každej v něco věří, každej se něčeho chytí, nějaký teorie apod., ne jinak tomu je i u mě. Skoro v každým příspěvku tady sem našel věci, který seděj, ale na druhou stranu uplně naruby autorem pochopený. (možná dost lidí nechápe, ale to mě netrápí). I když sem líný prase, tak mi to nedá a zkusim okomentovat některý názory tady psaný.
2.2.09 Martin: s tím absolutně souhlasím. Válka bude. A možná to někoho překvapí, ale ne proto, že to řek nostradamus nebo baba tanga. Ale protože je to byznys pro pár lidí, co ovládaj tenhle svět a maj z toho už několik desítek let ohromnou prdel, jak s náma všema vořou. Tito jedinci, jsou absolutně mediálně neznámí lidé, ale přesto maj větší moc, než ti kterým říkáme hlavy států a tak podobně. Ti po léta určujou, kdy bude krize, kdy bude válka a vůbec kde a kdy bude cokoliv...Je to jako když si rozbalíte nějakou společenskou hru a začnete hrát. Takhle oni se na to koukaj, vytvářej si vlastní historii a sou pořád silnější. Oni totiž ovládaj veškerý MÉDIA a jen oni rozhodujou co je realita a co ne, je to neskutečný - abych se víc držel v kolejích tématu, chci tim říct: Znal někdo z vás osobně tu Babu? MÝTY a POVĚRY napomáhaj k tomu, aby se věci začaly hejbat podle stvořitele onoho mýtu nebo pověry. A pokud má onen stvořitel takovej společenskej kredit, že je nespochybnitelnej,... pak se Mýtus přetaví v realitu... a přesně takovej kredit ony média maj.
Pak mě zaujal tenhle příspěvek: "S tim "Matrixem" to k tomu taky spěje. Začalo to povinným zavedením čipů do pejsků, bude to pokračovat elektronickýma občankama a pak ty zas*aný čipy budem mít v těle my. Nemuselo by to tak být, ale chce to odvahu a chuť s tim něco dělat!!! Vždyť je to úplně absurdní, nelidský, proti přírodě!!!"
souhlasim s tim až na poslední větu.Onen pisatel možná procitnul, ale bohužel neodmyslel. - absurdní? pouze pro lidi, který to právě zjistili:), nelidský? naopak - nemám rád podobný snílky tohotle typu, co je pro ně nelidský cokoliv špatnýho čeho právě lidi schopný jsou a patří to k nim...:), takže je to právě uplně normální a lidský. A věty, že je něco proti přírodě.. tak ty uplně bytostně nesnášim.At chcete nebo ne, příroda je i ten hnusnej čmoud co tráví obvzduší, hnusný betonový paneláky a vůbec všechno co člověk vytvořil, čili příroda ničí sama sebe. Tim nenavadim civilizaci, aby se ničila, ale tim chci řict, že slova jako že je něco proti přírodě, sou absolutně stupidní a irelevantní. Pak, co proti tomu jako hodláte dělat? Máte dvě možnosti jak se zachovat. Buď se o tom vzdělat a příjmout roli cvičený opice (která ale ví jak se věci maj, což mi příde důležitý, vzhledem k nějaký důstojnosti), nebo se dostat ( a to vopravdu nevim jak ) mezi lidi, který svět tvořej a podílet se na tom vlastnim scénářem. - JINÝ možnosti nejsou. Vystřílet je blbost:) přídou jiny a zas to nebudete vy. Zkrátka demokracie jak si ji hodně lidí představuje vůbec neexistuje. Ve skutečnosti je to tak jako to bylo už po staletí, akorát v jiný formě. Jedni VLÁDNOU, druhý sou PODDANÍ. A vždycky bylo na člověku, jakou roli hodlá hrát. Ve feudalismu to bylo bez obalu. V tomhle systému je to krásně maskovaný a dokud to lidská populace bude "žrát" tak to bude fungovat:) a nebude tudíž třeba to měnit.Čím víc je populace vzdělanější, tím víc je potřeba vymejšlet složitější systém, aby se v něm nevyznala a mohlo se v klidu vládnout. A víte vy co?:) nehodlám s tim nic dělat:) příde mi to lidský a normální:) Důležitý (alespon pro mě) je, že jako ta figurka na šachovnici můžu nahoru zařvat: "Já vim ty vole jak to chceš hrát! Hraješ to moc dobře!" A ten frajer co se mnou chystá táhnout se jenom lekne a bude překvapenej...:) Slovo závěrem: Jestli bude válka, tak proto, že je to tak naplánovaný už léta a tyhle předpovědi sou toho součástí jako zastírací manévr a nebo jako vomajda pro lidi, protože je to mystický, pohádkový a hezky se to poslouchá a kouká na to. Lidi to maj rádi a žerou to - odvádí to totiž pozornost od důležitejch věcí, do kterejch by se mohli začít šťourat:) (po staletí stejný - "pracuj a pak je na programu zábava" - gladiátoři,rytířský turnaje,dostihy...,...,...přídu domů z práce, votevřu pivko páč sem utahanej a dřepnu k bedýnce a nechám se bavit, proč ne žeo, zasloužim si tu vodměnu a takhle to budu delat až do chcípnutí) ROZDĚL a PANUJ.
[42]neutral: (10.02.2009, 21:03:28)
podle me s tim nic neudelame kdyz o tom budeme jenom mluvit ale zase na druhou stranu jak do toho muzeme vubec zasahovat...vsechny tyhle veci zarizuje vlada a my jsme demokraticky odkazani pouze na ni jak to vlastne zaridi...jestli bude treti svetova tak to bude pekne v prdeli a uz s tim pak asi nic neudelame...hlavne bychom se toho nemeli zbytecene nejak proserne moc bat, protoze to je pak na blazinec a to uz by bylo uplne v haji...hlavne pokud treti svetova opravdu propukne tak uz to bdue na lideech jestli si nejak pomuzou nebo jestli se obejmou s jadernymi zbranemi...kazdy ted kope jenom za sebe a na ostatni nekouka, ale pak se divi kdyz taky zustane sam...
[43]Kajushka: 3.světová válka (15.02.2009, 20:20:16)
Abych pravdu řekla,je mi 11 a mám ze 3.světové války ohromný strach...bohužel tomu věřím a jenom se bojím roku 2010...větší strach už ani mít z toho nemůžu
[44]krtek: no future (16.02.2009, 01:24:20)
Propagovat myšlenky anarchismu a sami se podle nich chovat.To jediný nám zbývá.Přemýšlet nad tím,co bude nebo nebude nemá smysl,tím nic nezměníme.
[45]Nostrodamus: Výmysle pro lidi (17.02.2009, 17:19:54)
Zdravím všechny poddané!
Já Nostrodámus něco kdysi plácnul a vy jste z toho hned zesraný. Je vidět, že s člověkem jde MANIPULOVAT jsk se pískat dá!!!! To samé i s babou tangou...žádná paňmáma věštkyně Vangelia Gustherová (+85) nic takového nikdy nepřdpověděla a jestli má někdo jiný názor....ať ten dotyčný...MI DÁ DŮKAZ, že něco takového řekla?!?!?!?!?!?!?!?!!!! Jop? Myslíte že řekla? Tak když myslíte, tak vás informuju, že jednou kdysi baba vanga řekla..."ten kdo toto přečte"-MUSÍ SKOČIT ze šestého patra výškové budopvy HLAVOU NAPŘED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Udělat tohle musím kdykoli od začátku roku 2009!!! Vidíte tu píčovinu? KOlik lidí to udělalo,hm???Lidi nebuďte jak děti a koukejte se vrátit do reality. Jediný co bude, tak chvilku světová finanční krize, kteá bude do doby, než opustí vládu ti idioti, kteří tam choděj šoustat poslankyně a vychrápat se do křesla zrovna, když nechtěj jet domů k manželkám a po měsící samozřejmě za to dostanou těžky peníze daňových poplatníků.......STAČÍ???????????????????Nebo mám pokračovat?????????????????....................
[46]krtek: (17.02.2009, 18:25:10)
pokračuj,je to sranda
[47]nostrodamus: Díky (20.02.2009, 21:30:01)
...hele potračovat???
Ne-e....na pí..viny opravdu nemám čas. Musím dělat důležité věci, které mne v životě uživí a nezabývat se stupidníma řečma, které lidem vylejvaj mozek....!!!
Já jsem jen chtěl naznačit jak jsou někteří lidi opravdu neskutečně vylízaný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....a to doslova!
[48]L: L (02.03.2009, 12:25:23)
VSYHNO BUDE PRİDE UVİDİTE.
[49]POSTOLOPRTY: Jsme v loji (05.03.2009, 18:29:08)
VSE CO PREDPOVEDELA SE STANE!!!!!!!!!!!! Lidi nebudte hloupí a připravte se jak nejlíp to jde !!! Sám si vybudovávam na dvoře sklep se zasobami na 4roky dopředu pro mě i svou rodinu...Je to tak že nas ovladá jenom pár ¨VYVOLENÝCH¨ možná je to silné slovo ale je to tak...A ty lidé se nám temito mediálními zprávami snačí naznačit že tohle mají v plánu....xDxDxD neřikejte že jste na to skočily,to byste musely být totálně vymatlaní abyste věřily těm žvástům :D:D:D:D:D:D:D:D
[50]Alice: Nostradamus (29.03.2009, 11:08:56)
Ně kdy v srpnu 1999 (nebo2000) už si nepamatuji měl podle Nostradama sestoupit z nebe král hruzy, palnety byly seřazené do jedné přímky, a hodně se s tím strašilo.Stalo se něco? Ne, nic. takže asi tak, ale mám také strach, už bych raději, aby bylo rok 2010 za námi a nic se nestalo. Kdyby se z celosvětové krize lidstv o poučilo a tí kdo rozhodují, měli více skutečného sociálního cítění, aby místo pseudohumanismu,přišel skutečný humanismus. A modlete se.
[51]Tom: Je to tak! (03.04.2009, 21:20:58)
Válka bude lidi. nemůžem přece žít pořád jen v nlahobitu. Je krize a po ní musí přijít rozuzlení-válka a také zredukování přemnoženého lidstva. Je to kruté, ale bohužel je to tak, Země si to žádá a my nejsme žádní bozi!
[52]Tom: sasc (03.04.2009, 21:23:56)
Čtu tady názory, která vyjadřují nepochopení, nenávist a zesměšnují ty, kteří se jen zamyslý nad těmito věštbami, ale co řeknete pak až se to doopravdy vyplní a co když to všechno nejsou jen pouhé věštby? Taky se zamyslete a jen tak sprostě neplkejte!
[53]krtek: (05.04.2009, 01:46:46)
Která kuní kunda mi maže příspěvky??
[54]yordy: prauda (25.04.2009, 17:20:33)
S paní babou Vangou věřím,nejen ze známosti,ale předpověd k lidským vnímaním.Můj názor je,že dějí současností na území celé Evropy a mimo naše Evropy vypovídají jasně a různě.Má sebepoznání psychologie k vztahu lidstva s mentálními chováním a výchova způsobu reakcí udržují sebezáchovy.Polovina lidí mluvějí o nesnášenlivostí a o válkách, a zbytek polovina lidí si stěžují ohledně finanční nespokojeností a neekonomické vlastnosti se sporném ministerstva vlády. Každý člověk má své meze,a proto si udržují jen v úvozovkách.Pokud někdo vystaví světu válka,vezme zodpovědnost jen Evropská Unie,protože nechce s tím nic vyřešit,aby vše Evropa mohla zapomenout na zbylé zlé časy.
a omlouvám se za češtinu,příště to napravím..
[55]MILAN: (05.05.2009, 22:58:30)
O tyto věci se dost zajímám a myslim si,ze spousta lidi ani nevi co vse je na svétě možné.Jestli je rok 2011 pro lidstvo osudový,začateční konec tak se k tomu dost blízíme.Staci si jen precist denne nejake slusne noviny a nestacite se divit.Jedine co vas uklidnuje je to ,ze se to stalo nekde daleko a ne vam,ale kdyz je to ve vasi blízkosti tak hned nejste takový optimisti že?Nevím co si o tom myslet jen jak uz zde bylo zmíněno(modlit se),a veřit,že lide pochopí proc jsme tady.
[56]Moniq: jejda (10.05.2009, 20:31:16)
hele vy si z toho delate legraci,ale co kdyz?vdycky je co kdyz...ale jako mazec...
[57]Ecko Unltd.: nevim mno (11.05.2009, 20:56:22)
hm já teda nevim jestly 3 světová bude ale jaká by byla asi příčina?Např v první s.v.byl atentát na d´éste a habsburkové chtěli bohatší státy no tojeta záminka 1 s.v.
[58]Homodej: (12.05.2009, 08:10:43)
Jak já to vidím, tak v roce 2000 se nástup krále hrůzy uskutečnil a až loni ho vystřídal Obama...
[59]já: (19.05.2009, 21:56:46)
asi ted se to vsechno stane..beztak nekdo vyfotil nejakou pani a toto si vymyslel..3.světová!:Dhezké..
[60]já: (19.05.2009, 22:00:16)
na tyto pičoviny čas teda nemám!
[61]Husty sracky: (08.06.2009, 08:15:54)
jou tak raketoment za krk naky m4,tank v garazi a deeeeeeeeeem na neeeXDXDXDjinak baba vanga uz toho predpovedela mnohem viic..a 80procent ji vyslo tak proc ne s tou valkou....XD
[62]:-(: (14.06.2009, 18:42:21)
hej jako ja neci umrit ted si vemte ze by ste se s nikym nikdy uz neuvideli:-(rodina pratele a tak...:-(Jeto hrozny a ja tomu neci verit!:-(
[63]Ivig: ??? (15.06.2009, 15:35:00)
Vy všichni, kdo tady sympatizujete a souhlasíte s věcma jako že 2076= komunismus, tak byste se měli nechat vyšetřit.Jestli se vám vážně tyhle směry líbí, tak to asi opravdu není normální.
No a co se týče tý ženský.Vážně nejvíc miluju nějaký lidi, co ze sebe dělaj něco nadpozemskýho a jsou si jistí, že všechno vědí.Je to obyčejná kompenzace osobních chyb.....nesouhlasím s tim!!!
[64]Tomáš: ... (29.06.2009, 16:01:20)
no tak do roku 2012 se stane ještě hooodně událostí ... a jsem hodně zvědavej jestli se tohle všechno bude dít, Pán Bůh nás ochraňuj
[65]:-(: (03.07.2009, 09:47:38)
Tyo jestli tohle je pravda...:-( Vemte si ze uz by ste nikoho nevideli kamose pritelkyni/a nebo i rodiče....něco by se proto aby se to nestalo melo delat:-(
[66]Domi: Neverim (04.07.2009, 12:38:50)
tak toto je jen dalsi ptakovina lidi...
[67]¨Smoly: Smoly (04.07.2009, 12:59:26)
Mno myslim ,že to může být pravda ale nikdy nikdo newí ..tak se necháme překvapit!Ale byla bych radši kdybych umřela jako stará spokojená babička než tragickou smrtí!Hodně štěstí!
[68]Baba Vanga: Ako Na To ?? (17.07.2009, 14:17:40)
Ja bych mnel reseni.. Jestlize si nekdo pamatuje na ruske rakety car? Pri jedinem vybuchu dokazou znicit V4. Co takhle to skusit na arabskem pulostrove?
[69]Nikča: (21.07.2009, 18:50:48)
já osobně si myslím že na tom něco bude..i když přítel mi furt říká at nad tím tolik nepřemýšlím že je to blbost..přece jen už předpověděla takových věcí které se staly, navíc ve světě je to ted tak udělaný že by tomu každý uvěřil, ale zase na druhou stranu si mohl někdo sednout k internetu vymyslet pár událostí,napsat to známým že to četl a že to předpověděla Vanga, že se to stane..tak těžko říct ..myslím že by jsme my všichni co sem píšeme se tím měli přestat zabývat protože pak jsou lidé zbytečně nervozní kvůli tomu,bojí se..užívejte života a kašlete na předpovědi lidí kteří jsou už dávno mrtví.tohle bych mohla napsat i já a postrašit svět..takže lidičky berte to s chladnou hlavou..třeba na tom opravdu něco je a třeba v roce 2011 řekneme, že se ta bába radši měla starat o děti..
[70]tomtom: (28.07.2009, 16:51:55)
Těm, co chtějí důkaz, že to je pravda: já chci zase důkaz, že to je lež. Evidentně nedokážete přijmout možnou budoucnost a existenci lidí, kteří mají "nadpřirozené" schopnosti. Kdo z vás již měl sen, ve kterém jste prožili určitou událost a kterou jste později prožili i ve skutečnosti? Nebo jiný druh Déj&#224; vu? Jak moc jsou pak lidi, kteří si tyto sny pamatují, "nadpřirození"? Ano, je tu spousta možností, jak tento fakt vyvrátit. A je tu spousta lidí, co se o to budou zoufale snažit :)
[71]tomtom: (28.07.2009, 16:53:05)
špatně se tu zobrazují některé znaky:X Déj&#224; vu = Deja vu
[72]Adelain: kde je pravda? (01.08.2009, 15:15:26)
Zdravím,
tak kde je ta pravda?
Mně se to celkově nezdá, že by byla příští rok 3. světová válka. Je jasný ,že dnešní situace tomu dost nahrává a taky že muslimové to nemají v hlavě v pořádku,to ví každej...ale,že by byla válka to si nemyslim.. Taky mě docela zajímá, proč se třeba nějakej tzv.chytrolín nepokusil vyvolat ducha Baby Vagy? Ty možnosti tady jsou....
Ať je to jakkoliv nemá smysl plašit :D
[73]jentak: Ahojky (06.08.2009, 17:17:36)
Ahoj lidi,proč se trápit co bude za rok,když nevíme co bude zítra.Ráno vstanu,půjdu přes silnici a nějaký šílenec mě smete autem a je po starostech.Sibyla taky předpovídala,že roku 2010-2011 vypukne třetí světová a potrvá dokonce až do roku 2015 na severní části země.A muslimové ovládnou svět.Ale to je až za rok a víc,tak proč se trápit.Jednou stejně umřeme,tak tedˇ se radujme ze života,užívejme si míru,objímejme se s přáteli,věnujme se dětem a jestli něco přijde,tak to prostě přijde.Já se rozhodně hodlám dožít asponˇ 90 let,obklopena vnoučaty a pravnoučaty!A Deníku Blesk nevěřím......jenom kecaj!Nekažte si zítřek a další zítřek a další zítřek .........Pěkný den plný sluníčka všem
[74]Ladino: Směšné... (14.08.2009, 15:05:43)
2016 &#8211; Evropa bude skoro bez lidí

A už o 2 roky později svět vyčerpaný válkou spotřebuje ropné zásoby a pustou vylidnenou Evropou, na úrovni středověku, létají vlaky, které nemají koho přepravovat. :oD
Za dalších 20 let tuto pustinu ovládnou muslimové.. Kde se vezmou? To se během 20 let vytvoří nová populace? A během dvou generací se pak muslimská víra změní natolik, že muslimští vědci a inženýři začnou chrlit pásovou výrobou kyborgy? :oD
Roku 2273 vznikne nová lidská rasa? Ve kterém roce vznikla ta naše? A bylo to v pondělí, nebo až v úterý? :oD Rasa není něco, co by jednoho dne spadlo z nebe...
[75]Pepa: (21.08.2009, 00:54:59)
Vážení přítelé, napadlo vás někoho z těch, kdo tu odkazujete na Nostradama, že to všechno může být jeden velkej drb? V dnešní době sice máme internet, neomezený zdroj informací, jenomže do něj může psát prakticky kdo chce a co chce...takže bych to s tou důvěrou v ta "proroctví" zas tak nepřeháněl:)) Navíc Nostradamus psal takovým způsobem, že existuje nejméně několik tisíc možných kombinací, jak si jeho zápisky vyložit, a jak už tady padlo - pořád se něco děje...podle mě se nějaká ta událost, která "náhodou" přesně pasuje k tomu onomu "proroctví", vždycky najde....co vy na to?:))
[76]Pepa: (22.08.2009, 17:34:38)
Pardon, omlouvám se, všiml jsem si toho až ted. Chtěl jsem napsat baba Vanga a myslel jsem pritom na Nostradama:) (I kdyz ti dva spolu udajne tesne souvisi, prece jen je to mimo tema:))
[77]BONE: (27.08.2009, 11:46:17)
Pro pobavení dobré.. :-)
[78]Konrád: Jo jo... (27.08.2009, 12:38:35)
[77] Tak nějak... :o)
[79]ruda.p: Proč to tedy vychází? (02.09.2009, 16:54:55)
je to logické každá společnost musí jednou zaniknout je to osud této planety a narozpínavost zašli jinadší kultůry už přednámy a stále z toho nejsme ponaučení.
Když to vidím jak se tu chováme, tak si říkám že už aby to tu bylo a příroda at je k nám schovívavá.
Vždyt je to jen běžná selekce lidského druhu
[80]endy: konec mayského kalendáře (08.09.2009, 22:43:00)
konec mayského kalendáře končí 21.12.2012,zajímáte se o to někdo?po tomto dni začíná vše opět od nuly a na vyšší úrovni,toho 21.12.2012 budou planety a slunce v jedné rovině se středem mléčné dráhy kde je černá díra a zemí proteče éter.Napište na toto téma co si o tom myslíte,viz. kniha Mayský kod.
[81]2fast: (19.09.2009, 22:06:38)
pujdete nekdo v roce 2010 na houby :) ?
[82]eazy-e: (23.09.2009, 21:22:59)
jedním slovem bullshit... ovšem ty předpovedi do BRZKÉHO budoucna do sebe něco mají... a taky jí už něco vyšlo... :(
[83]nik: lol (06.10.2009, 17:13:14)
tak lidi těmhle nesmyslným předpovědím já nevěřím! a stejně nechápu jak by se ta blbá III. světová vypukla. leda tak někde v iráku kde se válčí furt! a kdyby vypukla tak se zavřu do svého pokoje zapnu si nějakej dobrej film a budu čekat než mě nějakej blbej idiotskej voják voddělá zezadu do hlavy. je to podle mě ta nejlepší smrt protože je to rychlý a velice účiný. nebo sse tam snad střelim sám protože bych tu válku nechtěl trpět. bender je bůh JO
[84]Niky..: (07.10.2009, 14:35:45)
jestli sis nevšiml tak náš svět k tý 3.světový tak spěje že bych se tomu ani nedivila..!!
[85]Hitler: (25.10.2009, 18:49:10)
Už se těším na příští rok na 3 světovou válku !!!!
[86]reallife: Až se to stane (03.11.2009, 23:56:08)
Víte co až se to stane tak se to stane nebo nestane to uvidíme pak můžete všichni znovu sednout k internetu teda jestli nějáký bude a začít o tom psát kdo měl pravdu a kdo ne a kecat o tom jestli se ta příští předpověd vyplní a ti největší magoři a ty kteří ostatní odsuzují pro jejich podle nich debilitu mentalitu a třeba že vypadají tak jak vypadají oni mají vždycky pravdu..
[87]reallife: Až se to stane 2 (03.11.2009, 23:58:13)
A to co řeknou ti debilové magoři se vyplní..
[88]Fuky: jen něco dodám (06.11.2009, 18:13:10)
lidi četl sem úplně všechny příspěvky a musím říct že jsem uchvácen padli zde věruhodné,zajímavé a velmi emotivní řeči a jak již zde bylo zmíněno že každý ma svůj názor což je bezpochyby pravda Můj názor je takový že lidstvo se jednoho dne zahubí samo ať už válkou nebo ekonomickou krizí ale podle mě je tu možné že nás dřív nebo později zahubí přírodní katastrofy lepší je věřit a domýšlet si vše hezké a krásné než podlehnout všemu zlému lidi se liší na hodné a zlé proto na zemi vládnou nepokoje,neshody někde i války
[89]Nikwi: 3.Světová válka (10.11.2009, 18:49:19)
3.světová válka?jo je fakt ze baba Vanga předpověděla ty jiné události ale...je to blbost na nakych internetovych strankach rikaji ze ma zacit r.2012-2013
jine stranky jsem videla ze tam je od 2016-2019
jsou to takove blbosti jen nakej typek chce vystrasit lidi aby mu verili aby plakali aby se bali co budou delat a takovy jsou to naproste blbosti!
[90]Podi: (14.11.2009, 03:00:54)
Ahoj kluci a divky

Tohle je vsechno vymysl jako kdybych ja udelal stranky a napsal bych baba vanga pred 60 leti predpovedela ze v 2008 vstane Hitler z mrtvych a 2010 zacne 3 sv. Valka nemyslite ze to je kravina tohle co tu je napsano i kdyby ty curackove Muslimove rekli dame 3sv valku tak pres USA jednotky se nedostanou a my bys me jim taky v tom zabranili tohle je moderni valka v Afganu a iraku tohle se nerosiri po celem v svete v Afganu padli 2 Cesky vojaci nebo kolik a kolik myslite amrickych vojaku.Nemyslete na to taky nekde rikali v 2011 zanikne svet proboha lidi tohle je svet.Jedine kdyby nam to priroda oplatila co ji my delame.Meli bys me se chovat k prirode vic vic milovne mely by odvolat Cesky vojaky z Afgnu a Poslat tam Cesky romy a slovensky romy a evropa by byla cisti a priroda by se chovala k nam milovne dobra ale nedelaj to jen romove ale i my cesi a slovaci a nejen tyto staty i cela evropa ja vim ze je nova moda obleceni frajerinky ale taky by se to chtelo podivat do historie 80 leta ted kdyby sme vtom jeste zili tak svet je krasnejsi a hezci.A ja verim ze 3 SV. Valka nebude A VTOM BY DOPOMAHEJ BUH. Vsehno je.Moje TEORIE
[91]CRISHOTH: 2076 (15.11.2009, 01:44:56)
Bol by som nadmieru potešený,keby sa z tohto pamfletu uskutočnilo len jedno a to rok 2076,najlepšie hned zajtra.Veni Vidi Vici!!!
[92]ten kdo chce bojovat aneb Míííra: us se nemuzu dockat (18.11.2009, 07:55:35)
sem fakt zvjedavej jestli to bude!!!a kdys ne budu rad,aspon budu delej zit,ale vicej vjerim temu ze se neco udeje 21.12.2012,celej svjet se riti do zahuby
[93]kostrounek: moudrému to dojde (23.11.2009, 11:41:04)
Ahoj lidi.Po dlouhé době jsem dostal chuť také něco okomentovat, i když to nikomu nepomůže. Jsou zde názory velice moudré i chytré. Kde začít? Zaprvé hledat v sobě a pak hluboké historii. Kvůli čemu a díky komu začali první války a hlavně, ve jménu čeho? V první řadě je třeba zdůraznit, že historii vždy píše buď vítězná, či podvodná strana a bohužel jazykové bariéry zavinili, že tato ¨pravda¨ je nám podávána po staletí.Neřeknu zde, co za organizaci způsobilo, že se národy nesnášejí, hodně lidí mi jinde nadávalo, stačí když řeknu, že do jejích archívů ve Vatikánu, bych se chtěl někdy podívat. Každý si má pravdu najít sám a člověk moudrý ji také najde. Tato organizace je i přes velký odliv lidí a tím i peněz stále velmi mocná a bohatá. Díky výbojným válkám, Evropa a poté i Amerika, ale hlavně několik vyvolených, velmi zbohatli. A peníze dělají peníze. Kde se točí nejvíce peněz? Zbraně, drogy. Které země vydělávájí na zbraních a které na drogách? Než si odpovíme, opět se musíme zamyslet nad tím, čím prošli jaké země, kdo je zodpovědný atd. začarovaný kruh je proti tomu pohádka. Komu to vyhovuje? Muslimům? Skoro o vše jsme je připravili, staletí je ponižovali, násilně je převáděli na jinou víru, zabíjeli je. Myslíte, že potomci zapoměli jen proto, že si to přejeme. Nikdo se jim nikdy neomluvil a my je stále uzurpujeme. Musí být velmi naštvaní, když vidí, jak si tu cpeme svoje bachory za jejich vypleněné země, kor když jsme jim nechali jen chleba a vodu. A přitom jsou to tak pohostinní lidé. A těm fanatikům se divit nemůžeme, po tom všem chtějí svou spravedlnost a to povede k dalším válkám. Ale to jsem vše velmi zobecnil, v rámci výkladu. Ale jak jsem řekl, pravdu si každý musí chtít najít sám. Jenže jsme odmala, dle něčích osnov, či dle rodičů, zvyklí nemyslet a učit se něčemu, co ve valné většině případů nepotřebujeme. Nerozvíjíme svůj mozek a vždy mávneme rukou, že nás se to netýká. A to je náš problém. Ono se nás to totiž týká více než si myslíme. A k proroctvím. Do dvaatřiceti jsem byl člověk vědecky založený, tzn. co jsem si neosahal a neviděl na svoje kukuč, tomu jsem nevěřil. Pak se nám však stalo něco, co se nedá popsat, aniž by člověk nebyl u ostatních za blázna. Nebudu popisovat co, je toho více a na dýl. Od té doby však kašlu na domácí tisk, krom sportu a světa a učím se poznávat svět. A čím více ho poznávám a pátrám, tak musím dát Nostradamovi za pravdu. Nemusíte však chodit pro proroctví za naše hranice, pár lidí najdete i u nás a vychází jim to. Jediné co dnes se vším zmůžeme, je začít vycházet sami se sebou a se svým okolím. A hlavně to chce zapojit všechny city, nikoli pocity. Co kdyby se každý z nás stal diplomatem, alespoň pro své nejbližší. Kdyby si každý uvědomil, jak pozitivně dokáže působit na své okolí, jen kdyby chtěl, pak by odpadlo mnoho dopředu zbytečných svárů. Shlédněte dokument Tajemství a zkuste zapřemýšlet, co můžu udělat v této chvíli. Jak píši v jedné své básni na webmagazínu Rozhledna, spasit bychom na konci života chtěli všichni, bez rozdílu vyznání, či rasy a jak píši v jiné, Nejsem křesťan, muslim ani žid, přesto pevně věřím v boha, že jednou bude všechen lid, upřímný v srdci svém a levota, že vezme roha. Kašlete na paniku a předpovědi, co se má stát se stejně stane a když budeme myslet na válku, tak ji budeme mít. Mír a lásku, mějte se.
[94]kostrounek: PS: Není výklad jako výklad (23.11.2009, 13:14:31)
Teď jsem se napapal a dočetl úplně všechny příspěvky a musím souhlasit s nesmysly napsanými nahoře. Létající vlaky?-smích,létající vlaky po válce?chechot,létající vlaky po válce v Evropě bez lidí? čůrám smíchy. Potud jsem uvažoval jako člověk, omezený svými znalostmi ze školy. Pokud osvobodím svou mysl, nevidím vlak s křídly letadla, ale vlak pohybující se po magnetické koleji, kdy se nedotýká, ale letí.Už dnes si tu frčí po Asii. Vyčerpané zásoby ropy po takové válce, kdy v ní budou opravdu všichni? žádný problém, vzhledem k tomu, že budou zničeny všechny elektrárny, jaderné jako první. Muslimové ovládnou Evropu? smích? Oni jsou narozdíl od nás na válku zvyklí a spokojí se s málem. Navíc jsou velmi zdatní obchodníci a pašeráci, k čemuž jim dopomohl výchovou celý svět. Evropa bude navíc daleko více postižena i vzhledem k tomu, kolik jaderných elektráren je tu rozmístěno na relativně malém místě. Řekl bych spíše strategicky rozmístěných.(pro nás ne) A to vše hraje při případné válce roli. Ještě smích? Nostradamus předpověděl, že nás pohltí žlutá rasa. Oběžná dráha země. Stačí si přečíst jakýkoli vědecký magazín o kosmu a budete vědět, že už dnes sledujeme mnoho létajících objektů ve vesmíru, které se k nám vrací na čumendu a dokážeme předem vypočítat jejich dráhu. Také se tam ale dočtete, že např. včera nás minula o fous planetka o velikosti baráku a nikdo jí předtím nespatřil. A po takové katastrofě tu budou prosperovat ti, kdož jsou zvyklí žít s málem. Rozhlédněte se po světě, jsme to my? Ale takových výkladů je možno učinit mnoho, stačí člověk znalý slova. A proto opakuji, každý musí sám chtít vidět tu správnou pravdu a bez jakýchkoli předsudků. Mír a lásku všem a těm co odmítají, dvojnásobnou porci.
[95]kostrounek: PS:2 akční plán pro přežití (23.11.2009, 13:30:22)
Líbí se mi a kdyby se našlo dost inteligentních, šel bych do realizace. Na tom se nedá prodělat, naopak jen a jen získat a to nemluvím jen o možných financích. Noví lidé, nové zkušenosti. Zajímaví lidé, mnoho zkušeností a posun dál.
[96]marek: (23.11.2009, 19:24:57)
Jak se stane v roce 2010 nějakej atentad tak to bude jasne že je to pravda
[97]stepan: (25.11.2009, 09:17:21)
vite vanga se tam taky zminuje o vynalezu cestovani v case do minulosti....to by teoreticky mohlo znamenat ze bychom dneska mohli potkat nekoho z budoucna :)
[98]Michaela: baba vaga (02.12.2009, 09:59:08)
Jeto stará podvodnice
[99]Michaela: (02.12.2009, 10:06:42)
Baba vanga je podvodnice a žádná 3 svetová válka nebude vy srará zrudo ješte že vás klapolo
[100]Konrád: Ano... (03.12.2009, 02:43:48)
[99] Přesně tak - Michaela udeřila hřebíček na hlavičku! ;o)
[101]Michaela: (03.12.2009, 13:53:45)
Baba vange je bod drnem to je z deního blesku Michaela baba vange je zlá ženská prolhaná ješte že je pod drmem baba protivná a hnusná.
[102]Michaela: (07.12.2009, 11:03:22)
JÁsi 3 svetovou válkunepřeju všechni lidi lituju já nechci zemřít jako to bylo 1a2 mICHAELA
[103]Marťa: Ano..jsou to zvásty (07.12.2009, 11:44:51)
jsou to žvásty..nesmíte tomu věřit..a všem kdo tomu verí se snažte nejak rict at tomu neverí at jsou obtimistictí..a at mají naději protože ta umírá jako poslední..a to ze si nekdo tohle vsugeruje a pak to podle tehle baby vagy nebo jak..udělá to není dobré..nesmime tomuhle věřit..NEVĚŘTE!.NEVĚŘTE.!.ZASMĚJTE SE NAD TÍMA REKNETE ŽE SE SPLNÍ JEN 20% Z TOHO CO PŘEDPOVĚDĚLA..JÁ SE BÁLA..ALE HNED JAK JSEM TOHLE NAPSALA..TAK UPLNĚ V KLIDU..TAKŽE KLID..NAPISTE TU NECO..A JESTLI SE BOJÍTE TAK TO DOUFÁM POMŮŽE JAKO MĚ..!..S LÁSKOU MARTINA..VÁLKA ZACNE 4:7:2010..A SKONCÍ O PUL HODINY POZDEJI..:D..LOVE MARTY..:-*
[104]Marťa: (07.12.2009, 11:50:35)
a 4.7.2010 mě napadlo jen tak..je to den po mych narozeninach..neverte nicemu ani tomu kdyz zacne proste na to serte..!se prestehujeme vsicni do ameriky proto to tu bude prazdne..:D..heh..hlavně tomu nikdo nevěřte bo(protože)když to udelate tak tomu jenom pomuzete..milacci moji neverit..to je lék..:)..a kdo taky rikal ze doufa ze se to splni tak je to blb..protoze todle by nikomu nepomohlo..já jsem mladá..a chcu deti nechcu umrit jako teenager
[105]Pangorin: Strašná blbost! (26.12.2009, 22:46:24)
1)Kyborgové? A co to jako je?? :-D
Živí roboti? To je vtip? Jak může robot žít?
2)Robot, to jsou jen řádky matematických funkcí, které nejsou nastavené tak, aby se měnili se situací!
3) Světová válka 2010? Lol? Hahaha!! LOL!!! To je vtip, ne? Válka během krize... LOL... = sebevražda. A atomovku by použili jen blbci... a stejně, kdyby byli protivníci chytří, tak by neopětovali stejnou zbraní...
A chemické zbraně? LOL? Huh-- A kde by je asi vzali? Loly... A muslimové, že ovládnou Evropu? To myslím, že ta atomovka by spíš dopadla na ně a oni by byli out...
ae tj jen můj názor...
[106]Džugašvili_három: LOL- uješ ? (01.01.2010, 14:56:28)
Nemáš v tom jasno a vypisuješ tu drísty...
1. Stačí, aby ti dnešní bezohľadní vládcovia sveta umiestnili pod kožu čip si Robot ako vyšitý !
2. Umelá inteligencia nie je sci-fi...
3. Veľké hospodárske krízy sa riešia len a len vojnami !
...pre moslima je samovražda cieľom tohto posratého života !
[107]jirka: buh svama (02.01.2010, 01:10:57)
Je to strasne ,uz to zacali psat na netu co Nas ceka v roce 2010?Pry nebude to ruzovy v CR pry bude vic zamestnanych lidi nez v minulem,ale na podzim ma vypuknout 3.svetova valka a ja mam tuseni,ze by se to mohlo stat,mam stoho spatny pocit a co lidi co si pomoc navzajem a neco vymyslet jak bysme se mohli ochranit,deto,ale chce jen dobre neco vymyslet a hlavne si pomahat,,,,,,,,tohle neni sranda ,ale realita,ktera muze byt realni,,,Buh svama !!
[108]nemam ji ráád: jzs (03.01.2010, 11:35:52)
Omg takovyhle picoviny...xD lidi premyslejte noviny na tomhle chtej jen vydelat na tehlech zpravach o proroctvi...naka baba ze pretpovedela pad Ruska dyt to bylo jasny hned od zacatku ne? xD smeju se tem co na to verej...baba slepa se chtela jen zviditelnit a neco si vydelat a jak vidim tak se ji to docela podarilo xD...
[109]nemam ji ráád: (03.01.2010, 11:38:01)
souhkasim se 105 xD kravina
[110]baf: xD (03.01.2010, 11:41:54)
Nejlepsi na tom je ze baba to vedela hned potom co se to stalo xD....kdyby to vedela pred tim proc neposlala treba Diane zpravu at je ten rok v kliduxD? nwm nwm...predpovidal jsem minulej rok ze bude krize a ejhle ona je xD a to jsem ani neoslep...
[111]ibr: (05.01.2010, 14:21:51)
jenom totalni debil muze verit temhle traparnanam...
[112]Ariel.: Jedna z mála (07.01.2010, 08:27:01)
Pozoruhodné, famózní na dnešní dobu poněkud překvapující, nikoli však šokující s ohledem s ohledem na logické a mentální možnosti chápání současné lidské rasy.Síla podvědomí říká, že lidská civilizace tu nebude věčně, tak proč se otočit zády k těmto vizím a nepokusit se je přijmout, myslím , že další vývoj života by mohl procházet podobným vývojem, překrývat a ztotožňovat se.
[113]kixikkixik: kik (07.01.2010, 19:59:28)
Válka si myslím bude po krizi byla vždy válka.Nikdo s tím nic neuděláme jde jen o ropu a lidi kteří tahají za nitky. Myslím že 11.9. kdy letadla narazila do obchodního centra si zrekonstruovali američané aby mohli vtrhnout do Iráku a sosat ropu, protože zásoby mizí a v Iráku je ropy habaděj.A kdo tahá za nitky nejsou vůbec představitelé státu, ale šejkové a lidi o kterých se nemluví a maj prachy.
[114]Pavel z Hrušek: Záchrana (09.01.2010, 00:37:28)
Jedinný lék na všechno,by bylo,kdyby konečně u bílého domu přistáli mimozemšťané.Spousta věcí by byla vyřešena.Nebezpečná náboženství by byla v matu a muselo by se všechno přehodnotit a konečně by se každému rožlo.Američané,jako světoví policajt,potažmo terorista,by dal konečně světu pokoj.
[115]obrik: 3 svetova valka (10.01.2010, 02:03:12)
nevim co je na tom pravdy ja tomu teda neverim a kdyby to snad byla pravdabylo by dobre vedet den aby jsme se na to mohli pripravit
[116]Michaela: (22.01.2010, 11:12:17)
Mam strach kterí mám rádaa nechci je stratit mam strach o oblíske .Neveřím tomu protože to musela to od nekoho slišet a pak to dali na internet to je blbos.
[117]Geri: :) (07.02.2010, 23:21:03)
ah kde su tie časy ked kazdy krical, POZOR IDE ROK 2000 a potom IDE ROK 2012,................a ako nemotorny robotnik sme stupili na dosku ktora nas buchla do xischtu s napisom 2010.........teraz len cakat ci nam nesposobila krvacanie do mozgu.....ak viete co tym myslim...
[118]M: (10.02.2010, 10:17:14)
Je to podvodnice .Baba smradavá fujfujfujfujhnujhnujhnuj.
[119]dani: MISeLáska (02.03.2010, 17:00:55)
Posílám zde okopírovaný text jiné předpovědi, kterou jsem našla na internetu a která by byla pro nás rozhodně lepší než ta špatná od paní Vangelie Gustherové. Jinak napište někdo jestli ta paní předpověděla i něco dobrého? Myslím, že předpovídat špatné věci umí asi každý. Vzpomeňte jenom na slova některých rodičů dítěti: Spadneš a budeš mít bolavé koleno....bác a je koleno opravdu bolavé. Ten koláč ti spadne....bác a je na zemi. Nebylo by lepší říkat třeba - dnes půjdeš do školy a dostaneš jedničku nebo namaluješ krásný obrázek? ......... To je pravda, že stále se slyší jenom strach,strach a špatné myšlenky se špatnými slovy, které plní neviditelný balón a ten když praskne způsobí nějaké neštěstí či katastrofu. Potom se všichni ptají proč se tak stalo a proč nás Bůh takto trestá? Bůh nás miluje a dal nám svobodnou mysl, proto trestat se umíme skrze naši mysl úplně sami, protože pokud by byla pravda, že vše ovlivňují pouze naše myšlenky a pronesená slova, které proudí naší planetou coby řeky, tak bychom měli být všichni hodně obezřetní. Pakliže by tedy paní Vangelie Gustherová ke svým myšlenkám a proneseným slovům čerpaným z bloudění někde v místech podvodu, k nim přidala ještě silnou energii, tak si asi všichni umíme představit následky, které tato paní může tímto způsobit a že již v minulosti i způsobila třeba princezně Dianě, obětem z 11.září.2001 a dalším, kde tyto věci se nikdy nemusely stát&#8230;. Tak ve jménu Dobra volám všechny s dobrou myslí o pomoc, aby každý, kdo nechce ony špatné předpovědi pro nás a naši Zemi, poslal dobré a ke stejným letopočtům.
Noe přece vyslal z Archy dva posly kde jedním byl havran coby nositel špatných zpráv a druhým holubice, coby posel zpráv dobrých. Havran již tedy vyslán byl ve špatné předpovědi paní Vangelie Gustherové a o havranu je také známo, že pokud se mu někdo jeví jako mrtvý, tak mu vyklove oči&#8230;&#8230;&#8230;.. Kde je tedy druhý posel, posel dobrých zpráv - holubice? Zde níže posílám dál již letící holubici na záchranu naší ARCHY ZEMĚ. Tato holubice nese jméno podle onoho článku: MYSeLáska. Bůh žehnej všem dobrým poslům&#8230;&#8230;.


2010 &#8211; americkoruský objev vedoucí k zodpovězení otázky co bylo dříve, vejce nebo slepice (zveřejnění objevu bude v roce 2014)
2016 &#8211; v Evropě bude učiněno spoustu objevů důležitých pro život na Zemi
2018 &#8211; přijde se na negativní následky ropných produktů na životní prostředí a lidský organismus, objevení nového ekologického materiálu k výrobě skoro všeho ve všech odvětvích, včetně pohonu motorů - Vzniknou tak bílo zářící domy a bezpečná vznášedla pro jednu i více osob, která se nikdy nesrazí ani nehavarují díky nějakému druhu magnetizmu .
2023 - dráha Země bude prodloužena a s ní i věk člověka
2033 &#8211; z polárních oblastí se postupně bude rozpouštět led a na místech kde jsou v současnosti moře bude v budoucnu pevnina. Země bude mít spoustu slaných a sladkých řek, které budou proudit z nitra podzemního moře Země na povrh a zase zpět do nitra. Tyto řeky a jejich tok mají mít funkci Zemi očišťovat a udržovat na ní klima. Klimatické podmínky poté budou na celé Zemi stejné
2043 - bude odhaleno tajemství, že všechny náboženství mají stejný původ a díky tomu všichni naleznou společnou cestu víry v harmonii - Příchod dítěte učení ze světla lásky a konec tmy a svárů z pýchy nevědomosti
2111 - přestane se úplně konzumovat maso a bude se pěstovat a konzumovat plodina jež obsahuje podobné složení proteinu jako má maso, ale tento protein bude prospěšnější, bezpečnější a povede u všech ke změně myšlení, jak u lidí, tak i u zvířat, kdy se toto myšlení bude postupně otevírat zapomenuté pravdě
2273 - nový člověk a nová zvířata v harmonii - Vznikne nové myšlení
2371 &#8211; nový pokrm, který bude nevyčerpatelný a dostupný všem. Sahara bude nejúrodnější oblastí na Zemi
3797 - Země bude přijata mezi planety lásky, jež byly záměrně na nebi ukryty před nepovolanými pečetí mysli Cherubín a pro nás tak nastane úplně nový pohled na nebe \\\ \"NOVÉ NEBE\\ \\".Naše země ponese pro všechny název \\\ \"NOVÁ VELKÁ ZEMĚ\\ \\". Otevření mysli bude provázeno chvilkovou bolestí hlavy. Ženy budou poté rodit ve světle a bez bolesti
4000 &#8211; Ráj na Zemi
[120]dani: Jiná předpověď (02.03.2010, 22:36:34)
2010 - americkoruský objev vedoucí k zodpovězení otázky co bylo dříve, vejce nebo slepice (zveřejnění objevu bude v roce 2014)
2016 - v Evropě bude učiněno spoustu objevů důležitých pro život na Zemi
2018 - přijde se na negativní následky ropných produktů na životní prostředí a lidský organismus, objevení nového ekologického materiálu k výrobě skoro všeho ve všech odvětvích, včetně pohonu motorů - Vzniknou tak bílo zářící domy a bezpečná vznášedla pro jednu i více osob, která se nikdy nesrazí ani nehavarují díky nějakému druhu magnetizmu .
2023 - dráha Země bude prodloužena a s ní i věk člověka
2033 - z polárních oblastí se postupně bude rozpouštět led a na místech kde jsou v současnosti moře bude v budoucnu pevnina. Země bude mít spoustu slaných a sladkých řek, které budou proudit z nitra podzemního moře Země na povrh a zase zpět do nitra. Tyto řeky a jejich tok mají mít funkci Zemi očišťovat a udržovat na ní klima. Klimatické podmínky poté budou na celé Zemi stejné
2043 - bude odhaleno tajemství, že všechny náboženství mají stejný původ a díky tomu všichni naleznou společnou cestu víry v harmonii - Příchod dítěte učení ze světla lásky a konec tmy a svárů z pýchy nevědomosti
2111 - přestane se úplně konzumovat maso a bude se pěstovat a konzumovat plodina jež obsahuje podobné složení proteinu jako má maso, ale tento protein bude prospěšnější, bezpečnější a povede u všech ke změně myšlení, jak u lidí, tak i u zvířat, kdy se toto myšlení bude postupně otevírat zapomenuté pravdě
2273 - nový člověk a nová zvířata v harmonii - Vznikne nové myšlení
2371 - nový pokrm, který bude nevyčerpatelný a dostupný všem. Sahara bude nejúrodnější oblastí na Zemi
3797 - Země bude přijata mezi planety lásky, jež byly záměrně na nebi ukryty před nepovolanými pečetí mysli Cherubín a pro nás tak nastane úplně nový pohled na nebe "NOVÉ NEBE ".Naše země ponese pro všechny název "NOVÁ VELKÁ ZEMĚ". Otevření mysli bude provázeno chvilkovou bolestí hlavy. Ženy budou poté rodit ve světle a bez bolesti
4000 - Ráj na Zemi
[121](19.04.2010, 23:23:29)
je to sirenie poplasnych sprav. Je to trestne
[122](19.04.2010, 23:35:18)
Ale na druhej strane ludia su uz taki zli ze to moze byt aj pravda, ale nie kvoli vestkyni, ale prave kvoli ludom. Vsetci vidia len peniaze, prestiz, hoci sme vsetci uplne rovnaki, rovnako zomrieme a rovnako aj fungujeme kym zijeme. A tato prestiz a peniaze nas privedu k vojne, hoci nevieme kedy. Mali by sme sa uz konecne spamatat. Inak sa zabijeme a zabijeme aj tuto nadhernu planetu v nasej galaxii, jedinu zivu. A vestci... mozno, ale nie este teraz v tomto roku. Este aj nasi potomkovia musia vidiet tuto krasu, ktora vladne na nasej zivej a modrej planete. A ludsky rozum musi zvitazit nad zakernostou, chamtivostovu, vrazdami,
[123]enigma: (19.04.2010, 23:50:32)
c. 122 ma pravdu, pretoze rozumni ludia nemozu tomu uverit. Netreba podliehat panike. Mozno v ludoch ostalo este aspon nieco ludske, ktore hovori aby k tomuto nedoslo. A Vanga? No je to vsetko o tom ze niekto tomu veri a teraz sa ide bat az do novembra alebo niekto to berie s rezervou a povie si ze naco panikarit. Aj Vanga je len clovek a mozno jej nejake pedpoede nevyjdu. A ked ano, co uz s tym. Hoci by bolo naozaj smutne keby ludstvo toto dopustilo. Neviem co by si o nas povedali nasledujuce generacie ze akych to mali predkov ze toto vobec dopustili, urcite by neboli na nas hrdi. Ale to uz nechajme na nich. Podla toho ako sa zachovame... bez rozdielu. S uctou. Nech sme este dlho na tomto krasnom svete ktory nepozna vojny. CI... ?
[124]makao: Zajímavé (27.04.2010, 14:09:15)
Co se týká baby wangy, četl jsem od ní trochu jinou verzi naopak velmi optimistickou. Kdyby člověk trochu zaserfoval, našel by určitě i jiné. Navíc je potřeba položit si otázku, zda taková osoba vůbec kdy žila. Co se týká 3. světové války tak je to hovadina, rozhodně v nejbližších letech nehrozí.Není k ní zatím ani žádný důvod. Co se týká Íránu, tak tam jsou skryté spory s USA o nově vznikající íránskou ropnou burzu a její business pouze v eurech, což se Americe rozhodně nelíbí, jelikož by postupně klesala poptávká jednotlivých států po jejich zelených papírcích. Už Sadám se o to pokoušel a jak skončil a to se nezmiňuji o Afgánistánu, který se o to také pokusil a skončil skoro kolonizací. Takže Írán pouze mediální bublina ze strany USA, musí si najít nějakou záminku, když jim nevýjde údajná výroba jaderných zbraní tak tam půjdou osvobozovat. Jediná hrozba by snad hrozila od Koreje, ale tu Amíci nechávají na pokoji. Buďte v klidu a užívejte sluníčka.
[125]*Lucy*: POHROMA (29.04.2010, 21:01:31)
halooooooooooo lidičky tohle je hrůza bokud má ta BABA VANGA pravdu tak by jsme měli začít něco dělat protože jestli má pravdu tak nás vážně čekaj krušný časy ani bych se nedožila 12let
[126]Katka: baba vaga (01.07.2010, 07:16:19)
Já sy myslim že 3 sv nebude protože sem byla u kartářky a ptala sem se jestli moje kámoška přežije nemoc rakovinu a vona řekla že jo .Jenomže se ji ta nemoc natolik zoršia ža za mesíc zemřela a vešcum neveři ani slovo protože to je podvot .Ta veštkine skončila u soudu a dlijí 5 let za podvot .Bili u ní hromadu lidí a stežovalisi.mužetemi pomc co stím Katka.
[127]Christ pro babu vagu-katka01.07.210: (03.07.2010, 18:32:52)
Jinak baba Vanga..To co jsem si četla..2 hodiny jsem chatovala po google a po různých stránkách a snažila se nejvíc najít o této paní nazývané Baba Vanga..Předpověděla 7 000 katastrof a z toho 80% je úspěšnost.Teroristický utok na dvojčata 11 září 2001.Smrt princezny Diany dále také konflikt v Jižní Osetii..Já si myslím,že v tom pravda bude..Ale taky jsem četla co vyvěštila až do konce světa myslím si,že je blbost jak psala,že lidé budou nesmrtelní a budou moci mluvit s bohem..To si myslím,je trochu kravina ale kdo ví..Kamarádky teta byla věštkyně každý měsíc pravidelně chodila na věštění..Všechno co jí řekla se splnilo.Řekla jí,že přestane tancovat v taneční skupině Dynamic po 14 dnech kamarádka Katka musela přestat kvuli zdravoním problémům s koleny..Také ji řekla,že zemře někdo z blízké rodiny..V středu kdy její teta odjížděla domů se s nima loučila jako nikdy jindy..Jakoby věděla,že právě ona zemře..Právě v pondělí zemřela ta její teta..Kamarádka Katka věří na duchy,mimozenštany a na ruzné numerologie a takovéhle věci..Nevěřila sem v nic ani na duchy ani na věštění..ALe věřím v tom..A co čtu že se má stát a co všechno se splnilo běží mě mráz po zádech..
[128]Zaza: řešení (08.07.2010, 22:51:43)
Kdo ví, ví. A netřeba víc dodávat.

Pro ty, kdo chtějí pomoci a ne se strachovat:
http://www.petr-chobot.eu...ace.htm

Doporučuju si rozšířit obzory:
Dohoda s nemocí od Sinelnikova
a např. Kniha vyššího vědomí od Keyese

A věřte, že bude líp!!!!
Já nemedituju, ale v těch termínech o úplňku tam aspoň posílám lásku a myslím na to, jak píše P. Chobot.
[129]Henco: Majte strach (18.07.2010, 19:10:23)
Myslím ze je to tak a nikto tomu nezabráni pretoze ludia budu stale zamotany v tom svojom vlastnom systeme,to ze my si tu píseme hluposti nic neznamená,nic sa nezmení skôr by sme sa mali zamerat na to ako sa pripravíme na to co príde ako na to ako to zmenit. Kazdí kto chcel v historii zmenit system od zakladu a jeho prvotny ciel bol pomôct ludom nakoniec vytvoril to proti comu sam kedysi bojoval(komunizmus...) Takze by som skôr poradil aby ste mali oči otvorene pozorovali a ucili sa.... Predpovede môžu a nemusia byt pravdive ale ja osobne sa na ne radsej pripravim akoby ma maly zastihnut nepripraveneho. Ja osobne dúfam ze sa nieco velkého a zasadneho stane aby si ludstvo otvorilo oči...
[130]Andy Hug: (29.07.2010, 16:03:55)
zdá jse to jako hloupost ale nepodcenujte to třetí světová válka bude určítě je to otázkou času kdy nějakýmu magorovy přeskočí v palici a je to tu ani nebudem vědět jak
[131]Holly: Baba Vanga (29.07.2010, 19:30:55)
Ahoj já si myslým gdo tu válku vymislí tak je debil debilní protože zničí celej svet a tou válkou bude konec sveta já bich to nedelala .Gdibi tet negdo bustil munici tak je konec sveta godo to opravdu udelá tak je opravdu blbej a jeto debil .
[132]Eric Draven: (30.07.2010, 00:29:25)
Od tebe to sedí :D
[133]Holly: (30.07.2010, 15:37:50)
Ti jeden Eticu seš debil laskave se do toho neser........
[134]Eric Draven: (30.07.2010, 21:29:09)
ale když mě to baví...
[135]Holly: (31.07.2010, 20:38:24)
Ericu stejne válka nebude protože jsou vešci podvidníci .Moje rodiče sou obadva Advokáti tak me nepomlouvej já sy mislim že tvoje rodiče nejsou vubec vzelaní jako moje tak se nevitahuj jinak zjisti vaší adresu Holly jinak to všechno vikecem .Moje rodiče mají právo vedet co se ve svete deje odtoho sou advotáti abi lidem pomáhal.
[136]Eric Draven: (31.07.2010, 21:06:01)
To je super,tak popros maminku,ať ti pomůže s pravopisem,jinak bude třetí světová.
[137]Smrt: (01.08.2010, 20:55:16)
Já te našel ericu du si pro tebe smrt hahahahahahahahaha máš tam na internetu videoklip ti hnusáku máš černí a dloue vlasi...... ešte tvoje adresa a jekonec a.A holly nech bejt . Lidičky eric je hajzl našel sem jeho adresu vihrožuje lidem válkou tak si podáme grázla ničivího.Tešse já ví o tobe vše protože sem duch a dnes te vistraším a budu na každem tvem kroku duchove rgzisujou .
[138]smrt: (01.08.2010, 21:13:16)
A ješte neco ti hajzle nevihrožuj ješte 1 tak bude zle Holly má strach tak toho nech jitak te opravdu klepne debile já to myslím smtelne váže.
[139]Eric Draven: (01.08.2010, 22:03:15)
Tak rgzisuj a neser.Stejně jsem zombie,tak je ti to hovno platný.Mě nezabiješ.
[140]Holly: (02.08.2010, 10:15:11)
Žiješ v prdely a nebo bod mostem ti čuráku zasranej černovlasej pangejte.
[141]Holly: (02.08.2010, 10:18:06)
A ješte neco chseš si to rozdat ve 3 ješte s kámoškou co.
[142]Holly: (02.08.2010, 14:38:32)
A nebo ješte neco jineho di si zašukat stu tvou a počítej s tím že bude válka v posteli ti zmrde.
[143]Holly: (02.08.2010, 14:50:51)
Baba vange bi se stebou ráda zašukala ona mi to toiš říkala že ho máš velkeho.
[144]Holly: (02.08.2010, 15:07:10)
Dam ti radu až si to budeš rodávst z babau vangou tak si pořádne namaš Frantíka at te kluže nahoru adolu gdiš budeš mí keždej de sex tak budeš silnejší asilnejší nazrar.Holly
[145]Eric Draven: de sex (02.08.2010, 23:28:49)
ok válku v posteli si nenechám ujít...
[146]Holly: (03.08.2010, 10:15:56)
Chseš sex s blondínou černoválsou a nebo brunetu a kámošky bi chteli adresu. Moje adrese je Čachtice.A tvoje.
[147]Holly: (03.08.2010, 10:18:18)
A odepisuju naposledy ok odedneška zbohem Holly.
[148]Eric Draven: (04.08.2010, 00:45:18)
Jedině s havraníma vlasama! najdeš mě na hřbitově v Detroitu....sbohem
[149]blb: (14.11.2010, 16:57:23)
tak nwm dneska je 14 listopadu 2010 a furt nic tak sem zvedavej co z ty valky bude
[150]Konrad: Hovno (14.11.2010, 17:38:13)
Ale ja vim - zadna valka nebude, a predpovedi ty baby jsou jen snuska blabolu...
[151]katka: (17.11.2010, 16:06:45)
Je to píčovina baba lhala.
[152]valerie: 152 (23.11.2010, 08:14:13)
halo jakto mužete delat cože vam vlasi nestoji
[153]pufmuf: (26.11.2010, 16:05:30)
tak už vám všem asi sklaplo....viz incident KOREA
[154]pufmuf: (26.11.2010, 16:10:56)
valím do marketu a kupuju zásoby za všechny prachy co mám, i kdybych si na to měl vzít půjčku....Bože zachraň nás, oroduj za nás....adt.
[155]Konrád: Korea..? (27.11.2010, 14:44:09)
Jeden pitomej incident není válka, troubo...
[156]Fízl: (27.11.2010, 16:37:33)
všechno bude i válka.....
[157]Konrád: (27.11.2010, 16:58:20)
Válka s mloky!
[158]Strong: Tá bába byla magor (12.12.2010, 10:23:41)
Je to jen posunout hlavní problém někam jinam. Na to hold lidé slyší. Kolik už mělo být konců světa? A zaručených? A co bylo ? PRD!!!!!!!!!!
[159]katka: (01.01.2011, 15:03:07)
Za rok prej má bejt konec sveta řeknete je to píčovina negdo odepište nebo sem na mrtvici .
[160]Katik: (01.01.2011, 15:18:17)
no ma bejt jako v roce 2000, 2003,atd... jen proto ze v mayskym kalendari je posledni datum 21.12.2012 ale to neznamena ze doopravdy ten konec sveta bude... proste kravina
[161]Daniel: (15.01.2011, 19:29:06)
Tak kde je ta 3. světová válka? áme už rok 2011 :D

A ten majský kalendář nekončí, on pouze začíná od znova.. jako když máš kalendář do roku 2011 a pak začneš zase od znova obracet strnky, jenom dny nebudou vycházet ale to je tak všechno.. blbost (ale asi jenom na 80% :D)
[162]katka: (17.01.2011, 10:13:11)
Ta baba je magor...
[163]Pavel: (31.01.2011, 18:18:02)
Baba Vanga je chlípná děvka. Možná ani nikdy neexistovala a je to jen výplod číhosi chorýho mozku. Možná zneuznanýho spisovatele sci-fi. V roce 2012 žádnej konec světa nebude. Bez ohledu na mayskej kalendář i prochcanou babu Vangu. Víte o kolika zaručených termínech konců světa jsem už slyšel??? Kdyby se měla např. zem srazit v roce 2012 s asteroidem, tak už by se to vědělo. Kdyby mělo lidstvo skončit vlivem války, určitě to nezničí všechno to by jaksi postrádalo smysl. I kdyby se použili všechny jaderný bomby celýho světa naráz, stejně by to nestačilo. Takže se na to vyserte, rozhodně si neberte nesmyslný půjčky, protože konec světa nepříjde a vy to pak budete muset splácet...
[164]Katka: Je to píča chlupatá (01.02.2011, 15:28:51)
Taková píčovina vydeliste televizní novini v tom egypte co se tam deje není to náhodou ta třetí svetová ne máto neco společneho odepište.Katka
[165]ergo: JFGI (01.02.2011, 19:00:45)
Ne, tohle se někde děje každým rokem, společnýho to něco má maximálně tak s blížícím se koncem vlády prezidenta Mubaraka...

Myslím si, že každá generace musí mít nějaký zaručený rok "konce světa", pro tu moji to byly roky 1999-2000. Nicméně jehovisté, adventisté a další apokalyptické církve a sekty si přilepšily o pár nových členů.
[166]Ivo: Možná to už začalo. (27.02.2011, 01:36:18)
[167]ppp: (11.03.2011, 12:56:26)
Když to tady čtu,tak mi jde hlava kolem.Inteligence některých primitivů a jejich způsob vyjadřování hovoří o kvalitách českého národa.
[168]Jana: tak co (20.03.2011, 22:52:37)
už to vypadá pravděpodobněji s tou válkou :-((
[169]karita: (29.03.2011, 16:43:57)
A nemáte trošku pocit,že to co se v posledních dnech děje,je začátek všeho? Jsem skeptik k těmto řečem,ale....Válčí se na dálném východě (muslimové a rozhodně není všemu konec), radioaktivita po celém světě(to by něsvědčovalo rakovinám kůže do čtyř let). No nevím,nevím jestli na všech těch proroctví přeci jen něco není.
[170]mmm: (15.09.2011, 11:42:25)
Má to jednu malou chybu. Příbuzní Vangy prohlásili, že se nikdy nevyjadřovala globálně k budoucnosti, ale vždy jen ke konkrétní osobě. Vše o katastrofickém vývoji zeme si někdo vymyslel.
[171]Milan: (16.09.2011, 21:47:45)
V roce 4905 porozumíme Bohu. Patrně nějaká metafora. Něco jako že když vyskočím ze stopadesátého patra, tak se vlastně učím létat.
S tím začátkem války v roce 2010 bych nežertoval. V kontextu dějin můžou historikové to datum připojit k události, která pro nás třeba v tuto chvíli vůbec není důležitá.
Jsem optimista. Zůstávám skeptikem.
[172]Lenka: (28.09.2011, 15:46:52)
Mam se bát roku 2012 .21.12.2012?má bejt konec sveta jak to je.
[173]Katarinarichie: (31.10.2011, 17:46:11)
Podle mě jeto z půlky kravina i pravda .....měla být válka v r.2010 tak kde je ? ...něco se vyplnilo ale taky ne takže není 100 % že to bude přesně jak se tady píše.....nikdo to nemůže vědet....!!!!
[174]zaujemca: text (26.12.2011, 18:44:42)
Mate niekdo originalne texty Baby vangy? ak ano napiste na clovekja@post.sk.

hladam ich a akosi len citam co dude ale co napisala ona to nikde neprecitam akosi